Přejít na obsah

Spatne starty u O 1.6 75kW


chase

Doporučené příspěvky

jelikoz nemam moznost zkontrlovat tlak primo pres manometr, tak jsem meril napajeci proud palivoveho cerpadla pri startu, bez zateze a se zatezi, startovaci proud jen 8-9A (tady si nejsem jiste jjestli je to v poradku), pri zatezi (volna akcelerace) i bez jsem nameril zhruba stejne cca 5A coz by odpovidalo tlaku 3Bar.Pri mereni motor jako na potvoru startoval bez problemu. Pak jsem jeste pres diagnostiku zkontrolovat pozice potenciometru ventilu AGR, hodnoty odpovidali DP, ale chtelo by to asi vymontovat a zmerit tesnost (snad priste). Ale porad z palivove casti zbyva zkontrolovat zpetny ventil na cerpadle a taky ten regualator, resp. celou soustavu na tesnost.

->milosk: nemuze ta chyba souviset s vymenou lambda sondy, i kdyz je to az lamba za katem, mozna RJ pouziva jeste stale stare adaptacni hodnoty a nesedi ji vypocitane mnozstvi paliva, taky muze byt RJ a ventily v poradku a na vine je uz zmineny snimac teploty a vahy vzduchu, ten je urcujici pro vypocet paliva.

u tech svicek ma kazdy vyrobce jinou vzdalenost, maji to zpocitane, takze bych to asi tak nechal, po zahnuti ted bude hadam draha jiskry kratsi, ale jiskra bude silnejsi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

regulator: 037 133 035 C (obj. c. 0 280 160 505)

sada tesneni pod regulator: 037 198 031 (obj. c. 1 287 010 001)

jeste jsem zkontroloval indukcni snimac otacek motoru, jestli pri startu neni ruseny signal napr. jiskrenim od komutatoru starteru, pak by mohl ukazovat nesmyslne vysoky signal a RJ automaticky vypina pri prekroceni max. otacek ventily. Signal pro RJ byl v pohode, startovaci otacky cca 250 ot/min

Editováno: , autor: chase
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj pánové

Mám také 75 Kw a také problém se startem ale já jen když svítí sluníčko tak po hodině stání startuju až na potřetí. Vyměnil jsem celouřadu věcí teplotní čidlo vstřikovací lištu čerpadlo filtry svíčky kabely. Jeden elektrikář mi říkal něco o nějakém zesilovacím modulu co je pod řídící jednotkou ale fakt nevím jestli tam něco je nebo ne

Dobrý den,

mám obdobný problém. Když stojí auto delší dobu na slunci startuji napodruné nebo napotřetí :( Závada se objevila po 10 letech užívání a 120 000 Km. Nepřišel jste náhodou od prezentování tohoto problému na zdárné řešení?

Díky Jirka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kluci, deljete uz s tim neco, ja ji dam dneska zase k doktorovi, pac jsem vymenil baterku a stale to same.Jak dele stoji tak prd.zavada uz neni nahodna ale je to skoro pokazde, tak snad neco nameri, ja to tipuju porad na ten benzin, uz jsem mel jednou hlasku 16554 chybna regulace paliva.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tipuju to na regulator paliva.kdyz pri startu pridam plyn, snizi se podtlak v sacim potrubi,tim padem ma stoupnout tlak na 3 bary a chytne to.nemuze to byt nicim jinym.zkusil jsem uplne vsechno, ze servisu jsem privezl auto bez opravy, nikdo nevi.Staci ted uz kdyz stoji auto treba 3 hodiny a totez.kdyz ho nastartuju pote co nejde, hned chcipnu a pote zase chytne na cvrnk.Proste to musi byt neco spolecneho s benzinem, jinak si to nedokazu vysvetlit.Nezkousel jste ho nekdo menit, ten regulator¨a s jakym vysledkem?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky bych se nejvic priklanel k problemum s tlakem paliva, jak pise milosk, pri proslapnuti plynu je tu prima souvislost s narustem tlaku na 3bar a pak uz motor pekne naskoci. Jinak nemel jsem regulator jeste rozdelanej, tak nevim v jakem je stavu.

-jsem laik, ale s palivem to má souvislost. Při vyšších okolních teplotách se palivo odpaří a pak se musí točit startérem několikrát. Další indicie je te že v při prudké změně jízdy jr v kabině cítit benzín

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to jsou veci, mne teda v aute benzin nesmrdi, ani venku. vsiml jsem se, ze kdyz otevru dvere a zapne se cerpadlo, ze to v motoru, resp. ve vstrikovaci liste zaknuci jak se tam dere benzin. dalsi zjisteni mam to, ze pri nechytani a startovani to hazi jiskru, je to na 100%. takze bud nejde proud do vstrikovacu nebo ten tlak paliva. Jak zmerim jestli do vstrikovacu nejde proud v domacich podminkach?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V kabine pri startu urcite benzin citit neni, jedine pri studenem motoru pri rozjezdu do kopce, kdyz je jeste vypla lambda regulace tak za vyfukem jsou citit nespalnene uhlovodiky, jinac benzin taky necitim. Na vstrikovace bych to taky nevidel, proc by prave pri startu RJ vstrikovace nenapajela v souvislosti s tlakem (snad jen ze by byl tlak prilis velky a pusobil proti zdvihu jehli vstrikovace, ale tady je to spis opacny pripad s nizkym tlakem),pri jizde bezi pak vsechny 4 valce. Ale pokud i toto chces vyloucit, tak napichej oba vodice na svorkovnici k ventilu a pripoj mezi ne treba 12V zarovku, jak RJ bude spinat proud do ventilu tak bude zarovka blikat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to jirka-UH: jak se asi muze palivo pri vyssich teplotach venku odparit, kdyz motor ma cca. 100 stupnu pri jizde, kdyz ho vypnes tak zrovna tak, lolec.

