Luke.Kraut Vloženo 9. Květen 2011 Sdílet Vloženo 9. Květen 2011 Zdravím lidi, trošku oživím tohle starší téma... Dnes ráno mi nenastartovalo auto. Ale vůbec se ani nechytalo, ani ťuk. Zvláštní je, že nikdy za ty cca 3 měsíce co ho mám tenhle problém nenastal ani sebemenší náznak toho, že by nenaskočil. Až dnes prostě auto stávkuje a já nevím co to je. Může být problém spojen s tím, že má auto díry v tahu a při plném sešlápnutí plynu chvilku jede jak má, ale cca po vteřině jakoby neměl vůbec přísun benzínu? Prosím poraďte někdo co to může být... předem díky, Lukáš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jojo24 Vloženo 4. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2011 ahojte.. mam podobny problem.. ked je vonku pekne teplo..tak pohoda.. akonahle zacne prsat.. tak potom je to sem tam biednejsie najprv to robilo iba pri nastartovani...ze auto ako keby nemalo stavu.. a tak pomali zdochynalo.. ked som vytocil otacky..tak uz potom to bolo lepsie a po prejdeni par km to v pohode.. dnes dokonca ked som nastartoval tak mi to skoro zdochlo.. a cestou do prace to sem tam cukalo... na krizovatke tiez tak zdochlo podla chyb z VAGu je nieco take ze.. prechalstany motor teplotne cidlo poradte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny159 Vloženo 4. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2011 Pánové moc se omlouvám, že jsem nenapsal řešení problému sem, ale do jiného threadu. Předem říkám, že přesně nevím, kde se ona součástka nachází, v servise by ale vědět mohli. Příčinou problému byl špatný regulátor tlaku oleje pro hydroštely...Ve zkratce...je to mechanickej regulátor (kulička - pružinka). Výsledkem toho bylo, že veškerý tlak oleje (mazací okruh) se natlačil do hydroštelů (proto to nejdřív chytlo, pak zdechlo a už nestartovalo...točilo to však lehko - bez komprese). Hydroštely otevřely ventily, motor neměl kompresi a nejel...po zalapování kuličky už to jezdí v pohodě. Asi je to dost ojedinělá závada...nejsem si jistej, jestli nemusí hlava dolů, aby se k tomu regulátoru člověk dostal, ale za pokus to možná stojí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radek_cz Vloženo 28. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2011 Ahoj, pls o radu. Nemůžu nastartovat octavii RS I . Při otočení klíčku do první polohy je vš OK (veškeré kontrolky se rozsvítí a ty co mají zhasnou). Po otočení do druhé polohy se absolutně nic neděje - startér vůbec netočí, prostě absolutní ticho. Stalo se mi to úplně z čista jasna v pátek když jsem po asi 130km zastavil na D1 na benzince a už jsem nenastaroval . Na asistenčce tvrdili, že to bude vadný startér nebo třeba nějaký kabel ... Zkoušel jsem hledat i tady v už starších diskuzích ale přímo tenhle problém jsem nenašel (je fakt ale že jsem neprolezl všechno). Předem díky za jakoukoliv radu, postřeh ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 29. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2011 Do starteru ide kablik na stykac,pozri sa nan ci nevypadol. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radek_cz Vloženo 29. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2011 Díky za reakci. Jsem v tomhle úplný amatér a laik, mohl by jsi mi pls ještě trochu poradit (nasměrovat mě), kde ten kabel najdu (vlastně i startér )? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radek_cz Vloženo 30. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2011 Tak to byl startér. Už je vyměněný a vše OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Skury Vloženo 20. Září 2015 Sdílet Vloženo 20. Září 2015 Mám trošku dost zásadní problém... Projížděl jsem plno diskuzí, ale stejně jsem nenašel odpověď. 1.8T AGU 110kw Ještě před dvěma dny motor šel v pohodě. Pak to znělo po nastartování jekoby na 3 válce. Další den to už nechytlo. Prolezli jsme pojistky, kabely, vše ok. Napadl nás startovací/zapalovací modul. Koupen novej, nic se nezměnilo. VAG nic nehlásí, čerpadlo funkční, palivo to tlačí, vstřiky fungují. Napadá vás něco jinýho? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk85 Vloženo 17. leden 2016 Sdílet Vloženo 17. leden 2016 Taky se přidám s dotazem. Moje AGU nestartuje jak má. Problém je někde okolo palivové pumpy, protože když otočím klíčkem, tak není slyšet. Vypozoroval jsem, že když auto delší dobu stojí, tak nastartuje. Ale jakmile s autem jedu třeba 10minut, pak vypnu motor, tak nenastartuju - pumpa nedává palivo. Nemá někdo v rukávu řešení? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
