Jakub - škodík Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 doufám že si to tu přečtou znalci a vše vysvětlí ,neupravovat nic a přitom dát turbo 150 ,to jsem zase teda vedle . Čti pořádně - výměna turba, vstřiků, výfuku a čip na míru od dieselpower. Na OC najdeš na Lukáše komtakt - napiš mu a zeptej se. Já taky přesně nevim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mefisto Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 No rekl bych podle zkusenosti z roznych for a podobne, tak pokud to budes pouzivat s rozume a s citem tak toho moc nevymenis, ale pokud tomu budes slapat za krk tak se priparv ze ze seriovky ti toho moc nezbude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 čtu pořádně ,ale když jsem chtěl to samé ,tak mi bylo řečeno v DP že je spousta věcí co se právě kvůli turbu musej upravit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub - škodík Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 čtu pořádně ,ale když jsem chtěl to samé ,tak mi bylo řečeno v DP že je spousta věcí co se právě kvůli turbu musej upravit Napiš tomu Lukášovi - on ti řekne. Já sem benzínovej a na Rsku který mělo okolo 200 kW jsem za 3 měsíce roztrhnul převodovku a 2x oddělal spojku - a nakonec jsem se vrátil k originálu a to byla nejlepší volba. Spojku spálíš i s 66 pokud budeš machrovat a neumíš jezdit. Je to hlavně o řidiči. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grygy Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 Hele neres, chces chip?Nachipuj!Mas strach , ze ti odejde spojka?Mozna odejde! Zase je to jako vzdy, chcete chipovat a mate strach o turbo, spojku, poloosy, tak nechipuj a mas klidne spani. Ja dal chip po 140tis/km, nalital 10tis/km a pnnk a turbo slo do kytek, po 15tis/km uz se ozyva spojka.Hm, ale co!!!Chtel jsem vice sily!!! ono to za to stoji a navic nevim, jak s tim jezdil ferda prede mnou, kdyz jem auti kupoval melo nalitano 70tis/km.Takze ty odesle dily muzu prisuzovat vice faktorum. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub - škodík Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 Hele neres, chces chip?Nachipuj!Mas strach , ze ti odejde spojka?Mozna odejde!Zase je to jako vzdy, chcete chipovat a mate strach o turbo, spojku, poloosy, tak nechipuj a mas klidne spani. Ja dal chip po 140tis/km, nalital 10tis/km a pnnk a turbo slo do kytek, po 15tis/km uz se ozyva spojka.Hm, ale co!!!Chtel jsem vice sily!!! ono to za to stoji a navic nevim, jak s tim jezdil ferda prede mnou, kdyz jem auti kupoval melo nalitano 70tis/km.Takze ty odesle dily muzu prisuzovat vice faktorum. Přesně tak - vše má své pro i proti. Chceš výkon - musíš zaplatit. To je jak ty mladý blbci co si koupěj 15 let starý BMV nějakej tří nebo třiapůllitr a pak s tim jezděj 80 protože nemaj na benzín. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 asi jste mě nepochopili ,jsi hodně koníků ,ale když by bylo potřeba něco vyměnit tak to udělám ,ale hned najednou abych měl klid ,proto se tu ptám .naco čekat až to odejde ? seženu vše co je potřeba a dám to rovnou né .Jen mi tu spousta lidí psalo ,že při turbu 150 se musí upravit další věci .Tak jsem chtěl vědět jak to je . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bageta Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 doufám že si to tu přečtou znalci a vše vysvětlí ,neupravovat nic a přitom dát turbo 150 ,to jsem zase teda vedle . Nejsem znalec,ale vím,že 150Ps turbo má jinak vývod k IC,takže minimálně tuto hadici musíš vyřešit.Ale dávat toto turbo bez většího IC je zbytečný luxus to stačí 130.No u když dáváš větší IC tak pak už řešíš i víc problémů s instalací do auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 no to jsem čekal ,takže on vlastně ten výkon turba 150 nevyužije protože nedal větší IC. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grygy Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 asi jste mě nepochopili ,jsi hodně koníků ,ale když by bylo potřeba něco vyměnit tak to udělám ,ale hned najednou abych měl klid ,proto se tu ptám .naco čekat až to odejde ? seženu vše co je potřeba a dám to rovnou né .Jen mi tu spousta lidí psalo ,že při turbu 150 se musí upravit další věci .Tak jsem chtěl vědět jak to je . Ohledne toho turba .150tku vymenit za 130tku je s malyma upravama , jak me bylo receno.U tveho nevim.Zavolej Andremu z DP, vi, poradi i sezene. Jinak jak pise bagetak, ten uz to ma taky na DP prostudovano Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grygy Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 no to jsem čekal ,takže on vlastně ten výkon turba 150 nevyužije protože nedal větší IC. Jde i o to, ze to 150 turbo, je zase schopne lepe snaset ten narust ps Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub - škodík Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 asi jste mě nepochopili ,jsi hodně koníků ,ale když by bylo potřeba něco vyměnit tak to udělám ,ale hned najednou abych měl klid ,proto se tu ptám .naco čekat až to odejde ? seženu vše co je potřeba a dám to rovnou né .Jen mi tu spousta lidí psalo ,že při turbu 150 se musí upravit další věci .Tak jsem chtěl vědět jak to je . Napiš tomu Lukášovi : lukas.tesar@regionservis.cz