Přejít na obsah

Zvýšení výkonu TDI


Doporučené příspěvky

čtu pořádně ,ale když jsem chtěl to samé ,tak mi bylo řečeno v DP že je spousta věcí co se právě kvůli turbu musej upravit lol

Napiš tomu Lukášovi - on ti řekne.

Já sem benzínovej a na Rsku který mělo okolo 200 kW jsem za 3 měsíce roztrhnul převodovku a 2x oddělal spojku - a nakonec jsem se vrátil k originálu a to byla nejlepší volba.

Spojku spálíš i s 66 pokud budeš machrovat a neumíš jezdit. Je to hlavně o řidiči.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele neres, chces chip?Nachipuj!Mas strach , ze ti odejde spojka?Mozna odejde!

Zase je to jako vzdy, chcete chipovat a mate strach o turbo, spojku, poloosy, tak nechipuj a mas klidne spani.

Ja dal chip po 140tis/km, nalital 10tis/km a pnnk a turbo slo do kytek, po 15tis/km uz se ozyva spojka.Hm, ale co!!!Chtel jsem vice sily!!! ono to za to stoji a navic nevim, jak s tim jezdil ferda prede mnou, kdyz jem auti kupoval melo nalitano 70tis/km.Takze ty odesle dily muzu prisuzovat vice faktorum.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele neres, chces chip?Nachipuj!Mas strach , ze ti odejde spojka?Mozna odejde!

Zase je to jako vzdy, chcete chipovat a mate strach o turbo, spojku, poloosy, tak nechipuj a mas klidne spani.

Ja dal chip po 140tis/km, nalital 10tis/km a pnnk a turbo slo do kytek, po 15tis/km uz se ozyva spojka.Hm, ale co!!!Chtel jsem vice sily!!! ono to za to stoji a navic nevim, jak s tim jezdil ferda prede mnou, kdyz jem auti kupoval melo nalitano 70tis/km.Takze ty odesle dily muzu prisuzovat vice faktorum.

Přesně tak - vše má své pro i proti. Chceš výkon - musíš zaplatit.

To je jak ty mladý blbci co si koupěj 15 let starý BMV nějakej tří nebo třiapůllitr a pak s tim jezděj 80 protože nemaj na benzín.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

asi jste mě nepochopili ,jsi hodně koníků ,ale když by bylo potřeba něco vyměnit tak to udělám ,ale hned najednou abych měl klid ,proto se tu ptám .naco čekat až to odejde ? seženu vše co je potřeba a dám to rovnou né .Jen mi tu spousta lidí psalo ,že při turbu 150 se musí upravit další věci .Tak jsem chtěl vědět jak to je .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:kuk: doufám že si to tu přečtou znalci a vše vysvětlí ,neupravovat nic a přitom dát turbo 150 ,to jsem zase teda vedle . :blbec:

Nejsem znalec,ale vím,že 150Ps turbo má jinak vývod k IC,takže minimálně tuto hadici musíš vyřešit.Ale dávat toto turbo bez většího IC je zbytečný luxus to stačí 130.No u když dáváš větší IC tak pak už řešíš i víc problémů s instalací do auta. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

asi jste mě nepochopili ,jsi hodně koníků ,ale když by bylo potřeba něco vyměnit tak to udělám ,ale hned najednou abych měl klid ,proto se tu ptám .naco čekat až to odejde ? seženu vše co je potřeba a dám to rovnou né .Jen mi tu spousta lidí psalo ,že při turbu 150 se musí upravit další věci .Tak jsem chtěl vědět jak to je .

Ohledne toho turba .150tku vymenit za 130tku je s malyma upravama , jak me bylo receno.U tveho nevim.Zavolej Andremu z DP, vi, poradi i sezene.

Jinak jak pise bagetak, ten uz to ma taky na DP prostudovano :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

asi jste mě nepochopili ,jsi hodně koníků ,ale když by bylo potřeba něco vyměnit tak to udělám ,ale hned najednou abych měl klid ,proto se tu ptám .naco čekat až to odejde ? seženu vše co je potřeba a dám to rovnou né .Jen mi tu spousta lidí psalo ,že při turbu 150 se musí upravit další věci .Tak jsem chtěl vědět jak to je .

Napiš tomu Lukášovi : lukas.tesar@regionservis.cz

Pokud jdeš do toho takhle tak ti poradí, dá ti kontakt na dieselpower kde ti to řeknou na 100% a řekne ti i kolik to stojí.

