Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

tak uz to tam mam,sel sem do sportmotoru+kn vlozku(chtel sem celej kit ale to mi rozmluvili),je to znat ze tam sou ty konici na vic,v otackach 2000-3000 to super tahne,parada,spotreba stejna,hlavne ten kroutak.do konce roku jdu na brzdu tak sem zvedavej kolik presne tam mam.

Vloženo

To jsem teda zvědavej kolik Ti naměří na brzdě - mám taky 1,8T a o čipu taky uvažuju. Dříve ve Feldě jsem měl čip od CIMBU a dobrý, ale tam jsem dělal mimo čipu spoustu dalších úprav - třeba vačka taky od CIMBUlína

  • o 3 týdny později...
Vloženo
tak uz to tam mam,sel sem do sportmotoru+kn vlozku(chtel sem celej kit ale to mi rozmluvili),je to znat ze tam sou ty konici na vic,v otackach 2000-3000 to super tahne,parada,spotreba stejna,hlavne ten kroutak.do konce roku jdu na brzdu tak sem zvedavej kolik presne tam mam.

Pak se nezapomeň pochlubit kolik tam máš dalmatinu!!!!! :plol

Vloženo

zdarec,vim ze sem slibil ze do konce roku jdu na mereni vykonu.nejak to nevyslo.

jsem objednan na zitrek na druhou hodinu.az bude po vsem tak naskenuju graf.uz se tesim(ale ani ne na tu cenu)

Vloženo

Jsem na to snad zvědavější než Ty :-)))))))))

zdarec,vim ze sem slibil ze do konce roku jdu na mereni vykonu.nejak to nevyslo.

jsem objednan na zitrek na druhou hodinu.az bude po vsem tak naskenuju graf.uz se tesim(ale ani ne na tu cenu)

Vloženo

tak sm hotovej.s vysledkem jsem spokojenej i kdyz se lisi od udaju ktere sportmotor udava.pry zalezi na motoru,kolik ma najeto.udavaji az 10% vykyv ve vykonu.

SPORTMOTOR-136kw a 290nm

Namereno 129kw a 288nm

to jde.nejvic me ale zarazil ten propad pri 5500 otackach .ted jim jdu psat a zeptat se jich co to je.neni to normalni.jsem zvedavej na jejichreakci

post-12943-1199371125_thumb.jpg

Vloženo
tak mam odpoved od sportmotor.ale nevim.rad bych jestli nekdo ma graf od auto jarov na oc1,1.8turbo

Kolik stojí takové změření na Jarově ???

Vloženo (editace)
Kolik stojí takové změření na Jarově ???

Cca 1500,-

...ten graf je teda docela divnej ten proad...ale dejme tomu ze na Jarove opravdu nemaj dobry chlazeni aspon sem to slysel...ale ze by i ted v zime....

Doporucil bych ti Svandrag v Decine maj Motocomtest ,tam meri DieselPower a vzdy bez problemu...

Editováno: , autor: JasteR
Vloženo

no prave,hned po brzde jsem to vyzkousel na dalnici a od 5000 ot/min to porad hezky jelo ,vytah sem tachometrovejch 240.zadny skubnuti nebo pokle vykonu.no,investuju jeste do brzdy u srby.jestli bude graf stejnej tak je chyba v chipu a jestli jinej tak je chyba na jarove.ale priklanim se k ty spatny brzde.no uvidim.

Vloženo
no prave,hned po brzde jsem to vyzkousel na dalnici a od 5000 ot/min to porad hezky jelo ,vytah sem tachometrovejch 240.zadny skubnuti nebo pokle vykonu.no,investuju jeste do brzdy u srby.jestli bude graf stejnej tak je chyba v chipu a jestli jinej tak je chyba na jarove.ale priklanim se k ty spatny brzde.no uvidim.

Bych to na tom Jarove reklamoval a chtel dalsi test zdarma. Pokud to jede jak rikas, tak to neni mozny aby to todle vyplivlo !

Vloženo

No u turbomotoru je chlazení velmi důležité, v rozpálené turbu se totiž stlačený vzduch silně zahřeje a pak putuje potrubím přes chladič do motoru, pokud však automobil stojí na místě tak ten chladič strácí účinek a tento horký vzduch putuje až do válců a pak jde výkon rapidně dolů. Takže je jasné že na brzdě je ten výkon vždy menší než za jízdy kdy má vůz náporové chlazení. Jinak co se týče te křivky, ten strmý pád je dost divný a vypadá to jako chvilkový výpadek motoru. Když jsem byl měřit svou motorku tak mi křivka taky končí takovým pádem, toto však způsobil omezovač otáček který ten zátah utnul.

Bdyby měl motor stejný průběh i za jízdy tak bys to sakra poznal, stalo by se tak v rychlosti okolo 220 km/h (předpokládám že má 1.8T shodnou předovovku jako RS) a takový pokles krouťáku by okamžitě ukončil zrychlování - spíš by auto začlo zpomalovat, protože těch pár Nm co zbylo by tuto rychlost neudrželo.

Vloženo

no a prave tam zadnej propad vykonu nebyl za jizdy.ale nasel sem nejaky grafy na netu,sou taky z jarova a je tam rs nebo subaru sti a ty grafy sou normalni.

Vloženo
To by me zajimalo v cem je turbo u RS a normalni 1.8T AUM rozdilny. Ze u RS dava vetsi tlak je pravda, ale nejde o nic mechanickeho nybrz o mapu v softwaru.

Turbo u RS je jiny. Má trošku jinou kompresní část.

  • o 1 rok později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

čauky chtěl jsem se zeptat jestli se budu muset měnit chip v řídící jednotce nebo bude stačit přehrát software v jednoce. A nenašel by se tu kdo to dělá v okolí Hradce Králové. Díky

  • o 2 měsíce později...
Vloženo
čaues,

nevíte o nějaké firmě (CZ), která dělá chip na míru na motor 1.8T?

urcite Cimbu...ale to otazka penez..urcite pocitej treba s castkou min.20 000 Kč

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...