Pokud jdeš do toho takhle tak ti poradí, dá ti kontakt na dieselpower kde ti to řeknou na 100% a řekne ti i kolik to stojí. Upravoval to před rokem a je spokojenej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bageta Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 no to jsem čekal ,takže on vlastně ten výkon turba 150 nevyužije protože nedal větší IC. Přesně tak,nevyužije.A vyměnit 130 za 150 je bez úprav,protože ty turba jsou na pohled identický.No a nastudováno mám,protože to tam už měsíc cpu.Sice už na podruhý,protože jsem si nevšim,že mám po bouračce prasklej blok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 já tam volam včera ,a myslel jsem že vím vše --- toje výkon 160 koní = turbo ze 130 ,trysky od DP ,a chip výkon 180 koní = turbo 150 ,trysky,chip ,spojka ,IC a hodně úprav kolem . Zatím volím variantu trysky ,protože mam turbo jako má 81kw a to zvladne 130 koní .Až andre bude mít turbo jdu do 130 turba a chipu na 160 koní a rovnou dám i spojku od sachse. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bageta Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 Rozumná volba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub - škodík Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 já tam volam včera ,a myslel jsem že vím vše --- toje výkon 160 koní = turbo ze 130 ,trysky od DP ,a chip výkon 180 koní = turbo 150 ,trysky,chip ,spojka ,IC a hodně úprav kolem .Zatím volím variantu trysky ,protože mam turbo jako má 81kw a to zvladne 130 koní .Až andre bude mít turbo jdu do 130 turba a chipu na 160 koní a rovnou dám i spojku od sachse. No a už se v tom vezeš. Po chvíli zjistíš že bys tam mohl dát 150 turbo a že 6tikvalt k tomu bude lepší a budeš dodělávat i ten IC. Proč to neudělat najednou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host MichalF Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 já tam volam včera ,a myslel jsem že vím vše --- toje výkon 160 koní = turbo ze 130 ,trysky od DP ,a chip výkon 180 koní = turbo 150 ,trysky,chip ,spojka ,IC a hodně úprav kolem .Zatím volím variantu trysky ,protože mam turbo jako má 81kw a to zvladne 130 koní .Až andre bude mít turbo jdu do 130 turba a chipu na 160 koní a rovnou dám i spojku od sachse. No a už se v tom vezeš. Po chvíli zjistíš že bys tam mohl dát 150 turbo a že 6tikvalt k tomu bude lepší a budeš dodělávat i ten IC. Proč to neudělat najednou. Ty bys o tom mohl vypravet vid ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grygy Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 já tam volam včera ,a myslel jsem že vím vše --- toje výkon 160 koní = turbo ze 130 ,trysky od DP ,a chip výkon 180 koní = turbo 150 ,trysky,chip ,spojka ,IC a hodně úprav kolem .Zatím volím variantu trysky ,protože mam turbo jako má 81kw a to zvladne 130 koní .Až andre bude mít turbo jdu do 130 turba a chipu na 160 koní a rovnou dám i spojku od sachse. No a už se v tom vezeš. Po chvíli zjistíš že bys tam mohl dát 150 turbo a že 6tikvalt k tomu bude lepší a budeš dodělávat i ten IC. Proč to neudělat najednou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 tak to určitě ne já najedu autem za rok 26000 km ,tak to bych to asi odrovnal ,čepy ,nápravy ,převodovka .Jo a zpoměl jsem co byzdy ? U výkonu 160 koní tam asi musím dát něco lepšího ne ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grygy Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 tak to určitě ne já najedu autem za rok 26000 km ,tak to bych to asi odrovnal ,čepy ,nápravy ,převodovka .Jo a zpoměl jsem co byzdy ? U výkonu 160 koní tam asi musím dát něco lepšího ne ? A neni lepsi to prodat a koupit ORS? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub - škodík Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 tak to určitě ne já najedu autem za rok 26000 km ,tak to bych to asi odrovnal ,čepy ,nápravy ,převodovka .Jo a zpoměl jsem co byzdy ? U výkonu 160 koní tam asi musím dát něco lepšího ne ? Stačej ti přední brzdy z RS 312 mm. Musíš vyměnit celou těhlici i s brzdičem + samozřejmě kotouče a desky. A na zadek stačej ty malý nechlazený kotouče z 81 atd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 to ne a hlavně moje už je jako RS krom toho výkonu ? A hlavně nové RS je hnus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 Stačej ti přední brzdy z RS 312 mm. Musíš vyměnit celou těhlici i s brzdičem + samozřejmě kotouče a desky. A na zadek stačej ty malý nechlazený kotouče z 81 atd dám bremba řadu sport nebo Grant turismo junior a bude klid ,jinak vzadu už kotouče mam hurá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub - škodík Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 (editace) Stačej ti přední brzdy z RS 312 mm. Musíš vyměnit celou těhlici i s brzdičem + samozřejmě kotouče a desky. A na zadek stačej ty malý nechlazený kotouče z 81 atd dám bremba řadu sport nebo Grant turismo junior a bude klid ,jinak vzadu už kotouče mam hurá Super volba. Jen upozorňuju na průměr kotouče. 288 mm - nejmenší kola 15, 312 mm - 16, 330 mm nejmenší kolo je 17. Editováno: 2. Únor 2007, autor: Jakub - škodík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 jo jo mam 17 " . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.