Srpen 27, 200817 r Hodim sem foto rozpadnutej membrany prepacte volako som to dal dvojmo. Upraveno Srpen 27, 200817 r od Emanuel
Srpen 27, 200817 r Rozobral som regulator- membrana hlavna je stvrdnuta pod nim vystuha plechovy tanier rozpadnuty ostatne OK skusim nahodit foto dako som to kus dohnojil ako sada polovica fotiek vymazat? fotky vymazes takto - vpravo dolu mas "Sprava priloh" Upraveno Srpen 28, 200817 r od colins
Srpen 27, 200817 r Kde na sk sa da kupit takato membrana vie niekto. Upraveno Srpen 27, 200817 r od Emanuel
Srpen 27, 200817 r Tam mi to chcu vymenit cele toto musi stat max.500 sk montaz pre skolkara potom by som im to dal len postelovat chcu 2000 litrov za novy regulator + robota. Upraveno Srpen 27, 200817 r od Emanuel
Srpen 27, 200817 r No obávám se že asi jinak nepochodíš. Páč nevím jak u vás na Slovači, ale u nás jsou jednotlivé komponenty evidovány a vlastně i zapisovány do přílohy TP.
Srpen 27, 200817 r navíc jak se tak dívám, máš nějaký starší typ reduktoru G79 (podle odkazu níže), než mám já (tedy moje žena ) na Feldě, máme ho tak poloviční. ale našel jsem toto http://www.elpege.cz/lpg-product/lpg-membrany.html tak to zkus tam zda by ti prodali a kolik to vlastně stojí ať máš porovnání Upraveno Srpen 27, 200817 r od Malta
Srpen 27, 200817 r Toto je daky LANDI RENZO dake cislo DGM58 53 GPL ked je to u Vas tak ako predpis asi nepochodim ani u nas budem to tam len pekne dat a calovat len teraz ked som tam volal nech mi to pozrie povedal ze tak o 3 tyzdne.Ludia u nas sa blaznia ako zlacnel LPG na 18 sk prerabaju na plyn aj traktori. Upraveno Srpen 29, 200817 r od Emanuel
Srpen 27, 200817 r je to Landi Renzo. Jinak to docela chápu, že musí mít plynařské firmy žně na tom prvním odkazu mají i nějaké membrány Landi Renzo. Minimálně tam zkus zavolat a pochytit rozumy, zda třeba jde sehnat i ten zlomený talíř. Třeba nakonec pohoříš na něm, že se neprodává jako náhradní díl a budeš muset chtě nechtě vzít celý reduktor Upraveno Srpen 27, 200817 r od Malta
Srpen 28, 200817 r No obávám se že asi jinak nepochodíš. Páč nevím jak u vás na Slovači, ale u nás jsou jednotlivé komponenty evidovány a vlastně i zapisovány do přílohy TP. Nastastie u nas nezapisuju udaje do TP ako je cislo vyrobku zapisu len typ ja mam LOVATO FAST 1 a cislo typoveho schvalenie pre prestavbu. Upraveno Srpen 28, 200817 r od Mikoho
Srpen 28, 200817 r Ahojte, prešiel som si fórum zamerané na LPG a našiel som tu mnoho zaujímavých tém. Mám zopár otázok k prestavbe na LPG a taktiež k samotnému systému. Dúfam, že nevadí, že nie som majiteľom Škodovky ikeď v minulosti sme mali Fabiu a na to auto nedám dopustiť, takže Škodovka zostáva mojou obľúbenou značkou. Momentálne jazdím na VW Golf V 1,6 75 kW, myslím, že OII s týmto motorom má monoho spoločných komponentov, tak mi budete vedieť poradiť. Tak tu je zopár otázok: - aké značky LPG zariadenia odporúčate, resp. ktorým značkám sa vyhnúť - má niekto skúsenosť s prestavbou podľa zákona EHK R115 - pri jazde na LPG je potrebné v nádrži nechať nejakú rezervu ako je to pri benzíne (napr. 7 litrov) alebo môžem jazdiť až po prázdnu nádrž a automaticky sa to prepne na benzín - ak sú tu nejakí majitelia OII s motorom 1,6 75 kW rna LPG ád by som privítal ich postrehy a skúsenosti Vďaka
