turbokar Vloženo 8. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2008 Odpověď škoda auto je správná. V žádném případě tam nesmí olej api gl 5. Správně 4 nebo 4+. Jestli chceš mít 100% jistotu,prohledej fórum a najdeš můj příspěvek-škoda používá jako originál olej shell-getriebe oil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esař Vloženo 8. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2008 A ako to dopadlo ? Už si ho tam aj nalial ? Castrol je tuším jeden z najdrahších, tak by ma zaujímalo, či bude mať aj tak dobré ohlasy. Jo už sem ho tam nalil dávno,a zatím dobrý.Ten co sem vypustil vypadal dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 8. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2008 Já kupuju v APM olej Divinol, 75w90 APi GL4, splňuje normu VW501.50/G50 a nemám problémy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 8. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2008 Mě nabídnuli v autorizovaném servisu originální olej. Specifikaci nevím, ale je to v takovejch bílejch lahvích. A má to být ten který se tam leje při výrobě. Jo a je to plná syntetika. Akorát teda 1l=900Kč. Nu což co bych pro Okinu neudělal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 8. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2008 Za tuhle cenu to bude olej pro 6ti kvalt, tedy ta nejlepší volba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 10. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2008 Odpověď škoda auto je správná. V žádném případě tam nesmí olej api gl 5. Správně 4 nebo 4+. Jestli chceš mít 100% jistotu,prohledej fórum a najdeš můj příspěvek-škoda používá jako originál olej shell-getriebe oil. E ééé, bejvávalo, píšou to sice v nějaké chytré knížce, ale podle tvrzení Parama, od kterých jsem kupoval jejich GL4+ ( převodovka nyní "jako nová" ) teď používají ten jejich Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ZbysekS Vloženo 9. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2009 (editace) Zeptám se stejně jako již jeden zde předemnou, kterému nebylo odpovězeno. Kudy se dostat ke kontrolnímu napouštěcímu šroubu na octávce 1,9tdi? Počítám že bude někde z horní strany převodovky a asi tedy někde pod baterkou, nebo vzduchovým filtrem. Musí se toho nějak moc sundávat skrz nalití oleje? Chtěl bych zkontrolovat jeho hladinu a případně klidně i vyměnit. EDIT: našel jsem konečně téma, kde to je celkem rozumně popsáno: http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...%99evodov%C3%BD Editováno: 9. Říjen 2009, autor: ZbysekS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nohic Vloženo 22. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2009 nazdar, procetl jsem cely tohle vlakno a nenasel jsem zadny informace ohledne prevodovky pro octavie 1 4x4. takze, jaky typ prevodoveho oleje musim pouzit na vymenu, kdyz mam octavii 1 4x4 74kw. napiste mi prosim, jaky typ oleje, jaka norma a kolik litru? litru je myslim 2,4, to jediny jsem zjistil predem diky. odpoved oceni myslim nejeden ctyrkolkar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ZbysekS Vloženo 22. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2009 (editace) Tak jsem byl ve škodovce pro olej do převodovky a v jedné prodejně mi nabídli náhradu v podobě shellu v rozlévané formě za 350Kč/litr. Ten jsem nevzal, protože jsem neměl do čeho to odlít a oni také ne. Tak jsem se stavil v druhé prodejně a tam nevěřícně koukali na mé specifikace, které jsem si vypsal z manuálu (GL4+, VW501.50, G50 SAE75W90 syntetický pro mou oktuli 1,9TDI ALH r.v. 2003). Pak se dle VINu auta mrkli do PC a donesli mi olej s označením G060726A2 za 220Kč. Je to nějaké originál litrové balení pro VW koncern, jenže na něm není ani slovo o nějakých specifikacích. Je to tedy vůbec správný olej, nebo je to úplná blbost? Překvapila mě hlavně ta nízká cena. Kdyby to na sobě mělo napsaný ty specifikace, byl bych klidný, ale takhle vůbec netuším co v té lahvi vlastně je. Je to přesně tento olej http://www.cc-autodily.cz/olej-synt-prevodovy.html Editováno: 22. Říjen 2009, autor: ZbysekS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 22. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2009 (editace) Blbost to není, je to originální číslo dílu pro 5-tivaltové převodovky dle ETKA, "olej převodový", bližší specifikace neuvádí. Pak je tam i "olej převodový vysokoteplotní" G005100A1, specifikace SAE75W-90API, bez přiřazení ke konkrétné převodovce. Je to tedy vícerozsahový olej splňující nároky viskózní třídy 75W i 90. Takže jak ten origo tak ten co jsi původně chtěl by měly být OK, nicméně vícerozsahový olej bych považoval za lepší. Pokud bych byl paranoidní a nevěděl co s penězi, vzal bych ten G005100A1, to je asi ten, co se prodává k tisícovce za litr . Jinak já jedu MOGUL SYNTRANS, SAE 75W-90, API GL 4 + a naprostá spokojenost (GL4+ je lepší než GL4, ale už nesmí být GL 5, ta je pro hypoidní soukolí). Pro zajímavost, tady se řešil olej pro 6-tikvalt, viskozita dle ETKA SAE 70W-75W, a ten "originál" byl podle obalu údajně Castrol prevodovka olej, jaky olej Editováno: 22. Říjen 2009, autor: Viktor X Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nohic Vloženo 23. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2009 no ale porad nevim, jaky olej teda do moji 4x4 o1 tdi... na netu nic nevidim... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 23. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2009 (editace) Dle ETKA pro 4x4 je G052 171 A2, SAE 70W-75W, ca 800,- za litr . Zajímavé je, že třídy 70W a 75W mají stejnou viskozitu, jen rozdílnou teplotu. Editováno: 23. Říjen 2009, autor: Viktor X Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nohic Vloženo 24. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2009 (editace) dik - to je on: http://www.cc-autodily.cz/olej-prevodovy-1-0litr.html a jeste, kolik se tam lije do prevodovky 4x4? 2,4l? kurde to musim koupit tri baleni? Editováno: 24. Říjen 2009, autor: nohic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinklec Vloženo 21. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2009 (editace) v létě jsem měnil převodový olej.Dal jsem tam MOBIL Mobilube 1 SHC 75W-90 GL4/5. Při studeném motoru mám problém s řazením 1 rychlostního stupně.Když chci přeřadit z 2 na 1 tak je to za studena opravdu velký problém.Může to být tím olejem?Za tepla to řadí v pohodě.Auto má najeto 247tis.km Editováno: 21. Listopad 2009, autor: vinklec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepinoTDi Vloženo 21. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2009 v létě jsem měnil převodový olej.Dal jsem tam MOBIL Mobilube 1 SHC 75W-90 GL4/5.Při studeném motoru mám problém s řazením 1 rychlostního stupně.Když chci přeřadit z 2 na 1 tak je to za studena opravdu velký problém.Může to být tím olejem?Za tepla to řadí v pohodě.Auto má najeto 247tis.km asi nevhodný olej, stačí GL 4+ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hony Vloženo 26. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2009 Dal jsem na Vás a vyměnil olej v převodovce.Je tam mogul syntrans 75W90 GL4,auto stalo v rovině,vlezlo tam 1,7litru.Auto jsem projel,znovu otevřel kontrolní otvor,trošku dolil a nechal přebytek odtéct.Bohužel mám problém zařadit studenou dvojku.Zahřátý to je v poho,ale studená tam jde nějak ztuha.Nekřapne to ale nejde ani po másle.Mám to druhý den a nic najeto,defakto vždy 5km tam a 5zpět,vlastně jsem ještě pořádně nezahřál převod olej.Můžu ještě po delší jízdě a pořádném zahřáti oleje čeket zlepšení,nebo se mám rovnou kouknout po jiném olej(a jakém) či chci od auta vzhledem k jeho km moc.Dříve ta dvojka taky studená trošku drhla,ale teď se to bohužel zhoršilo Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hony Vloženo 26. