standavfr Vloženo 17. Květen 2014 Sdílet Vloženo 17. Květen 2014 S tou ručkou bych se i hádal,ale nebudu.Když je dobře seřízená,tak nebrzdí na 2 zubu,když to nějakej chytrák takhle našponuje,tak už to na třmenu tahá za páčku a ten nefunguje tak jak má a výsledkem za nějaký čas je jeho zatuhnutí. Prostě na třmenu musí být páčka při povolené ručce na dorazu. Výsledku jsme se ale dobrali stejného.Bubny mají jednu nespornou výhodu-čistá zadni kola. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 17. Květen 2014 Sdílet Vloženo 17. Květen 2014 (editace) nj ale ja chcem aj predok čistý , asi si kúpim 1000MBG Editováno: 17. Květen 2014, autor: suri. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 17. Květen 2014 Sdílet Vloženo 17. Květen 2014 Já to myslel v nadsásce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 17. Květen 2014 Sdílet Vloženo 17. Květen 2014 ja tiež , ale je to pravda :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 17. Květen 2014 Sdílet Vloženo 17. Květen 2014 Nejsou špatné keramické destičky,vyzkoušeno na fabii,co jsme měli před roomstrem,prachu bylo na kolech o hodně méně,roomster mi pak přišel,že musím snad prošlápnout podlahu,aby to brzdilo stejně a to byly nějaky šmejdy z aukra za asi 800. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny. Vloženo 14. Červen 2014 Sdílet Vloženo 14. Červen 2014 Staci koupit keramicky desky a mate cisty kola Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DeKemadec Vloženo 3. Květen 2016 Sdílet Vloženo 3. Květen 2016 (editace) Přesunul jsem příspěvěk do nového tématu... Editováno: 9. Květen 2016, autor: DeKemadec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peterv Vloženo 4. Květen 2016 Sdílet Vloženo 4. Květen 2016 "Dočasně jezdím Fabií ..." - to znamená, že ju vrátiš, predáš ...? Prečo potom riešiš prerábku zadných bŕzd? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 4. Květen 2016 Sdílet Vloženo 4. Květen 2016 a proč je to v tématu k roomsteru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 4. Květen 2016 Sdílet Vloženo 4. Květen 2016 přesně tak, R má zadní nápravu z O I, takže je to mimo mísu 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin_TDi Vloženo 11. Březen 2021 Sdílet Vloženo 11. Březen 2021 Na Octavii 1.generace kterou jsem vlastnil 12 let jsem předělával brzdy z bubnů na kotouče 232mm v zadu, předek z 280mm na 288mm. Několikrát jsem byl na STK a nikdy žádný problém. Techniky zajímá jestli auto brzdí nebo ne. Jestli máš bubny nebo makové kotouče je jim buřty. Manželčin Roomster má taky jen bubny a ve předu malé kotouče, které začínají zase kopat. Takže s tím určitě něco provedu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.