Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

počkám do příštího týdne a pak mu zavolám že pořád nestartuju:-)volal jsem technikovi hned druhý den a pomalu mě vynadal že on mě dělal plyn a ne benzín lol že za to nemůže že mě to nestartuje na benzín...no myslel jsem že ho tam dojedu zab....

k tomu ukazateli stavu lpg...no asi to budu muset přelepit nějakou izolačkou páč se na to během 5ti km podívám snad 20x jestli neubylo:-)))furt na to musím čumět:-)))

Na ty diody jse vykašli je to fakt hodně orientačni a k přesnosti to ma hodně daleko :smich: ,kdyby tam nesvitila žadna dioda tak by se asi taky nic nestalo.S montaži Lpg je problem v tom že to montuje každy ale malokdo to umi fakt dobře seřidit aby to jezdilo absolutně bez problemu,ale myslim že časem to vychytaš,ja bych mohl vypravět o problemech s Lpg na mem autě... :aggressive: :aggressive: :aggressive:

počkám do příštího týdne a pak mu zavolám že pořád nestartuju:-)volal jsem technikovi hned druhý den a pomalu mě vynadal že on mě dělal plyn a ne benzín lol že za to nemůže že mě to nestartuje na benzín...no myslel jsem že ho tam dojedu zab....

no jestli to do té doby startovalo bez problémů, tak je to buď velká shoda okolností a náhoda, nebo fakt přestavbou udělal nějaký neodborný zásah, ale to snad předpokládám, že jsi jel k někomu, kdo to dnes a denně dělá a není žádný amatér s první přestavbou HTPéčka

jojo jel jsem k chlapovi co dělal přestavbu tady odsud Pavkovi ;) ten chlap by měl být v pohodě...zkusím zavolat karlovi.lpg..řeknu mu problém a pak to vysypu na toho mojeho mechoše:-))

tak jsem volal karlovi.lpg....poradil a vypadá to že auto chytá tak jak má...uvidím ráno...až bude studené...zatím to vypadá dobře :palec2:

Upraveno od mira

tak jestli to pomohlo nadobro dej vědět co s tím ... jinak musím smeknout, Karel mě mile překvapil (Karle nic ve zlém -_- )

takže po ježdění chvilku na benál a pak přepnutí na lpg a nasledně start na benál fungovalo jen chvilku...po vystydnutí motoru opět nestartuje na benzín :feve: tak jsem ještě odpojil baterku,jestli se nesrovnají jednotky...a to poznám až ráno až pojedu z práce....volali jsme si s karlem ale já asi nemě signál tak jsem mu rozuměl jen každé druhé slovo....ale neva....já jsem za každou radu rád :palec2:

k těm diodám:musel jsem je přelepit....serou mě...čumím na to každu chvilku....ale zatím jsou pořád zalepený...ještě jsem se nepodíval lol

Upraveno od mira

To odlepení přijde :smich::smich::smich: .Hele známej měl podobnej problém s LPg na oplu a než mu to seřídily tak to řešil tím, že chcípal auto na beneli. Jak dojel tak to přepl ručně na beneli, nechal 5 sekund a pak to vypl. A další start byl už v poho.

Hele co je z Robkem? Už jsem ho tady neviděl aspoň měsíc :kuk:

JJ to s tím dojezdem na benál dělal i kamarád s renaultem a taky to fungovalo bez problémů:)

Já si myslím, že je to tak jak jsem Ti volal, špatně nastavené LPG, pokud se "rozjíždí" víc jak o 10% tak to začne rozhazovat mapu benzínu, elektronika motoru to už nedokáže dotáhnout zpátky, takže se postupně mapa změní a auto nechce startovat na benzín, zajeď tam kde Ti to ti odborníci montovali a aˇto dají dokupy, já u mám taky občas auto, které se třeba ladí třeba 5x než se dobře vyladěné,takže co řešíš, máš na to záruku, nebo ne?

karle určitě tam zajedu..jen co bude čas....mám to v záruce.... :palec2:

  • 1 měsíc později...

Má někdo skušenosti s firmami v Praze a okolí? Co řikáte na doporučení LPG klubu na firmu TC101 a jejich holandské systémy AG Autogas? Byl jsem se tam dneska poptat. Komunikace supr, jen ta dílna na mě nepůsobila moc profesionálně.

