Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

:kuk: doufám že si to tu přečtou znalci a vše vysvětlí ,neupravovat nic a přitom dát turbo 150 ,to jsem zase teda vedle . :blbec:

Čti pořádně - výměna turba, vstřiků, výfuku a čip na míru od dieselpower.

Na OC najdeš na Lukáše komtakt - napiš mu a zeptej se. Já taky přesně nevim.

No rekl bych podle zkusenosti z roznych for a podobne, tak pokud to budes pouzivat s rozume a s citem tak toho moc nevymenis, ale pokud tomu budes slapat za krk tak se priparv ze ze seriovky ti toho moc nezbude

čtu pořádně ,ale když jsem chtěl to samé ,tak mi bylo řečeno v DP že je spousta věcí co se právě kvůli turbu musej upravit lol

čtu pořádně ,ale když jsem chtěl to samé ,tak mi bylo řečeno v DP že je spousta věcí co se právě kvůli turbu musej upravit lol

Napiš tomu Lukášovi - on ti řekne.

Já sem benzínovej a na Rsku který mělo okolo 200 kW jsem za 3 měsíce roztrhnul převodovku a 2x oddělal spojku - a nakonec jsem se vrátil k originálu a to byla nejlepší volba.

Spojku spálíš i s 66 pokud budeš machrovat a neumíš jezdit. Je to hlavně o řidiči.

Hele neres, chces chip?Nachipuj!Mas strach , ze ti odejde spojka?Mozna odejde!

Zase je to jako vzdy, chcete chipovat a mate strach o turbo, spojku, poloosy, tak nechipuj a mas klidne spani.

Ja dal chip po 140tis/km, nalital 10tis/km a pnnk a turbo slo do kytek, po 15tis/km uz se ozyva spojka.Hm, ale co!!!Chtel jsem vice sily!!! ono to za to stoji a navic nevim, jak s tim jezdil ferda prede mnou, kdyz jem auti kupoval melo nalitano 70tis/km.Takze ty odesle dily muzu prisuzovat vice faktorum.

Hele neres, chces chip?Nachipuj!Mas strach , ze ti odejde spojka?Mozna odejde!

Zase je to jako vzdy, chcete chipovat a mate strach o turbo, spojku, poloosy, tak nechipuj a mas klidne spani.

Ja dal chip po 140tis/km, nalital 10tis/km a pnnk a turbo slo do kytek, po 15tis/km uz se ozyva spojka.Hm, ale co!!!Chtel jsem vice sily!!! ono to za to stoji a navic nevim, jak s tim jezdil ferda prede mnou, kdyz jem auti kupoval melo nalitano 70tis/km.Takze ty odesle dily muzu prisuzovat vice faktorum.

Přesně tak - vše má své pro i proti. Chceš výkon - musíš zaplatit.

To je jak ty mladý blbci co si koupěj 15 let starý BMV nějakej tří nebo třiapůllitr a pak s tim jezděj 80 protože nemaj na benzín.

asi jste mě nepochopili ,jsi hodně koníků ,ale když by bylo potřeba něco vyměnit tak to udělám ,ale hned najednou abych měl klid ,proto se tu ptám .naco čekat až to odejde ? seženu vše co je potřeba a dám to rovnou né .Jen mi tu spousta lidí psalo ,že při turbu 150 se musí upravit další věci .Tak jsem chtěl vědět jak to je .

:kuk: doufám že si to tu přečtou znalci a vše vysvětlí ,neupravovat nic a přitom dát turbo 150 ,to jsem zase teda vedle . :blbec:

Nejsem znalec,ale vím,že 150Ps turbo má jinak vývod k IC,takže minimálně tuto hadici musíš vyřešit.Ale dávat toto turbo bez většího IC je zbytečný luxus to stačí 130.No u když dáváš větší IC tak pak už řešíš i víc problémů s instalací do auta. ;)

no to jsem čekal ,takže on vlastně ten výkon turba 150 nevyužije protože nedal větší IC. :smich:

asi jste mě nepochopili ,jsi hodně koníků ,ale když by bylo potřeba něco vyměnit tak to udělám ,ale hned najednou abych měl klid ,proto se tu ptám .naco čekat až to odejde ? seženu vše co je potřeba a dám to rovnou né .Jen mi tu spousta lidí psalo ,že při turbu 150 se musí upravit další věci .Tak jsem chtěl vědět jak to je .

Ohledne toho turba .150tku vymenit za 130tku je s malyma upravama , jak me bylo receno.U tveho nevim.Zavolej Andremu z DP, vi, poradi i sezene.

Jinak jak pise bagetak, ten uz to ma taky na DP prostudovano :D

no to jsem čekal ,takže on vlastně ten výkon turba 150 nevyužije protože nedal větší IC. :smich:

Jde i o to, ze to 150 turbo, je zase schopne lepe snaset ten narust ps -_--_-

asi jste mě nepochopili ,jsi hodně koníků ,ale když by bylo potřeba něco vyměnit tak to udělám ,ale hned najednou abych měl klid ,proto se tu ptám .naco čekat až to odejde ? seženu vše co je potřeba a dám to rovnou né .Jen mi tu spousta lidí psalo ,že při turbu 150 se musí upravit další věci .Tak jsem chtěl vědět jak to je .

