Alesi Vloženo 1. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2010 Při couvání když přibrzdím tak mi to lupne, že by dosedly pakny nebo desky? moje spotřeba 1,6MPI - 6,3 l/100km (s klimou a jezdím vše kromě dálnice) najeto 18tis. Ahoj, mám asi podobný problém - pokud jedu dopředu, zabrzdím, začnu couvat a přibrzdím, tak se ozve takové spíš tlumené bouchnutí ze předu. Pokud ale couvám dál a zkusím znovu přibrzdit, už se to neozve. Má ještě někdo podobný problém? 1,9TDI, najeto cca. 20 tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 1. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2010 Ahoj, protože se čas garanček blíží už asi dost lidem, budeme určitě rádi za nějaké postřehy K oleji - já jsem přešel po najetých 15t km na pevný servisní interval a konečně jsem spokojenej, motor si totiž už olej nebere. Při těch prvních najetých 15t. jsem dolil 1 litr LL, což mě teda dost vadilo Najeto za 9 měsíců 23000km najeto za 15 měsíců 23000km, celkem jsem doplnil po rysku max. 0,5L a do výměny to už asi nebude třeba, pokračuju v LL a oleji LL stejné značky a je již doma za cca 1200kč/5L vč. vzduchového a kabinového filtru k výměně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libor.kratas Vloženo 1. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2010 Ahoj, mám asi podobný problém - pokud jedu dopředu, zabrzdím, začnu couvat a přibrzdím, tak se ozve takové spíš tlumené bouchnutí ze předu. Pokud ale couvám dál a zkusím znovu přibrzdit, už se to neozve. Má ještě někdo podobný problém? 1,9TDI, najeto cca. 20 tis. Uplně stejni problém mam taky nejsi sám přesně jak popisuješ 1.9 TDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal86 Vloženo 1. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2010 (editace) Uplně stejni problém mam taky nejsi sám přesně jak popisuješ 1.9 TDI Taky mi to dělá, jsou to brzdy a je to prý normální. A to mam O2FL. Editováno: 1. Říjen 2010, autor: michal86 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 1. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2010 na služení O2FL 1.6 to já tedy nepozoruji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 2. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2010 Hlásím že mi to udělala jen párkrát ale udělalo... Jinak v 8300km se ozval olej, baští to jak vzteklí!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 2. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2010 (editace) a sakra..... http://www.autorevue.cz/skoda-octavia-tour-2-podruhe-bez-dieselu v configurátoru je zatím jen 1.6 MPI ale z článku je jasné... Vozy budou dodávány se zážehovými motory 1,4 l/59 kW a 1,6 l/75 kW a dieselem 2,0 TDI CR naladěným na 81 kW sakra proč tam nedaj tu 1.9TDI co jsem slyšel od všech tak 2.0 TDI není takovej držák ale to at posoudí jiní!!!! Editováno: 2. Říjen 2010, autor: Hurikan88 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal P Vloženo 2. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2010 Hurikan88: 2.0 TDI CR není 2.0TDI PD DPF - ten hlavně se moc nepovedl ne? Na CR jsem žádnou hanu moc neslyšel.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 3. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2010 je to 2.0 TDI CR jak se píše v tom článku...docela hodně se kritizoval u Oll 2.0 TDI tak nevím...ted jsem i slyšel že někomu v 60tis odešlo turbo ale to nesmíš být prase a vědět co mužeš a co néé! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 3. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2010 To je jednoduchy - nedaj tam 1.9 TDi, protoze ta neumi EU5 a ta je zase od ledna 2011 povinna na zaklade legislativy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RÁFEK Vloženo 3. