potok Vloženo 9. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2007 tak uz to tam mam,sel sem do sportmotoru+kn vlozku(chtel sem celej kit ale to mi rozmluvili),je to znat ze tam sou ty konici na vic,v otackach 2000-3000 to super tahne,parada,spotreba stejna,hlavne ten kroutak.do konce roku jdu na brzdu tak sem zvedavej kolik presne tam mam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MKTU Vloženo 9. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2007 To jsem teda zvědavej kolik Ti naměří na brzdě - mám taky 1,8T a o čipu taky uvažuju. Dříve ve Feldě jsem měl čip od CIMBU a dobrý, ale tam jsem dělal mimo čipu spoustu dalších úprav - třeba vačka taky od CIMBUlína Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 25. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2007 niaka slovenska firma na chipovanie by nebola? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
evzene Vloženo 26. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2007 tak uz to tam mam,sel sem do sportmotoru+kn vlozku(chtel sem celej kit ale to mi rozmluvili),je to znat ze tam sou ty konici na vic,v otackach 2000-3000 to super tahne,parada,spotreba stejna,hlavne ten kroutak.do konce roku jdu na brzdu tak sem zvedavej kolik presne tam mam. Pak se nezapomeň pochlubit kolik tam máš dalmatinu!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 27. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2007 Pro CHip doporučuji firmu: Koníček a Moment (chipy na to ta ta!) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
potok Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 zdarec,vim ze sem slibil ze do konce roku jdu na mereni vykonu.nejak to nevyslo. jsem objednan na zitrek na druhou hodinu.az bude po vsem tak naskenuju graf.uz se tesim(ale ani ne na tu cenu) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MKTU Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 Jsem na to snad zvědavější než Ty :-))))))))) zdarec,vim ze sem slibil ze do konce roku jdu na mereni vykonu.nejak to nevyslo.jsem objednan na zitrek na druhou hodinu.az bude po vsem tak naskenuju graf.uz se tesim(ale ani ne na tu cenu) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lackoslav Vloženo 3. leden 2008 Sdílet Vloženo 3. leden 2008 niaka slovenska firma na chipovanie by nebola? Na Slovensku, napr: http://www.mmracing.sk/technologia.html P.S.: Ja viem, že toto téma je o 1,8T, ale nedá mi sa opýtať. Má význam dávať chip do 1,6i, 75kW, AVU, r.v. 2002? Aké by tam bol nárast výkonu a momentu? Viete niekto? Vďaka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lackoslav Vloženo 3. leden 2008 Sdílet Vloženo 3. leden 2008 pre Slovákov: http://www.profituning.sk/html/skoda_octav...turbo_150k.html a našiel som aj výsledok pre 1.6i: Pred: 74 kW, 100 koní, 145 Nm, MKM pri otáčkach: 3.800 n-1 Po : 81 kW, 110 koní, 155 Nm, MKM pri otáčkach: 3.500 n-1 čo vy nato. sú to síce hodnoty pre starší 74kW motor, ale veľké rozdiely tam asi nebudú. Oplatí sa ísť do toho? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
potok Vloženo 3. leden 2008 Sdílet Vloženo 3. leden 2008 tak sm hotovej.s vysledkem jsem spokojenej i kdyz se lisi od udaju ktere sportmotor udava.pry zalezi na motoru,kolik ma najeto.udavaji az 10% vykyv ve vykonu. SPORTMOTOR-136kw a 290nm Namereno 129kw a 288nm to jde.nejvic me ale zarazil ten propad pri 5500 otackach .ted jim jdu psat a zeptat se jich co to je.neni to normalni.jsem zvedavej na jejichreakci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
potok Vloženo 3. leden 2008 Sdílet Vloženo 3. leden 2008 tak mam odpoved od sportmotor.ale nevim.rad bych jestli nekdo ma graf od auto jarov na oc1,1.8turbo odpoved.rtf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MKTU Vloženo 3. leden 2008 Sdílet Vloženo 3. leden 2008 tak mam odpoved od sportmotor.ale nevim.rad bych jestli nekdo ma graf od auto jarov na oc1,1.8turbo Kolik stojí takové změření na Jarově ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 3. leden 2008 Sdílet Vloženo 3. leden 2008 (editace) Kolik stojí takové změření na Jarově ??? Cca 1500,- ...ten graf je teda docela divnej ten proad...ale dejme tomu ze na Jarove opravdu nemaj dobry chlazeni aspon sem to slysel...ale ze by i ted v zime.... Doporucil bych ti Svandrag v Decine maj Motocomtest ,tam meri DieselPower a vzdy bez problemu... Editováno: 3. leden 2008, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
