Michal P Vloženo 11. Červen 2010 Sdílet Vloženo 11. Červen 2010 Václav Š: Na vše je záruka min. 2 roky, žádné omezení kilometrů neexistuje, to je jen slint prodejců, který nemá v obč. zákoníku žádnou oporu. Rozlišuje se běžné opotřebení a opotřebení z důvodu nízké kvality věci. Bohužel dokazování je složité a v případě sporu začíná soudním znalcem a končí soudem.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 11. Červen 2010 Sdílet Vloženo 11. Červen 2010 Zmínil jsem se, že na jednom kotouči mám trvale tři rezavé pruhy. Servisák řekl, že to škodovka neuzná, protože na brzdy je záruka jen 10 000 km. Zdálo se mi to podivné, ale nebyl jsem si jistej v kramflecích, tak jsem to nechal bejt. Navíc jsem řešil podstatně vážnější problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal P Vloženo 11. Červen 2010 Sdílet Vloženo 11. Červen 2010 Ono to bude tak, stejně jako i v jiném byznyse, že prodejce má od Škodovky instrukce - Např. "závady na brzdách řešte do 10.000km na záruku a my to bez keců zaplatíme, neboť ve většině případů půjde o opotřebení způsobené nekvalitou věci. Nad 10.000km už budeme zkoumat jak k závadě došlo a můžeme odmítnout záruční opravu platit." A prodejci to překroutí a zjednodušují si tím dohady se zákazníkem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 11. Červen 2010 Sdílet Vloženo 11. Červen 2010 Hm, zajímavý. Zkusím to ještě jednou, protože jak koukám na kotouče ostatních aut, všechny jsou vyleštěný. Jen ten můj jeden je divnej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal P Vloženo 11. Červen 2010 Sdílet Vloženo 11. Červen 2010 Ono to chce trošku přitvrdit - někdy stačí takováto tvrzení chtít písemně a už se leknou a jde to. Někdy musí člověk postupně šplhat po nadřízených výš a výš a nebát se a v klidu informovat o tom, že jsem připraven svá práva bránit a začnu soudním znalcem. Pokud si jsem jist, že jsem závadu nezpůsobil sám a na reklamaci mám nárok tak soudní znalec stojí pár tisícovek /jak na co samozřejmě/ a v případě kladného posudku v můj prospěch to už drtivá většina velkých prodejců vzdá, reklamaci uzná a posudek zaplatí. I když při nedávném výroku Nejvyššího soudu, že zatajená oprava po havárii a utočený tachometr nejsou právní vady, ale specifické vlastnosti vozidla, už bych se nedivil asi ničemu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 12. Červen 2010 Sdílet Vloženo 12. Červen 2010 Já mu řeknu, až začne tvrdit, že to nejde, že se zeptám na infolince. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
izi Vloženo 12. Červen 2010 Sdílet Vloženo 12. Červen 2010 Mám najeto 6 tis., ale opravdu v servisu nedělali žádný keci, mohl jsem být u toho, jak to mehanik rozebral, vyčistil, takže se mi přístup líbil, ale oni mě už taky trochu znají. Já když jsem se u jednoho z minulých aut fakt nasral, tak jsem napsal p. Kulhánkovi, a světe div se, přijel bobík až z Boleslavi, a auto si odvezli, dali náhradní, takže je fakt o tom se nedát, ale toto patří až nakonec, když už jim dáš hodně velký prostor k možným řešení a oni pořád nic. Udělám fotku toho kotouče tak po další 1 tis. a uvidíme. Jestli můžeš, udělej taky foto, rád bych se mrknul, jak to vypadá u ostatních. Já mám teď prostě jistotu, že tam není žádný bordel a mělo by to být ok, když né, tak je někde asi problém... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 12. Červen 2010 Sdílet Vloženo 12. Červen 2010 Tak žádnou fotku jsem nenašel, ani nemůžu teď žádnou udělat. Ale vypadá to podobně jako u tebe. Mám tam tři rezavý kružnice, ne tolik široký jako na tvojí fotce, ale zato když po kotouči přejedu prstem, jsou ty rezavý místa zřetelně vystouplý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gilerakk Vloženo 15. Červen 2010 Sdílet Vloženo 15. Červen 2010 Tak jsem dnes chtel zkontrolovat tlak klimatizace, protoze mi pripada, ze oproti fabii to nejak malo chladi, ale nejak se mi nepodarilo spojit s ridici jednotkou. Vsechny ostatni jednotky funguji. Mam klasickej KKL kabel. Zkousel to uz nekdo? Nejaky napady, kde jsem mohl udelat chybu? Nebo uz tam je CAN? Fakt netusim.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 16. Červen 2010 Sdílet Vloženo 16. Červen 2010 Tak jsem se se servisem na tom kotouči nedohodl. Servisák byl hodně suverénní a na všechny mé argumenty měl velice schopné odpovědi. Řekl, že v záručních podmínkách je výslovně napsáno, že záruka se nevztahuje na spotřební části vozu. Řekl, že mi to prostě na záruku neopraví. Co vy na to, kdo má pravdu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