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2009 (editace) Jinak nový olej asi nemá cenu,páč když jsem se vracel z práce a vyšlápnu mezi 1-2 dvakrát spojku jde tam normálně,jinak s problémy.Vypadá to na načatý synchron a s jiným olejem se to krásně ukázalo.Kdyby vás přesto ještě něco napadlo,sem stím! Editováno: 26. Listopad 2009, autor: hony Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 27. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2009 Ja menil prevodovej olej pri 320000 km. Dal jsem tam Gl 4+ od BP co plni predepsanou normu VW. Razeni se hodne zlepsilo. Jinak GL 5 tam nelejte v zadnem pripade, protoze si moc nerozumi se synchronama. Jinak taky doporucuju nalit olej presne po kontrolni sroub. Pri preliti taky muze byt problem s razenim (hlavne 2.stupne).... tolik ma zkusenost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hony Vloženo 3. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2009 Tak mi to nedalo a objednal jsem si ve škodovce podle VINka jejich olej G 060726A2 a teď je to konečně v cajku.Nedám na mogul dopustit,ale tady to prostě nešlo.Proč...to nevím,snad že ta norma vw501.50 nebude pro srandu králíkům .Perla na závěr,ten origo olej byl ještě levnější než mogul,ale pro mě už bohužel.Tak sem to před výměnou ještě za 500 stovek propláchl,no.Pamatujte,chybama se člověk učí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tregler Vloženo 11. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2010 Zdravím vás, tak jsem se rozhodl taky trošku hledat a tady jsem udělal seznam pár převodových olejů pro naše autíčka. Splňují normy: SAE 75W-90 GL 4/4+ vw501.50 Liqui Moly - 546 Kč/l Aral EP - 532 Kč/l Shell GETRIEBEOL EP - 285 Kč/l Mogul Syntrans - 258 Kč/l OMW Gear Oil SLY - 269 Kč/l Castrol TAF-X - 380 Kč/l Já budu příští měsíc objednávat Shell, tak potom dám vědět jak se to chová Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 12. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2010 Prozraď mi to sladké tajemství - od kdy splňuje MOGUL SYNTRANS 75W-90 normu VW501.50 ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezslav2 Vloženo 20. Září 2010 Sdílet Vloženo 20. Září 2010 (editace) Mohl by mi někdo prosím vás poradit,jak vyměnit nebo zkontrolovat olej v převodovce na Fabii 1,4 MPI 44KW?Nikde nemůži nějakej popis najít.Díky za ochotu. Editováno: 18. Říjen 2010, autor: vitezslav2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honz Vloženo 18. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2010 Zdar lidi, na stránkách www.skoda-dily.cz jsou dvě specifikace převoďáku, G06 072 6A2 a pak ještě jedna a to G05 251 2A2. U obou je psáno mimo jiné i Octavia. Jakej je v nich rozdíl? Co mám koupit do Okty 1.6 75kw r.v. 2001 (5-ti kvalt, ani nevim jestli jsou taky 1.6ky 6-ti kvalty). Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom84 Vloženo 22. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2010 Zdar lidi, na stránkách www.skoda-dily.cz jsou dvě specifikace převoďáku, G06 072 6A2 a pak ještě jedna a to G05 251 2A2. U obou je psáno mimo jiné i Octavia. Jakej je v nich rozdíl? Co mám koupit do Okty 1.6 75kw r.v. 2001 (5-ti kvalt, ani nevim jestli jsou taky 1.6ky 6-ti kvalty). Dík Napiš členovi fora: sebo.w@seznam.cz Prodá ti origo olej do 5kvaltu za cca 195kč litr.Za dva dny to máš doma na dobírku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PEATEK Vloženo 3. Březen 2012 Sdílet Vloženo 3. Březen 2012 Zdravím, potřeboval bych radu. Dnes jsem vyměnil převodový olej v Octavii 1 1,9TDI 66KW, ale zjistil jsem že zřejmě není uplně ideální olej - SHELL SPIRAX GX 80W GL-4 minerální. Chtěl jsem se zeptat zda ho mám vyměnit a nebo ho tam můžu nechat. Mám strach at něco nedo.... Předem díky za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.