katoo Vloženo 16. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 16. Říjen 2009 Spojka je původní,ložiska taky.S motorem a převodovkou se nic nedělalo.Auto má naježděno 150 tis.Máme ho od novoty takže poctivých 150 tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAUpick Vloženo 17. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2009 Ja by som uz vymenil aj lamelu, aj pritlacak, aj lozisko. Nie su to az tak drahe veci. A pri tej praci by som to uz vymenil preventivne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
katoo Vloženo 17. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 17. Říjen 2009 Ja by som uz vymenil aj lamelu, aj pritlacak, aj lozisko. Nie su to az tak drahe veci. A pri tej praci by som to uz vymenil preventivne. Auto je odvezené k opraváři co mi dohodil PetrL (díky ),výměna spojky i s prací 2800,- ozubené kolo na setrvačníku bude vědět až v úterý. Když jsem mu popisoval celou historii problémů tak mi řekl že mechanik co mi měnil rozvoďák se musel minout o jeden zub,proto taky ten rozdíl na předstihu ( 28 místo 4°). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAUpick Vloženo 17. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2009 Tak k takemu mechanikovi by som uz asi nezavolal... ))) Najlepsie je si robit vsetko sam. A mam 101% istotu co som si spravil a ako som si spravil. Ja som nikdy nebol v servise a ani u ziadneho mechanika. A vobec mi to nechyba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
katoo Vloženo 17. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 17. Říjen 2009 Když má člověk pro to podmínky a čas tak proč ne.Mě to baví něco si sám udělat,ale přestavuji barák svépomocí (teda přesněji sám),garáž nemám,jen malý přístřešek a nářadí taky moc ne. A když mám volnou chvilku tak ji věnuji rodině. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAUpick Vloženo 18. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2009 Ja som to nemyslel konkretne na teba. To som len konstatoval. Inak ja som tiez prerabal barak a tiez MAUpick 1 rok stal na ulici bez povsimnutia. Cas tak isto venujem uz viacej rodine. Predsa len nemam len jedno auto, tak sa vyuzivaju ostatne a pick odpociva. Musi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 22. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2009 Ty si měnil na Fa rozvodovej řetěz ? To nějak móc chrastil nebo proč ? Pokud to dal špatně o zub tak by to mělo dělat tu neplechu hned po tom ne ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
katoo Vloženo 22. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 22. Říjen 2009 Ty si měnil na Fa rozvodovej řetěz ? To nějak móc chrastil nebo proč ?Pokud to dal špatně o zub tak by to mělo dělat tu neplechu hned po tom ne ? Rozvoďák se měnil při 80 tis. a loňi při 135 tis. už rachotil dost. Ty problémy byly právě po výměně rozvoďáku,sám mechanik mi říkal že to nemohl seřídit. Prej to sálo falešný vzduch,ale i tak to jezdilo "divně". Dneska jsem auto přivezl,startér z felicie je super .Volnoběh ale pořád kolísá od 900-650. Když jsem jel do kopce na plný plyn tak to mělo stejné příznaky jak předtím:netáhne to a když trošku uberu tak to jede líp. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAUpick Vloženo 22. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2009 OK a predstih si potom riesil ako sme ho riesili spolu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
katoo Vloženo 22. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 22. Říjen 2009 Předstih mi tam údajně pan opravář nastavil na 5°.Podle mě je chyba někde v karburátoru,kdyby měl někdo pučit 100% funkční karburátor tak bych to zkusil přehodit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
katoo Vloženo 23. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 23. Říjen 2009 Ještě mi nějak nesedí ta spojka,zabírala tak 1-2cm od podlahy,tak jsem jí trošku dotáhl a je to o něco lepší,ale zdá se mi že mi při rozjezdu trošku škube tak nevím jestli to je u nové spojky normální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
katoo Vloženo 26. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 Pořád mě trápí to cukání u jízdy na plný plyn.Taky ten padající volnoběh,pořád to padá i na 500 ot. Někde něco není vpořádku,zkusím to těsnění pod karburátorem. Napadá Vás ještě něco? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
katoo Vloženo 31. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 31. Říjen 2009 Dneska jsem zajel na vrakoviště a za 200,- mi vymontovali karburátor LEKR z favoritu co mělo naježděno 70 tis. Doma jsem jej vyčistil sprejen na karburátory (nádherně to pouštělo),teďkom vypadá jak nový. Vyměnil jednu hadičku od od toho černého "udělátka". Vyměnil za ten můj a ouvej,stejný projev,ba o něco horší.Po startu volnoběh cca 800 a padá na 600.Tah na plný plyn pořád špatný (jako by se dusil). Při mačkání brzdy motor zhasnul. Karburátorem to tedy asi nebylo (aspoň jsem se zase něco přiučil při čištění a montáži). V pondělí zkusím koupit těsnění pod karburátor,to co tam je jsem očistil a popraskané není,ale může být už ztvrdnuté. Všiml jsem si že mám zprouchnivělou hadičku co jde od karburátoru k rozdělovači,zkusil jsem ji za chodu vyndat z rozdělovače ale nic se nestalo (k čemu vlastně je?) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAUpick Vloženo 31. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2009 Je to podtlakova regulacia predstihu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
katoo Vloženo 2. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 2. Listopad 2009 Dneska jsem chtěl koupit na vrakáči rozdělovač,ale neměli. Po nastartování je volnoběh cca 500 otáček,jak se zvyšuje teplota motoru,stoupají i volnoběžné otáčky. Vylezou až na 1400 a drží.Nespadnou ani po 30 minutách jízdy. Už jsem z toho blázen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
katoo Vloženo 4. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 4. Listopad 2009 Dnes jsem vyměnil indukční cívku,rozdělovač,elektronický spínač zapalování,podtlakovou hadici k posilovači brzd. Výsledkem je že na benzín se nezměnilo skoro nic,jen nedrží ty vysoké otáčky.Otáčky po nastartování studeného motoru drží cca 600 ot.Po zahřátí kolem 900 ale kolísají,občas jako by motor vynechal. Tak teďkom babo raď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.