Přejít na obsah

převodový olej


li.ška

Doporučené příspěvky

Znáte někdo oleje od firmy Power Oil ?

V Olomouci to prodává jedna firma a ceny jsou OK, ale kvalita ?

Power Oil 75W90 GL4/GL5 Syngear, litr za 210,-

Výroba Německo. Dát to do okty ?

Splňuje to předepsané parametry , je to syntetika tak bych se toho asi nebál.

Ale přiznám se , že bych dal přednost OMV Gear Oil SLY 75W90 ( 1 lt )

Naše cena: 269,- Kč

http://www.olejservis.cz/

dáš si automobilové OMV a potom převodové

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Martin Křena - prodej autodílů, Rooseveltova 25

Když pojedeš po okruhu - Velkomoravská ulice od Lipníku, na světelné, myslím před Lídlem doprava na Rooseveltovu a je to po pravé straně směrem na centrum (autobusové nádraží).

post-26-1164659591.jpg

Editováno: , autor: Peterer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Tak jsem taky měnil olej v převodovce. Vyteklo 1,5L a nového oleje vlezlo "jen" 1,6L. Takže jak 2L ? Co vy na to?

Nevim presne co mas za Octavku, ale ja mam 1,6 a neni tam v zadnem pripade 2L ale 1,6L +-0,1L !!!!! Taky jsem veril tomu ze tam nacpu 2L a ono se mi to tam taky podarilo nacpat, ale to jsem auto nazvednul at neni v rovine.A to byla chyba protoze pak se razeni strasne zhorsilo a ztuhlo. Tak jsem vypustil cca 400ml a je to ok. nehlede na to ze primo v DP pro octavii je napsano 1,6L pro vetsinu prevodovek.Pro silnejsi obsahy je zrejme vic (prevodovka je jineho typu) ale pro ty "bezne" je obsah oleje v prevodovce 1,6L a ne 2L !!!! a dulezite je zachovat i oznaceni 75W-90 a GL-4.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Tak jsem vyměnil též převoďák, jen tak preventivně, ten co z toho vytekl ale vypadal dost slušně takže váměna v podstatě zbytečná ale pro ten pocit je to OK.

Dal jsem OMV Gear Oil SLY 75W90 API GL-4, VW 501 50, před tím řazení bez chyby perfektní, nyní stále bez chyby perfektní.

Ještě jedna věc, všim jsem si u tchána (má stejný auto jen 74kw) že nemá pod celym motorem takovej zasraně těžkej plech jako já, jak jste na tom vy co máte 75kw ?? Když chci měnit olej i v motoru musí celej ten plech ven, má dobrejch 20kg a drží na 5ti šroubech, máte to tam někdo nebo mám zase něco extra :-(

Podle etky je to v příslušenství "ochrana hnacího agregátu" 1J0018930C

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem vyměnil též převoďák, jen tak preventivně, ten co z toho vytekl ale vypadal dost slušně takže váměna v podstatě zbytečná ale pro ten pocit je to OK.

Dal jsem OMV Gear Oil SLY 75W90 API GL-4, VW 501 50, před tím řazení bez chyby perfektní, nyní stále bez chyby perfektní.

Ještě jedna věc, všim jsem si u tchána (má stejný auto jen 74kw) že nemá pod celym motorem takovej zasraně těžkej plech jako já, jak jste na tom vy co máte 75kw ?? Když chci měnit olej i v motoru musí celej ten plech ven, má dobrejch 20kg a drží na 5ti šroubech, máte to tam někdo nebo mám zase něco extra :-(

Podle etky je to v příslušenství "ochrana hnacího agregátu" 1J0018930C

Bohužel to asi nebude dobré. Až se ochladí a bude mráz tak ti na studené převodovce půjde těžko řadit. Píše se tady o tom ještě v jiném vlákně . musí tam přijít API GL4+ a norma G 50

třeba tady

http://www.aral.cz/automobilove-oleje/Prev...ynt-75W-90.html

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, já myslím že to dobré bude, jednak mi byl doporučen na dotaz přímo škoda-auto a.s., jednak se tady na fóru psalo že je vyzkoušenej a v pohodě a jednak splňuje normu tak nevidim problém, na škodovce mi napsali že norma vw 501.50 je shodná s dřívějším označením G50....

