Říjen 31, 200816 r Jazdím tak z 80 % dlhé trasy (diaľnice), možno 15 % mimo mesta (vzdialenosti do 40 km) a zvyšok mesto + krátke trasy. Mám už za sebou prvých 50 km s LPG a zatiaľ nebadám rozdiel medzi jazdou na benzín a LPG, dokonca ani keď dôjde k prepnutiu z benzínu na LPG. Trochu sa mi zdá, že na LPG má motor iný zvuk. Ale ten pocit plná nádrž za necelých 600 Sk stojí zato. Má niekto skúsenosti so sadou na opravu pneu? Chcel by som kúpiť sadu od SONAXU (viď príloha), len akosi nerozumiem ako potom v pneuservise dostanú z pneu von tú penu keď budú opravovať ten defekt.
Říjen 31, 200816 r ta pena na opravu dobre zayebe disk aj gumu zvnutra....bleee spytaj sa v opravovni defektov, ze si to chces dat odstranit, uvidis ako budu nadavat. jaaaj, zabudol som zablahozelat ! nech ti LPG dobre dlho bezproblemovo jazdi !! Upraveno Říjen 31, 200816 r od colins
Říjen 31, 200816 r Ďakujem, keď budem mať viac km napíšem sem nejaké postrehy. S tou sadou som si aj myslel, že to tak bude. Ale dá sa to zmyť z disku, nie? Asi ju predsa kúpim a budem dúfať, že ju nepoužijem, no a keď pôjdem do zahraničia vezmem dojazdovku.
Listopad 1, 200816 r ja som mal sprey znacku uz neviem a to nebola pena ale len ako tekutina ktora spravila na vnutornej strane gumy film alebo povlak a ten zalial dieru. nespotrebovana kvapalina sa volne pohybovala po gume bolo ju treba vytriet do sucha koli vyvazovaniu. tiez ta vitam medzi nami rozumnejsimi
Listopad 7, 200816 r Včera se mi stala zajímavá věc. Při přejetí horizontu mi pískla nádrž , že mám málo benzinu. Nevěnoval sem tomu pozornost protože sem byl kousek od rezervy a myslel sem, že to tam jenom nějak šplouchlo. Asi po 40km sem si všimlže ručička pořád padá přitom lpg svítilo jako že je vše v pořádku. Za jízdy sem ho tedy vypl a zapl vzadu to cvaklo tak sem myslel že je vše ok. Ručička ale pokračoval dál směrem dolů až byla tak nízko že sem myslel že zůstanu stát někde mezi poli. Zastavil sem a znovu nastartoval. Lpg cvili blikalo a pak naskočilo jako normálně.Ručička už neměla kam klesat takže nevim či to pomohlo. na příští benzince sem dočepoval 10l a ručička je naráz kousek od půl nádrže. a vydržela tam dalších 150km. Dnes sem dočepoval lpg a spotřeba vyšla normálně takže asi planý poplach. Stalo se vám to někdy někomu?
Listopad 7, 200816 r to je divné ... mě to teda ještě nepotkalo, pískne si akorát když mám málo a rozštěrchám to v zatáčkách, ale ručka je furt stejně.
Listopad 7, 200816 r Ano, tento jav pozorujem aj ja. Je to zvlastne. Ked mam benzinovu rucicku v rezerve, tak z nepochopitelnych dovodov sa pomaly priblizuje smerom k prazdnej nadrzi (benzinovej) aj ked evidentne idem na LPG (pri dlhsej trase je to viditelne). Potom ked sa uz zda ze je na minime dotankujem cca 8 litrov benzinu a rucicka je zrazu trocha pred polovicou nadrze... Teda este doplnim, ze mam Fabiu 1.4 MPi 44kW (a Stag 300) Upraveno Listopad 7, 200816 r od vladi78
Listopad 7, 200816 r Tak to máme stejný systém. To si mně moc potěšil, že v tom nejsem sám a že se to stává a není to nějaký problém. Jinak sem se systémem spokojený mám na něm 20000 a nic to neptá
Listopad 7, 200816 r Ja mam zatial nieco cez 3000km na LPG a zatial tiez bez problemov :-) . Spotrebu mam 7,9l/100km (50% mesto). Predtym sa pohybovala okolo 7,2 benzinu
Listopad 7, 200816 r No já mám spotřebu kolem8 jezdím hlavně mimo město ale asi zbytečně moc rychle. Když sem asi 14dní po čipu zkoušel jezdit na spotřebu dostal sem se někam k 7,2l před lpg sem jezdil za 7,5l ovšem otec jezdil cca za 6,5l ale to nesmíš jet mimo obec víc jak 90:(
Listopad 7, 200816 r mam tu istu skusenost ze ked pipne rezerva na benzin tak to ukazuje ze klesa v nadrzi benzin ale ci aj v skutocnosti neviem. a preto moja rezerva nepipla uz asi 2 roky ani neviem ci svieti a pipa. ked je treba dam za 300 a hned je pol nadrze na mesiac.