All: Zkusili jste to dat vubec do servisu a co vam rekli? no u mne si 2 servisy a 2 garaznici nevi rady.jinak jsem volal do Skody - Auto CB, regulator paliva 3400,- a sada tesneni pod nej 186,-, to by mne mohli milovat.za tohle vymenim pumpu i regulator.tak sup tam s tim :)

mam jeste dotaz, odkud jsou napajene vstriky,asi z RJ co? Ze bych proveril kontakty na zastrcce od nich.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co je na regulatoru tak draheho, platove pouzdro, membrana, spravne predepjata vinuta pruzina, podtlakova hadice a to je vse. Cim levnejsi jsou auta, tim drazsi jsou nahradni dily. To je jak model tiskarna-napln do tiskarny (tiskarna za 500 bez naplne, napln 1200). Ve znackovem servisu jsem s tim nebyl.

Napajeny jsou primo z akumulatoru pres pojistku 232 (10A) a pojistku 132 (50A pojistka na akumulatoru)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele hosi, kde najdu snimac otacek kliky? nejak se mi nedari najit jak ten tak jeho zastrcku.jak ho promerit? V dp jsem nasel pouze snimac vacky, a tam se promeruje jen proud z RJ. Jak tedy na to? Totiz jsem se vsiml v posledni dobe, ze motor jde tak nejak nepravidelne, hada se na volnobeh jak na benal tak lpg.Vynechavani zapalovani nehlasi na zadnem valci, takze to bude ok, jak kabely tak svice.vcera jsem tam dal NGK a motor je uplne jinej, zivejsi.Co jsem zjistil, ze svicka NGK ma v sobe odpor 1,2 kohm, a ty Championy co mi tam dali v servisu meli 18 kohmu. Holt neni svicka jako svicka.To jsem ale cumel.Dik.

Editováno: , autor: milosk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne nevim, nebude to podobne 74kW? Vytazena svorkovnice pristupna nekde v oblasti zapalovaci civky, sam jsem snimac po pravde nehledal. Myslim ze se da dostatecne proverit seriovou diagnostikou pres VAG treba jako graficky prube, tim vyloucis jak snimac, tak vedeni, tak RJ. No kdyby jsi to meril pres ten VAG, zajimaly by me jake mas startovaci otacky, ja nameril 250 ot/min (abych to stihl zmerit odpojil jsem pojistku vstrikovacu a radeji rozpojil i koncovy stupen zapalovaci civky)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a v jakym bloku to promerit, otacky zjistim, o vikendu na to zase vyrazim.ten hall vubec nevim kde ho ve vAGu najit, abych vedel zda-li funguje.Ale vIS nepise, ze pri jeho zavade nelze nastartovat, v DP se pise, ze to ma na starost hall na vacce,ale presto ze jde nastartovat, pac RJ dava pak jiskru v kazde HU na vsechny valce.poradis?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U nekterych aut staci rozpojit svorkovnici snimace kliky a nenaskoci vstriky, zapalovani, pro diagnostiku parada, ale tady jak pises motor pobezi s nizsim vykonem dal. Ja jsem ve vagu v bloku hodnot RJ motoru vybral jeden blok hodnot kde jsou obsazene otacky (ostatni bloky nebybirat, snizi se vzorkovaci frekvence kvuli prenosu vice dat) a pouzil funci tusim ze se to jmenovalo VAG scope, graficke zobrazeni v case.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak, o vikendu promeren znovu tlak paliva, vse ok, dokonce i pri nemoznem nastartovani tlak paliva 2.9bar, po nastartovani 2.5, pri odpojeni 2.9 baru.Dle dP je to OK, po 10. minutach tlak nespadl jak s otevrenym tak se zavrenym kohoutkem na meraku(dle DP) takze vstriky tez nekapou.Jak kua funguje ten regulator? Tlak se vlastne meri pred nim, treba pres nej ten benal neprojde, nebo je to tak, ze je pruchozi a namereny tlak je tim padem i pred vstriky,a prostredni vyvod z nej je opravdu uz jen prepad zpet do nadrze?Defacto je to pretlakovy ventil?

mate plyn? ja mam AG SGI a taky jsem slysel domnenku, ze jde o spatny prepinac plynu, coz se mi nezda, kdyz to prece ridi RJ.

na VAGu chyba 16554 - vadny regulator paliva, jak to kua ta RJ muze zjistit??? nebo to hodi kdyz startuju dele nez je obvykle, prip. prekrocim nejaky limit v s?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...