mariank Vloženo 14. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2009 mizne my chladiaca kvapalina. po odkruteni viecka na dolievanie oleja je na viecku zlty povlak. je to priznak prasknuteho tesnenia pod hlavou? diky za reakcie. fabia 2002, 1,4, 50kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 14. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2009 ten povlak na víčku je více méně normální, vytáhni měrku oleje - podívej se jak vypadá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mariank Vloženo 14. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 14. Listopad 2009 diky. na mierke nie su ziadne naznaky vody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 14. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2009 Napis presnejsie kolko chladiacej kvapaliny ti mizne. Napriklad: 1L na 1000Km. Skontroluj vsetky hadice+spoje,chladic,vodna pumpa atd. Mozno ze ti to len niekde slzi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 16. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2009 povlak na víčku se dělá vždy pokud jezdíš krátký trasy a je to normální Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 16. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2009 STANDIS: Ale ked uz mizne aj voda tak to nie je O.K. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaroě Vloženo 16. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2009 diky. na mierke nie su ziadne naznaky vody. N mněrce náznak vody nebude.páč voda se drži pod olejem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 16. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2009 Prochy sry, přehledl jsem, že mu mizí i voda. jak psali, zkontroluj hadice a spoje a i chladič Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 16. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2009 STANDIS: O.K. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 16. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2009 Príznak prasknutého tesnenia pod hlavou je olej vo vode!!! Vo vyrovnávacej nadržke je sivý mastný povlak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
autospravca Vloženo 17. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2009 Tiež voda ide priamo na výfuk(biely dym)-keď je tesnenie prasknute pri ventile výfuku.V tom prípade sa voda nedostane do oleja. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sssisko Vloženo 22. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2009 Pokud je pod olejovým víčkem bílý povlak tak je těsnění pod hlavou prasklé... Nemusí jít vždycky voda do oleje... V těsnění může být malá prasklinka a voda teče přímo do spalovacího prostoru, a během jízdy se to stihne odpařit a tím se voda nedostane do oleje... Čili pokud auto topí a v oleji není náznak vody neznamená to hned, že je těsnění dobré a je jen prasklá hadička nebo chladič... Pokud je pod víčkem bílý povlak tak je těsnění v háji ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 22. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2009 Biely povlak na víčku sa robí aj v chladnejšom počasí pri krátkych trasách a tesnenie je OK. Treba to poriadne vysledovať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.