Listopad 7, 200816 r Stejná zkušenost- pípne benzínová nádrž a během 50 km je rafika na 0. Pak ještě 14 dní jezdím, vezmu pak za 300,- a mám něco přes 1/4 nádrže. Když mi to udělalo poprvé, tak jsem letěl do firmy co mi montovala LPG, že mi to žere oboje zaráz . Prostě palub. počítač, jak se dostane rafika dostane do červného tak bere už jen km a přestane měřit co je v nádrži. N aslužebním SDi pozoruju, že na půlku nádrže ujedu cca 400 km a na druhou půlku(i s rezervou) jen 330 km.
Listopad 7, 200816 r no mne pipne rezerva ked mam na PC este dojazd 110 km. ale ked ma 120 tak ho docapujem a je zase klid.
Listopad 24, 200816 r Omlouvám se pokud to zde někde je,ale já to nenašel,a to jak posuzuje STK upevnění rezervního kola v kufru pokud mám nádrž místo rezervy? Vím,že na to bylo několik rozdílných názorů.Dík za vaše zkušenosti.
Listopad 24, 200816 r Já ho tam mám přišrubované. Ptal sem se u nás na stk a řekli mi, že tam musí být na pevno na šroubu teda při kontrole jinak že je jim to jedno:)
Listopad 24, 200816 r Omlouvám se pokud to zde někde je,ale já to nenašel,a to jak posuzuje STK upevnění rezervního kola v kufru pokud mám nádrž místo rezervy? Vím,že na to bylo několik rozdílných názorů.Dík za vaše zkušenosti. predpis je jeden, ale ked si obvolas STK, uvidis, ze k tomu pristupuju individualne. doporucujem prisrobovat. nerad by som sa dal masirovat kolesom...
Duben 12, 200916 r nechcel som zbytočne zakladať novú tému, tak sa spýtam tu. pri garančnej prehliadke mi technik v servise VW odporučil čas od času jazdiť aj dlhšie trasy na benzín. pýtal som sa na to motážneho technika, ktorý mi robil prestavbu na LPG a potvrdil mi, že to motoru len pomôže. Ak najazdím mesačne napr. 7000 km, stačí ak raz za 2 mesiace vyjazdím plnú nádrž benzín na cca. 700 km, alebo by som mal každý mesiac urobiť aspoň tých 700 km na benzín. Aký zmysel má občasné prebehnutie motora na benzín?
Duben 12, 200916 r Slyšel jsem to taky, moc to nedělám. Maximálně 5x do roka, když mi dojde LPG tak to trochu proženu na beneli. Ale že bych to nějak moc řešil, to né. Když jsem jel loni na dovču tak jsem ujel celkem 3300 km a z toho jsem ujel cca 450 km na beneli a ty bylo za loňský rok asi všechno. Vliv to má údajně na katalyzátor-prý se z něho při provozu na beneli spálí nespálené usazeniny. P.s. Možná kecám -víc nevím.
Duben 20, 200916 r tak přidám pár zkušeností....včera jsem bral pvní plnou nádrž lpg...máme za 12.30kč...takže nádhera...natankoval jsem 36litrů...mám nadrž místo rezervy 42litrů..tak pak napíšu kolik ujedu...ale jak tak pozoruji moc asi ne během 45km po dálnici tempem kolem 160 ubyl první dílek....dnes ubyl druhý....jezdil jsem po okrskách normálním tempem...mám ted najeto 120km a první dva dílky na měřiči jsou fuč ale furt mě utěšuje že jsem vzal plnou za 430kč:-) jiank mě serou s prominutím ty starty na benzín..nechce to chytat až po chvilce točení a sešlápnutí pedálu... druhá věc je že když přijedu dom aut odstavím na 4hodiny pak někam chc jet nastartuju a jen co to chytne v mžiku se to přepne na plyn a začne to kuckat....že by nastavené špatné teplotní čidlo?jiank jsem vcelku spokojený....
Duben 21, 200916 r co se týká nádrže, na svítící diody se vykašli, je to stejně jen orientační. Na Fábce nemám ukazatel, řídím se nájezdem km a na Feldě mám ukazatel plnění zhruba stejné kolem 36l a rezerva začne svítit (tedy zhasnou všechny zelené), když mám najeto 200-250km a to ještě najedu dalších 200km . Co se týká startování, musíš to mít nějak na draka seřízené nebo zapojené, jinak to není možné.
Duben 21, 200916 r počkám do příštího týdne a pak mu zavolám že pořád nestartuju:-)volal jsem technikovi hned druhý den a pomalu mě vynadal že on mě dělal plyn a ne benzín že za to nemůže že mě to nestartuje na benzín...no myslel jsem že ho tam dojedu zab.... k tomu ukazateli stavu lpg...no asi to budu muset přelepit nějakou izolačkou páč se na to během 5ti km podívám snad 20x jestli neubylo:-)))furt na to musím čumět:-)))
Duben 21, 200916 r To nepomůže, já ho taky přelepil a pak jsem ho sem tam odlepil, abych se koukl . Je to jak říká malta, natankuju, vynuluju denní a jezdím podle km. Navíc jsem si vypozoroval, že když se mi rožne červená dioda, tak mám nájezd ještě cca 150 km(na dálnici jen 90 km)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.