Přejít na obsah

bojler

Doporučené příspěvky

Rozšíření na Family s motorem 1.2HTP by nakonec mělo být dostupné i bez financování leasingem, takže rozdíly mezi 44kW, 51kW a 63kW po 10 000Kč a jestli se to opravdu potvrdí, bude výhoda následující:

  • metalíza bez příplatku
  • balíček Plus bez příplatku
  • pro motor 1.2/51kW snížení ceny o 5000Kč
  • cenu 1.4/63kW jde zatím srovnávat jenom jako o 30 000Kč nižší než u 1.2/63kW
  • pro karoserii combi dodatečná sleva 5000Kč

Při zařazení 1.4/63kW do normálního prodeje se ale cenový rozdíl mezi variantama HTP stejně asi zmenší, takže je to taková příprava. Rozdíl mezi 1.2/51kW a 1.2/63kW se tímto zvětšuje na 40 000Kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fabia Monte Carlo bude vycházet zhruba z verze Sportline, přesná výbava a cena zatím není jasná. Měla by začínat na 319 900 nebo 329 900Kč, oproti Sportline bude např. černý strop, ale zároveň menší kola.

Skladové Fabie, Fabie Combi a Roomstery s motorama 1.2HTP jsou v rámci akce Family cenově kompenzované, takže např. Fabia Ambiente 1.2/44kW s metalízou a klimatizací za 234 900Kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Style Family se prodává už víc jak měsíc -

Monte Carlo je jinde uváděno s jinou výbavou a jinou cenou, budeme si muset počkat na pořádné informace. Family Grand je zatím úplně nesmyslná nabídka (jiné příplatky než u ostatních akcí apod..)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díval jsem se na ceny skladových aut - Fabia Classic Plus 1.2/44kW bez příplatkové barvy 209 900Kč, někde po slevě od prodejce 199 900Kč sakum prdum. Kombi s metalízou 1.2/44kW cca 222 000Kč, 1.2/51kW s metalízou po slevě cca 232 000Kč.

To znamená, že je na skladový auta vypsaná podpora cca odpovídající ceníku Family Line bez 10 000Kč bonusu za úvěr. Kdou koupil na začátku roku 2008 Fabiu Combi Ambiente 1.2/51kW s klimatizací a dálkovým centrálem za 341 000Kč a teď vidí 1.4/63kW za 265 000, tomu musí bejt blbě..

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo jo, já to chápu a taky sem takle několikrát odpovídal na otázku, co teď říkám cenám aut - v čem bych mezitím těch 55 000km jezdil, resp. jak a jestli vůbec. Další věcí je, že starý auto jsem prodal za 70 000Kč a ani ne za rok jsem viděl inzeráty obdobných kusů za necelých padesát. Na mrtvicu musí bejt, když si auto převezmeš a voni vyvěsíjou něco na způsob Family lol

Na druhou stranu je tady poměrně velká armáda lidí, kteří kupujou auto dejme tomu jednou za 10 i víc let a většina z nich by klidně ještě rok dva vydržela. No a právě v tom roce 2008 byly dva cenový skoky.

Mimochodem zajímavá je skladba motorizací skladových FII:

1.2/44kW 269 hb / 4 combi

1.2/51kW 55 hb / 151 combi

1.2/63kW 301 hb / 304 combi

1.4/63kW 65 hb / 52 combi

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fabia Sportline bude nově prezentovaná jako balíček pro Ambiente za 25 000Kč (tzn. stejně jako doteď), dostupnost od 55kW.

Fabia Monte Carlo by mělo být za příplatek +55000Kč (tzn. 329 900Kč za 1.2TSI/63kW) oproti Ambiente, interiér podle všeho červený, kola Trinity 17 palců atd..

Jinak je zajímavé, že Tour je krátce po uvedení v akci. Vadí lidem/firmám absence ropáka? Prodeje by měly být vzhledem k technické nesrovnatelnosti obou generací dobré, ale za prosinec rozdíl skoro 1000 aut. Hodně rychle se do nabídky dostala cena 269 900Kč s 1.4...

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Model Fabia Monte Carlo charakterizuje černě lakované plastové lemování spodní části karoserie,černá střecha a kryty zpětných zrcátek, černá mřížka chladiče a zatmavené světlomety. Černý lak dostanou i kola z lehké slitiny Comet "16 palců. Interiér je možné zvolit v černém provedení nebo

v kombinaci černé s červenými středy sedadel a výplněmi dveří. Obě varianty mají černé čalounění střechy, sportovní sedadla, malý kožený paket (volant potažený perforovanou kůží s červeným obšitím, madlo ruční brzdy a manžeta řadicí páky - pro interiér v červené barvě taktéž s červeným obšitím), lišty na prazích a kovové kryty pedálů.

Výbava vychází z verze Ambiente a v závislosti na trhu se bude novinka prodávat s motory

1,2 HTP/44 kW, 1,2 12V HTP/51 kW, 1,4 16V/63 kW a 1,2 TDI CR/55 kW, 1,2 TSI v obou výkonových variantách (63 kW a 77 kW) a 1,6 TDI o výkonech 55 kW, 66 kW a 77 kW. Všechny modely Fabia Monte Carlo budou vybaveny mechanickou převodovkou.

post-904-0-49765500-1294825631_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Monte Carlo s 1.2/44kW se snad na CZ trh nedostane. Proč chybí automat, to mně teda moc jasný není. Su teda zvědav, co krom toho tuzingu za 30k nad rámec sportlajny přibude.

Mimochodem na obrázku jsou kola Trinity

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Což o to, FMC se mi celkem líbí, i když je to trochu dostylovaný SportLine, ale koukal jsem do konfigurátoru a nějak jsem nemohl už SportLine najít. Jsem jen slepej, nebo se něco změnilo? Ještě před nedávnem byla SportLine jako samotné provedení hned zkraje, v základním výběru (dříve jako stupeň výbavy Sport). Teď jsem to nějak nemohl vypátrat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sportline byla vždy v modelovém klíči Ambiente s paketem (konkrétně kód WPJ) výbavy. Teď se zjevně rozhodli takle model i prezentovat. Jestli se změní obsah výbavy nemůžu sloužit. Ale protože bude Sportline opět za 25 000Kč (resp. se tak ukazuje v cc), tak bych čekal jenom přejmenování, nic jinýho. Možná je cílem trochu pošťouchnout prodeje tím, že z toho nebude samostatná výbava, ale vedle paketu Plus za 10 000Kč bude takovej paklík jenom o 15 000Kč dražší vypadat podstatně lépe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fabia Monte Carlo začíná na necelých 320000kč jako TSI start 63KW. Nižší motorizace u nás nebude k mání. Příplatek je tedy těch 55k.

Pro mě trochu nepochopitelné ceny těchto odlišení. Třeba roomster scout je na tom lépe než fabia scout. A absence combi, která by pro mě osobně byla vhodnější.

A elegance plus zase v configurátoru není na místě paketů, Že by možná upravení nabídky?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě není jistá výbava, resp. já sem ju teda nikde nenašel. Takovéhle edice navíc nejsou zaměřené na cenu.

Fabia Scout je pro mě taky divně poskládaná, před faceliftem navíc neměla klimatizacu. Po faceliftu se rozdíl mezi R taky nezvětšil, protože R dostal výbavu navíc.

Paket Plus pro Elegance je pod bezpečností, jak se tak dívám. Mají ten konfigurátor rozesranej neskutečným způsobem. Když už se dostali k tomu, že se kombinace výbav cenově dopočítávají, tak nejsou schopní nabušit k tomu paketu, co je obsaženo, aby to zašedlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...