Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahojte, mam takyto problem...mam fabiu 1,2 HTP 47kw 2003...pocas jazdy, najlepsie pri 50km/h je obcasne trhanie motora akoby nieco vynechavalo ale vacsinou to ide normalne...Na Vagu mi pise chyby 16490- tlak v saciom potrubi, tlak vzduchu (G71)/F96 nezmyselny signal....sporadicky a este jedna chyba 16 556- rada1: system odmeriavania paliva/ system prilis bohaty....sporadicky. Elektricke vedenie je OK, inak pred tyzdnom som bol na Emisnej a ziadny problem...Lambda sonda je asi este od vyroby lebo je uz celkom aj hrdzava okolo skrutky, mozno je to v nej? A este mi dotoho zacali kolisat otacky pri vyradeni padnu na takych 600 a nasledne sa vratia na cca 736 a obcas je volnobeh aj na 1500...valce nevynechavaju zapalovanie...takze neviem co s tym...velke prachy zato nechcem dat...Vdaka za pomoc. :feve:

A co tak zkusmo vyměnit snímač tlaku? A nebo se podívat na poškození káblů v okolí toho snímače.

Upraveno od PauLofWoCC

Vyčisti si škrtiacu klapku to je asi príčina toho kolísania. ;)

  • Autor

kable som pozeral a nezdaju sa mi poskodene...asi budem musiet vymenit tie nejake snimace...

hlavně na trhání motoru je už tady pár témat založených, tak by jsi mohl nejdřív hledat a psát tam

  • 2 týdny později...
  • Autor

No takze pricina sa vyriesila.Po teste akcnych clenov pri konkretnom testovani EGR ventylu sa objavila.Samostatna podstata testu je vporiadku ale pri skonceni testu

rele spinalo stale a vyplo sa az po ukonceni komunikacie zo softom.Takze elektromagnet je dobry, no odporove snimace polohy vo ventyle su zle.Takze po odpojeni konektoru z EGR ventilu ide vsetko ako ma,ziadny problem a navyse otacky uz neklesaju prudko dole,ale rovnomerne na volnobeh.To mi este sposobilo dalsie chyby,spolu ich bolo az 5.Cize ventil blbol a daval zlu informaciu pre ostatne prvky ktore sposobovaly ten chaos.Navyse som mal dobre zasratu klapku a aj samotny ventil mal toho vsebe dost.Idem to vsetko komplet este precistit a odstranit tie sadze.Kupujem novy,len je to pekna sranda cena 120 - 250€. Takze kto ma podobny problem,treba najskor pozriet EGR ventil a skontrolovat aj samotne snimace a nie len ci cvaka,alebo nie...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.