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2010 No co píšou tady ( http://www.auto.cz/skoda-octavia-tour-nova-generace-oblibeneho-modelu-nastupuje-51691 nebo http://auto.idnes.cz/octavia-tour-je-zpatky-staronova-lacina-skodovka-ma-cenu-283-tisic-phi-/ak_aktual.asp?c=A101001_103533_ak_aktual_fdv ) tak diesel bude jen pro trhy mimo EU. A Pro ČR výhradně 1,6 mpi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alesxx Vloženo 3. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2010 No ja to prave vcera zjistil taky. Mam od srpna objednanou tourku, bude v prvnim tydnu listopadu. Premyslim nad tim ve dne v noci, jestli mam pech, nebo jestli to tak je dobre. Ve vestine pripadu s kym se bavim, tak sem udelal dobre a nemusim litovat. Vetsinou slysim nazor, jako ze jestli chces honit paradu, tak jdi do ty novy, ale jestli chces spolehlivy auto a hlavne s levnym provozem, tak ber tu jednickovou. No v kazdym pripade uz to tak je a uvidime co cas ukaze. Bud si dam pres drzku, nebo ne. Od kamaradu vim, ze po tehle motorech 1.9 TDI bude v budoucnosti poptavka a za par let ji prodam vyhodnejc, nez tu OII s 1.6 motorem. Nevim, nikdy sem doposud naftu nemel, nevim co tim ziskam a co ztratim. To ukaze cas. Asi bych mozna objednavku dokazal i stornovat a objednat tu novou. Asi by se i nasel clovek ktery by si ji vzal misto mne, ale ja to asi neudelam. Tesim se, az ji budu mit, na plnou nadrz za 1500,- ujedu tisic km a budu citit tu silu turba se vsema vibracema a prijemnym hlukem traktoru s pocitem, ze ten motor proste nema konkurenci a pojede a pojede a pojede .... /doufam teda.../. Co vy nad touhle uvahou? Asi budu jednim z poslednich majitelu OI, ne-li vubec posledni. Objednaval jsem ji narychlo pred odjezdem na dovolenou, kde mi bylo u prodejce sdeleno, ze jestli dneska /to bylo 19.8., neobjednam, tak zitra uz muze byt pozde. Sportpaket jsem propasnul, coz me vic nez s*re..., tak jsem aspon neco navic nechal pridelat a jsem na nejakych 380 t. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fyk77 Vloženo 3. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2010 to allesxx: Tezko radit. Musis vedet sam co chces a jestli ti ta nafta za to stoji. Jestli chces naftu, tak jdi do O1 (ale 380 tis bych za ni nejspis nedaval). A kdyby padla volba na benzin, tak bych nejspis volil O2 FL s 1,2 TSI. Cena u obou aut by se pohybovala kolem 350 tis. Na tu O1 si dostal i nejakou tu slevu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 3. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2010 Plnou nádrž budeš mít tak za 1300 a najedeš na to tak 800km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fyk77 Vloženo 3. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2010 Jak pise Hurikan88. S tou spotrebou diesela to neni zas tak ruzovy. U me se pohybuje dlouhodoba spotreba dle PP 5,6 - 5,7 l / 100 km. U fabky se pohybovala kolem 4,9 l / 100 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alesxx Vloženo 3. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2010 (editace) fyk77- no 380t je i s 16" alu kolama KNIFE 205/55, DefendLock, kozeny paket, ostriky svetel, zadni okna v elektrice, loketni operka, dalka+2 sklop. klice, origo tazny, 8 repro, sunset, multif. ukazatel, ESP, vyskove stav. sedadla s beder. operkama, no snad sem na nic nezapomnel. Rozmyslel sem i Climatronic, ale vykaslal sem se na nej. Jo a zadara sada zimni 15" na plechach. Sleva byla tusim asi 14t. Uz mam od nich druhy auto, tata taky jedno. S tou spotrebou ja jezdim hodne po meste, studeny starty, popojizdeni apod., takze ted s Fabii 1.2 HTP jsem na 7-8l/100. Nejak se mi nechce verit, ze si s Fabkou s benzinem jezdil s kombinovanou spotrebou za 4.9l, to se na mne nezlob, ale neverim. Jestli teda myslis benzin Fabku. Jestli naftu, tak to odpovida, nizsi hmotnost. Mimo mesto to taky dam pod 5l i v