Přejít na obsah

Brzdové kotouče a destičky - výměna


Pítr

Doporučené příspěvky

Tak kotouče jsou vyměněny byl tam imbus 7 a vcelku to šlo dobře akorát jsem chtěl vyměnit ještě na pravým kole ložisko náboj, ale nepodařilo se mě povolit ty 3 šrouby co ho drží škoda, že tam mají šrouby slim a ne na klasický ořech, takže stejně musím do servisu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Všichni tu řešíte kotouče a destičky,ale nezapomínejte zkontrolovat vodící kolíky a pouzdra.Když nebude vůle a vše v pořádku,tak promazat....Často jsou v prrr a pak po výměně kotouču nebrzdí ják by mělo.

Jinak 260 mm by měl mit benzín,280 diesel 1,9 a 288 diesel 2.0 + RS

Editováno: , autor: Klon
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všichni tu řešíte kotouče a destičky,ale nezapomínejte zkontrolovat vodící kolíky a pouzdra.Když nebude vůle a vše v pořádku,tak promazat....Často jsou v prrr a pak po výměně kotouču nebrzdí ják by mělo.

Jinak 260 mm by měl mit benzín,280 diesel 1,9 a 288 diesel 2.0 + RS

jj to su predne ale ja by som potreboval prave zadne...octavka combi r.v. 05 2,0 tdi bkd...

diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Mám od Zimmerman. Je na nich dobré to,že jsou celé nastříkané ochranou barvou,takže se u nich neprojevuje to klasicke reznutí kotoučů...Hlavně pozor po montáží.Jak jsou celé nastříkané,tak opravdu ale opravdu nebrzdí,dokud se nestrhne ta barva podle brzdových destiček.Byl jsem na to upozorněn a stejně zapoměl :-).Pánové mě jak se stáhly půlky když jsem stál na na brzdě a řítil jsem se na auto předemnou...Bylo to o chlup a to doslova....

Jinak jsem ještě zjistil že prach s brzd jak je vždy na hliníkáčích,tak je minimální a ůčinek brzd se mi zdá + - stejný...Jinak ještě,ale to si nejsem jist,tak mám dojem že síla kotoučů je o nějaký kousek silnější,takže možná i delší trvanlivost,ale to už je zavádějící....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele já mam teda taky zimmermanny ale ta barva na tom...takhle bych neriskoval...jde sundat normálně technickým benzínem...takže tam nijak zvlášť nepřilnula...bych asi neriskoval to odbrzďovat až na autě... :feve::smich: jinak na předku mam kotouče originál a desky ferodo premier a na zadku kotouče zimmermann a desky TRWčka...taková všeho chuť ale žádná čína...takže fajne :palec2:

Editováno: , autor: tomcat007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Virtual : Kupoval jsem to komplet,takže asi taky od nich.jinak já jsem spokojen a co se týče různorodosti odpovědí,tak to bude vždy. Vždy se najde nějaký kus který nemusí být na 100% dobrý a pak někomu praskne apod.Také zaleží jak kdo brzdí atd. Pokud to někdo valí 200km/h a pak dupne na brzdy,tak i nejlepší kotouče to nemusí vydržet a pak prasknou nebo se zvlní...

Další věcí je že veškerý firmy mají na výrobu určitou toleranci at větší nebo menší,ale hlavně to berou jako spotřební zboží a tudíž jim nejde o to aby ti vydrželi 5 let,ale bohatě jim stačí aby při testech prošli bezpečností a pak když vydrží jen rok,tak si hold zákazník koupí nové...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud to někdo valí 200km/h a pak dupne na brzdy,tak i nejlepší kotouče to nemusí vydržet a pak prasknou nebo se zvlní...

Tohle je takové diskutabilní, pokud na to má auto motorově, tak by podle mě mělo mít i na takové zastavení nebo např. jízdu v horách a těžko v dnešní době hledat výmluvy. Samozřejmě třeba jízda na okruhu je zase ještě něco jiného, nebo prostě smůla, kdy se na horké brzdy dostane studená voda apod.

Každopádně mě ta konzumnost a vlastně "záměrná nekvalita" štve, i když s tím nic nenadělám...:´(

BTW Brembo, ATE a Zimmerman by neměla být špatná volba.

