Přejít na obsah

Octavia Tour Trumf


George Couser

Doporučené příspěvky

chlapci ...3 měsíce čekání a 5 měsíců ježdění a ted toto: papáá

nic víc nemá cenu psát :-( chrante si svoje oktavky.....

Zdravím, mrzí mě co se Ti stalo,ale nevěš hlavu.Naděje že se najde tady pořád je.Kolegovi v práci v listopadu ukradli Renault Megane.Přijel s nákupem před garáž a šel ji otevřít.Bohužel auto nechal nastartované,ke garáži to bylo jen pár metru.Když byl otočený zády do auta mu skočil nějaký parchant,kterého předtím vubec neregistroval.No a potom už bezmocně viděl auto jenom odjíždět.I tu svini videl. Než přijeli policajti,chvíli to trvalo.Projeli okolí,ale samozřejmě nic.Už vubec nepočítal,že se najde.MINULÝ TÝDEN MU ALE VOLALI POLICAJTI, ŽE HO NAŠLI V NĚJAKÉM PRAŽSKÉM BAZARU. SNAD I V PUVODNÍM STAVU! DĚLAJÍ NA NĚM NĚJAKÉ EXPERTIZI, A PAK MU HO MAJÍ VRÁTIT. JÁ VÍM , JE TO SLABÁ UTĚCHA, ALE NADĚJE TU POŘÁD JE.TAK DRŽÍM VŠECHNY PALCE, AT SE NEKDE OBJEVÍ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny ve spolek, po dlouhém rozmýšlení jsme se nakonec rozhodli pro koupi Octavie Tour combi, TDI. Dohodli jsme se i na celkem rozšířené mimořádné výbavě... Celková cena (dle ceníku) mi pak vyšla kolem 390 tisíc... Neměli jsme moc času, takže jsme obešli jen pár salonů a nejvyšší slevu nám nabídli necelých 14 tisíc - myslíte, že je to adekvátní nebo se máme porozhlédnout ještě jinde? A ještě - nevíte, jak dlouho teď trvá výroba?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Plně souhlasím, já měl tu cenu podobnou jako ty a slevu jsem dostal 10 tis., možná bych dostal ještě trochu větší, ale musel bych to vzít přes leasing, ale já si financování a pojištění zařídil raději sám. Mezi jakými jinými auty jsi ještě vybíral?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vím, že jsi se na tohle zrovna neptal, ale....za ten rok, co se začala Tour v akci nabízet, se změnilo dost věcí zejména v nabídce ostatních automobilek a také v nabídce samotné Škody.

Je květen 2010.

Zdá se mi pošetilé kupovat za 400.000,- (!) jedničkovou Octavii, která je konstukčně, designově i jízdně v roce 1996. To jsem musel napsat, není to myšleno ve zlém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

voiture: objednávky je možné zadat do pátku 28.5 12 hod.

se slevou bych to neviděl nějak růžově a pokud nenajdeš nějakýho dealera, kterej neplní plány a potřebuje nahnat kusy, tak to asi lepší nebude. kór když už máš pár prodejců vyzkoušených.

4xm: problém je v tom, že spousta aut tu jedničkovou octavku na urovni roku 1996 dohnala až o mnoho let později. ať si koupí co chce, každej má představy a požadavky jiný.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to opravdu na každém, který si chce auto opravdu koupit a né jen spekulovat, co je modernější, jízdně vlastnostně lepší, atp. Samozřejmě, že čím levnějšího Toura, tím je to asi výhodnější, ale do těch 400 tis., no nevím, nevím, co v naftě, ESP, Climatronic, 4 x airbag, metalíza, atp. seženeš. Určitě seženeš, ale s benzínem a trošku horší reputací. Kdo nechce benzín, fakt to není jednoduché. Já se prostě toho Toura budu zastávat, ikdyž to je opravdu konstrukčně starší auto, pro normální čtyřčlenou rodinu, která chce mít nízké náklady na provoz, spolehlivé, cenově dostupné, ale i docela bezpečné auto, dobrá volba i za těch zmiňovaných 400 tis. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

rogerer: Upřímnou soustrast. Psal jsi, že jsi tam měl jenom páku na volantu a v Praze. To je podle mého fakt málo.

