Publikováno Listopad 3, 200915 r Nevie niekto poradiť, na mojej 1,6 55kW po naštartovaní a zahriatí drží voľnobeh stále mierne zvýšené otáčky, cca 900, celým autom keď stojím mierne trhá, keď pridám na vyššie otáčky a uvoľním plyn (za jazdy keď vyradím) otáčky klesnú takým spôsobom, že keď klesnú na cca 1500 mierne húpnu na 1600, a potom ešte z 1000 na asi 1100, čiže miesto toho aby hneď klesli na voľnobeh ešte sa takto dvakrát húpnu. Najnovšie to robí aj to, že otáčky na cca 1500 začnú húpať o cca 100 nahor a spraví to aj desaťkrát po sebe. Neviete čo to môže byť?
Listopad 3, 200915 r Ahoj, dělalo mi to samé, až se se mnou po cca 2 měsících rozloučila zapalovací cívka (dělalo to zejména při vyšší vlhkosti - léto a pak pršelo). Nyní nová cívka a OK. Tom
Listopad 3, 200915 r Měl jsem stejné problémy, ale otáčky šli časem až na 2500 t, vyčištění škrtící klapky nepomohlo tak jsem dal novou klapku - prodřený potenciometr snímače polohy (2500 neoriginál a asi 5 tis originál) a nastavil základní nastavení a volnoběh držel perfektně.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.