Přejít na obsah

Špatný běh motoru


katoo

Doporučené příspěvky

Ja by som uz vymenil aj lamelu, aj pritlacak, aj lozisko. Nie su to az tak drahe veci. A pri tej praci by som to uz vymenil preventivne.

Auto je odvezené k opraváři co mi dohodil PetrL (díky :palec2: ),výměna spojky i s prací 2800,- ozubené kolo na setrvačníku bude vědět až v úterý.

Když jsem mu popisoval celou historii problémů tak mi řekl že mechanik co mi měnil rozvoďák se musel minout o jeden zub,proto taky ten rozdíl na předstihu ( 28 místo 4°).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když má člověk pro to podmínky a čas tak proč ne.Mě to baví něco si sám udělat,ale přestavuji barák svépomocí (teda přesněji sám),garáž nemám,jen malý přístřešek a nářadí taky moc ne.

A když mám volnou chvilku tak ji věnuji rodině.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty si měnil na Fa rozvodovej řetěz ? To nějak móc chrastil nebo proč ?

Pokud to dal špatně o zub tak by to mělo dělat tu neplechu hned po tom ne ?

Rozvoďák se měnil při 80 tis. a loňi při 135 tis. už rachotil dost.

Ty problémy byly právě po výměně rozvoďáku,sám mechanik mi říkal že to nemohl seřídit.

Prej to sálo falešný vzduch,ale i tak to jezdilo "divně".

Dneska jsem auto přivezl,startér z felicie je super :palec2: .Volnoběh ale pořád kolísá od 900-650.

Když jsem jel do kopce na plný plyn tak to mělo stejné příznaky jak předtím:netáhne to a když trošku uberu tak to jede líp.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem zajel na vrakoviště a za 200,- mi vymontovali karburátor LEKR z favoritu co mělo naježděno 70 tis.

Doma jsem jej vyčistil sprejen na karburátory (nádherně to pouštělo),teďkom vypadá jak nový.

Vyměnil jednu hadičku od od toho černého "udělátka".

Vyměnil za ten můj a ouvej,stejný projev,ba o něco horší.Po startu volnoběh cca 800 a padá na 600.Tah na plný plyn pořád špatný (jako by se dusil).

Při mačkání brzdy motor zhasnul.

Karburátorem to tedy asi nebylo (aspoň jsem se zase něco přiučil při čištění a montáži).

V pondělí zkusím koupit těsnění pod karburátor,to co tam je jsem očistil a popraskané není,ale může být už ztvrdnuté.

Všiml jsem si že mám zprouchnivělou hadičku co jde od karburátoru k rozdělovači,zkusil jsem ji za chodu vyndat z rozdělovače ale nic se nestalo (k čemu vlastně je?)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem chtěl koupit na vrakáči rozdělovač,ale neměli.

Po nastartování je volnoběh cca 500 otáček,jak se zvyšuje teplota motoru,stoupají i volnoběžné otáčky.

Vylezou až na 1400 a drží.Nespadnou ani po 30 minutách jízdy.

Už jsem z toho blázen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem vyměnil indukční cívku,rozdělovač,elektronický spínač zapalování,podtlakovou hadici k posilovači brzd.

Výsledkem je že na benzín se nezměnilo skoro nic,jen nedrží ty vysoké otáčky.Otáčky po nastartování studeného motoru drží cca 600 ot.Po zahřátí kolem 900 ale kolísají,občas jako by motor vynechal.

Tak teďkom babo raď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...