Když jsem si kupoval první Fabku Combi, tak jsem si nechal dat VIN na vsechny skla,

SPZ přinýtovat, zámky vymontovat a místo nich SAFE Plus, zamykání zpátečky a k tomu ještě

Alarm od Jablotronu. A musím to zaťukat, měl jem klid. Dohromady to vyšlo asi na 8 tisíc (zamykání zpátečky bylo zadarmo u prodejce).

Jasně, není to všespasitelné a když si tvoje auto někdo vylhídne, tak máš i tak smůlu, ale většinu příležitostných lapků to určitě odradí. U Oktávky bych dal ZederLock a tajný tlačítko a potom už ti ji můžou jenom odtáhnout.

Nevím, jestli ČP nabízí GAP pojištění, ale pokud ano, tak je sice dražší, ale zase ti 3 roky v případě krádeže vyplatí plnou částku.

Držím palce, aby se našla!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tour Trumf se vyplatil jen v kombinaci Benzin+Paket+Liftback, nebo Nafta+Combi+Paket. Nic jiného nemělo bohužel symsl. Ať si říká kdo chce co chce...

Od uvedení Trumfu je to už 9 měsíců a za tu dobu se ceny zase hejbaly. Mimo jiné taky právě kvůli Trumfu.

Když už jsme u toho, právě výbava s paketem Plus a dálkovým zamykáním je drtivá část všech prodejů. Dost často i bez dalkového ovládání centrálního zamykání, občas si lidi kupovali loketní opěrku, mlhovky.

Za 400k má dneska člověk druhou generaci Ambiente Plus (když se hodně snaží).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na auto.cz dneska napsali:

Zákazníkům v České republice během dubna dodala 5.604 vozů, tedy o 24 % více, než loni. Nejvýznamněji přitom v tomto měsíci rostl prodej modelu Škoda Octavia Combi Tour, pro který se rozhodlo 754 zákazníků. V loňském roce to přitom bylo jen 185.

Loni v dubnu se přitom realizovaly odložené objednávky kvůli DPH..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když už jsme u toho, právě výbava s paketem Plus a dálkovým zamykáním je drtivá část všech prodejů. Dost často i bez dalkového ovládání centrálního zamykání, občas si lidi kupovali loketní opěrku, mlhovky.

Za 400k má dneska člověk druhou generaci Ambiente Plus (když se hodně snaží).

Ahojte, mám svou Tourku měsíc a je to pro mě takové manželství z rozumu. Bral jsem liftback 1,6 + metalízu + paket + loketku a prodlouženou záruku :) Rádio jsem usmlouval na 500. Byla to skladovka, tak mě trošku mrzí absence koženého paketu ale volant a řadička se dá dodat časem. Víc tohle auto podle mě nepotřebuje. (Ještě chápu sport paket) Co se týče zabezpečení proti krádeži - vzhledem k tomu kde parkuji a kde se nejčastěji pohybuji tak jsem šel do kombinace pojistka + vin na skla + bullock do "neznámých míst".

Editováno: , autor: Pitris 81
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny ve spolek, po dlouhém rozmýšlení jsme se nakonec rozhodli pro koupi Octavie Tour combi, TDI....

Jeste bych to zkusil.. Taky jsem uvazoval o nove Tource, ale nakonec jdu do starsiho klasickyho TDI. Kazdopadne kdyz jsem pred par tydny vybiral novou - podobna konfigurace a cena jako tvoje - dostaval jsem nabidky slevy od 4 do 6,3%. Ta tvoje sleva vychazi na nejakejch 3,5%.....

Keep trying!! I kdyz uz moc casu neni!!! (Pardubice/Hradec Kralove - vedouci prodeje vozu Skoda - nejlepsi nabidka!!!)

PS: Chtel jsem koupit za hotovy bez splatek, coz mohlo mit taky vliv..

Editováno: , autor: velkyrybnik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bojler: tak jsem mel spravne info, kdyz jsem psal, ze vyroba konci v srpnu. S tou dodaci lhutou 3 mesice to vychazi, jakste psali na konec kvetna..