Srpen 28, 200817 r inskeu : ak potrebujes zoznam uzivatelov a ich systemy, pozri sem http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=35759
Srpen 28, 200817 r Tak tu je zopár otázok:- aké značky LPG zariadenia odporúčate, resp. ktorým značkám sa vyhnúť určitě budeš dávat sekvenční vstřikování a značka? Spíše bych volil dle LPG servisu a jejich referencí na něj a dle vzdálenosti - má niekto skúsenosť s prestavbou podľa zákona EHK R115 netuším o co v tom zákoně jde - pri jazde na LPG je potrebné v nádrži nechať nejakú rezervu ako je to pri benzíne (napr. 7 litrov) alebo môžem jazdiť až po prázdnu nádrž a automaticky sa to prepne na benzín ne, můžeš ji vyjezdit do mrtě, systém si automaticky při poklesu tlaku plynu (tedy když už je ho v nádrži velmi málo) přepne sám na provoz benzín za současné akustické a vizuální signalizace že ti došel plyn a jedeš na benzín
Srpen 28, 200817 r To: Malta Zákon EHK R115 platí od začiatku tohto roku a umožňuje bez zdĺhavého schvaľovania prestavovať na LPG aj automobily, ktoré neboli hromadne schválené. Niečo v takom duchu, ak automobil kdekoľvek v EU je legálne schválený na prestavbu LPG, tak na základe tohto zákona je možné vykonať prestavbu podobným spôsobom ako pri hromadne schválených vozidlách. Ale toto je skôr otázka pre Slovákov. To: Mikoho Máš Roomstra 1,2 51 kW HTP prestavaného na LPG. Nenašiel som tento motor ani v hromadne schválených prestavbách ani v zozname prestavieb podľa EHK R115. Ako si to riešil na obvodnom úrade, resp. na polícii? Ešte k tej nádrži, ak mám napr. toroid s objem 45 litrov, tak sa mi tam tých 45 litrov zmestí? Ak budem tankovať v zime a bude napr. - 15 stupňov, natankujem tam rovnaký objem ako pri + 35 v lete?
Srpen 28, 200817 r pokud bude nádrž dobře seřízená (tedy na max.80% plnění) tak tam dostaneš 36l ± nějaký ten litr. Jinak v zimě by jsi tam teoreticky mohl dostat více, ale žádný velký rozdíl proti létu v tom nebude. A on vW Golf není hromadně schválený pro přestavbu?
Srpen 28, 200817 r Na Slovensku sú hromadne schválené len Škodovky, Lady a Daewaa. Ostatné až na pár výnimok nie sú hromadne schválené. Upraveno Srpen 28, 200817 r od inskeu
Srpen 28, 200817 r kolega skusal prihlasit citroen berlingo ale poplatky su asi 8,000 korun. pozri si clanok pred 2tyzdnami v plus7 najlepsie mas v mieste bydliska navstivit mestky urad odbor dopravy a tam ti povedia presne co ide a za kolko. nie policiu ale organ kde zapisujes do technycaka napr.tazne zariadenie alebo prestavbu auta.
Srpen 28, 200817 r U nás jsou auta na typovku scválená tak na 95%, pokud se najde auto co není, nahlásím je našemu dovozci zařízení(AGC) a ti zažádají o rozšíření na Ministerstvo dopravy, ale pozor, to ještě neznamená, že když předšlám auto u nás a budete je přihlašovat v cizině, že platí stejné předpisy, např. němci si udělali takový předpis, že ho nejsme schopni absolutně splnit, to samé Rakousko, na slovensku to nebude lepší....
