Leden 22, 201114 r získáš tím jenom tu výhodu,když to auto budeš mět zatopený,tak nemusíš ty bubny čistit od blata.
Leden 22, 201114 r Možný to samozřejmě je,stačí sehnat nápravu z OI a je to.Získáš minimálně lepší brzdný účinek a líp to vypadá než rezavej buben.
Leden 23, 201114 r když to bude mět lepší brzdný učinek,tak něco není v pořádku a neprojde to stk.Na 100% kotouče méně brzdí na ruční brzdu než bubny.
Leden 23, 201114 r na stk se spíš řeší nebrzdící bubny. zvlášť u defenzivních řidičů je potřeba jednou za čas auto protáhnout. předělání samozřejmě možné je, jenom člověk musí mít na paměti, že může v případě nehody narazit na pitomce, který na to půjde jenom z jiné strany než tady kolega, tzn. podle lejster a vůbec ho nebude zajímat přínos kotoučů.
Leden 23, 201114 r Každý auto má v zadu určitou brzdící sílu,jestli bubny brzdí tak a kotouče budou brzdit více,tak tě vyhodí.ted nevím co má romster na zadku za omezovač,ale jestli ti to zablokuje válce na nožní brzdu,tak budeš muset podepsat,že máš auto nezpůsobilé k provozu.Podle praxe se setkávám spíše s nefungující ruční brzdou na zadních kotoučách.Není to levnější řešení už při koupi auta na to myslet
Leden 23, 201114 r není protože kotouče u 1.2TSI s 63Kw nejdou ani objednat zvášt při ESP.. Opět musím souhlasit s Bojlerem, že víc je problémů s nebrzdícíma bubnama než kotoučema. A je to přesně jak píše Majk stačí zadní náprava, hadičky a lanovody.
Leden 24, 201114 r Není to zbytečnost, koupit nový auto a hned řešit, jak předělat bubny za kotouče??Čtu tady, že se musí vyměnit náprava, nějaké hadičky apod. Co na to záruka, kolik takový špás může stát? A pokud už do takové přestavby půjdu, jaký bude výsledný cenový odstup od silnější verze TSI, která už ty kotouče má v základu???Já mám na služební fabce 90 tis. najetých km (1,4 16V) + bubny vzadu a svým soukromým cca 14 tis. (1,4 16V) + bubny a vše ok. U té služební mi zatím budbny vždy jen vyčistily a že bych pozoroval nějaké problémy při brždění to vůbec a to kolikrát jsem musel tvrdě brzdit, zejména na dálnici, kvůli různým trotlům. Chápu, že je to každého věc, ale podle mě jsou to zbytečně vynaložené peníze za něco co funguje. Pravdou je, že bubny reznou, ale dá se to natřít a je s tím pokoj. Jináč zajimavé hobby téma:)
Leden 24, 201114 r Dokud nevyzkoušíš kotouče i vzadu,tak ti to stačí.Já měl na fabii 4x kotouč,potom jsem koupil Roomstra a ten najednou nebrzdil.Tak tam šli taky kotouče.S Fabii jsem byl ted na technický a žádný problém nebyl,jen říkal že brzdí výborně.V techničáku taky není napsaný typ brzd. Navíc cena se pohybuje kolem 2500kč za solidní nápravu kterou stačí jen přehodit. Upraveno Leden 24, 201114 r od Majk
Leden 24, 201114 r No, budu souhlasit s tim, ze auto s kotoucema vzadu brzdi o neco malo lip. Je to hodne subjektivni vec, predevsim co se tyka nastupu brzdneho ucinku, nicmene pri testech auta s kotoucema mela brzdnou drahu obvykle o cca 1m lepsi, nez s bubnama. Ze by to ale bylo nejak prukazny se rici neda, prime srovnani chybi a ovlivnujicich faktoru je hromada. Jasnou vyhodou je lepsi odolnost kotoucovych brzd proti fadingu, proste se lip chladi, to ale v bezne praxi nikdo nepozna - teda pokud to nepusti z Grossglockneru šusem. Ze kotouce lip vypadaji nemusime resit. Nicmene koupit novy auto za hromadu penez a pak do nej podomacku nacpat jetou (buh vi jak) napravu za 2500,- se mi jevi jako totalni nesmysl... Ale kdo chce kam...
Leden 24, 201114 r Jakožto autor tématu-ukončuji polemiku! Souhlasím s názory o zbytečnosti a hloupých zásazích do nového auta, prostě najaře natřu bubny a basta! díky M
Leden 25, 201114 r Jenom krátký dotaz...já žiju v představě, že se brzdí jen předkem a na zadku je jenom ruční brzda. Když šlápnu na brzdu, tak mi vážně brzdí i zadek?
