Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj...mám otázku ohledně doběhu moturu 1.9 TDI 66 KW, když vypnu motor , tak to docela dost zabouchá a oklepe se... Čím to může být? Včera se stavil kamarad s 81KW a krásně mu ten motor vypnul.... Kde mám hledat chybu? :kuk:

Vloženo

Co chcípací klapka,funguje? Může bejt protržená membrána. Najdeš jí na EGR ventilu. Po vypnutí klíčku zavře přívod vzduchu. Pokud faká tak potom zkontroluj uložení motoru

Vloženo
Tiez tipujem na tu klapku. KEd nefunguje, tak sa nahromadi privela vzduchu a zastavi to prudko (zaklepe s motorom).

Díky zam odpovědi... Jak zjistím fci toho ventilu? je na to nějaký jednoduchý způsob? ještě sem to neměl rozdělaný....

Díky

Vloženo
nastartuj, a vem si nekoho k sobe, a at ti chcipne auto, a ty kokej na egr ventil, je tam cerna banka s tahlem, pokud se tahlo pri chcipnuti pohne tak je to ok.

Ahoj, nemaš fotku ty černý baňky? mam AGR

diky

Vloženo

Měl sem to samý,myslím že bude prodřená nějaká podtlaková hadička ke chcípací klapce. Podívej se na ně hlavně ty co se opírají o trubku přívodu vzduchu z filtru.

Vloženo

Ahoj.... Tak celý víkend jsem se trápil u auta a pořád jsem nenašel kde je chyba. Ta klapka se nazavírala, ale membrána je dobrá. podtlak k tomu taky šel, když jsem propojil hadičky, které jdou přes ten el.ventil, tak to chcíplo tiše. Myslel jsem, že to tedy dělá ten el. ventil,protože jsem naměřil v konektoru 10,3V..jenže přijel kamarád se 4golfem a ten ventil jsem si pujčil a stejný výsledek.... Tak jsem zjistil, že při vypnutí motoru to tam pustí na chvilku 14 V a mě to nedělá... Zjistil jsem, že jak to pustí těch 14 V a pak to vypne, tak cvakne relé 109, tak sem myslel , že je to tim, jenže také jsem je prohodil a nic.... TAK NEVÍTE, KDE NAJÍT CHYBU??? :kuk:

Vloženo

Vyloucil jsi klapku i ventil, tak zbyva uz jen svazek od RJ, podle DP by na svorkovnici k ventilu melo byt 5..6V pri behu motoru a pak pri vypnuti motoru cca 3s plne palubni napeti 11..14V. Tak bych rozpojil svorkovnici k RJ a promeril na zkrat na plus/minus a preruseni vodicu k tomu ventilu. Pokud bude vse OK, pak je na vine samotna RJ.

Vloženo
Vyloucil jsi klapku i ventil, tak zbyva uz jen svazek od RJ, podle DP by na svorkovnici k ventilu melo byt 5..6V pri behu motoru a pak pri vypnuti motoru cca 3s plne palubni napeti 11..14V. Tak bych rozpojil svorkovnici k RJ a promeril na zkrat na plus/minus a preruseni vodicu k tomu ventilu. Pokud bude vse OK, pak je na vine samotna RJ.

Děkuju za všechny příspěvky.... Stále však nevím, kde je chyba... proměřoval jsem to a vše to dělá úplně stejně jako na funkčních motorech , jen je rozdíl v tom, že mně to po vypnutí klíčku nepustí do ventilu to plně palubní napětí, ale jen se to propojí.... tak kde je chyba , když při běhu motoru se naměří v konektoru od 8 do 10 V.... a pak nic..... nemúže to být ve spínačce? kabely jsem rozmotal až k filtru a níkde žádné prodření a tak... Díky za názor

Vloženo (editace)
Nemáš tam neorigo dálku s alarmem???Já tam měl Jabltrona a dělalo mi to taky...

jj mám....a zdá se mi, že mi občas blbne.... otevírám auto a jen pípne, po 2. taky a na po 3. to odemkne..jak jsi to vyřešil to chcípání? ...?

Editováno: , autor: Honza_B6
Vloženo

Já jsem tam měl autoalarm Jablotron CA 320 Akcent.

Tento alarm s dálkou má tři výstupy na imobilizační relé(prostě přerušoval v autě tři obvody,myslím že žhavení,startér a ještě nevím co).Už jsem to takhle koupil a to klepání motoru mě děsně štvalo,protože jak jsem to chcípnul klíčkem,tak to zarachotilo celým autem.Na obrázku je zakroužkováno ty výstupy.Alarm byl přibližně v místech komfortní jednotky,za pojistkama u relátek pod nohama u řidiče.Já jsem to dělal metodou pokus omyl.Postupně jsem ty imobilizační výstupy proklemovával,až jsem na to přišel.nevím které to bylo,ale asi to do čerpadla.Problém byl,že originál pokud tam nebyl tento alarm,tak po otočení klíčku do nuly(auto chcíplo),docházelo ke spoždění a aktivovalo to tu klapku.Ale když tam byl tenhle alarm,tak to to relé rozpojilo hned a nedalo to čas aby to stáhlo tu klapku.Snad jsi mě pochopil.Můj tel.605 514190 Když tak zavolej...L

post-3761-1254380508_thumb.jpg

Vloženo
Já jsem tam měl autoalarm Jablotron CA 320 Akcent.

Tento alarm s dálkou má tři výstupy na imobilizační relé(prostě přerušoval v autě tři obvody,myslím že žhavení,startér a ještě nevím co).Už jsem to takhle koupil a to klepání motoru mě děsně štvalo,protože jak jsem to chcípnul klíčkem,tak to zarachotilo celým autem.Na obrázku je zakroužkováno ty výstupy.Alarm byl přibližně v místech komfortní jednotky,za pojistkama u relátek pod nohama u řidiče.Já jsem to dělal metodou pokus omyl.Postupně jsem ty imobilizační výstupy proklemovával,až jsem na to přišel.nevím které to bylo,ale asi to do čerpadla.Problém byl,že originál pokud tam nebyl tento alarm,tak po otočení klíčku do nuly(auto chcíplo),docházelo ke spoždění a aktivovalo to tu klapku.Ale když tam byl tenhle alarm,tak to to relé rozpojilo hned a nedalo to čas aby to stáhlo tu klapku.Snad jsi mě pochopil.Můj tel.605 514190 Když tak zavolej...L

Tak je vyřešeno.... Je to opravdu tím dodělaným Jablotronem.... Napojili imobilizační vystup na réle 109 a po vypnutí klíčku ho to odstřihlo od proudu, ale to mělo ještě chvilku dávat proud do ventilu u chcípací klapky....

Díky za vyřešení....

Honza

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...