Cedric Vloženo 8. Duben 2006 Sdílet Vloženo 8. Duben 2006 Dobrý den pánové, Koupil jsem jetou Škoa Fabia 1,4 MPI 44Kw, občas se mi stane, že mi na přístrojovce neukazuje teplotu motoru. Když ale zastavím vypnu motor a znova otočím klíčkem, tak se mi normálně teplota kapliny ukáže. Čím by to mohlo být. Děkuji za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 8. Duben 2006 Sdílet Vloženo 8. Duben 2006 Je to vadne cidlo. Staci ho vymenit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cedric Vloženo 8. Duben 2006 Autor Sdílet Vloženo 8. Duben 2006 Díky za radu, kde se toto nachází a jak se dá vyměnit?? Díky díky díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cedric Vloženo 8. Duben 2006 Autor Sdílet Vloženo 8. Duben 2006 Máto nějaký vliv na spotřebu a jízdní vlastnosti? Nic nepozoruji. Motor se normáoně zahřívá a termostat funguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 8. Duben 2006 Sdílet Vloženo 8. Duben 2006 Kde presne je ti nepovim, ale myslim, ze hned u termostatu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 9. Duben 2006 Sdílet Vloženo 9. Duben 2006 Má to vliv na spotřebu,dosti zásadně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
svanco Vloženo 9. Duben 2006 Sdílet Vloženo 9. Duben 2006 Má to vliv na spotřebu,dosti zásadně. no mi to přijde že to žere stejně ale Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cedric Vloženo 9. Duben 2006 Autor Sdílet Vloženo 9. Duben 2006 Nemůže být chyba někde jinde?? Třeba na palubce? Ráno jsem nastartoval a ukazatel teploty se nehnul ujel jsem asi 2 km. Zastavil vypnul motor opět otočil klíčkem do první polohy a ukazatel teploty najel až skoro k provozní teplotě .. Nemůže být jenom špatný kontak, nebo tak něco?? Nemůže čidlo reagovat správně a palubka jenom neukazuje. Nebo je opravdu špatné čidlo. Ve středu jdu na jarní prohlídku (99 Kč) přijdou tam na to? Fabulu mám teprve 5 dní, tak se s ní seznamuji. Díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jargoon Vloženo 9. Duben 2006 Sdílet Vloženo 9. Duben 2006 http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=7111 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Alois Vloženo 9. Duben 2006 Sdílet Vloženo 9. Duben 2006 Nemůže být chyba někde jinde?? Třeba na palubce? Ráno jsem nastartoval a ukazatel teploty se nehnul ujel jsem asi 2 km. Zastavil vypnul motor opět otočil klíčkem do první polohy a ukazatel teploty najel až skoro k provozní teplotě .. Nemůže být jenom špatný kontak, nebo tak něco?? Nemůže čidlo reagovat správně a palubka jenom neukazuje. Nebo je opravdu špatné čidlo. Ve středu jdu na jarní prohlídku (99 Kč) přijdou tam na to? Fabulu mám teprve 5 dní, tak se s ní seznamuji. Díky za rady. je to špatnej kontakt, ale přímo v čidle teploty, jedná se o konstrukční vadu čidla (možná záměrnou, protože jinak by to čidlo normálně přežilo třeba deset aut a neprodávaly by se), vlivem tepelné dilatace a stálému střídání teploty dojde po čase k ulomení drátku od termistoru ke kontaktu konektoru čidla. Stalo se mi to v době, kdy ti zloději chtěli za nové čidlo (které má cenu max. 50 Kč i s dopravou) přes 800 Kč, tak jsem si ho opatrně rozdělal, drátky od termistoru zkrátil a propojení s kontakty, které lezou z čidla ven provedl naletováním kousku tenkého káblíku, dal jsem to dohromady a získal jsem čidlo, které mi už vydrží navěky. Pokud budete kupovat nové, tak doporučuji to staré schovat i s účtenkou od toho nového a před uplynutím záruky si jít pro další nové, protože je pravděpodobné, že to nové co je namontované déle než čtyři roky nevydrží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cedric Vloženo 9. Duben 2006 Autor Sdílet Vloženo 9. Duben 2006 Pánové díky za všechny odpovědi. Dnes jsem sundal ozdobný kryt motoru a našel čidlo teploty motoru, zjistil jsem, že má špatný kontakt, protože, bývalý majitel (nebo už při výrobě) zřejmě ulomil plastovou packu, která se má zacvaknout do protikusu, aby se nepřerušil kontakt a to dělalo zřejmě neplechu. Celé jsem to zagumičkoval a vypadá, že to funguje, ukazatel ukazuje. Díky, ještě se ozvu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Alois Vloženo 9. Duben 2006 Sdílet Vloženo 9. Duben 2006 Pánové díky za všechny odpovědi. Dnes jsem sundal ozdobný kryt motoru a našel čidlo teploty motoru, zjistil jsem, že má špatný kontakt, protože, bývalý majitel (nebo už při výrobě) zřejmě ulomil plastovou packu, která se má zacvaknout do protikusu, aby se nepřerušil kontakt a to dělalo zřejmě neplechu. Celé jsem to zagumičkoval a vypadá, že to funguje, ukazatel ukazuje. Díky, ještě se ozvu. no uvidíš, ale pokud byl ten konektor dobře zasunutej (na doraz), tak to asi tou ulomenou západkou nebylo, konektor docela dost pevně drží tím silikonovým těsněním, mě ta rafička spadla třeba jen jednou za týden (řídící jednotka i po krátkém přerušení obvodu čidla teploty zapíše do paměti chybu a ukazatel teploty už zůstane dole až do dalšího zapnutí klíčku). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.