Napiš tomu Lukášovi : lukas.tesar@regionservis.cz

Pokud jdeš do toho takhle tak ti poradí, dá ti kontakt na dieselpower kde ti to řeknou na 100% a řekne ti i kolik to stojí.

Upravoval to před rokem a je spokojenej.

no to jsem čekal ,takže on vlastně ten výkon turba 150 nevyužije protože nedal větší IC. :smich:

Přesně tak,nevyužije.A vyměnit 130 za 150 je bez úprav,protože ty turba jsou na pohled identický.No a nastudováno mám,protože to tam už měsíc cpu.Sice už na podruhý,protože jsem si nevšim,že mám po bouračce prasklej blok. :D

já tam volam včera ,a myslel jsem že vím vše --- toje výkon 160 koní = turbo ze 130 ,trysky od DP ,a chip výkon 180 koní = turbo 150 ,trysky,chip ,spojka ,IC a hodně úprav kolem .

Zatím volím variantu trysky ,protože mam turbo jako má 81kw a to zvladne 130 koní .Až andre bude mít turbo jdu do 130 turba a chipu na 160 koní a rovnou dám i spojku od sachse. :palec2:

Rozumná volba ;)

já tam volam včera ,a myslel jsem že vím vše --- toje výkon 160 koní = turbo ze 130 ,trysky od DP ,a chip výkon 180 koní = turbo 150 ,trysky,chip ,spojka ,IC a hodně úprav kolem .

Zatím volím variantu trysky ,protože mam turbo jako má 81kw a to zvladne 130 koní .Až andre bude mít turbo jdu do 130 turba a chipu na 160 koní a rovnou dám i spojku od sachse. :palec2:

No a už se v tom vezeš. Po chvíli zjistíš že bys tam mohl dát 150 turbo a že 6tikvalt k tomu bude lepší a budeš dodělávat i ten IC. Proč to neudělat najednou.

já tam volam včera ,a myslel jsem že vím vše ---  toje výkon 160 koní  = turbo ze 130 ,trysky od DP ,a chip    výkon 180 koní = turbo 150 ,trysky,chip ,spojka ,IC a hodně úprav kolem .

Zatím volím variantu  trysky ,protože mam turbo jako má 81kw a to zvladne 130 koní .Až andre bude mít turbo jdu do 130 turba a chipu na 160 koní a rovnou dám i spojku od sachse. :palec2:

No a už se v tom vezeš. Po chvíli zjistíš že bys tam mohl dát 150 turbo a že 6tikvalt k tomu bude lepší a budeš dodělávat i ten IC. Proč to neudělat najednou.

Ty bys o tom mohl vypravet vid ;-) ;)

já tam volam včera ,a myslel jsem že vím vše ---  toje výkon 160 koní  = turbo ze 130 ,trysky od DP ,a chip    výkon 180 koní = turbo 150 ,trysky,chip ,spojka ,IC a hodně úprav kolem .

Zatím volím variantu  trysky ,protože mam turbo jako má 81kw a to zvladne 130 koní .Až andre bude mít turbo jdu do 130 turba a chipu na 160 koní a rovnou dám i spojku od sachse. :palec2:

No a už se v tom vezeš. Po chvíli zjistíš že bys tam mohl dát 150 turbo a že 6tikvalt k tomu bude lepší a budeš dodělávat i ten IC. Proč to neudělat najednou.

-_-:smich:

tak to určitě ne já najedu autem za rok 26000 km ,tak to bych to asi odrovnal ,čepy ,nápravy ,převodovka .Jo a zpoměl jsem co byzdy ? U výkonu 160 koní tam asi musím dát něco lepšího ne ?

tak to určitě ne já najedu autem za rok 26000 km ,tak to bych to asi odrovnal ,čepy ,nápravy ,převodovka .Jo a zpoměl jsem co byzdy ? U výkonu 160 koní tam asi musím dát něco lepšího ne ?

A neni lepsi to prodat a koupit ORS? :D:D

tak to určitě ne já najedu autem za rok 26000 km ,tak to bych to asi odrovnal ,čepy ,nápravy ,převodovka .Jo a zpoměl jsem co byzdy ? U výkonu 160 koní tam asi musím dát něco lepšího ne ?

Stačej ti přední brzdy z RS 312 mm. Musíš vyměnit celou těhlici i s brzdičem + samozřejmě kotouče a desky. A na zadek stačej ty malý nechlazený kotouče z 81 atd

to ne a hlavně moje už je jako RS krom toho výkonu ? A hlavně nové RS je hnus :ble

Stačej ti přední brzdy z RS 312 mm. Musíš vyměnit celou těhlici i s brzdičem + samozřejmě kotouče a desky. A na zadek stačej ty malý nechlazený kotouče z 81 atd

dám bremba řadu sport nebo Grant turismo junior a bude klid ,jinak vzadu už kotouče mam hurá :palec2:

Stačej ti přední brzdy z RS 312 mm. Musíš vyměnit celou těhlici i s brzdičem + samozřejmě kotouče a desky. A na zadek stačej ty malý nechlazený kotouče z 81 atd

dám bremba řadu sport nebo Grant turismo junior a bude klid ,jinak vzadu už kotouče mam hurá  :palec2:

Super volba. Jen upozorňuju na průměr kotouče. 288 mm - nejmenší kola 15, 312 mm - 16, 330 mm nejmenší kolo je 17.

Upraveno od Jakub - škodík

jo jo mam 17 " .

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.