izi Vloženo 17. Červen 2010 Sdílet Vloženo 17. Červen 2010 Tak to je síla, vidíš, já měl opačnou zkušenost, mrkli se mi na to bez problémů. Má už někdo zkušenost s prvním serv. prohlídkou u ropáka? Zvažuju, jestli vůbec do škodovky zajet, když ve SM psali, že už to není nutné. Známý, co má servis, tak mi ji udělá za 2 tis., ale s normálním olejem, né long live, moc mi ho nedoporučil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal P Vloženo 17. Červen 2010 Sdílet Vloženo 17. Červen 2010 Václav Š. Vše podstatné jsem již napsal, záruka se samozřejmě nevztahuje na běžné opotřebení, ale na opotřebení způsobené vadou. To platí i pro spotřební části vozu. Záruční podmínky nemůžou být v rozporu ze zákonem, pokud jsou pak neplatí. Nechce se mi to hledat, určitě Ti ukázal příslušnou pasáž záručních podmínek, můžeš mi dát odkaz? Nebo jsi zase spokojil jen s ústním vysvětlením? Chyba... Najdi si na www.justice.cz soudní znalce v oboru automobilů a zkus nějakému zavolat, většinou takovéto hrubé odhady co je a co není na záruku poskytují zdarma.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 17. Červen 2010 Sdílet Vloženo 17. Červen 2010 Zítra už budu mít auto, tak ten kotouč vyfotím. Shodli jsme se na tom, že jsou tam prostě nějaký nečistoty, a že to nelze vyčistit na záruku. Nabízel mi vyčištění té brzdy asi za 400 Kč, nakonec jsem na to kašlal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blondakxxx Vloženo 19. Červen 2010 Sdílet Vloženo 19. Červen 2010 (editace) Tourka už je trochu zajetá. Editováno: 19. Červen 2010, autor: blondakxxx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Garrett Vloženo 19. Červen 2010 Sdílet Vloženo 19. Červen 2010 Pěkně lítáš Co spotřeba, olej, nebo nějaký problémy s autem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blondakxxx Vloženo 20. Červen 2010 Sdílet Vloženo 20. Červen 2010 Pěkně lítáš Co spotřeba, olej, nebo nějaký problémy s autem? Jezdím město, dálnice. Spotřeba dlouhodobá 6,2 a olej 1l / 10000km jinak zatím bez závad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gilerakk Vloženo 20. Červen 2010 Sdílet Vloženo 20. Červen 2010 a jak probihala garancka? nikdy jsem nebyl, tak se ptam :-) prinesl sis svuj olej a presel si na klasiku nebo si zustal u longlifu? A samozrejme kolik si mam pripravit a v kolika te auto pozvalo na navstevu do servisu? Diky moc za odpovedi.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blondakxxx Vloženo 21. Červen 2010 Sdílet Vloženo 21. Červen 2010 a jak probihala garancka? nikdy jsem nebyl, tak se ptam :-) prinesl sis svuj olej a presel si na klasiku nebo si zustal u longlifu? A samozrejme kolik si mam pripravit a v kolika te auto pozvalo na navstevu do servisu? Diky moc za odpovedi.. Auto je služební takže servis jen v autorizovaném servisu, ráno přivezu a odpoledne odvezu, jáké jsou ceny nevím faktura chodí na firmu. Interval zůstal prodloužený a co se týká vlastního oleje pochybuji že ti ho tam nalejou a dají ti razítko. Servis začal řvát kolem 27tkm. U mojí OII jsem přešel na 15000 interval protože 30000 najedu tak za 5 let:) a garančku si dělám doma olej+ všechny filtry cca 2500kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