Dík Dušan

Má někdo skušenosti s firmami v Praze a okolí? Co řikáte na doporučení LPG klubu na firmu TC101 a jejich holandské systémy AG Autogas? Byl jsem se tam dneska poptat. Komunikace supr, jen ta dílna na mě nepůsobila moc profesionálně.

Dík Dušan

Mám VW Polo 1,2 40kW ( stejný motor jako Fabia ) :palec2::palec2: - přestavbu na AG Autogas mám od této firmy něco přes rok. Mám najeto 17 000km. Měl jsem 1x závadu na plynu jelo to na 2 válce, byl jsem v servise Škoda,tam to uvedli do pojízdného stavu s tím, že ten válec co nemakal šel provizorně na benzín. Zavolal jsem na TC 101, hned mě objednali a závadu odstranili. Byl to jen špatně zasunutý konektor u emulátoru. Příští pravidelnou revizi mám prý zdarma. Mám jen sebou vzít doklad ze servisu.

Jinak vše chodí bez problémů, ztráta výkonu nejde poznat. Jezdím okolo 6,5 l plynu na 100 km, převážně mimo město. Párkrát se mi rozsvítila kontrolka emisí, většinou když jsem motor rozjížděl z nízkých otáček - třeba přes přejezd. Kontrolou diagnostiky na Wagu, bylo zjištěno, že jde pouze o sporadickou závadu. Kontrolka vždy zase zhasne, někdy po pár kilometrech. Já jsem to konzultoval s TC-101 a bylo mi řečeno, že to tyto motory občas dělají, pokud je rozdíl ve spalinách více než 25%.

Přístup k zákazníkovi super, dílna v pohodě, dostal jsem 10% dotaci na přestavbu. Přestavba trvá 2 dny. Když jsem si přišel pro auto po přestavbě (16:30 hod. odpoledne) a nebyl tam nikde nikdo, trochu mě zamrazilo, auto tam nebylo a všude prázdno a já papír žádný a auto na leasing. Asi po 10 minutách přijel mechanik a omlouval se, že to dříve nestihl a auto mi předal. Za chvíli po něm přijel pan Hanzl a vše už bylo OK.

Takže můžu celkem doporučit, to že se mě přepne motor na plyn, téměř nepoznám, jen to zapípá a někdy pokud jedu do kopce, tak to maličko škubne. Nikdy jsem neměl problém se startováním. Až budu mít zase nové auto půjdu do toho znova.

Ahoj Luboš.

Pořád stejná pověra že se motor zadře,že je suchý atd., motor maže olej, plyn má tu výhodu, že jej neumí smývat z povrchu válců a tím líp maže, ale má tu necnost, že při zapalování ve válci je suché prostředí/ na benzín je vlastně mokro/, tudíž je větší nárok na kvalitiu zapalovací soustavy, tzn., dobré svíčky-nejlépe stříbrné, platinové, v pořádku kabely a zapalovací cívku. Nové systémy vstřikování LPG je vlastně paralelní zařízení tudíž využívá komplet údaje z motoru a my jediný údaj který potřebujeme je délka vstřiků jednotlivých vstřikovačů, otáčky a napětí, takže nedochází k blokování ŘJ benzínu, pak poze záleží na nastavení plynu, kdo má čtečku a umí nastavit dobře korekce, pak auto jede úplně stejně na benzín i na plyn....

  • 3 týdny později...

Tak sem byl včera po roce na kontrole lpg. Najeto cca 53tkm. Proběhla výměna filtru a kontrola celého lpg zařízení vše bez jediného problému. Ještě sem si přikoupil redukci na holandský systém bo sa tam v létě chystám a zaplatil sem 1300:) to jsou mé veškeré roční náklady na údržbu:) Byl to můj první rok s lpg, a musím přiznat, že předčil mé očekávání. Nejen úsporou za pohonné hmoty, která nebyla až tak velká, nebot sem najel 2x víc než před tím:), ale i jízdními vlastnostmi a spolehlivostí systému. Prostě paráda :palec2:

  • 2 měsíce později...

Lubos1960 - asi tam máš DFI, jinak bys podle mě tak pěkně nemluvil :smich: , to je jediný od nich produkt který se mi zdá na ty poměry "normální".

A nic proti AG nemám :palec2:

  • 2 týdny později...

