Leden 28, 200718 r Tak ted zase budu chvili vyzvídat já Mam 81kw, r.v 11/2000. Najeto ma 55000km a par koniku navic by se hodilo..nechci nic brutalniho, abych musel resit vymenu spojky atd.. Taky bych rad aby motor slapal este aspon 100 000km bez nejakjech vetsich problemu (krome beznejch oprav). V mym pripade mam asi dve moznosti..bud vymena trysek (za jaky??) a nebo cip..popripade oboje... Zajimalo by me jakyho vysledku dosahnu a kolik by me to stalo? A taky bych rad vedel kolik kW je jeste rozumnejch..tak abych za 10 000km nemenil spojku nebo neco jinyho...diky :-) Upraveno Leden 28, 200718 r od tomina
Leden 28, 200718 r jestli jsem to dobře pochopil tak tě čeká to samé co mě , turbo ,trysky, chip a budeš na 150 koních cena kolem 30 tisíc
Leden 28, 200718 r Jsem zvedav co u tebe z toho vyleze. Me staci spicky a chip, turbo mam VGT (Muj motor i kdyz 66kW je identicky s 81kW, cili ja bych se lehkou upravou dostal na nejakech 84kW coz je az az)
Leden 28, 200718 r jestli jsem to dobře pochopil tak tě čeká to samé co mě , turbo ,trysky, chip a budeš na 150 koních cena kolem 30 tisíc Turbo se mi menit nechce :-( maximalne ty trysky... Me prave zajima co dostanu z tohodle motoru jen chipovanim a nebo jen tryskama...no a pak obojim no...Kdybych mel pres 100tis km vymenim trysky a bude..ale takle...maj pred sebou minimalne jeste jednou tolik km...pri kolika km se trysky menej? meni se to i komplet se vstrikama nebo ty muzou zustat?
Leden 28, 200718 r jde o to kolik dáš za chip ,to dám radši turbo a trysky . a budu mít více koníků za stejné peníze .A myslím že životnost motoru bude o.k. jinak ty máš ještě staré turbo takže těvyměna stějně čeká ,jestli chceš dát trysky od DP, aspon tak mi to někdo psal
Leden 28, 200718 r tomina: ty musíš dát min trysky Sprint764, aby jsi to nějak poznal, cca 15HP navíc...to by bylo něco pro tebe, když píšeš, že nechceš nějak moc ladit...
Leden 28, 200718 r jde o to kolik dáš za chip ,to dám radši turbo a trysky . a budu mít více koníků za stejné peníze .A myslím že životnost motoru bude o.k. jinak ty máš ještě staré turbo takže těvyměna stějně čeká ,jestli chceš dát trysky od DP, aspon tak mi to někdo psal Pockej s tim starym turbem myslis co?? Mam turbo s variabilnima lopatkama (VGT)... to jen starsi 66kW meli turbo s obtokem...81kW maj vsechny variabilni lopatky Upraveno Leden 28, 200718 r od tomina
Leden 28, 200718 r culda: já mám to samý co JasteR, akorát jsem pak místo trysek S764 později dal Race520, k tomu ještě sání z výkonnějších PD a spojka taky silnější...výkon je něco přes 170Hp a cca 380Nm, ale přesně nevím, původní výkon s S764 byl 161HP a 320Nm, změřený na brzdě...jinak spokojenost, stále si to užívám, najeto s tím skoro 50tis km...jediný problém přímo s tím související byla upadlá levá poloosa, ale moje chyba, prudce jsem akceleroval při skoro plným rejdu... jinak 0-200 udělám za 35sec, pro představu... Mimon je moc kratka na to, abys tam udelal maximalku si myslim
Leden 28, 200718 r MichalF: no čeče, není...proti větru jsme se dostal na tacho 200, po větru na 220...zkoušel jsem to minulý týden....min 2km ta dráha má...
Leden 28, 200718 r jde o to kolik dáš za chip ,to dám radši turbo a trysky . a budu mít více koníků za stejné peníze .A myslím že životnost motoru bude o.k. jinak ty máš ještě staré turbo takže těvyměna stějně čeká ,jestli chceš dát trysky od DP, aspon tak mi to někdo psal Nemyslis me s tim turbem ze? Navic motor ALH je na zvyseni vykonu v pohode
Leden 28, 200718 r Koukal jsem na trysky Sprint764, jedna stoji cca 1800Kč tzn. 7200Kč k tomu prace někoho šikovnýho..To by zas až tolik nebylo... Jaky jiny trysky bych moch do myho AHF poridit a o kolik by mi to zvedlo vykon?? Kolik kW zvladne spojka bez toho, aby se rapidne zkratila zivotnost...
Leden 28, 200718 r Koukal jsem na trysky Sprint764, jedna stoji cca 1800Kč tzn. 7200Kč k tomu prace někoho šikovnýho..To by zas až tolik nebylo... Jaky jiny trysky bych moch do myho AHF poridit a o kolik by mi to zvedlo vykon?? Kolik kW zvladne spojka bez toho, aby se rapidne zkratila zivotnost... pak už zbývaj jen RACE520...ale pro tebe zbytečný, pokud bys nechtěl min 170-180PS... co se týče spojky, je to o zacházení hlavně...ale co jsem měl tehdy jen S764 a výkon cca 90kW, tak držela bez problémů, i když měla za sebou 150tkm...
Leden 28, 200718 r tak to mě by teď nestačilo ani 100 km ( zatím mam 66kw) Tak az to budes mit namysleny tak dej vedet co tam das a kdo to bude delat. Me by stacily jen spice s chipem od DP, ale je to z JM daleko
Leden 28, 200718 r JimTDI:myslíš tím tu od sachs S764 s tou centrální pružinou nebo jak se tomu nadává?jo?na tu jsem taky slyšel jen samou chválu!
Leden 29, 200718 r tak dneska jsem mluvil s jedním závodníkem a bylo mi řečeno ,že auto takové zvýšení nevydrží , respektive spojka .Poradí někdo ? Jak to teda je ?z 66 kw jít až na 150 koní tak to prej auto odrovnám ,maximum co vydrží spojka je 120koní.Jinak ví někdo kolik stojí spojka na auto se 150 koníky ?
Leden 29, 200718 r Nech si nanejtovat Ferodo zátěžovou lamelu a myslim,že je to nejlevnější řešení a ok.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.