Přejít na obsah

Chiptuning - zkušenosti, rady


phill64

Doporučené příspěvky

Já jsem naštěstí ještě stále studující člověk, takže s časem to není zase tak neřešitelný, jak na to koukám, tak ideální by bylo některý pondělí, čtvrtek nebo pátek odpoledne.

Ja jsem take studujici clovek!!! :palec2: Odkud si z Brna? Co pristi tejden nebo az nekdy dyl?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja jsem take studujici clovek!!! :palec2: Odkud si z Brna? Co pristi tejden nebo az nekdy dyl?

Cca 50km od Brna, ale v Brně jsem víc než doma, takže bych řekl ano, z Brna ;) ... klidně by to šlo i příští týden, je mi to celkem jedno, záleží na tom, co řekne Cimbu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja jsem take studujici clovek!!! :palec2: Odkud si z Brna? Co pristi tejden nebo az nekdy dyl?

Cca 50km od Brna, ale v Brně jsem víc než doma, takže bych řekl ano, z Brna ;) ... klidně by to šlo i příští týden, je mi to celkem jedno, záleží na tom, co řekne Cimbu.

Tak ja mu zkusim napsat jestli by to slo pristi tyden... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ještě že mám čip od DP a ne od CImbu,když to tady čtu :palec2:

Napiš parametry, kolik to stálo, jaký byl přístup úpravce, jestli je znatelný rozdíl, jestli se to projevilo nějak negativně, nebo naopak pozitivně, atd.

max.spokojenost,nejprve jsem vyměnil turbo,sání,spojku,převodovku za silnější a teprve potom šel na úpravu SW.

Brzda Děčín měřeno - přidání cca. 55 ps / 110 Nm. Rozdíl je sakra znát :) měření před čipem - pružnost 80-120 km/h za 9,3s. po čipu za 6,9 s.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

max.spokojenost,nejprve jsem vyměnil turbo,sání,spojku,převodovku za silnější a teprve potom šel na úpravu SW.

Brzda Děčín měřeno - přidání cca. 55 ps / 110 Nm. Rozdíl je sakra znát :) měření před čipem - pružnost 80-120 km/h za 9,3s. po čipu za 6,9 s.

A o jakym aute se bavime? ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky bych málem zapomněl, dneska jsem se stavil na brzdě, jak jsem kdysi říkal a výsledek byl celkem překvapivý, ale bohužel negativně. Byl naměřen vyšší kroutící moment, konkrétně 381 Nm v 2392 ot/min, což je celkem vysoko. Výkon byl ale nižší než udávaný a to "pouze"117 kW při 3821 ot/min, což je zase dost nízko. Ačkoliv měření proběhlo v Bosch Car servisu, tak si nejsem jistý jeho přesností a spíše mi připadá jako velmi orientační, ale těžko říct, musel bych udělat další někde jinde a následně porovnat, což se mi kvůli ceně této "srandy" moc nechce. Každopádně věřím, že těch 125 kW by to možná za určité konstalace hvězd mohlo natočit, ale nikdo mě nepřesvědčí, že sériové RS TDI mají běžné 150 kW, i kdych měl nějaký slabší kousek, který by byl případně nějak handicapován, tak takový rozdíl to zase nebude. Maximálně si myslím do těch 130 kW, takže pokud by měl Cimbu opravdu reálných 178 kW, tak by to byl extrémně výrazný rozdíl, který by se musel velmi projevit na jízdních vlastnostech už při kratičkém svezení. Určitě by bylo velmi zajímavé provést další měření na jiném autě, ale jak říkám, není to nic levnýho, bohužel, mě ta sranda vyšla na 1k a to ještě bez papíru a jak říkám, příliš exaktní mi to nepřipadá :aggressive:

post-6151-1189023022_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě jsem zapomněl zmínit, že jsem nevypnul klimu a "pan technik" taky ne, takže možná se to projevilo, ale asi né výrazně.

