Přejít na obsah

stabilizacia motora


ceannu

Doporučené příspěvky

je to 1.4MPI ...to snad toto auto ma vsetky chyby fabii???

Všechny chyby Fábií?

To bych neřek: je to sice starý MB motor, hlučný, žíznivý, neekologický, špatný průběh toč. momentu, třese se při startování jako ratlík, ale zaje je hodně spolehlivý a dá si líbit nešetrné zacházení. Je to nezmar. A opravy jsou v porovnání s motory VW levnější.

A když ti vyplivne baterka, můžeš si ho v pohodě roztlačit jako za mlada.....

Mám stejný motor a jsem spokojen ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On ten motor je trochu degradovaný prevodovkou (všetky ostatné motorizácie majú lepšiu) a verím, že ak by bol býval ten motor dostal recirkuláciu výfukových plynov, tak by bola spotreba temer na úrovni 1,4 16V/55 kW. A priebeh točivého momentu by som nazval práveže veľmi dobrý. Maximum je nízko položené. Za negatívum by som označil snáď len ten nekľudný chod na voľnobehu a zvláštny zvukový prejav. 1,4 16V je zvukovo kdesi inde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Host Guest_Tom
On ten motor je trochu degradovaný prevodovkou (všetky ostatné motorizácie majú lepšiu) a verím, že ak by bol býval ten motor dostal recirkuláciu výfukových plynov, tak by bola spotreba temer na úrovni 1,4 16V/55 kW. A priebeh točivého momentu by som nazval práveže veľmi dobrý. Maximum je nízko položené. Za negatívum by som označil snáď len ten nekľudný chod na voľnobehu a zvláštny zvukový prejav. 1,4 16V je zvukovo kdesi inde.

Jasne ze toc. moment je nizko, ale krivka neni plocha, ale ma velke zlomy a extremy. Jakmile prekrocis max. momentu krivka strmo klesa. Na jazdeni po meste je to moc dobry motor, na dalky uz radeji 16V.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při startu za studena se auto ani nehne ale jak se zahřeje tak startováni i zhasnutí je trochu neklidné ale ja bych to nerešil

už jsem slyšel nazor že pokud se motor zatřese při zhasnutí tak má dobré kompresní tlaky ale beru to z rezervou

jediné co mi na těchto motorech sere je ten bilej povlak víčka oleje ale voda nemizne tak to taky nebudu rešit

:horse:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Host Guest_Tom
Při startu za studena se auto ani nehne ale jak se zahřeje tak startováni i zhasnutí je trochu neklidné ale ja bych to nerešil

už jsem slyšel nazor že pokud se motor zatřese při zhasnutí tak má dobré kompresní tlaky ale beru to z rezervou

jediné co mi na těchto motorech sere je ten bilej povlak víčka oleje ale voda nemizne tak to taky nebudu rešit

:horse:

No vidíš, já mam ten samý motor 44kW, bílý povlak na víčku nemám, ale zase se strašne ztrácí voda z nádobky, cca 3 cm za 14 dní. Za boha nevím, kam ta voda mizí.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Host Guest_Dusan

Tiez mam 44kw a biely povlak na viecku,voda nemizne olej nezere vobec ,obcas pri startovanii a zhasnuti sa zatrase ale inak ide dobre a ma 83tis.km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Roztrasenie auta pri starte a pri vypnuti mi robilo vzdy. Ale co mi zacalo cca. pred mesiacom je, ze sa zacal ozyvat silentblok motora. Pri starte, alebo ked idem cez vacsie nerovnosti tak sa to ozyva ako take klepkanie. V servise mi povedali, ze to robi bezne, ale mne sa to nezda. Mechanik na moju otazku, ci sa to nejako nemaze to prestriekal mazivom a je to lepsie. Ale vraj je to len docasne a urcite sa to zase ozve. Je to teda normalne, alebo sa mam dozadovat vymeny silentbloku?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...