imra83 Vloženo 4. Duben 2016 Sdílet Vloženo 4. Duben 2016 ahoj ma mensi problem mam 1.8 20v stava se mi ze nastartuji a pak po vypnuti ani tuk sve mi pride normalni auto jsem nechal na pichnout a nic neclo ani nacist vin motory nevite kde by byla chyba zkusil jsem uz asi vse dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk85 Vloženo 4. Duben 2016 Sdílet Vloženo 4. Duben 2016 Já jsem zapomněl napsat, u mě to byla mrtvá palivová pumpa, přičemž jsem nejdřív hledal chybu u relátka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miky-Praha Vloženo 6. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2016 Zdravím všechny, Potřebuji rychlý help. 2.0 T, r. 2000, kód motoru nevím, mám tu pouze malý OTP, auto je manželky, takže ho neznám jako svoje Včera jsme přijeli na návštěvu mimo město, dnes sednu do auto, přístroje naskočí, ale startér se ani nehne. Je slyšet pouze palivové čerpadlo, jinak žádný náznak startu. Baterkou to není, zkoušeli jsme z jiného auta a stejný výsledek. Nemám možnost to zvednout, nářadí taky omezené, VAG tu nemám. Nemá někdo radu, na co se kouknout? Pojistka, relé atd, než začnu shánět mechanika případně odtah ? Díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal Gergel Vloženo 29. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2019 dobý deň prajem mam octaviu 1 1.8T r1999 nabehane 180... cca rano mi nechce naskočiť po chvýli sa rozvieti kontrolka oleja za studena vedel by niekto čo to môže biť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JarynR Vloženo 29. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2019 cca ráno, dobrý popis závady... U 1.8T cca ráno cca podzim a cca jaro mi lítali otáčky... :-D Jinak pokud nestartuje, u mě byl problém: Baterie Dobíjení kabel od alternátoru.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal Gergel Vloženo 29. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2019 (editace) před 4 minutami, JarynR napsal: sorry ja som mal na mysli že nabehane cca 180...km baterku mam uplne novu Editováno: 29. Prosinec 2019, autor: Michal Gergel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JarynR Vloženo 29. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2019 co říká diagnostika? Baterku jsem měl taky novou, ale zničila se bohužel špatným dobíjením, kontrolka oleje se rozsvítí vždy když nenastartuje motor, jinak pokud nejde vůbec nastartovat, že to ani nebrkne, tak u mě to byl káblík od cívky startéru a pak taky kabel na dobíjení od alternátoru (černý na 110A pojistku na autobaterii) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivanvondrasek@gmail.com Vloženo 15. Únor 2020 Sdílet Vloženo 15. Únor 2020 Zdravím mám něco podobného mám Octavii 1.8 benzín 110kw a přijel jsem chcipnul a ráno už nic teď když startuju slehne oheň z sání jak kdyby se opozdila jiskra ale opravdu už nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leseg Vloženo 10. Března Sdílet Vloženo 10. Března (editace) Dobrý den, Měl jsem lehčí ťukanec zepředu a pote jsem musel měnit nápravnici a chladičovou stěnu protože byly zkřivené po bouračce , vyměnil jsem vše a od té doby auto nestartuje, palivové čerpadlo slyším, startér točí, ale nechce naskočit, přitom po bouračce jsem s tím mohl normálně jezdit, problém nastal až u znovu zapojení chladiče a předělání předku. Už nevím co s tím, konektory jsem všechny prošel a zkontroloval, budu rád za každou radu, Děkuji. 1.8t rs, 250k najeto, baterka ok, benzin tam je Editováno: 10. Března, autor: Leseg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Skodzinek Vloženo 11. Března Sdílet Vloženo 11. Března No, nevim treba tady zakladat nove vlakno - myslim, ze spravne vlakno uz existuje: https://forum.skodahome.cz/topic/72887-octavia-18t-nestartuje/ 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 11. Března Sdílet Vloženo 11. Března Témata sloučena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik Matuscin Vloženo 14. Března Sdílet Vloženo 14. Března Dobrý den , Škoda Octavia 1 1,8T chip 149Kw 268xxx najeto Potíže začali se startováním občas chytla až na po 3 na po 4 na rady mechaniků jsem vyměnil : svíčky 268xxx zapalovací cívky 268xxx palivový filtr 268xxx olejový filtr 268xxx kontrola hadic a následná výměna poškozených PAlivové čerpadlo 4 bary Auto půl dne jelo ne tak hezky jako dříve ,ale bez jaké kolik rozsvícené kontrolky neskubalo a nestrácelo úplně razantně výkon nic méně odpoledne opět nenastartovalo na diagnostice ukazovalo kostra na vstrikách a kontrolka motoru už svítila konstantně po nastartování s tím jsem auto odstavil u silnice.O 3 hodiny později mi to nedalo nechtěj sem nechat broučka u silnice a tak jsem zkusil nastartovat a k mému překvapení auto chytlo na první dobrou. Sám už nevím na co se zaměřit.Rady mechaniků vedou ke koupi nových dílů ale vše bez úspěchu věděl by si někdo rady co by to mohlo způsobovat ? viz nové palivové čerpadlo hučí více jak to staré a to tak že je to slyšet hlavně při větších otáčkách auto táhne ale ne jako dříve jen už necuka.za každou radu budu rád. dále vyměním výstřiky prý to pomůže ale to už sem slyšel u prvního dílu ... A zatím stále bojujeme. olej ani chladící kapalina nemizí ani nepřibývá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Filip8145 Vloženo 9. Dubna Sdílet Vloženo 9. Dubna Zdravím, mám auto octavie 1 1.8 turbo 20v 110kw kód motorů agu mi nehází jiskru ani jedna. Cívky jsou v poho, palivo tam jde, pojistky jsou v poho a nové svíčky taky nefungujou.Může mi někdo poradit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.