Tak to je zajimavy!! No chtelo by to zajet treba na ten auto Jarov to zmerit a pak po tom zapujcenym chipu od cimbu! Aby jsme vedeli jakej je realnej rozdil!! :) Taky mam chut to dojet zmerit...nevite o necem pobliz jiznich cech?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dalsi email:

Dobry den, chci se zeptat zda by teda bylo mozne u Vas vyzkouset tento

chip na Octavii RS TDI? Na jak dlouho byste nam Vasi upravenou ridici

jendotku zapujcil? Bylo by mozne prijet k Vam pristi tyden? Jednalo by se

o dve Octavie.

S pozdravem Zdeněk Doležel

Mám po Barumce a před Příbramí, řeším resty, nestíhám. Reálné bych to viděl

až v půlce října...

Mr. Cimbu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dalsi email:

Dobry den, chci se zeptat zda by teda bylo mozne u Vas vyzkouset tento

chip na Octavii RS TDI? Na jak dlouho byste nam Vasi upravenou ridici

jendotku zapujcil? Bylo by mozne prijet k Vam pristi tyden? Jednalo by se

o dve Octavie.

S pozdravem Zdeněk Doležel

Mám po Barumce a před Příbramí, řeším resty, nestíhám. Reálné bych to viděl

až v půlce října...

Mr. Cimbu

No tak co se dá dělat, budem muset počkat, ale potom to rozhodně vezmem na Jarov, ať se to ukáže :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to je dobra pece o zakazniky heh.Dve octy RS chipnout tak ma pan mistr cimbu docela vydelano ne???Kolik ma vubec cenu??? 15000??? Tak to ma 30 000 a on nema zajem hmm zajimaveee.Nechci tady byt jako rypala ale tohle se mi zda trochu divny pristup.Prece soupnout vam tam jinou rj nebo nahrat soft nemuze byt zase takovy problem i kdyby si rekl o 500 kc za zapujceni.Me by to fakt taky zajimalo jak to ma udelanyyy a hlavne nake data z mereni.

Editováno: , autor: TDIfun
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to je dobra pece o zakazniky heh.Dve octy RS chipnout tak ma pan mistr cimbu docela vydelano ne???Kolik ma vubec cenu??? 15000??? Tak to ma 30 000 a on nema zajem hmm zajimaveee.Nechci tady byt jako rypala ale tohle se mi zda trochu divny pristup.Prece soupnout vam tam jinou rj nebo nahrat soft nemuze byt zase takovy problem i kdyby si rekl o 500 kc za zapujceni.Me by to fakt taky zajimalo jak to ma udelanyyy a hlavne nake data z mereni.

No, taky me ten termin zarazil. Ale jedna se jen o zapujceni. Kdyby se jednalo o vlastni upravy RJ, tak verim ze by si cas udelal!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to je dobra pece o zakazniky heh.Dve octy RS chipnout tak ma pan mistr cimbu docela vydelano ne???Kolik ma vubec cenu??? 15000??? Tak to ma 30 000 a on nema zajem hmm zajimaveee.Nechci tady byt jako rypala ale tohle se mi zda trochu divny pristup.Prece soupnout vam tam jinou rj nebo nahrat soft nemuze byt zase takovy problem i kdyby si rekl o 500 kc za zapujceni.Me by to fakt taky zajimalo jak to ma udelanyyy a hlavne nake data z mereni.

Tak cena bude o něco horší, TFSI RS je cca 20 500 Kč a TDI na tom lépe nebude, ale zase on má asi práce dost, takže pro něj není každý zákazník spása a není to pro něj takový terno, jak by se zdálo, navíc já si myslím, že kdo ví, jak to s tím softem má, protože napřed slíbil uvedení na leden a nakonec to představil až někdy v létě a jak je vidět, tak stále to nemá v takové fázi, aby tomu věřil na 100%, proto možná taky takticky protahuje termín, aby to ještě uzrálo, ikdyž na zkoušku by to jistě šlo už takhle.

