Přejít na obsah

Chiptuning - zkušenosti, rady


phill64

Doporučené příspěvky

Kluci uz je to tady!! :p

Dobrý den,

konečné výsledky : 410 N.m a 175 kW ( 360 N.m a 150 kW v sérii pro

upřesnění - fabrika nevím proč, tvrdí míň ). S DPF samozřejmě s úpravou od

nás není problém - 45 000 najel testovač bez problémů. Cena bude 17 200 Kč

bez DPH. Termín k odběru 2. polovina září.

Mr. Cimbu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potěšil mě ten termín, jelikož dříve asi nebude čas, takže aspoň se nemusím trápit a v klidu můžu čekat, potom se uvidí, každopádně to je teoreticky nejlepší chip na to auto jak z hlediska parametrů, tak kvality (doufám, že to tak bude i v praxi).

Jo, aspon jeste muzou testovat poradne ten filtr aby byla jistota! Zari se mi taky zamlouva!! :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potěšil mě ten termín, jelikož dříve asi nebude čas, takže aspoň se nemusím trápit a v klidu můžu čekat, potom se uvidí, každopádně to je teoreticky nejlepší chip na to auto jak z hlediska parametrů, tak kvality (doufám, že to tak bude i v praxi).

Jo, aspon jeste muzou testovat poradne ten filtr aby byla jistota! Zari se mi taky zamlouva!! :)

S tím filtrem je to těžký, já mám najeto cca 20k km a ani jednou se nerozsvítila kontrolka DPF, nikdy s ním nebyl problém, ale taky jsem slyšel, že někdo s tím má problém pořád, někdo zase vůbec, tak to asi záleží na stylu jízdy, profilu tras a možná i kvalitě nafty, pokud by někdo jezdil na šmejdy z JZD, tak to může mít negativní vliv na kouřivost, ale běžná nafta by měla být kvalitní všude, těžko říct.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tím filtrem je to těžký, já mám najeto cca 20k km a ani jednou se nerozsvítila kontrolka DPF, nikdy s ním nebyl problém, ale taky jsem slyšel, že někdo s tím má problém pořád, někdo zase vůbec, tak to asi záleží na stylu jízdy, profilu tras a možná i kvalitě nafty, pokud by někdo jezdil na šmejdy z JZD, tak to může mít negativní vliv na kouřivost, ale běžná nafta by měla být kvalitní všude, těžko říct.

Ja mam najeto asi 16500km a rozsvitilo se mi to asi trikrat... :) Spis zalezi kde jezdis, kdyz ve meste (Praha atd) tak to sviti hodne casto, kdyz jezdis mimo mesto tak se to asi vypali a neni s tim zadnej problem!! Ted uz se mi to taky hodne dlouho nerozsvitilo... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tím filtrem je to těžký, já mám najeto cca 20k km a ani jednou se nerozsvítila kontrolka DPF, nikdy s ním nebyl problém, ale taky jsem slyšel, že někdo s tím má problém pořád, někdo zase vůbec, tak to asi záleží na stylu jízdy, profilu tras a možná i kvalitě nafty, pokud by někdo jezdil na šmejdy z JZD, tak to může mít negativní vliv na kouřivost, ale běžná nafta by měla být kvalitní všude, těžko říct.

Ja mam najeto asi 16500km a rozsvitilo se mi to asi trikrat... :) Spis zalezi kde jezdis, kdyz ve meste (Praha atd) tak to sviti hodne casto, kdyz jezdis mimo mesto tak se to asi vypali a neni s tim zadnej problem!! Ted uz se mi to taky hodne dlouho nerozsvitilo... ;)

