Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

  • Autor
- kušuj s novým motorem ... kolik má tento najeto?

- nevěřím že takovej ingot jako je AEE odrovnáč 10km jízdy s málem oleje. Pokud jen občas problikla

kontrolka tlaku oleje tak znemená že motor normálně mazal až na pár vyjímek.

- Když jsi měnil olej a poprvé startoval byl zvuk stejný nebo jiný? protože po výměně a prvním nastartování

je slyšet jak jede motor na sucho a saje si čerpadlo olej. Po pár sekundách se to musí utišit a zhasne kontrolka mazání

- může se stát cokoli - třeba rupnul pítní kroužek a teď tam klepe, nebo se ucvakl kus ventilu ale to je myslím málo pravděpodobné.

- zajeď za nějakým šikovným mechanikem ať zkoukne hydroštely ventilů a popř zhodí hlavu a zkoukne ostatní

určitě to bude levnější a jistější jak kupovat motor který někde rezne 2roky bez oleje

- stejně ale začni kontrolou svodů a výfuku závěsů atd. TomášT je na AEE odborník a určitě poradí kde přesně svody a vlnovce rupají. já tuším někde mezi 1 a 2 válcem

Po vymene oleje a nastartovani byl slyset opet stejny zvuk jako predtim, bez oleje. Ani po 2km jizdy to neutisilo. Tak ja dneska necham zkontrolovat pro jistotu ty svody.

  • Autor

Tak novy motor uz je doma, je z cesky octavky (tedy pouze 1 majitel v CR). Auta si velice hledil, jezdil s nim, jen kdyz musel do te doby, nez potkal vlak, nechapu - predek po chladic uriznutej, vystreleny bagy a hnuta kastle. Auto melo na budikach necelych 48 tis. Je to rok 1997 a je i se spojkou, to je to, co me prekvapilo, spojka je docela znicena - ze by takhle po 48 tis ?? . Motor me stal necelych 10000 Kc :p. Davam sem foto

PS : vanu jsem sundaval ja, trosku mocila, tak ze se pretesni.

post-39238-1256817506_thumb.jpg

post-39238-1256817522_thumb.jpg

post-39238-1256817542_thumb.jpg

post-39238-1256817552_thumb.jpg

Upraveno od franko

No dobrý :palec2: Vypadá pěkně a zachovale-tedy zvenku. Skoro jako kdyby před pár dny sjel z montážní linky. Já mám blok mnohem víc orezlý.

Spojka - podle toho se nedá soudit. Nepřipadá mi zase tak opotřebená. Záleží jak to auto používal. Po městě člověk najede málo a spojku potřebuje docela často. Po dálnici člověk natočí mnoho Km a spojka je netknutá. Další faktory jsou i třeba výjezd z garáže, ze dvora(do kopce...)... :)

A hlavně - MAZAT!!!!! další AEE po smrti a dostaneš ode mě přiléhavou přezdívku "AEElikvidátor" :palec2::smich: :smich:

  • Autor

Ano pane, provedu, bude promazanej, ze se snad taky namazu :smich:

  • Autor
Urcite ti to cvaka priamo pri motore??? Necvaka ti to na pravom prednom nosniku medzi nadrzkou ostrekovaca a nadrzkou chladiacej kvapaliny???? Vid obrazok cervena sipka. :)

Muze mi to nekdo vysvetlit !!!! Motor nemel olej, zacal klepat jako vykvedlanej traktor, sezenu novy motor, zitra se pripravuji na vymenu a dnes, kdyz Octavu nastaruji, klepani je skoro, ne-li uplne pryc. Jak je to mozne,sakra ??? Cvaka ted jenom to, jak je tam ta sipka v obrazku vyse. Co to je ??

PO CELOU DOBU OD NAHRANEHO VIDEA s KLEPANIM S TIM NIKDO NEJEL !!!!!!

Tady video :

http://www.youtube.com/watch?v=sw_mg9TU6LA

Upraveno od franko

Šlape ti jako hodinky :palec2:

S hydroštely údajně bývá problém, že se z nich někdy může dostat olej ven, po delším stání či nevímproč. Výrobce údajně doporučuje v takovém případě 4 minuty točit na 2500ot, nebo kolísat mezi 2000 a 3000ot. Když to nepomůže, zkusit opakovaně. No a tys tam ten olej narval ani nevíš jak lol .

No však jsem říkal, že si to možná sedne a asi si to opravdu sedlo :) Hydroštěly se zaplnili olejem a motor je zase tichoučký. Neslyším v tom zvuku nic nenormálního.

Jestli máš vyměněný olej, tak ho vezmi na nějakou delší projížďku, ať se dobře promaže a proběhne :palec2:

Jenže co teď s "novým" motorem? Hele...chleba to nejí a jestli na něj máš místo, tak tam dej vanu, zadělej všechny otvory ať do něj nic nepadne, do každého válce kápni skrs vyšroubovanou svíčku trochu oleje... a nechej si ho. Když bude zájem, tak ho dobře prodáš vždycky!!! A mít rezervní motor taky není k zahození!! :palec2:

Jo a to co cvaká je nádobka s aktivním uhlím na odvzdušnění palivové nádrže - lépe řečeno cvaká její elektromagnetický ventil, kterým si motor přisává benzínové páry do sání a tak čistí uhlí v tom filtru B)

Upraveno od TomášT

Nedávno jsem měnil svody (parohy) u 1,6 55Kw protože byla prasklina mezi 1 a 2 válcem, což je charakteristická závada, zaplatil jse,m asi 9tn Kč a žádnou změnu jsem nepocítil ani rozdíl v klepání motoru. Jinak mě to občas vynechávalo a vše bylo vyměněné (rozvody, rozdělovač, nové kabely a svíčky). V servisu jsem byl pro jistotu zkontrolovat předstih a řekli, že je to OK ale motor se nějak divně klepe, tak ještě doporučovali změřit, jestli není opotřebovaná vačka. Zatím jezdím ale ta vačka mě vrtá v hlavě.

Tak novy motor uz je doma, je z cesky octavky (tedy pouze 1 majitel v CR). Auta si velice hledil, jezdil s nim, jen kdyz musel do te doby, nez potkal vlak, nechapu - predek po chladic uriznutej, vystreleny bagy a hnuta kastle. Auto melo na budikach necelych 48 tis. Je to rok 1997 a je i se spojkou, to je to, co me prekvapilo, spojka je docela znicena - ze by takhle po 48 tis ?? . Motor me stal necelych 10000 Kc :p . Davam sem foto

PS : vanu jsem sundaval ja, trosku mocila, tak ze se pretesni.

To byla super koupě, to se nemusí přepisovat papíry v techničáku?

Upraveno od Miroosek

Ten motor je jako nový hodl by se protože ten můj je asi na generálku.

  • 4 měsíce později...

Tez Sem měl ten sam problem uz 2x. Ae pokaždé jak sem dolil nechal bezet po dobu cca 10 minut se klepani stratilo.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.