Zdravim!čital som tu problemy s LPG atd,že by si ho nenamontovali,ja som mal feliciu 1.3 11 rokou ,od nova na LPG,menil som aj nadrž,cele tie roky na par maličkosti mi to fachčilo bez problemov,ked som sa pred namontovanim pytal ludi čo maju LPG,tak mi len povedali,že nadavaju len tí čo ho nemaju a mali pravdu,teraz ju ma syn a ja som kupil fabiu combi a na jar ide do nej tiež LPG a bez rozmyšlania,u nas to robi firma selling,kt.funguje ponad 10 r a som s nou spokojny,takže nedavajte na zle rady ,ale rozhodnite sa sami,ja som jazdil 11 r na LPG a radim si ho namontovat,ale u firmy so skusenostami a ahlavne sa o to starat,vymena membran,vzduch.a plynoveho filtra,sviečky atd a budete spokojny !

Upraveno od birko2

  • 2 měsíce později...

Tak a mám konečně po montáži. Paráda kluci, díky za informace, snad to bude bez problémů. Je to super pojezd, už se těším na to placení u čerpačky....Zatím akorát, co pozoruju, tak ten měřič plynu. Si tam ukazuje, co chce, teď zrovna přešel na červenou. Nu což, budu jezdit, dokud se to nepřepne a asi lepší počítat kiláky :-)) :palec2:

Jj, chce to pár jízd a používat kilometry.

Měřáku nevěř ten je čistě orientační:)

  • 1 měsíc později...

Ahoj vsichni, mam na vas dotaz, respektive na ty , kdo LPG vice rozumi.Neni to sice Fabia, ale Felicia 1.3 jednobod. Ted po Vanocich mne to prestalo jet na plyn, mam nohu na plynu na podlaze, ale motor vubec nejde do otacek, jen se dusi.Je problel se na plyn vubec rozjet, natoz zrychlit.Je to , jako kdyz dochazi plyn, toho je ale pul nadrze. Beru porad u stejne pumpy, 3 roky cely system v pohode. Na podzim vymena membran a filtru, jezdila krasne, ale ted neco kikslo... :help: dik Fany

Upraveno od colins

  • 1 měsíc později...

mam skusenosti 14 rokov, 300 000 km ,S 105 a Forman - stary typ splynovacov ( na felde to nepoznam)

Moja spotreba 8,6 l /100 km + BA cca 0,25 l/100 km ( BA plati pre 20 km jazdy)

na benzin je ok?

predpokladam ze splynovac je ok (mozno treba odkalit), poradie: 1/ skontroluj filter, 2/ hadicku na regulaciu podtlaku sacie potrubie - splynovac), 3/ potoc ventilmi na nadrzi (upchate) , 4/ ventilom na hadici s plynom zo splynovaca do motora - uvolnit (prepusta malo plynu do motora ).

Vsetko su to jednoduche ukony.

  • 3 týdny později...

Zdravím!Vo štvrtok mi idu montovat do auta LPG,predtym som ho mal 10 r.vo Felde,mam F1 combi 1,4 50 kw AQW,dohodol som sa na sekvenčne Lovato,chcem počut Vaš nazor či som dobre objednal,predtym som mal vo felde bez elektroniky a bol tam dost vyrazny rozdiel vo vykone,prosim par nazorov od Vás,či ste so sekvenčnym vstrek.spokojny ,ako to je so spotrebou a vykonom atd.za každy nazor vopred dakujem ..!

No systém mám jiný než ty, ale taky sekvenční a spokojený sem moc:)Na výkonu, bych řekl není poznat rozdíl leda by to jelo líp:)Spotřeba se dá při rozumné jízdě do 120km tacho zcela jistě dostat pod 8 litrů což při ceně lpg a motoru 1,4 50kw mi přijde jako výborné:)

Mne bude stačit,ked to nepojde nad 10 l pri tej cene benz. sice je samozrejme,že ako tlačiš na pedal :),ale u mna to nehrozí,jazdim,tak aby som nebrzdil premavku a hlavne usporne,ako dlho trva v zime,kym to nahreje a prepne na LPG a ako v lete,na felde to preplo po chvilke,ked som vytočil na d 2000 otač.,ale tam som mal podtlak a bez elektroniky....

No do 10l to jezdí při tacho 150:)to určo nebudeš brzda provozu ;)Přepíná to podle nastavení teploty přepínání, v létě skoro ihned, v pořádné zimě ráno se studeným motorem do 1,5km teda aspon u mne jinak možná do 2-3minutnastartovaného motoru, v takové zimě jak je ted tak do 500m:)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.