Já jezdím ráno 40km po okreskách a asi 10km rychlostka do Brna, potom přes den několikrát projedu Brno a navečer se vracím zase 50km domů, kromě toho samozřejmě nepravidelný trasy, ale to je opět skladba okresky + dálnice + trochu města. Jezdím všude mírně nad limit, takže se to vždycky asi vypálí, nikdy jsem nejezdil několik dní ve městě, například po Praze, tam by to možná dělalo problémy, zřejmě to nemá rádo dlouhodobý pobyty ve městech, obzváště kolony, ale chce to občas provětrat a vypálit nahromaděný saze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jezdím ráno 40km po okreskách a asi 10km rychlostka do Brna, potom přes den několikrát projedu Brno a navečer se vracím zase 50km domů, kromě toho samozřejmě nepravidelný trasy, ale to je opět skladba okresky + dálnice + trochu města. Jezdím všude mírně nad limit, takže se to vždycky asi vypálí, nikdy jsem nejezdil několik dní ve městě, například po Praze, tam by to možná dělalo problémy, zřejmě to nemá rádo dlouhodobý pobyty ve městech, obzváště kolony, ale chce to občas provětrat a vypálit nahromaděný saze.

Prave co jsem cetl, tak to delalo majiteli ktery byl z Prahy a jezdil po meste!! Takze si myslim ze to bude tim... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jezdím ráno 40km po okreskách a asi 10km rychlostka do Brna, potom přes den několikrát projedu Brno a navečer se vracím zase 50km domů, kromě toho samozřejmě nepravidelný trasy, ale to je opět skladba okresky + dálnice + trochu města. Jezdím všude mírně nad limit, takže se to vždycky asi vypálí, nikdy jsem nejezdil několik dní ve městě, například po Praze, tam by to možná dělalo problémy, zřejmě to nemá rádo dlouhodobý pobyty ve městech, obzváště kolony, ale chce to občas provětrat a vypálit nahromaděný saze.

Prave co jsem cetl, tak to delalo majiteli ktery byl z Prahy a jezdil po meste!! Takze si myslim ze to bude tim... :)

A kolik kw v tom případě má benzín?...když je na stovce a všude rychlejší??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jezdím ráno 40km po okreskách a asi 10km rychlostka do Brna, potom přes den několikrát projedu Brno a navečer se vracím zase 50km domů, kromě toho samozřejmě nepravidelný trasy, ale to je opět skladba okresky + dálnice + trochu města. Jezdím všude mírně nad limit, takže se to vždycky asi vypálí, nikdy jsem nejezdil několik dní ve městě, například po Praze, tam by to možná dělalo problémy, zřejmě to nemá rádo dlouhodobý pobyty ve městech, obzváště kolony, ale chce to občas provětrat a vypálit nahromaděný saze.

Prave co jsem cetl, tak to delalo majiteli ktery byl z Prahy a jezdil po meste!! Takze si myslim ze to bude tim... :)

A kolik kw v tom případě má benzín?...když je na stovce a všude rychlejší??

Určitě tam bude taky jistá rezerva, ale taky to souvisí s delším převodem u TDI a tudíž horší akcelerace, hlavně ve vyšších rychlostech, navíc každý motor má jinou charakteristiku, takže benzín jde rychleji do otáček a nafta se roztáčí pozvolněji, nelze tedy přesně porovnávat parametry TDI a TFSI, ale osobně bych TFSI odhadoval na cca 160kW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určitě tam bude taky jistá rezerva, ale taky to souvisí s delším převodem u TDI a tudíž horší akcelerace, hlavně ve vyšších rychlostech, navíc každý motor má jinou charakteristiku, takže benzín jde rychleji do otáček a nafta se roztáčí pozvolněji, nelze tedy přesně porovnávat parametry TDI a TFSI, ale osobně bych TFSI odhadoval na cca 160kW.

Napsal si to za me!! :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určitě tam bude taky jistá rezerva, ale taky to souvisí s delším převodem u TDI a tudíž horší akcelerace, hlavně ve vyšších rychlostech, navíc každý motor má jinou charakteristiku, takže benzín jde rychleji do otáček a nafta se roztáčí pozvolněji, nelze tedy přesně porovnávat parametry TDI a TFSI, ale osobně bych TFSI odhadoval na cca 160kW.