No ale ono je to všude stejný, respektive jinde ještě horší, protože úpravu tohoto motoru nabízí pokud vím jen sportmotor a o nich jsem příliš neslyšel, takže nevím, zda-li jsou seriózní a můžu jim auto svěřit. Dobré ohlasy byly na dieselpower (reesha), ale tam jsem posílal mail, zda-li upravují tento motor a neodpověděli vůbec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak cena bude o něco horší, TFSI RS je cca 20 500 Kč a TDI na tom lépe nebude, ale zase on má asi práce dost, takže pro něj není každý zákazník spása a není to pro něj takový terno, jak by se zdálo, navíc já si myslím, že kdo ví, jak to s tím softem má, protože napřed slíbil uvedení na leden a nakonec to představil až někdy v létě a jak je vidět, tak stále to nemá v takové fázi, aby tomu věřil na 100%, proto možná taky takticky protahuje termín, aby to ještě uzrálo, ikdyž na zkoušku by to jistě šlo už takhle.

No ale ono je to všude stejný, respektive jinde ještě horší, protože úpravu tohoto motoru nabízí pokud vím jen sportmotor a o nich jsem příliš neslyšel, takže nevím, zda-li jsou seriózní a můžu jim auto svěřit. Dobré ohlasy byly na dieselpower (reesha), ale tam jsem posílal mail, zda-li upravují tento motor a neodpověděli vůbec.

Mne napsal ze cena bude 17200Kc bez DPH!! :) Jinak mas pravdu, ze to poras natahuje a konec v nedohlednu... :( Sportmotor s tou upravou prisel nejak rychle, takze tam je to zatim (pro me) nejaky podezreli!! U dieselpower urcite maji zkusenosti s chipovanim, ale pochybuji ze by meli otestovany tenhle motor ohledne filtru pevnych castic!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to je dobra pece o zakazniky heh.Dve octy RS chipnout tak ma pan mistr cimbu docela vydelano ne???Kolik ma vubec cenu??? 15000??? Tak to ma 30 000 a on nema zajem hmm zajimaveee.Nechci tady byt jako rypala ale tohle se mi zda trochu divny pristup.Prece soupnout vam tam jinou rj nebo nahrat soft nemuze byt zase takovy problem i kdyby si rekl o 500 kc za zapujceni.Me by to fakt taky zajimalo jak to ma udelanyyy a hlavne nake data z mereni.

Tak cena bude o něco horší, TFSI RS je cca 20 500 Kč a TDI na tom lépe nebude, ale zase on má asi práce dost, takže pro něj není každý zákazník spása a není to pro něj takový terno, jak by se zdálo, navíc já si myslím, že kdo ví, jak to s tím softem má, protože napřed slíbil uvedení na leden a nakonec to představil až někdy v létě a jak je vidět, tak stále to nemá v takové fázi, aby tomu věřil na 100%, proto možná taky takticky protahuje termín, aby to ještě uzrálo, ikdyž na zkoušku by to jistě šlo už takhle.

No ale ono je to všude stejný, respektive jinde ještě horší, protože úpravu tohoto motoru nabízí pokud vím jen sportmotor a o nich jsem příliš neslyšel, takže nevím, zda-li jsou seriózní a můžu jim auto svěřit. Dobré ohlasy byly na dieselpower (reesha), ale tam jsem posílal mail, zda-li upravují tento motor a neodpověděli vůbec.

s Reeshou to je na maily a SZ s odpovídáním horší. Chce to zavolat na mobil. Kvalita zaručena. Jinak zvýšení ze série 125 kW na 178 kW JEN čipem je nesmysl. Muselo by se toho vyměnit víc hardwarově :-) 125 kW je k tomu ještě PPD takže se tak dobře nečipuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to je dobra pece o zakazniky heh.Dve octy RS chipnout tak ma pan mistr cimbu docela vydelano ne???Kolik ma vubec cenu??? 15000??? Tak to ma 30 000 a on nema zajem hmm zajimaveee.Nechci tady byt jako rypala ale tohle se mi zda trochu divny pristup.Prece soupnout vam tam jinou rj nebo nahrat soft nemuze byt zase takovy problem i kdyby si rekl o 500 kc za zapujceni.Me by to fakt taky zajimalo jak to ma udelanyyy a hlavne nake data z mereni.