Leden 25, 201114 r no jasně, proč by třeba OIRS měla vzadu větší a větrané kotouče než obyč?? Upraveno Leden 25, 201114 r od piskot
Leden 26, 201114 r Jenom krátký dotaz...já žiju v představě, že se brzdí jen předkem a na zadku je jenom ruční brzda. Když šlápnu na brzdu, tak mi vážně brzdí i zadek? ???? to je nejaka legrace, nebo to myslis vazne? Jukni se pod auto a uvidis, ze takovy ty "divny" trubicky vedou i k zadnim kolum. Sakra jasne ze kdyz dupnes na brzdu, tak brzdej vsechny 4 kola.
Leden 26, 201114 r Tak jsem zase o něco chytřejší no ********************** Pravidla rikaji - necituj posledni prisepvek!!!! Pouzij tlacitko "Pridat odpoved" az dole ********************** Upraveno Leden 26, 201114 r od Blacky
Leden 26, 201114 r MaVac, čéče, s tebou je tady aspoň sranda Ale necituj příspěvek nad tebou, nebo ti to tady Blacky vytmavý.
Březen 10, 201114 r No třeba ta moje 1.4 16V ty držáky taky neměla. Nakonec jsem měnil celou nápravu.
Srpen 27, 201114 r Ja mam na Scoutu taky bubny vzadu a zatim mam teda spis problem kdyz na nej presednu tak se prispusobit o hodne citlivejsim brzdam nez na druhem.
Září 18, 201113 r Kotouče v zadu nejsou u silnější verze TSI v základu ani u nejdražší verze automatem a kdo ví s čím ještě,kotouče vzadu se se dávají jen pokud si k autu objednáš "active pack",aspoň momentálně to tak je u scouta.Jinak že kotouče mají menší brzdný účinek než bubny je totální hovadina kterou může napsat jen někdo kdo toho o autech ví opravdu hodně málo,kotouče se používají především pro větší brzdný účinek,lepší chlazení,větší spolehlivost a menší nároky na údržbu,proč asi v dnešní době mají skoro všechny auta kromě některých náklaďáků,motorky a už i jízdní kola vepředu kotouče a ne bubny jak to měli auta do šedesátých let?
Září 18, 201113 r Jedinej přínos vidim v tom,že to líp vypadá.Rozdíl v brzdnym účinku při běžnym provozu je tak minimální,že to nestojí,ani za řeč.Jediný kde sem poznal rozdíl,byl na okruhu,ale na takovou zátěž prostě neni auto stavěný,proto jsou u speciálů brzdy keramický.Ale pokud máš peněz na zbyt a jsi dobrej mechanik sežeň si kotoučovou nápravu a směle do toho.Jinak jde vyměnit i bubny samotný za kotouče,ale je to dražší než výměna celý nápravy.
Září 18, 201113 r Kotouče v zadu nejsou u silnější verze TSI v základu ani u nejdražší verze automatem a kdo ví s čím ještě,kotouče vzadu se se dávají jen pokud si k autu objednáš "active pack", Před faceliftem byly kotouče vzadu u TDI 77kW a u Roomstera taky u 1.6, momentálně mají vzadu kotouče všechny motory se 77kW a RS.
Září 18, 201113 r Jedinej přínos vidim v tom,že to líp vypadá.Rozdíl v brzdnym účinku při běžnym provozu je tak minimální,že to nestojí,ani za řeč.Jediný kde sem poznal rozdíl,byl na okruhu,ale na takovou zátěž prostě neni auto stavěný,proto jsou u speciálů brzdy keramický.Ale pokud máš peněz na zbyt a jsi dobrej mechanik sežeň si kotoučovou nápravu a směle do toho.Jinak jde vyměnit i bubny samotný za kotouče,ale je to dražší než výměna celý nápravy. Tak to je blbost. Bubny samotný za kotouče nejdou vyměnit, protože u většiny náprav už nejsou navářky na brzdič, čili jsou Ti brzdiče prd platný maximálně, že by si je tam přilepi kanagonem. Holt se šetří všude.
Září 18, 201113 r Brzdnou dráhu ovlivňuje milion věcí, takže spočítat přesně jde leda tak prd. Druhá věc - kotouče jsou opravdu výrazně lepší, na druhou stranu je to bastlení, které se stejně vzhledem k náročnosti nevyplatí.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.