Upravoval to před rokem a je spokojenej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no to jsem čekal ,takže on vlastně ten výkon turba 150 nevyužije protože nedal větší IC. :smich:

Přesně tak,nevyužije.A vyměnit 130 za 150 je bez úprav,protože ty turba jsou na pohled identický.No a nastudováno mám,protože to tam už měsíc cpu.Sice už na podruhý,protože jsem si nevšim,že mám po bouračce prasklej blok. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já tam volam včera ,a myslel jsem že vím vše --- toje výkon 160 koní = turbo ze 130 ,trysky od DP ,a chip výkon 180 koní = turbo 150 ,trysky,chip ,spojka ,IC a hodně úprav kolem .

Zatím volím variantu trysky ,protože mam turbo jako má 81kw a to zvladne 130 koní .Až andre bude mít turbo jdu do 130 turba a chipu na 160 koní a rovnou dám i spojku od sachse. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já tam volam včera ,a myslel jsem že vím vše --- toje výkon 160 koní = turbo ze 130 ,trysky od DP ,a chip výkon 180 koní = turbo 150 ,trysky,chip ,spojka ,IC a hodně úprav kolem .

Zatím volím variantu trysky ,protože mam turbo jako má 81kw a to zvladne 130 koní .Až andre bude mít turbo jdu do 130 turba a chipu na 160 koní a rovnou dám i spojku od sachse. :palec2:

No a už se v tom vezeš. Po chvíli zjistíš že bys tam mohl dát 150 turbo a že 6tikvalt k tomu bude lepší a budeš dodělávat i ten IC. Proč to neudělat najednou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Host MichalF
já tam volam včera ,a myslel jsem že vím vše ---  toje výkon 160 koní  = turbo ze 130 ,trysky od DP ,a chip    výkon 180 koní = turbo 150 ,trysky,chip ,spojka ,IC a hodně úprav kolem .

Zatím volím variantu  trysky ,protože mam turbo jako má 81kw a to zvladne 130 koní .Až andre bude mít turbo jdu do 130 turba a chipu na 160 koní a rovnou dám i spojku od sachse. :palec2:

No a už se v tom vezeš. Po chvíli zjistíš že bys tam mohl dát 150 turbo a že 6tikvalt k tomu bude lepší a budeš dodělávat i ten IC. Proč to neudělat najednou.

Ty bys o tom mohl vypravet vid ;-) ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já tam volam včera ,a myslel jsem že vím vše ---  toje výkon 160 koní  = turbo ze 130 ,trysky od DP ,a chip    výkon 180 koní = turbo 150 ,trysky,chip ,spojka ,IC a hodně úprav kolem .

Zatím volím variantu  trysky ,protože mam turbo jako má 81kw a to zvladne 130 koní .Až andre bude mít turbo jdu do 130 turba a chipu na 160 koní a rovnou dám i spojku od sachse. :palec2:

No a už se v tom vezeš. Po chvíli zjistíš že bys tam mohl dát 150 turbo a že 6tikvalt k tomu bude lepší a budeš dodělávat i ten IC. Proč to neudělat najednou.

-_-:smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to určitě ne já najedu autem za rok 26000 km ,tak to bych to asi odrovnal ,čepy ,nápravy ,převodovka .Jo a zpoměl jsem co byzdy ? U výkonu 160 koní tam asi musím dát něco lepšího ne ?

Stačej ti přední brzdy z RS 312 mm. Musíš vyměnit celou těhlici i s brzdičem + samozřejmě kotouče a desky. A na zadek stačej ty malý nechlazený kotouče z 81 atd

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stačej ti přední brzdy z RS 312 mm. Musíš vyměnit celou těhlici i s brzdičem + samozřejmě kotouče a desky. A na zadek stačej ty malý nechlazený kotouče z 81 atd

dám bremba řadu sport nebo Grant turismo junior a bude klid ,jinak vzadu už kotouče mam hurá :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stačej ti přední brzdy z RS 312 mm. Musíš vyměnit celou těhlici i s brzdičem + samozřejmě kotouče a desky. A na zadek stačej ty malý nechlazený kotouče z 81 atd

dám bremba řadu sport nebo Grant turismo junior a bude klid ,jinak vzadu už kotouče mam hurá  :palec2:

Super volba. Jen upozorňuju na průměr kotouče. 288 mm - nejmenší kola 15, 312 mm - 16, 330 mm nejmenší kolo je 17.

Editováno: , autor: Jakub - škodík
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...