Klon: ty máš ty vrtané z řady Sport?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

caute, mam oII combi r.v. 05 2,0tdi bkd. Caka ma vymena vsetkych kotucov a oblozenia. Chcel by som tam dat asi original seriovky, pretoze rocne najazdmi 10tis km, a to po meste rychlostou max 80km/h sem tam daka dialnica, a je mi zbytocne kupovat nejake sportove brzdy. Vie mi niekto povedat presne aku znacku, aky model potrebujem a kde by som ich zohnal za normalnu cenu? v skodovke to riesit nechcem lebo tam si vypytaju nehorazne prachy a urcite mi najdu na aute aj take zavady ktore tam v skutocnosti nie su.

Diky moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Pajko kludne sa mozes obstarat ci uz ZIMMERMANNY, ATE alebo BREMBA su ok a zda sa mi ze dokonca ceny su lepsie ako na tie ktoremu autorizovaní hovoria original diel. Ja by som sa ale chcel spytat tiez idem menit brzdy a chcem sa spytat zda sa mi ze tie co tam dava skodovka nehorazne hrdzaveju a dokonca ku vymene ma prinutilo to ze na kotucoch mam uz len asi 2 cm pasik po obvode ktory vytvara brzdovy ucinok stava sa to aj vam? Viete o niecom, alebo aspon si myslite ze existuju kotuce ktrore nehrdzaveju?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No kur.a tu pozeral som na svoj strmen a mam tam CII38 to znamena ze kotuc tam pojde 255mm tak tomu potom vobec nerozumiem vybava eleganc + priplatkova 1.9 TDI 77 KW r.v. 06 tak podla coho tam potom davaju tie strmeny a kotuce (moze byt ze tie CII41 davaju len do combikov?)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Pro oživení tohoto topicu, dnes jsem měnil kotouče z důvodu zvlnění. Po dlouhém studování kdo co má na svém voze a různých rad zde na fóru, jsem dospěl k závěru, že si koupím Bremba Max. Cenově vyšli skoro stejně jako originály. :) Destičky jsem tam nechal originální jelikož mi je měnily před 2 tis.Km. Mé poznatky jsou, že takto to brzdí famózně. Je to úplně jiné kafe než předtím a to si myslím, že to dřív nebrzdilo nějak špatně. :palec2:

Počítám s tím, že destičky budou rychleji ubívat, jelikož jsou měkčí, ale mám v plánu je pak vyměnit za tvrdší. :prc:

Rozměr na moji šlechtičnu byl 280*22. ;)

post-53999-0-83851200-1317149704_thumb.j

Editováno: , autor: Sniper_2003
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...

trochu to tu oživíme...jak jsem psal výše...tak ty kotouče a destičky na zadku jsou jiné ne podle motorizace, ale podle výbav (nižší stupně classic atp. maj 255x10 - třemen tuším CII 38 a vyšší jako ambiente, elegance aj maj 260x12 - třmen CII 41) - viz foto pro identifikaci co máte na OII...

post-32466-0-30028600-1297421412_thumb.j - kotouč 255x10, třmen CII 38...bo tak nějak

post-32466-0-52156100-1297421424_thumb.j - destičky ke kotouči 255x10

post-32466-0-33524300-1297421433_thumb.j - kotouč 260x12, třmen CII 41

post-32466-0-15034900-1297421439_thumb.j - destičky ke kotouči 260x12 - s přidržovacíma plíškama destiček

Jen by mělo zajímalo, jestli se má seřizovat pří výměně destiček i kotoučů na zadku ruční brzda...to totiž v případě mé OII znamená rozebrat taky půlku vnitřku kol9 mám jumbo box...zlatej favorit :rolleyes: (chytrý knížky řikaj každá jinak)????

Cau, ja mam elegenaci 1,9 tdi a nemam tam ty pridrzovaci plisky, nemeril jsem to. Takze mam asi rozmer 255x10 ?? hledam prave desticky a jak koukam na ty rozmery, tak jsem z toho jelen, kazdy pise neco jinyho, me to prave trochu zmatlo. Dik za radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...