Napsal si to za me!! :palec2:

Jo...v převodech to bude určitě...měl jsem tu možnost se povozit v obou vozech, a diesl tě nakopne v prvních 3000 ot/min a potom už jenom "doznívá", kdežto u benzínu je to naopak...srovnal bych to asi takhle : u benzínu máš zařazenou trojku, zatímco u dieslu musíš řadit z dvojky na trojku pak na ctyrku...benzín se krásně "vytočí" už od 2000 do 6500 ot/min...a v těch převodech se ty sekundy pěkně nasčítají...ten výkon u benzínu bude ale určitě také větší...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky bych chtel znat nejaky zkusenosti s tim 2.0 TDI, nejlepe se s tim svest po uprave!! Lepsi to nevim, ale spolehlivy myslim ze budou!

Taky jsem slyšel, že na chipování TDI se specializuje www.dieselpower.cz, ale na webu jsem nenašel konkrétní nabídku, tak se zkusím poptat, co umí s RSkou. Na vlastní chip příliš nespěchám a tak zatím zjišťuji, jak to s tím vypadá a čekám, až bude víc zkušeností :p

Tak pak dej vedet co si se dozvedel!! ;)

já ti to řeknu hned : na 99% ten motor ještě nedělal. Moc bych se divil, kdybych se splet. A myslím, že z těch regionálních čiptunerů to dělal málokdo.

Ted myslis dieselpower? No, jestli uz ten motor vubec nekdo delal...

RE: Dieselpower ti muzu doporucit, Risa ti udela jako jeden z mala cip na miru a ne nadarmo vyhravaj sprinty v TDi kategorii, jejich VW Polo SDi ma pres 220PS a 420Nm+ ...sam mam od nich upravu- trysky, turbo, cip a muzu vrele doporucit, kdyz jsem byl na poslednim HSM v Mimoni na brzde, tak po me sel 2,5TDi 4Motion 124Kw Multivan a Pasat 2,0TDi 125Kw oba v plny nalozi na chip, auta za ktery si koupite pomalu 2 ORS...takze chipu bych se rozhodne nebal, jel sem s OII 2,0TDi s upravou od Diesepoweru a dala naprdel dieslove ORS II, takze asi tak ...jinak co rikal, tak Cimbu nema pry spatny softy, zna je pac je po nich uz predelaval, treba kdyz chtel nekdo silnejsi turbo, nedavno mel taky upraveny VW Vento puvodne 1,9TDi PD 85Kw a melo pres 215PS s 410Nm svezl me snim a masirka, auto udalo bezne i benzinovy ORS...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdo mate RS TDi, tak ji dejte na brzdu, dobra je treba v praglu- AutoJarov, fakt by me zajimalo kolik ma realne Kw ..cekam ze vic nez 125, ale co uvadi Cimbu se me zda sileny ....dalsi vyhoda Dieselpoweru maji brzdu a da se auto odbrzdit pred a po cipu, nebo jinych upavach.... je sice hezky, ze nekdo ma peknej web a na papuru to vypada vse pekne, ale realita je kolikrat jinde...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdo mate RS TDi, tak ji dejte na brzdu, dobra je treba v praglu- AutoJarov, fakt by me zajimalo kolik ma realne Kw ..cekam ze vic nez 125, ale co uvadi Cimbu se me zda sileny ....dalsi vyhoda Dieselpoweru maji brzdu a da se auto odbrzdit pred a po cipu, nebo jinych upavach.... je sice hezky, ze nekdo ma peknej web a na papuru to vypada vse pekne, ale realita je kolikrat jinde...

