Říjen 27, 200915 r Autor - kušuj s novým motorem ... kolik má tento najeto?- nevěřím že takovej ingot jako je AEE odrovnáč 10km jízdy s málem oleje. Pokud jen občas problikla kontrolka tlaku oleje tak znemená že motor normálně mazal až na pár vyjímek. - Když jsi měnil olej a poprvé startoval byl zvuk stejný nebo jiný? protože po výměně a prvním nastartování je slyšet jak jede motor na sucho a saje si čerpadlo olej. Po pár sekundách se to musí utišit a zhasne kontrolka mazání - může se stát cokoli - třeba rupnul pítní kroužek a teď tam klepe, nebo se ucvakl kus ventilu ale to je myslím málo pravděpodobné. - zajeď za nějakým šikovným mechanikem ať zkoukne hydroštely ventilů a popř zhodí hlavu a zkoukne ostatní určitě to bude levnější a jistější jak kupovat motor který někde rezne 2roky bez oleje - stejně ale začni kontrolou svodů a výfuku závěsů atd. TomášT je na AEE odborník a určitě poradí kde přesně svody a vlnovce rupají. já tuším někde mezi 1 a 2 válcem Po vymene oleje a nastartovani byl slyset opet stejny zvuk jako predtim, bez oleje. Ani po 2km jizdy to neutisilo. Tak ja dneska necham zkontrolovat pro jistotu ty svody.
Říjen 29, 200915 r Autor Tak novy motor uz je doma, je z cesky octavky (tedy pouze 1 majitel v CR). Auta si velice hledil, jezdil s nim, jen kdyz musel do te doby, nez potkal vlak, nechapu - predek po chladic uriznutej, vystreleny bagy a hnuta kastle. Auto melo na budikach necelych 48 tis. Je to rok 1997 a je i se spojkou, to je to, co me prekvapilo, spojka je docela znicena - ze by takhle po 48 tis ?? . Motor me stal necelych 10000 Kc . Davam sem foto PS : vanu jsem sundaval ja, trosku mocila, tak ze se pretesni. Upraveno Říjen 29, 200915 r od franko
Říjen 29, 200915 r No dobrý Vypadá pěkně a zachovale-tedy zvenku. Skoro jako kdyby před pár dny sjel z montážní linky. Já mám blok mnohem víc orezlý. Spojka - podle toho se nedá soudit. Nepřipadá mi zase tak opotřebená. Záleží jak to auto používal. Po městě člověk najede málo a spojku potřebuje docela často. Po dálnici člověk natočí mnoho Km a spojka je netknutá. Další faktory jsou i třeba výjezd z garáže, ze dvora(do kopce...)... A hlavně - MAZAT!!!!! další AEE po smrti a dostaneš ode mě přiléhavou přezdívku "AEElikvidátor" :smich:
Říjen 30, 200915 r Autor Urcite ti to cvaka priamo pri motore??? Necvaka ti to na pravom prednom nosniku medzi nadrzkou ostrekovaca a nadrzkou chladiacej kvapaliny???? Vid obrazok cervena sipka. Muze mi to nekdo vysvetlit !!!! Motor nemel olej, zacal klepat jako vykvedlanej traktor, sezenu novy motor, zitra se pripravuji na vymenu a dnes, kdyz Octavu nastaruji, klepani je skoro, ne-li uplne pryc. Jak je to mozne,sakra ??? Cvaka ted jenom to, jak je tam ta sipka v obrazku vyse. Co to je ?? PO CELOU DOBU OD NAHRANEHO VIDEA s KLEPANIM S TIM NIKDO NEJEL !!!!!! Tady video : http://www.youtube.com/watch?v=sw_mg9TU6LA Upraveno Říjen 30, 200915 r od franko
Říjen 30, 200915 r Šlape ti jako hodinky S hydroštely údajně bývá problém, že se z nich někdy může dostat olej ven, po delším stání či nevímproč. Výrobce údajně doporučuje v takovém případě 4 minuty točit na 2500ot, nebo kolísat mezi 2000 a 3000ot. Když to nepomůže, zkusit opakovaně. No a tys tam ten olej narval ani nevíš jak .
Říjen 30, 200915 r No však jsem říkal, že si to možná sedne a asi si to opravdu sedlo Hydroštěly se zaplnili olejem a motor je zase tichoučký. Neslyším v tom zvuku nic nenormálního. Jestli máš vyměněný olej, tak ho vezmi na nějakou delší projížďku, ať se dobře promaže a proběhne Jenže co teď s "novým" motorem? Hele...chleba to nejí a jestli na něj máš místo, tak tam dej vanu, zadělej všechny otvory ať do něj nic nepadne, do každého válce kápni skrs vyšroubovanou svíčku trochu oleje... a nechej si ho. Když bude zájem, tak ho dobře prodáš vždycky!!! A mít rezervní motor taky není k zahození!! Jo a to co cvaká je nádobka s aktivním uhlím na odvzdušnění palivové nádrže - lépe řečeno cvaká její elektromagnetický ventil, kterým si motor přisává benzínové páry do sání a tak čistí uhlí v tom filtru Upraveno Říjen 30, 200915 r od TomášT
Listopad 3, 200915 r Nedávno jsem měnil svody (parohy) u 1,6 55Kw protože byla prasklina mezi 1 a 2 válcem, což je charakteristická závada, zaplatil jse,m asi 9tn Kč a žádnou změnu jsem nepocítil ani rozdíl v klepání motoru. Jinak mě to občas vynechávalo a vše bylo vyměněné (rozvody, rozdělovač, nové kabely a svíčky). V servisu jsem byl pro jistotu zkontrolovat předstih a řekli, že je to OK ale motor se nějak divně klepe, tak ještě doporučovali změřit, jestli není opotřebovaná vačka. Zatím jezdím ale ta vačka mě vrtá v hlavě.
Listopad 3, 200915 r Tak novy motor uz je doma, je z cesky octavky (tedy pouze 1 majitel v CR). Auta si velice hledil, jezdil s nim, jen kdyz musel do te doby, nez potkal vlak, nechapu - predek po chladic uriznutej, vystreleny bagy a hnuta kastle. Auto melo na budikach necelych 48 tis. Je to rok 1997 a je i se spojkou, to je to, co me prekvapilo, spojka je docela znicena - ze by takhle po 48 tis ?? . Motor me stal necelych 10000 Kc . Davam sem fotoPS : vanu jsem sundaval ja, trosku mocila, tak ze se pretesni. To byla super koupě, to se nemusí přepisovat papíry v techničáku? Upraveno Listopad 3, 200915 r od Miroosek
Březen 16, 201015 r Tez Sem měl ten sam problem uz 2x. Ae pokaždé jak sem dolil nechal bezet po dobu cca 10 minut se klepani stratilo.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.