Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

tak esi F1 nemá elektromagnetickou spojku,tak promin já sem otevřel 120,ale zase mně zaráží ten fakt,že 120 měla motor vzadu a já jsem otevíral motor ve předu :kuk: :kuk: :kuk: tak já fakt nevím co to jsou za auta.1203 to nebyla ta má motor uprostřed,možná octávka 1 a byla po havárce,že byla krátká jak fabka1 :smich:

Vloženo

zkus si najít informace nebo se zeptej v servisu, blbý tlachání ti nepomůže. já sem ti tady odcitoval oficiální literaturu, tak s tím nalož podle svojeho uvážení.

Vloženo

a co kdybys místo literatury otevřels kapotu a podíval bys ses na ten rozdíl tych řemenic.Jestli od nějakýho roku už nemají spojky,tak nevím,ale já sem viděl spojku na krátké 1,4 a dlouhé 1,4tdi F1. :palec2:

Vloženo

Aha, takže prvně zavedou bezespojkovou verzi, napíšou k tomu 20-05-2000 v 7:49:43 manuál pro servisy, v dalších materiálech o FII/R všude napíšou, že byl stejný systém převzat právě z FI, nikde se nezmíní o žádné změně a zároveň v průběhu výroby provedou rozsáhlou změnu na zastaralejší řešení, aby se v prakticky totožném nástupci zase vrátili zpátky...

Vloženo (editace)

Kompresor

Hlavní znaky nového kompresoru

Denso - 6 SEU 12C:

– kompresor s 6 axiálními písty

bez elektromagnetické spojky, běží stále

– proměnný zdvih - podle požadovaného

výkonu klimatizace

– ovládání externí (doposud bylo interní pomocí

pružin a ventilů), regulační ventil v kompresoru

Už nevim, co bys chtěl víc.. tohle se tam cpalo už v roce 2000...tupým vložením typu kompresoru zároveň vyběhne http://books.google.cz/books?id=xK3NJMf_Ii...age&q=Denso - 6 SEU 12C&f=false, kde je popisován R, kterej je stejnej jako FII...

Editováno: , autor: bojler
Vloženo

to je pěkný a ted mně dej okaz na F1,že ten kompresor je stejný.O tym se bavíme a ty né a né sem dát něco konkrétního,jenom jakýsi datumy atd,ale důkazy nic.aspon foto sem dej(a budeš mět zkažený vánoce) lol

Vloženo

když si ještě třikrát přečteš příspěvek číslo 38, najdeš tam typ kompresoru, kterej se dával do FI. já ti to hledat nebudu, pod nos sem ti napsal milion faktů a stejně si vymejšlíš jak rozamzlenej úředník..

Vloženo

něco ti vyšlo,ráno jsem se stavil za kámošem aby otevřel kapotu a tak dále a potom vyšlo,že tam tu klimu má dodělávanou a kompresor má s toleda.

Ale ještě jsem viděl jednu s jiným kompresorem a tak budem pokračovat po novým roku. :palec2:

Vloženo

Mám 1.4 a fakt si nedovedu představit jak to jezdí s 1.2. Vlastně jediná věc, co mě mrzí na mým R, je že nemám 1.6. Ideál by byl atmosferickej 2.0 +- 100 kW, Roomster RS - to by byla bomba :-)

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Rosso Brunello je vážně pěkná barva a na R v kombinaci s Atriemi vypadá vážně dobře. Dobrá volba.

Jinak souhlasím, že 1.4 je na běžný ježdění dostačující motor.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Podle mě určitě. Pokud nebudou fakt jezdit jenom po městě nebo kolem něho do práce a na nákupy. Ve městě je 1.2/51kW příjemnější, je to holt taky na to stavěnej motor. Rozdíl je momentálně 25k a když se dívám na ceny ojetých 1.2 Roomsterů, tak se dokonce velká část toho rozdílu vrátí zase při prodeji.

  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...