Editováno: , autor: viewer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dotaz na Škodovku ohledně převodového oleje.

Odpověď :

Vážený pane,

děkujeme za Váš email, ačkoli tuto informaci by Vám měl sdělit i Váš kmenový servis Škoda.

Do uvedené převodovky je ve výrobě plněn převodový olej, který je trvalou náplní převodovky a není nutná jeho výměna.

Přesto, v případě doplnění chybějícího oleje či opravy převodovky je nutné zakoupit převodový syntetický olej SAE 75W 90 splňující normu 501.50

(dříve G50) Ideální doporučená specifikace je GL4, nanejvýše je mozno použít GL4+, nikdy NE GL 5.

Plnící množství činí 1,7l.

S přátelským pozdravem .........

Co z toho vyplývá .... ?? GL4 je O.K.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dotaz na Škodovku ohledně převodového oleje.

Odpověď :

Vážený pane,

děkujeme za Váš email, ačkoli tuto informaci by Vám měl sdělit i Váš kmenový servis Škoda.

Do uvedené převodovky je ve výrobě plněn převodový olej, který je trvalou náplní převodovky a není nutná jeho výměna.

Přesto, v případě doplnění chybějícího oleje či opravy převodovky je nutné zakoupit převodový syntetický olej SAE 75W 90 splňující normu 501.50

(dříve G50) Ideální doporučená specifikace je GL4, nanejvýše je mozno použít GL4+, nikdy NE GL 5.

Plnící množství činí 1,7l.

S přátelským pozdravem .........

Co z toho vyplývá .... ?? GL4 je O.K.

Vím jak to je. Je to stejně přesně popsáno v DP. Z mé vlastní zkušenosti jsem se poučil, že GL4+ je lepší. Až bude chlad, mráz a vyjedeš se studeným poznáš to sám jak ti jdou hůře řadit převody. Po ujetí pár km(a prohřátí oleje je to už normální.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

píšou 2l tak sem je tam cca nalel,,,ale nějak mě začíná zlobit synchron na dvojce,,nejvíc za studena musím mooc pomaličku aby nekřápla,,v mém případě to vypadá na k.o. převodovky,což si ještě nepřiznávám,takže zkusím ještě koupit jinej a znova vyměnit,,pokud se nezlepší tak bohužel novou převodovku,,,,novou,,no ,,jinou..

chlape.... taky jsem vyměnil... vyteklo tak 1,4l a dal jsem tam 2l dle katalogu a zhoršila se 2 za studena po zahřáti o.k. tak nevim jestli odpustit trochu a nebo nechat vyštelovat lanovody..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chlape.... taky jsem vyměnil... vyteklo tak 1,4l a dal jsem tam 2l dle katalogu a zhoršila se 2 za studena po zahřáti o.k. tak nevim jestli odpustit trochu a nebo nechat vyštelovat lanovody..

Oleje tam musíš mít tolik, že odšroubuješ kontrolní otvor zepředu (z boku) na převodovce a přebytečný olej necháš vytéct . Hladina musí být po spodní okraj nalévacího otvoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Mě by zajímalo,jak vypadal ten olej co ste při výměně vypouštěli.Chtěl sem taky měnit olej v převodovce a při otevření kontrolního nalívacího otvoru mě začal ukapávat olej krásně do žluta bez nějakejch usazenin a podobně,tak sem jen dolil a nakonec nevyměnil a teď přemýšlým jestli sem ho pro klid neměl vyměnit,když už sem si ho koupil :) .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě by zajímalo,jak vypadal ten olej co ste při výměně vypouštěli.Chtěl sem taky měnit olej v převodovce a při otevření kontrolního nalívacího otvoru mě začal ukapávat olej krásně do žluta bez nějakejch usazenin a podobně,tak sem jen dolil a nakonec nevyměnil a teď přemýšlým jestli sem ho pro klid neměl vyměnit,když už sem si ho koupil :) .

Ten co vytekl z me prevodovky pry taky vypadal slusne, ale v mem pripade klamal telem :p Po vymene za GL4+ se razeni citelne zlepsilo (blbla "2"). Jestli ji miluješ (a navic jsi ho už koupil), není co řešit lol

to F40 : GL 4/5 podle mne znamena, ze splnuje obe normy, takze NEBRAT.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...