Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

fancarhifi diki, tohle mi ale moc nepomuze protoze - to bych musel nejdrive demontovat puvodni denni sviceni BEA 409 001A (a to se mi moc nechce). Ja spis myslel vsunout na hlavni privod proudu do BEA 409 001A za pojistkou jen tu "elektroniku" a BEA 409 001A poupravit tak, aby svitili pouze predni potkavaci svetla (mozna ale bude omoho jednodussi BEA 409 001A uplne vyhodit a nahradit "elektronkiou" z tveho odkazu)

 

Supermarine_Spitfire jeste jsem zapomnel na osvetleni SPZ :) jinak k tve otazce: na tom se asi shodneme, ze je totalni kravina - neprikazuje to ani vyhlaska a nema to zadny vyznam aby pres den svitily predni parkovacky [T10], budiky (s interierem) a osvetleni SPZ!! Zadni obrysove svetla podle vyhlasky svitit nemusi, ale z hlediska bezpecnosti je lepsi kdyz sviti (o nich zatim uvazuji zda ano nebo ne)!

Editováno: , autor: marrrek
  • o 5 měsíců později...
Vloženo

Takže dneska namontováno automatické rozsvícení domácí výroby. Všechno šlape jako hodinky nastaveno že po nastartování se rozsvítí obrysová světla hned a potkávací asi za 8s ještě se to musí otestovat delší jízdou nevím co budou říkat dráty které tam jsou na dálková světla která jsou 2x55w   

 

post-92456-0-60857100-1424108918_thumb.j

Vloženo

marrrek: a proč si nenamontuješ originál modul?? u něj mi rozhodně palubovka nesvítí a jelikož jsem nepřipojoval drát k SPZ, tak nesvítí ani ta.

 

Jinak vyhláška stžanovuje, že musí svítit obrysová a potkávací světla (neboli parkovačky a potkávačky) případně homologované denní svícení..

 

 

 

Motorová vozidla musí mít za jízdy rozsvícena obrysová světla a potkávací světla nebo světla pro denní svícení. Tato povinnost vyplývá ze zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu), ve znění pozdějších předpisů. Konkrétně je tato povinnost obsažena v § 32 odstavci 1.
Vloženo

Měl bych opačný dotaz :) jak docílím toho, aby se světla sama nerozsvěcovala po otočení klíčku, ale abych si je zapínal sám ? Popřípadě to nechat tak jak to je, ale abych měl možnost je vypnout. Díky :)

Vloženo (editace)

Nechápu k čemu je dobrý to vypínat, abys potom zapomněl a nesvítil. A k čemu je dobrý otočit klíček a nejet, jedině k tomu, abys vybil baterii kontrolkama a zapalováním. Nebo v SRN aby nepoznali že jsi čech?

Editováno: , autor: misumi
Vloženo

Třeba k tomu, že občas někde stojím mám nastartováno a nemám potřebu svítit a nezapomenu neboj ;) Prostě se mi to takhle nelíbí no :) kdyby se aspoň rozsvítily až bude nastartovanej motor. Např. fabia II na to má už u pojistek schovanej vypínač.

Vloženo (editace)

Tak si kup modul od fancarhifi a budeš svítit jen s běžícím motorem, když nabíjecí soustava po startu vyrobí z 12V 14.3V, nebo si tam dej vypínač, jako má ta F2.

Editováno: , autor: misumi
Vloženo

No modul mi nepomůže, když ty světla budou stejně svítit už po otočení klíčku, proto jsem se ptal jak se toho dá docílit...jestli už to někdo nedělal, třeba ten vypínač a poradil by kam ho přopojit. Vypínač si tam rád dám, když budu vědět kam :)

Vloženo

já mám origo škoda modul pro denní svícení za nějakých 650 kč a světla se mi rožnou až po nastartování.. nevím co vymýšlíte za hovadiny.. originál je originál a za ty prachy nemá konkurenci.. 

Vloženo

  Originální denní svícení. Po zapnutí zapalování se rozsvítí obrysová světla. Po nastartování se rozsvítí potkávací světla.

 Většina levných náhražek po čase odejde, jen to origu vydrží to co auto. Toď moje zkušenost.

Vloženo

Přesně jak píše THORIN.. Po otočení do polohy 1 se rožnou obysovky (parkovačky). Při startování zhasnou a po nastartování se rožnou obrysovky i potkávačky.. Na palubce mi svítí jen maxidot a kontrolka rožnutých světel, jinak je všecko zhasnuté..

Takže street-dog pravděpodobně nemá origo modul, pokud se chová jinak.. 

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Ahoj, máme na naší Fabii stejný problém. Občas to funguje, ale většinou ne. Přední světla normálně zapnem ručně, ale nerozsvítí se přístrojovka a teď jsme zjistili, že ani zadní světla - ani při ručním zapnutí - v noci docela problém. Vyndali jsme pojistku SB55, tudíž by se dle návodu mělo automatický svícení "odpojit", ale problém přetrvává. Myslíte, že je teda problém taky v tom relé? Jinak sada je tam pravděpodobně originál, jsme druzí majitelé a dostali jsme k autu k dokumentaci i originál návod škoda na denní svícení.... Díky za rady.

Ahoj,

měl jsem stejný problém. Najednou přestalo fungovat denní svícení. Neřešil jsem to a zapínal světla ručně. Ale pak jsem zjistil, že při ručním zapnutí světel nesvítí přední parkovačky a ani zadní obrysová světla.

Chyba byla v přerušeném přívodu  +12V do relé (na plošńáku relé nebyl zapájený pin konektoru) nechápu jak to mohlo 8let fungovat :-)

Snad to někomu pomůže

  • o 10 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...