Srpen 28, 200817 r To: Malta Ja som pôvodne aj chcel kúpiť OII 1,6 ale v rovnakej výbave bola o 100.000 Sk drahšia To: all Skúsim navštíviť ten obvodný úrad a popýtam sa ako to funguje. Napadajú ma ešte ďalšie otázky k LPG, tak ak Vám to nevadí, budem sa priebežne pýtať. Aké veľké, čo sa týka objemu sa montujú toroidné nádrže do Octavie. Nikede som čítal 45 litrov, niekde 63 litrov, sú presne stanovené rozmery, alebo každý výrobca má svoje veľkosti. Palubný PC zrejme na plyn nebude fungovať správne. Ak brzdím motorom, je taktiež nulová spotreba ako pri benzíne, alebo sú tam rozdiely. Je možné štartovať na LPG, alebo vždy to musí byť benzín. EDIT: Tak som zistil, že na Slovensku má schválenú prestavbu na Golf len jedna firma. Využíva holandské zariadenie Teleflex GFI SGI TYPE III. Pozná niekto toto zariadenie, resp. má s ním nejakú skúsenosť? Upraveno Srpen 28, 200817 r od inskeu
Srpen 29, 200817 r Toroidní nádrže mají různou velikost, záleží kterou (největší) do prostoru pro rezervu našlápneš tak, aby ti ještě "nezvedala" podlahu v kufru U Octavie to určitě bude víc než 45l, protože 45l je max., co se mi vejde i do Fabie a Octavia má prolis na rezervu dělaný na větší kola, tudíž tam určitě dostaneš větší toroid než jen 45l, tuším max. okolo 60l, přesně ti to určitě zodpoví karel.lpg, který přestavby dělá nebo kterákoliv seriózní montážní firma, která se zabývá lpg přestavbami.... Palubní PC na plyn správně nefunguje, ukazuje spotřebu cca o 1-2l nižší, než je reálná... Do 1,6 75kW se domnívám, že potřebuješ sekvenční vstřik, tudíž při brzdění motorem je to stejné jako u benzinu, tedy do motoru nejde palivo a šetříš (u podtlaku, který ovšem kvůli plastovému sání do 1,6 75kW zřejmě dát nemůžeš, by tomu tak nebylo). Sekvenční vstřik vždy startuje na benzin, ať už je motor teplý nebo studený a po dosažení provozních parametrů (teplota chl.kapaliny, otáčky + čas) automaticky přepíná na lpg = přímo na lpg nikdy startovat nelze, v benzínové nádrži musíš udržovat vždy trochu čerstvého benzinu (není dobré mít plnou nádrž benzínu a na starty lpg ji vyjíždět třeba rok, ale raději mít dejme tomu něco málo nad rezervou a když zapíská rezerva, tak dotankovat třeba 5l čerstvého benzínu BTW: v zimě máš logicky kvůli delšímu ohřevu motoru na provozní teplotu vhodnou pro přepnutí na lpg delší jízdu na benzín a spotřeba benzínu je v zimě tedy trochu vyšší - s tím je taky nutno počítat, zvlášť při ježdění na krátké vzdálenosti.... Tak snad jsem nic nespackal a trochu ti to přiblížil. Jinak se klidně ptej, rádi tipomůžeme a dotazy zodpovíme, když víme... A když nevíme, tak se dohromady poradíme
Srpen 29, 200817 r Ďakujem za odpovede, somm rád, že mi odpovedáte, ikeď nemám Škodovku. Takže ak som to správne pochopil, pri sekvenčom vstrekovaní sa automaticky prepne na LPG pri určitých prevádzkových parametroch motora. V interiéri auta potom asi nebude žiadne tlačítko na prepnutie medzi benzínom a LPG? Po prestavbe na LPG môžem ďalej využívať LONGLIFE výmnenný interval oleja 30.000 km, alebo treba zmeniť na pevný po 15000 km. Niekde som čítal, že pri prevádzke na LPG nedochádza k takému opotrebeniu oleja ako pri benzíne. Aká je životnosť celej sekvenčnej LPG sústavy?
Srpen 29, 200817 r tlačítko tam budeš mít tak jako tak, aby jsi mohl manuálně přepnout z LPG na beneli a naopak. Protože když ti dojde plyn, tak to sice přepne samo na beneli, ale zároveň to začne blikat a pípat a nepřestane dokud nepřpepneš přepínač do režimu benzín (na motoru už to přeplé je). jen bych doplnil Honzu, já mám toroid 47l a mám ho zarovnán s podlahou, takže do oktávky určo nějaká 60 litrová Jak už tady psal Karel.LPG raději bych interval zkrátil na 15t km
Srpen 29, 200817 r K sekvenci: - v autě je tlačítko přepínání LPG/benzín (je kombinované s ukazatelem množství plynu + to může indikovat např. servisní interval) - prakticky nikdy jsem ho nepoužil (někdy když ti dojde plyn a auto se přepne na benzín tak ho lze tlačítkem "donutit" k ještě pár km na LPG) - životnost by měla být srovnatelná s autem (nepočítám nějaké těsnění, filtr...), kromě nádrže - ta má životnost ze zákona 10 let. Upraveno Srpen 29, 200817 r od MichalJ
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.