petrumr Vloženo 21. Prosinec 2009 Vloženo 21. Prosinec 2009 tak esi F1 nemá elektromagnetickou spojku,tak promin já sem otevřel 120,ale zase mně zaráží ten fakt,že 120 měla motor vzadu a já jsem otevíral motor ve předu :kuk: tak já fakt nevím co to jsou za auta.1203 to nebyla ta má motor uprostřed,možná octávka 1 a byla po havárce,že byla krátká jak fabka1 Citovat
bojler Vloženo 21. Prosinec 2009 Autor Vloženo 21. Prosinec 2009 zkus si najít informace nebo se zeptej v servisu, blbý tlachání ti nepomůže. já sem ti tady odcitoval oficiální literaturu, tak s tím nalož podle svojeho uvážení. Citovat
petrumr Vloženo 21. Prosinec 2009 Vloženo 21. Prosinec 2009 a co kdybys místo literatury otevřels kapotu a podíval bys ses na ten rozdíl tych řemenic.Jestli od nějakýho roku už nemají spojky,tak nevím,ale já sem viděl spojku na krátké 1,4 a dlouhé 1,4tdi F1. Citovat
bojler Vloženo 21. Prosinec 2009 Autor Vloženo 21. Prosinec 2009 Aha, takže prvně zavedou bezespojkovou verzi, napíšou k tomu 20-05-2000 v 7:49:43 manuál pro servisy, v dalších materiálech o FII/R všude napíšou, že byl stejný systém převzat právě z FI, nikde se nezmíní o žádné změně a zároveň v průběhu výroby provedou rozsáhlou změnu na zastaralejší řešení, aby se v prakticky totožném nástupci zase vrátili zpátky... Citovat
petrumr Vloženo 21. Prosinec 2009 Vloženo 21. Prosinec 2009 já se stebou nebudu hádat.(tečka)od kdy se vlastně vyrábí F2? Citovat
bojler Vloženo 21. Prosinec 2009 Autor Vloženo 21. Prosinec 2009 místo plácání hloupostí použij laskavě google. Citovat
pešír Vloženo 21. Prosinec 2009 Vloženo 21. Prosinec 2009 roztrhejte si občanky hoši! jako kdyby to nebyo jedno Citovat
bojler Vloženo 21. Prosinec 2009 Autor Vloženo 21. Prosinec 2009 mně to prostě baví, bude blábolit donekonečna, aniž by věděl čárku.. Citovat
petrumr Vloženo 21. Prosinec 2009 Vloženo 21. Prosinec 2009 (editace) Má tento kompresor klimatizace elektromagnetickou spojku?někde se stala chyby obrázek se neukazuje Editováno: 21. Prosinec 2009, autor: petrumr Citovat
Dix1 Vloženo 21. Prosinec 2009 Vloženo 21. Prosinec 2009 (editace) petrum-Roomster 2006,FII 2007. bojler:Pěknej. Editováno: 21. Prosinec 2009, autor: Dix1 Citovat
petrumr Vloženo 21. Prosinec 2009 Vloženo 21. Prosinec 2009 ne tam je spojka f2+R ji nemají.Tohle je z motoru MACK Citovat
bojler Vloženo 21. Prosinec 2009 Autor Vloženo 21. Prosinec 2009 (editace) Kompresor Hlavní znaky nového kompresoru Denso - 6 SEU 12C: – kompresor s 6 axiálními písty – bez elektromagnetické spojky, běží stále – proměnný zdvih - podle požadovaného výkonu klimatizace – ovládání externí (doposud bylo interní pomocí pružin a ventilů), regulační ventil v kompresoru Už nevim, co bys chtěl víc.. tohle se tam cpalo už v roce 2000...tupým vložením typu kompresoru zároveň vyběhne http://books.google.cz/books?id=xK3NJMf_Ii...age&q=Denso - 6 SEU 12C&f=false, kde je popisován R, kterej je stejnej jako FII... Editováno: 21. Prosinec 2009, autor: bojler Citovat
petrumr Vloženo 21. Prosinec 2009 Vloženo 21. Prosinec 2009 (editace) tak vlastně fábia I měla stejnej kompresor Denso?jka tedka ta moje Editováno: 21. Prosinec 2009, autor: petrumr Citovat
petrumr Vloženo 21. Prosinec 2009 Vloženo 21. Prosinec 2009 to je pěkný a ted mně dej okaz na F1,že ten kompresor je stejný.O tym se bavíme a ty né a né sem dát něco konkrétního,jenom jakýsi datumy atd,ale důkazy nic.aspon foto sem dej(a budeš mět zkažený vánoce) Citovat
bojler Vloženo 21. Prosinec 2009 Autor Vloženo 21. Prosinec 2009 když si ještě třikrát přečteš příspěvek číslo 38, najdeš tam typ kompresoru, kterej se dával do FI. já ti to hledat nebudu, pod nos sem ti napsal milion faktů a stejně si vymejšlíš jak rozamzlenej úředník.. Citovat
petrumr Vloženo 21. Prosinec 2009 Vloženo 21. Prosinec 2009 uznal jsem chybu kompresory jsou stejný na všech fábií a roomstrech. Denso - 6 SEU 12C To ti ,ale trvalo něco vysvětlit. Citovat
bojler Vloženo 21. Prosinec 2009 Autor Vloženo 21. Prosinec 2009 (editace) Když máš natvrdlýho učně, tak je práce holt zdlouhavá... Editováno: 21. Prosinec 2009, autor: bojler Citovat
petrumr Vloženo 22. Prosinec 2009 Vloženo 22. Prosinec 2009 něco ti vyšlo,ráno jsem se stavil za kámošem aby otevřel kapotu a tak dále a potom vyšlo,že tam tu klimu má dodělávanou a kompresor má s toleda. Ale ještě jsem viděl jednu s jiným kompresorem a tak budem pokračovat po novým roku. Citovat
ret33 Vloženo 22. Prosinec 2009 Vloženo 22. Prosinec 2009 Mám 1.4 a fakt si nedovedu představit jak to jezdí s 1.2. Vlastně jediná věc, co mě mrzí na mým R, je že nemám 1.6. Ideál by byl atmosferickej 2.0 +- 100 kW, Roomster RS - to by byla bomba :-) Citovat
petrumr Vloženo 24. Prosinec 2009 Vloženo 24. Prosinec 2009 1,2 jede 50 i 90 a na dálnici 130.Ty ty rychlosti s 1,4 nedosáhneš 1 Citovat
marcush Vloženo 6. leden 2010 Vloženo 6. leden 2010 Rosso Brunello je vážně pěkná barva a na R v kombinaci s Atriemi vypadá vážně dobře. Dobrá volba. Jinak souhlasím, že 1.4 je na běžný ježdění dostačující motor. Citovat
dick Vloženo 23. leden 2010 Vloženo 23. leden 2010 for Bojler-takže v R pro dva lidi s taškou je volba dle tebe 1,4 63 kw ideální volbou, beru poměr cena výkon ?! Citovat
bojler Vloženo 29. leden 2010 Autor Vloženo 29. leden 2010 Podle mě určitě. Pokud nebudou fakt jezdit jenom po městě nebo kolem něho do práce a na nákupy. Ve městě je 1.2/51kW příjemnější, je to holt taky na to stavěnej motor. Rozdíl je momentálně 25k a když se dívám na ceny ojetých 1.2 Roomsterů, tak se dokonce velká část toho rozdílu vrátí zase při prodeji. Citovat
stanmar Vloženo 18. Únor 2011 Vloženo 18. Únor 2011 Rosso je pěkná barvička,ale naši červenáčci jsou taky pěkný což? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.