Vypada to lakave co pises!! :p A uz nekdy chipoval RS TDI? Vis, bojim se toho filtru pevnych castic, on mi asi nezaruci ze mi vydrzi i po uprave?! :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdo mate RS TDi, tak ji dejte na brzdu, dobra je treba v praglu- AutoJarov, fakt by me zajimalo kolik ma realne Kw ..cekam ze vic nez 125, ale co uvadi Cimbu se me zda sileny ....dalsi vyhoda Dieselpoweru maji brzdu a da se auto odbrzdit pred a po cipu, nebo jinych upavach.... je sice hezky, ze nekdo ma peknej web a na papuru to vypada vse pekne, ale realita je kolikrat jinde...

Vypada to lakave co pises!! :p A uz nekdy chipoval RS TDI? Vis, bojim se toho filtru pevnych castic, on mi asi nezaruci ze mi vydrzi i po uprave?! :)

Pasik ma stejny motor co RS taky bud 103Kw nebo 125 ..... bejt tebou, tak bych ten filtr pevnejch castic nak vymontil jestli to jde, akorat ti to brzdi vykon a co sem se bavil s mechanikem z nejmenovaneho skodasalonu, tak se jen hriozil aby se u toho nedej boze neco podalo (prej to neni az takova vyjjimka co mu rikali na skoleni), ze by si s tim nevedel rady a ze von by si do auta tohle nedal ani za nic (jeste ze u 103Kw je jen na prani) staci pry, ze od zari se bude do uz tak nekvalitni nafty pridavat az 5% nakyho BIOsrace, ktery po delsi odstavce vozu vaze vodu a muze nadelat peknou paseku ;....sam mam ted zavarene vedeni EGR, zavodni vstriky, jiny turbo a chip a hrozil sem se STK a emisi- kouri to trochu vice, ale byl sem v normalu uplne stejny jako predtim :) ..ted chci dat jeste sani z FRS a vyhodit katik :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty to beres nejak zostra!! :p No ja ten filtr tam chci prave nechat jednou uz jsem si ho zaplatil ,tak ho nebudu davat pryc!! Funguje v pohode a navic nemam zadne saze a to se mi libi!! ;) Kdyby tam filtr nebyl tak uz neni problem ,a chipovat se da skoro vsude!! Ale takhle je ted Mr. Cimbu pro me No.1!!

Editováno: , autor: Doli
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty to beres nejak zostra!! :p No ja ten filtr tam chci prave nechat jednou uz jsem si ho zaplatil ,tak ho nebudu davat pryc!! Funguje v pohode a navic nemam zadne saze a to se mi libi!! ;) Kdyby tam filtr nebyl tak uz neni problem ,a chipovat se da skoro vsude!! Ale takhle je ted Mr. Cimbu pro me No.1!!

RE: Njn kdyz to beres takhle, je sice hezky ze to tolik necmoudi, ale k cemu ti to je kdyz to nejede? ...a stejne kdyz nastartujes, tak kazdej hned pozna, ze je to traktor.... a i kdybys tam nemel filtr pevn. castic, tak bych nerekl, ze je jedno u koho chipujes ...spatnej soft ti muze pekne poskodit motor....netvrdim, ze cimbu je spatnej, ale pokud chces neco vic, tak musis holt hledat jinde....

PS: U RS se priplaci filtr pevnejch castic ?

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

RE: Njn kdyz to beres takhle, je sice hezky ze to tolik necmoudi, ale k cemu ti to je kdyz to nejede? ...a stejne kdyz nastartujes, tak kazdej hned pozna, ze je to traktor.... a i kdybys tam nemel filtr pevn. castic, tak bych nerekl, ze je jedno u koho chipujes ...spatnej soft ti muze pekne poskodit motor....netvrdim, ze cimbu je spatnej, ale pokud chces neco vic, tak musis holt hledat jinde....

PS: U RS se priplaci filtr pevnejch castic ?

Ne, je to standartne!! Ono tech 25kw navic co nabiz Mr. Cimbu je postacujici, ja vic nepotrebuju! Uz ted je to postacujici,ale...nikdy s tim zadne sprinty jezdit nebude ani nic podobneho... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...