Publikováno Listopad 14, 200915 r mizne my chladiaca kvapalina. po odkruteni viecka na dolievanie oleja je na viecku zlty povlak. je to priznak prasknuteho tesnenia pod hlavou? diky za reakcie. fabia 2002, 1,4, 50kW
Listopad 14, 200915 r ten povlak na víčku je více méně normální, vytáhni měrku oleje - podívej se jak vypadá
Listopad 14, 200915 r Napis presnejsie kolko chladiacej kvapaliny ti mizne. Napriklad: 1L na 1000Km. Skontroluj vsetky hadice+spoje,chladic,vodna pumpa atd. Mozno ze ti to len niekde slzi.
Listopad 16, 200915 r diky. na mierke nie su ziadne naznaky vody. N mněrce náznak vody nebude.páč voda se drži pod olejem.
Listopad 16, 200915 r Prochy sry, přehledl jsem, že mu mizí i voda. jak psali, zkontroluj hadice a spoje a i chladič
Listopad 16, 200915 r Príznak prasknutého tesnenia pod hlavou je olej vo vode!!! Vo vyrovnávacej nadržke je sivý mastný povlak.
Listopad 17, 200915 r Tiež voda ide priamo na výfuk(biely dym)-keď je tesnenie prasknute pri ventile výfuku.V tom prípade sa voda nedostane do oleja.
Listopad 22, 200915 r Pokud je pod olejovým víčkem bílý povlak tak je těsnění pod hlavou prasklé... Nemusí jít vždycky voda do oleje... V těsnění může být malá prasklinka a voda teče přímo do spalovacího prostoru, a během jízdy se to stihne odpařit a tím se voda nedostane do oleje... Čili pokud auto topí a v oleji není náznak vody neznamená to hned, že je těsnění dobré a je jen prasklá hadička nebo chladič... Pokud je pod víčkem bílý povlak tak je těsnění v háji ...
Listopad 22, 200915 r Biely povlak na víčku sa robí aj v chladnejšom počasí pri krátkych trasách a tesnenie je OK. Treba to poriadne vysledovať.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.