Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Nevie niekto poradiť, na mojej 1,6 55kW po naštartovaní a zahriatí drží voľnobeh stále mierne zvýšené otáčky, cca 900, celým autom keď stojím mierne trhá, keď pridám na vyššie otáčky a uvoľním plyn (za jazdy keď vyradím) otáčky klesnú takým spôsobom, že keď klesnú na cca 1500 mierne húpnu na 1600, a potom ešte z 1000 na asi 1100, čiže miesto toho aby hneď klesli na voľnobeh ešte sa takto dvakrát húpnu. Najnovšie to robí aj to, že otáčky na cca 1500 začnú húpať o cca 100 nahor a spraví to aj desaťkrát po sebe. Neviete čo to môže byť?

Vloženo

Ahoj,

dělalo mi to samé, až se se mnou po cca 2 měsících rozloučila zapalovací cívka (dělalo to zejména při vyšší vlhkosti - léto a pak pršelo).

Nyní nová cívka a OK.

Tom

Vloženo

Měl jsem stejné problémy, ale otáčky šli časem až na 2500 t, vyčištění škrtící klapky nepomohlo tak jsem dal novou klapku - prodřený potenciometr snímače polohy (2500 neoriginál a asi 5 tis originál) a nastavil základní nastavení a volnoběh držel perfektně.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...