Je to obrovska skoda, asi zamacknu slzu. Budu Tourku hajit za kazdou cenu - nejlepsi pro urcity typ preferenci (predevsim prakticnost, spolehlivost, uspornost, lety proverena kvalita a hlavne snizena cena za "lonsky model" - boty kupuju jedine takovy:])

Nekoupil jsem ji jedine pro to, ze podle zkusenosti ze servisu na ceskou naftu bohuzel nepomuzou uz ani aditiva a nechci zit s pocitem, ze budu za tri roky davat do NOVYHO auta 60 TISIC za vstriky a ridici jednotku.. To si radsi sezenu PEKNOU ojetou s klasickym TDI, kde se mi nic takovyho stat nemusi a kdyz, tak bude cena za opravu nekde jinde.. Asi jsem holt nemel mluvit z chlapkem, co ridici jednotky do octavek dodava, jinak by byla fakt moje!!

Editováno: , autor: velkyrybnik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tady to smutné vlákno zase trochu rozveselím fotoseriálem - stav PP po dnešní noční cestě Paříž - Praha. Většina cesty 140km/h tacho na tempomat, zaplá klima, Dva lidi v autě, ale kufry narvané i na sedačkách až po strop, takže bych řekl že plné naložení. Jen jednou cca 10km v Německu jsem jel "plnej".

Btw. projel jsem logy z GPS a tourka nejrychleji pelášila 204km/h :)

post-39159-1274871865,912_thumb.jpg

post-39159-1274871883,3096_thumb.jpg

post-39159-1274871907,4206_thumb.jpg

post-39159-1274871924,9357_thumb.jpg

post-39159-1274871953,8074_thumb.jpg

post-39159-1274871971,3532_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pěkně chlapci, pěkně...! Táhne hezky, já jel taky delší úsek 150 km/h, chviličku 180 km/h a táhla pořád, ale vyhovuje mi opravdu 130 km/h, samozřejmě na dálnici.

Jinak k příspěvku, proč né TDi PD, toho bych se opravdu tak nebál, pokud netankuješ někde na statku..., to by jsi si nemohl koupit žádného nafťáka, vždyť CR je ještě náchylnější a dražší a lidi ho kupují, takhle bych se na to nedíval, ale je to můj pohled. Máš ale pravdu, že s obyč 66kw můžeš jet i na "olej z friťáku"... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jaképak šetření, je po zajetí tak ať si zvyká. :-) A jestli se má něco podělat tak čím dříve tím lépe ne, dokud je v záruce. ;-)

Táhne no.. táhne, ale jak je naložená tak hlavně kopce jsou doslova katastrofa, zvláště pokud vás někdo zbrzdí tak dostat se třeba i na 140km/h je porod.

Táhlý kopec se taky nedá jet více jak 150km/h i pokud se rozjede předtím na 200km/h. Chybí mi i šestka, myslím že by hooodně pomohla hlavně hluku. :-)

Uvidíme co dál, ale myslím, že spotřeba i síla motoru si sedne až tak po 15-20.000km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejdřív bych chtěl vyjádřit soustrast Rogererovi, jeho octu jsem obdivoval ma moje.auto.cz. Snad se najde, nebo ať to alespoň co nejvíc pokryje pojišťovna. Jsou to ha.zli, za tohle bych zavedl tresty jako ve středověku, useknout ruce a hotovo.

Jinak pár postřehů s mojí Tourkou, zatím mám za 7 měsíců najeto 6000 km, takže zatím nijak velkej nájezd. Chybky už se nějaké objevily byla to už zmíněná vůle v kloubu horního sloupku řízení. Dále mi stále nejde hladce řadit čtyřka, někdy jí tam kopu natřikrát. A také mi ve vyšší rychlosti při mírném zatáčení háže jedno kolo. Když jsem na jaře dával letňáky, ty zadní jsem dal dopředu a od tý doby to házelo, tak jsem zajel do pneuservisu a tam jim to nešlo úplně dovyvážit a řekli mi trochu hnutej disk z výroby. Nevim jestli mi to ve Škodovce uznaj, ale tutově vím, že to žádnou prdu nedostalo. Budu řešit při první garančce tak uvidíme. Jinak vše v pohodě, nejvíc mi udělal radost motor, na okreskách se s tim příjemně jezdí, moc se neřadí a je to úsporný. Jezdím z 95 % okresky, hlavně jednu 80ti kilometrovou naučenou trasu bez zastávky, nepřekračuju 110 km/h a dlouhodobá spotřeba mi za ten půlrok klesla z úvodních 6,9 na rovných 6 l/100 km, což je na benzíňák super. Pro okresky, nezávodníka a menší nájezd zkrátka ideální motorizace. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...