potok Vloženo 4. leden 2008 Sdílet Vloženo 4. leden 2008 na jarove to stoji 1990. jinak dik za ten tip.ale myslim si ze kdyz to je vykonostni brzda tak by mela umet zmerit vsechno.no uvidim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 4. leden 2008 Sdílet Vloženo 4. leden 2008 No kazdopadne ten prubeh na tom grafu je fakt spatenka od tech 5500ot. Ale kdyby to tak realne bylo tak to v tom aute musis poznat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
potok Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 no prave,hned po brzde jsem to vyzkousel na dalnici a od 5000 ot/min to porad hezky jelo ,vytah sem tachometrovejch 240.zadny skubnuti nebo pokle vykonu.no,investuju jeste do brzdy u srby.jestli bude graf stejnej tak je chyba v chipu a jestli jinej tak je chyba na jarove.ale priklanim se k ty spatny brzde.no uvidim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 no prave,hned po brzde jsem to vyzkousel na dalnici a od 5000 ot/min to porad hezky jelo ,vytah sem tachometrovejch 240.zadny skubnuti nebo pokle vykonu.no,investuju jeste do brzdy u srby.jestli bude graf stejnej tak je chyba v chipu a jestli jinej tak je chyba na jarove.ale priklanim se k ty spatny brzde.no uvidim. Bych to na tom Jarove reklamoval a chtel dalsi test zdarma. Pokud to jede jak rikas, tak to neni mozny aby to todle vyplivlo ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miki RS Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 No u turbomotoru je chlazení velmi důležité, v rozpálené turbu se totiž stlačený vzduch silně zahřeje a pak putuje potrubím přes chladič do motoru, pokud však automobil stojí na místě tak ten chladič strácí účinek a tento horký vzduch putuje až do válců a pak jde výkon rapidně dolů. Takže je jasné že na brzdě je ten výkon vždy menší než za jízdy kdy má vůz náporové chlazení. Jinak co se týče te křivky, ten strmý pád je dost divný a vypadá to jako chvilkový výpadek motoru. Když jsem byl měřit svou motorku tak mi křivka taky končí takovým pádem, toto však způsobil omezovač otáček který ten zátah utnul. Bdyby měl motor stejný průběh i za jízdy tak bys to sakra poznal, stalo by se tak v rychlosti okolo 220 km/h (předpokládám že má 1.8T shodnou předovovku jako RS) a takový pokles krouťáku by okamžitě ukončil zrychlování - spíš by auto začlo zpomalovat, protože těch pár Nm co zbylo by tuto rychlost neudrželo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
potok Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 no a prave tam zadnej propad vykonu nebyl za jizdy.ale nasel sem nejaky grafy na netu,sou taky z jarova a je tam rs nebo subaru sti a ty grafy sou normalni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 13. leden 2008 Sdílet Vloženo 13. leden 2008 To by me zajimalo v cem je turbo u RS a normalni 1.8T AUM rozdilny. Ze u RS dava vetsi tlak je pravda, ale nejde o nic mechanickeho nybrz o mapu v softwaru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 14. leden 2008 Sdílet Vloženo 14. leden 2008 To by me zajimalo v cem je turbo u RS a normalni 1.8T AUM rozdilny. Ze u RS dava vetsi tlak je pravda, ale nejde o nic mechanickeho nybrz o mapu v softwaru. Turbo u RS je jiny. Má trošku jinou kompresní část. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alegro Vloženo 17. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2009 čaues, nevíte o nějaké firmě (CZ), která dělá chip na míru na motor 1.8T? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benik1 Vloženo 23. Září 2009 Sdílet Vloženo 23. Září 2009 čauky chtěl jsem se zeptat jestli se budu muset měnit chip v řídící jednotce nebo bude stačit přehrát software v jednoce. A nenašel by se tu kdo to dělá v okolí Hradce Králové. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FilipV Vloženo 23. Září 2009 Sdílet Vloženo 23. Září 2009 Tuším že to záleží na gódu motoru, u AGU se mění čip, u ostatních stačí přehrát software. Jinak třeba tady je dobré se obrátit http://www.cimbu.cz/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapka Vloženo 26. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2009 čaues,nevíte o nějaké firmě (CZ), která dělá chip na míru na motor 1.8T? urcite Cimbu...ale to otazka penez..urcite pocitej treba s castkou min.20 000 Kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.