izi Vloženo 22. Červen 2010 Sdílet Vloženo 22. Červen 2010 (editace) Jezdím město, dálnice. Spotřeba dlouhodobá 6,2 a olej 1l / 10000km jinak zatím bez závad. Vím, že to není o tom, ale kolik si s ní jel max. Mě to nechtělo jet víc jak 180 km/h. Do 150 km/h to jde hravě, ale potom se to hodně trápilo. U starších octávek to táhlo ke 200 km/h docela hravě. Najeto mám 7 tis. Upozorňuju, že jsem to jenom vyzkoušel, jinak dodržuju předpisy, tak ať mě někdo nechytá za slovo. Jinak k tvé OII, zřejmě ji máš chip-upravenou, že? Co mi k tomu řekneš, doporučuješ, kde si to nechat udělat, je to velký rozdíl motoricky od OI 74 kw, atp., díky. Editováno: 22. Červen 2010, autor: izi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gilerakk Vloženo 22. Červen 2010 Sdílet Vloženo 22. Červen 2010 Ja jel v Nemecku 210 a jeste by to jelo, ale je to uz dost nestabilni, spis o hubu. Jinak oleje jsem zatim doleval asi 3 dcl a mam najeto 21000 km. Nejak ale nechapu, jak funguje klimatizace. Kdyz nastavim teplotu treba do poloviny (22°C), tak to bude porad hnat studenej vzduch a jak se auto vychladi na pozadovanou teplotu, tak se snizi vykon kompresoru? Nebo kompresor pojede porad stejne a akorat se studeny vzduch bude michat s teplym vzduchem z okoli? Ptam se proto, jestli ma smysl pri zapnuty klimatizaci nastavovat jinou nez minimalni teplotu. Moc to nechapu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 22. Červen 2010 Sdílet Vloženo 22. Červen 2010 (editace) Nejak ale nechapu, jak funguje klimatizace. Kdyz nastavim teplotu treba do poloviny (22°C), tak to bude porad hnat studenej vzduch a jak se auto vychladi na pozadovanou teplotu, tak se snizi vykon kompresoru? Nebo kompresor pojede porad stejne a akorat se studeny vzduch bude michat s teplym vzduchem z okoli? Ptam se proto, jestli ma smysl pri zapnuty klimatizaci nastavovat jinou nez minimalni teplotu. Moc to nechapu.. při nastaveni na 22 by ti to melo foukat studenej vzduch smichanej s ohratym z topeni(mel by mit teplotu 22)...protoze je to manualni klima tak kompresor jede celou dobu naplno.,....aspon tak to chapu ja.... Editováno: 22. Červen 2010, autor: rogerer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blondakxxx Vloženo 23. Červen 2010 Sdílet Vloženo 23. Červen 2010 Vím, že to není o tom, ale kolik si s ní jel max. Mě to nechtělo jet víc jak 180 km/h. Do 150 km/h to jde hravě, ale potom se to hodně trápilo. U starších octávek to táhlo ke 200 km/h docela hravě. Najeto mám 7 tis. Upozorňuju, že jsem to jenom vyzkoušel, jinak dodržuju předpisy, tak ať mě někdo nechytá za slovo. Jinak k tvé OII, zřejmě ji máš chip-upravenou, že? Co mi k tomu řekneš, doporučuješ, kde si to nechat udělat, je to velký rozdíl motoricky od OI 74 kw, atp., díky. Ještě jsem neměl potřebu to testovat kolik to jede max, ale těch 180 už taky bylo. OII je po chipu viz. hodnoty v podpisu, je to znát a bez váhání bych do toho šel znovu ( ještě mi pořád vrtá hlavou to ještě potáhnout kousek výš, ale to už je na úpravu turba a výměnu spojky ). Motoricky si myslím že še OI a OII až tak neliší, zásadní rozdíl je v podvozku a prostě celkově těch cca 8 let rozdílu mezi auty se muselo někde projevit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blondakxxx Vloženo 23. Červen 2010 Sdílet Vloženo 23. Červen 2010 při nastaveni na 22 by ti to melo foukat studenej vzduch smichanej s ohratym z topeni(mel by mit teplotu 22)...protoze je to manualni klima tak kompresor jede celou dobu naplno.,....aspon tak to chapu ja.... Kompresor stále na 100% a míchá se vzduch !! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 23. Červen 2010 Sdílet Vloženo 23. Červen 2010 (editace) Kompresor stále na 100% a míchá se vzduch !! tak sem měl pravdu...a je to tak ze vzduch zvenci se ochladí a pak se topením přihřeje na tu požadovanou teplotu? Nebo to nejak taha ten vzduch zvenci? Editováno: 23. Červen 2010, autor: rogerer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blondakxxx Vloženo 23. Červen 2010 Sdílet Vloženo 23. Červen 2010 tak sem měl pravdu...a je to tak ze vzduch zvenci se ochladí a pak se topením přihřeje na tu požadovanou teplotu? Nebo to nejak taha ten vzduch zvenci? Ruku do ohně za to nedám, ale jelikož je to manuální klima a kompresor jede pořád na 100% tak by to mělo být jak píšeš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.