MišáK. Vloženo 16. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2009 Motor: 1.8T, ARX Škrticí klapka s motorkem Po vyčištění zůstává pořád nedovřená... mechanickou závadu to ale nehlásí a funguje správně, je asi na 4,7 stupně otevřená. Může být slabý péro? Dá se to nějak repasovat? Nemůže to být v tom motorku někde o zub přesazený? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivanek007 Vloženo 11. Září 2009 Sdílet Vloženo 11. Září 2009 jede ti to jak ma? pokud jo tak to nech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MišáK. Vloženo 14. Září 2009 Autor Sdílet Vloženo 14. Září 2009 Právě že mi zlobí - při plným plynu je na 100% a sem tam povolí na 99,6% Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirdasR32 Vloženo 15. Září 2009 Sdílet Vloženo 15. Září 2009 je to tak správně. je to mechanický doraz klapky,aby to drželo zvýšený volnoběh při poruše elektroniky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MišáK. Vloženo 20. Září 2009 Autor Sdílet Vloženo 20. Září 2009 Ale pro základní nastavení je třeba ji mít na 0,00% , kde je chyba, nějaké nápady? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JarynR Vloženo 1. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2009 Mě nejde dát do základního nastavení. Auto nenastartuje a když náhodou na x-tý pokus jo tak občas nejede tak jak by měla. Myslíte že je klapka kaput nebo je to něčím jiným??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MišáK. Vloženo 1. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 1. Listopad 2009 A co ti píše VAG? Kontrolka ti svítí? pokud se nepodaří zakládní nastavení, měla by být defaultně pootevřená, aby atuo startovalo a mohlo jezdit... záleží, jestli tam je mechanícká nebo elektronická závada... Ale jinak se ptáš hodně obecně, to se nedá tipnout takhle od stolu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sejra Vloženo 1. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2009 Mám ji taky stále pootevřenou,tuším že na 5. Ovšem základní nastavení udělám v pohodě. Pouze jsem vypozoroval, že když je motor zahřátý,je otevřená asi na 2 procenta. Tudíž to přikládám právě tomu zvýšenému volnoběhu, když je motor studený. A nebo to mají ve VISU špatně popsaný jako mnoho dalších jiných věcí. Nemají tam myslím popsáno, jestli to měřit na studeném či teplém motoru. Každopádně......dokud jezdí normálně,neřeším to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 1. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2009 klapka snad ani nejde zavrit a i kdyby tak vznike podtlak a roztrha to saci potrubi - opravte me pokud se pletu, ale jeste jsem nevidel klapku uplne uzavrenou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wladko1307 Vloženo 2. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2009 klapka snad ani nejde zavrit a i kdyby tak vznike podtlak a roztrha to saci potrubi - opravte me pokud se pletu, ale jeste jsem nevidel klapku uplne uzavrenou Octavka má pravdu klapka sa nemá celkom uzatvárať. Pokiaľ sa spravím základné nastavenie a ukazuje od 2 do 5 stupnov. Tak je všetko OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wladko1307 Vloženo 2. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2009 Octavka má pravdu klapka sa nemá celkom uzatvárať. Pokiaľ sa spravím základné nastavenie a ukazuje od 2 do 5 stupnov. Tak je všetko OK NIE pokiaľ sa spravím. Mal som na mysli pokiaľ sa spravíííí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MišáK. Vloženo 2. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 2. Listopad 2009 (editace) Pokud vím, základní nastavení se dělá při vypnutým motoru a zapnutým zapalování - opravte mě, pokud se pletu. V tomto režimu má být podle VISu na 0,00% - což není nic proti ničemu a nemá se co "trhat", protože motor neběží... A základní nastavení je o tom projet si rozsah od Min do Max. Podle mě prostě při vynutým motoru má být klapka zavřená ne? Čemu by to vadilo? Chápu u plynu lanko to nejde, ale u elektroniky to není problém a VIS to tak i popisuje!!! A teplotu píšou cca 30 st.C. - je to pro RS motor AUQ s el. plynem. Editováno: 2. Listopad 2009, autor: MišáK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sejra Vloženo 3. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2009 (editace) No tak jsem to dneska studoval a zjistil jsem, že v klidu ji mám otevřenou na 4.7 % a když se postavím na pedál, je to 96,1%. Co mi však nejde do hlavy......když pomalu sešlapuju pedál, hodnota jde od zmiňovaných 4.7% na nulu a pak teprve začíná stoupat k 96,1%...jakoby to bylo -4,7% ...což je přece blbost.....Tak se koukejte připojit k diagnostice milý 1.8T a studujte, jak je to u vás, docela by mne to zajímalo. Doplním ještě poznatek.....drahou polovičku jsem posadil do auta a já koukal, co vlastně klapka dělá. Takže ona je otevřená na těch 4,7%. Při mírném sešlápnutí plynu se úplně zavře a pak se teprve začne znovu otvírat.....až do oněch 96,1%. Jsem z toho trochu mimo....... Jo a ještě jedna věc...když stojím na pedálu, klapka pořád jakoby trochu pracuje. Ale to si asi pravděpodobně hlídá polohu. Editováno: 3. Listopad 2009, autor: sejra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladimír Kalandra Vloženo 4. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2009 (editace) No tak jsem to dneska studoval a zjistil jsem, že v klidu ji mám otevřenou na 4.7 % a když se postavím na pedál, je to 96,1%. Co mi však nejde do hlavy......když pomalu sešlapuju pedál, hodnota jde od zmiňovaných 4.7% na nulu a pak teprve začíná stoupat k 96,1%...jakoby to bylo -4,7% ...což je přece blbost.....Tak se koukejte připojit k diagnostice milý 1.8T a studujte, jak je to u vás, docela by mne to zajímalo.Doplním ještě poznatek.....drahou polovičku jsem posadil do auta a já koukal, co vlastně klapka dělá. Takže ona je otevřená na těch 4,7%. Při mírném sešlápnutí plynu se úplně zavře a pak se teprve začne znovu otvírat.....až do oněch 96,1%. Jsem z toho trochu mimo....... Jo a ještě jedna věc...když stojím na pedálu, klapka pořád jakoby trochu pracuje. Ale to si asi pravděpodobně hlídá polohu. No já to jen potvrzuju, mám AUQ. Já jsem na to chtěl už sám založit téma, že podle VIS se klapka nenastaví na 0% ale na nějaky drobny jak tady pišete ale chybu nevyhlásí..... Co se týká toho polechtání plynu tak mně to taky jde nejdřív na 0 a pak nahoru. Takže Buďto je to normalni chování a nebo jsme všeci v rici Toť muj nazor PS: toho doregulování že se ty hodnoty hybou tak u mně někdo ano, někdy stojí pořád na svým Editováno: 4. Listopad 2009, autor: Vladimír Kalandra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wladko1307 Vloženo 4. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2009 No já to jen potvrzuju, mám AUQ. Já jsem na to chtěl už sám založit téma, že podle VIS se klapka nenastaví na 0% ale na nějaky drobny jak tady pišete ale chybu nevyhlásí.....Co se týká toho polechtání plynu tak mně to taky jde nejdřív na 0 a pak nahoru. Takže Buďto je to normalni chování a nebo jsme všeci v rici Toť muj nazor PS: toho doregulování že se ty hodnoty hybou tak u mně někdo ano, někdy stojí pořád na svým Ahojte kluci, ja mám v aute úplne novú škrtiacu klapku, robil som si sám základné nastavenie. V klude mám klapku na 2,5stupna a za volnobehu to skočí na rovných 2. Čo som pozeral do Visu tak to mám presne podla toho ako to tam píse. Auto mám 1.6 74kw. A čo sa týka toho ked pridám plyn. Automaticky to stúpa ked sa dotknem plynu bez toho aby to spadlo na 0. Auto ťahá super. A čo sa týka toho skákania na 0. Netrhne Vám motorom pri prudkej akcelerácii??? Lebo podla toho čo tu písete by správne malo. Ved logicky ked sa klapka úplne zavrie, automaticky sa motor musi pridusiť lebo nemá prísun čerstvého vzduchu. Je to môj osobný názor. Môžem sa mýliť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladimír Kalandra Vloženo 4. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2009 Ahojte kluci, ja mám v aute úplne novú škrtiacu klapku, robil som si sám základné nastavenie. V klude mám klapku na 2,5stupna a za volnobehu to skočí na rovných 2. Čo som pozeral do Visu tak to mám presne podla toho ako to tam píse. Auto mám 1.6 74kw. A čo sa týka toho ked pridám plyn. Automaticky to stúpa ked sa dotknem plynu bez toho aby to spadlo na 0. Auto ťahá super. A čo sa týka toho skákania na 0. Netrhne Vám motorom pri prudkej akcelerácii??? Lebo podla toho čo tu písete by správne malo. Ved logicky ked sa klapka úplne zavrie, automaticky sa motor musi pridusiť lebo nemá prísun čerstvého vzduchu. Je to môj osobný názor. Môžem sa mýliť. Názor ohledně klapky a přiškrcení vzduchu je správnej. Proto si myslíme, že tam místo oněch 4% volnoběhu máme jakoby -4% a e se klapka mechanicky otevírá (elektricky jde do 0) a pak jde výš do 96% (elektricky přitom mechanicky je 100%). Ale nepomáhá nám ani nastavení klapky (po nastavení se nevypíše ani chyba). Takový mám problém konkretně já a pokud jsem pochopil správně tak i kluci nademnou. Jinak v chování auta nic nepozoruju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sejra Vloženo 4. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2009 Názor ohledně klapky a přiškrcení vzduchu je správnej. Proto si myslíme, že tam místo oněch 4% volnoběhu máme jakoby -4% a e se klapka mechanicky otevírá (elektricky jde do 0) a pak jde výš do 96% (elektricky přitom mechanicky je 100%). Ale nepomáhá nám ani nastavení klapky (po nastavení se nevypíše ani chyba). Takový mám problém konkretně já a pokud jsem pochopil správně tak i kluci nademnou. Jinak v chování auta nic nepozoruju Tak jsem na to koukal....není to -4%, ale normálně +4%. Při lehkém sešlapování pedálu jde na nulu a pak se stejnou drahou otvírá. Takže +4%.....0%......+.....Snad tomu rozumíte. A podotýkám...není to pouze elektricky, ale je to i mechanicky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladimír Kalandra Vloženo 4. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2009 Tak jsem na to koukal....není to -4%, ale normálně +4%. Při lehkém sešlapování pedálu jde na nulu a pak se stejnou drahou otvírá. Takže +4%.....0%......+.....Snad tomu rozumíte. A podotýkám...není to pouze elektricky, ale je to i mechanicky. Ja ti rozuměl že to není v -. Ale jen jsem myslel ze elektricky jo (i kdyz to neni zobrazeny), protoze jinak si prave ten rozsah 4-0-96% nedovedu vysvetlit. No ale jestli to chodí jak říkáš i mechanicky při pohledu na klapku (nekoukal jsem nikdy, jsou potřeba dva) tak pak to asi tak má chodit. Ale důvod zavření teda nechápu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sejra Vloženo 4. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2009 Ja ti rozuměl že to není v -. Ale jen jsem myslel ze elektricky jo (i kdyz to neni zobrazeny), protoze jinak si prave ten rozsah 4-0-96% nedovedu vysvetlit.No ale jestli to chodí jak říkáš i mechanicky při pohledu na klapku (nekoukal jsem nikdy, jsou potřeba dva) tak pak to asi tak má chodit. Ale důvod zavření teda nechápu Auto jede jak má.....naštěstí. Ale tohle bych si klidně vysvětlit nechal od chytřejších. Taky mi to není moc jasný, proč to tak je a jestli to tak vůbec má být.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 4. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2009 kdo pak se vtom sroubovakem stoural jeste mrknete zda mate volnejsi lanko u klapky kdo ma mechan.ovladani. Nesmi to bejt bez vule, proste vule v lanku musi bejt jinak to bude taky spatne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladimír Kalandra Vloženo 4. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2009 kdo pak se vtom sroubovakem stoural jeste mrknete zda mate volnejsi lanko u klapky kdo ma mechan.ovladani.Nesmi to bejt bez vule, proste vule v lanku musi bejt jinak to bude taky spatne No ja lanko nemam a děla mi to to samy.... asi nebude problem v lanku ale samotné regulaci klapky.... pokud to teda tak opravdu nemá fungovat jak jsem už říkal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sejra Vloženo 5. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2009 Já mám elektrický pedál...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladimír Kalandra Vloženo 5. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2009 Já mám elektrický pedál...... no to taky rikam, ze ja lanko uz nemam ;-) Jinak jen aby rec nestala, je nějakej "setrnej" zpusob jak si vytačet plyn a pozorovat motor, aniz by byl potreba někdo navíoc?? Asi ne co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MišáK. Vloženo 8. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 8. Listopad 2009 Pánové není tady někdo, kdo je v těch klapkách trochu kovanej? Kdo by mi řek, jak se ujistit, že je fakt špatná, nebo načatá a jestli se to dá opravit/repas, nebo novou? Jen tak hogo fogo dat osmičku za novou aniž bych měl jistotu nechci... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.