Květen 17, 201411 r S tou ručkou bych se i hádal,ale nebudu.Když je dobře seřízená,tak nebrzdí na 2 zubu,když to nějakej chytrák takhle našponuje,tak už to na třmenu tahá za páčku a ten nefunguje tak jak má a výsledkem za nějaký čas je jeho zatuhnutí. Prostě na třmenu musí být páčka při povolené ručce na dorazu. Výsledku jsme se ale dobrali stejného.Bubny mají jednu nespornou výhodu-čistá zadni kola.
Květen 17, 201411 r nj ale ja chcem aj predok čistý , asi si kúpim 1000MBG Upraveno Květen 17, 201411 r od suri.
Květen 17, 201411 r Nejsou špatné keramické destičky,vyzkoušeno na fabii,co jsme měli před roomstrem,prachu bylo na kolech o hodně méně,roomster mi pak přišel,že musím snad prošlápnout podlahu,aby to brzdilo stejně a to byly nějaky šmejdy z aukra za asi 800.
Květen 3, 20169 r Přesunul jsem příspěvěk do nového tématu... Upraveno Květen 9, 20169 r od DeKemadec
Květen 4, 20169 r "Dočasně jezdím Fabií ..." - to znamená, že ju vrátiš, predáš ...? Prečo potom riešiš prerábku zadných bŕzd?
Březen 11, 20214 r Na Octavii 1.generace kterou jsem vlastnil 12 let jsem předělával brzdy z bubnů na kotouče 232mm v zadu, předek z 280mm na 288mm. Několikrát jsem byl na STK a nikdy žádný problém. Techniky zajímá jestli auto brzdí nebo ne. Jestli máš bubny nebo makové kotouče je jim buřty. Manželčin Roomster má taky jen bubny a ve předu malé kotouče, které začínají zase kopat. Takže s tím určitě něco provedu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.