benzinu. Loni i letos jsem jel Spanelsko za 4.9. Pak ale prijde par startu, pojizdeni po meste a musi to jit na 7l. Pocitam, ze i v mestskym provozu minimalne 1.5 - 2l s naftou usetrim. S O2 1.6 bych si myslim byl na tom stejne jako ted s HTP, takze kolem 7-8l. S naftou bych se si myslim podle majitelu techto motoru mel do 6l vejit. Takze cca 10-12t. uspora za rok i s ohledem na cenu za litr. Hurikan88 - 1300,-Kc/800km beru. Ted s HTP jezdim 1400,-Kc/550km. Podobne mi to vychazi i s OII s 1.6 motorem, akorat ze ma o neco vetsi nadrz, takze asi tak mozna 1600,-Kc/650km. Zkratka 10t Kc uspora/rok pri ujeti 15t km mi pripada vic lakavy, nez novejsi vzhled u OII. Editováno: 3. Říjen 2010, autor: alesxx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fyk77 Vloženo 3. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2010 to alesxx: Mel jsem na mysli fabii s 1,9 TDi (74 kW). Na tu nedam nikdy dopustit. Oproti octavii i velmi zive auto. Skoda, ze si nestihl ten sportpaket. Jeste bych pripomenul pripadny storno poplatek. U me by to delalo deset tisic (zaloha za auto). Ja osobne bych opet volil diesela. Takze O1 combi do max 360 tis se sportpaketem. Vic ani tuk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alesxx Vloženo 3. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2010 (editace) fyk77 - jj, jasne, ja si myslel, ze se jednalo o Fabii s TDI. To je pekna spotreba. No me taky ten sportpaket stve, ze uz nesel objednat. Zkratka sem tak dlouho otalel, az sem o nej prisel. Mam Fabii jeste do dubna na leasing, tak jsem to v dobe kdy sportpaket jeste sel objednat neresil. Do konce leasingu zbyvalo dlouho. No a ted kdyz uz bych ho predcasne ukoncil a sehnal kupce, tak uz sportpaket nesel. Tak sem se tam snazil nacpat co slo a co sem chtel. Fakt je, ze veci jako tempomat za 12t, park. senzory za 10t, radio s CD za 13t, vyhrivani sedacek, nebo Climatronic za 12t mit nemusim. To uz bych asi prehanel. Ale takhle vybaveny auto jak sem si zvolil sem vzdycky chtel. Pred 6-ti lety jsem porizoval Fabii HTP a byla taky za 380t., Vybava Ambiente. V ty dobe byly tyhle O1 kombiky za pul mega a vic. A v tyhle vybave za 600t. Takze ted o 200t niz a mam auto s ted moji Fabii nesrovnatelne lepsi. I kdyz na ni nedam dopustit. Za 6 let pouze pravidelny servisy, vymena prednich kotoucu a desticek. Tot vse. Najeto 60t. km, i s pojistenim a leasingem sem za ni za tech sest let zaplatil pres 450t., tj. po odpoctu pojistek a DPH asi 320t. a ted ji prodavam za 120t. Takze -200t., ale tak uz to dneska s novym autem je. Novy auto je dneska nejhorsi investice. Ale zase kdyz si clovek vezme, ze za 6 let dal do oprav vseho vsudy 3t, tak to zase tak desne nevypada. Kdyz clovek vidi v okoli lidi, ktery si koupi auto v bazaru, dojedou domu a uz vymeny tlumicu, vyfuku, lambdy, loziska apod, kde do auta za par let nasypou i desetitisice, tak si rikam, ze to ma neco do sebe, kdyz se nemusim o auto porad starat a opravovat. Taky jsem v minulosti nejaky bazarovy auta mel, ale nejsem typ cloveka, ktery ma cas pod autem lezet a tak to byly i servisy a penize jen litaly. Dneska potrebuju sednout do auta a spolehlive se nekam dopravit. I za cenu nehorazny ztraty hodnoty auta. Stornopoplatek bych asi neplatil. Zalohu jsem ze znamosti nedaval a verim ze by se nekdo nasel, kdo by ji vzal misto mne. Pochybuju ze by prodejci zustala na ocet. Asi bysme se domluvili, kdybych chtel jit do ty O2. Ale neudelam to. Uz jsem se pevne rozhodnul. Az bude stat pred barakem, tak dam info. Editováno: 3. Říjen 2010, autor: alesxx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal P Vloženo 4. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2010 Já jsem teda zatím z OI trumfu celkem zklamaný. Ve středu opět navštívím servis, mám najeto 12,500km a čím dál tím víc tam něco vrže, hlavně dveře, xenony se natočily někam do polí a není ve tmě nic vidět, už 2x mi svítilo "Servis nyní", podruhé je (asi) rozhozená geometrie, při prudčím zatáčení něco mlátí od přední nápravy.. Pravda že motor zatím drží. :-) Dolíval jsem cca 2dcl oleje, pořád řval PP "Zkontrolujte olej" i když tam byla víc než půlka, tak jsem dolil a mám klid. Ad. spotřeba, jezdím stále stejně a předchozí OI i FI jezdily o litr méně. Na spotřebu nijak extra nejezdím, ale taky nejsem žádný závodník. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 4. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2010 Podle podpisu jsi mel 1,9 TDi/66kW - tyhle motory s rotacnim cerpadlem byly skutecne uspornejsi, zase tak nejely. A Fabie? No srovnavat vetsi a tezsi OI Combi s Fabii 1.4 TDi prece nejde... Spotreba oleje 0,2l na 12500km je naprosto ok, ja na sve OII FL 1.9 TDi/77kW jsem ted po 13tkm doleval cca 0,5l. Vrzani je vec jina, to je otrava. A xenony? Tak jedine ze by ti nefungovala nivelace, ale to poznas po kazdym startu. Ze by se natocily do poli si u xenonu bez dynamickyho nataceni nejak nedovedu predstavit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal P Vloženo 4. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2010 Spotřebu neporovnávám, jen píšu zkušenosti se spotřebou s těmito auty a motory. Ty xenony budou možná takhle blbě nastavený už od výroby, jen jsem skoro nejezdil po tmě, resp. po neosvětlených silnicích tak jsem to tak moc nevnímal. Olej v pohodě, jen jsem vždy držel olej plus mínus na půlce, starší mechanici to doporučovaly že je menší tlak a šetří se motor :-), což teď znamená každých 100km "PÍÍÍP" a kontrolu. :-) Tak budu držet na max. :-) Jsem zvědav hlavně jestli objeví proč mi PP 2x v průběhu dvou měsíců hlásil servis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libor.kratas Vloženo 7. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2010 (editace) tak dneska výřešen problém foukani do auta u pravého zrcatka, bylo to těsněni kolem dveři co vede až k zadním dveřím puvodně to chtěli hodit na okna u zrcatka protože mám dělane folie Editováno: 7. Říjen 2010, autor: libor.kratas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal P Vloženo 8. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2010 Tak výsledek další reklamace: Proč se 2x už rozsvítil "Servis nyní" neví, žádné závady na diagnostice nenašli. Xenony seřízeny Na nápravě nic nenašli, proč občas něco mlátí neví, prý mohou odskakovat gumy od silnice a to dělá rány. Vrzající dveře opraveny, ale páté seřízeny tak, že jdou zavřít jen ohromnou ranou. Seřízená geometrie -> volant pro změnu při jízdě rovně natočen na druhou stranu než před seřízením. Příští týden jedu znova reklamovat poslední dva body. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 8. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2010 Já musim říct že jsi but to smolař nebo moc náročnej člověk! Jinak ty páte dveře od kufru mi nejdou taky zrovna ideálně zavírat, ze začátky než si to asi sedlo s tím měl skoro každej problém jenom já jsem veděl jak to hned napoprví zavřít, ted už mi to příjde dobrý ale taky to zmíním v servisu!! Jinak že se mi mlžej skla občas je asi normální co jsem slyšel takže jinak pořád dobrý! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gilerakk Vloženo 13. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2010 (editace) Tak dnes jsem byl na garancni prohlidce v Porsche Brno. Pro predstavu prikladam fakturu.. Olej mi tam nalili tento: Castrol SLX Professional Powerflow LongLife III http://www.olejspol.cz/castrol-zbozi-detail/castrol-slx-professional-powerflow-longlife-iii-1-!zpet=4 Editováno: 13. Říjen 2010, autor: gilerakk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.