Tak cena bude o něco horší, TFSI RS je cca 20 500 Kč a TDI na tom lépe nebude, ale zase on má asi práce dost, takže pro něj není každý zákazník spása a není to pro něj takový terno, jak by se zdálo, navíc já si myslím, že kdo ví, jak to s tím softem má, protože napřed slíbil uvedení na leden a nakonec to představil až někdy v létě a jak je vidět, tak stále to nemá v takové fázi, aby tomu věřil na 100%, proto možná taky takticky protahuje termín, aby to ještě uzrálo, ikdyž na zkoušku by to jistě šlo už takhle.

No ale ono je to všude stejný, respektive jinde ještě horší, protože úpravu tohoto motoru nabízí pokud vím jen sportmotor a o nich jsem příliš neslyšel, takže nevím, zda-li jsou seriózní a můžu jim auto svěřit. Dobré ohlasy byly na dieselpower (reesha), ale tam jsem posílal mail, zda-li upravují tento motor a neodpověděli vůbec.

Editováno: , autor: dms
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vono je taky zajimave ze jsem jeste nevidel obrazek z brzdy myslim grafu.Ta spojnice car je dost zavadejici.Tenhle motor hlavne teda TDIRS bude opravdu orisek upravit skrze toho filtru.Myslim ze kdyby se zvedl tak hodne ten vykon jaky uvadi tak to snad zhori.Jo a videl jsem ze tu upravu snad i nabizeji v MOTORDESIGN ale ted si nejsem jistej jestli i na benzinove rs nebo jen TDI

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

s Reeshou to je na maily a SZ s odpovídáním horší. Chce to zavolat na mobil. Kvalita zaručena. Jinak zvýšení ze série 125 kW na 178 kW JEN čipem je nesmysl. Muselo by se toho vyměnit víc hardwarově :-) 125 kW je k tomu ještě PPD takže se tak dobře nečipuje.

Tak on ale nepocita ze to ma v serii nejakych 125kw, ale asi 147kw, takze jeho upravou se to navysi ze 147kw na 178kw!! (mluvim o Cimbu) Ale taky bych chtel videt na brzde tech 178kw...

Editováno: , autor: Doli
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak on ale nepocita ze to ma v serii nejakych 125kw, ale asi 147kw, takze jeho upravou se to navysi ze 147kw na 178kw!! (mluvim o Cimbu) Ale taky bych chtel videt na brzde tech 178kw...

No škoda, že na webu má pro srovnání před a po chipu pouze oficiální grafy a hodnoty, měl by to mít oboje z brzdy a konkrétní hodnoty (jak tvrdí těch cca 150 kW).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

s Reeshou to je na maily a SZ s odpovídáním horší. Chce to zavolat na mobil. Kvalita zaručena. Jinak zvýšení ze série 125 kW na 178 kW JEN čipem je nesmysl. Muselo by se toho vyměnit víc hardwarově :-) 125 kW je k tomu ještě PPD takže se tak dobře nečipuje.

Tak on ale nepocita ze to ma v serii nejakych 125kw, ale asi 147kw, takze jeho upravou se to navysi ze 147kw na 178kw!! (mluvim o Cimbu) Ale taky bych chtel videt na brzde tech 178kw...

tak to je blbost, tolerance výkonu je +-5 % udává výrobce, který má svoje motory sakra dobře odzkoušeny. Měli jsme ve firmě čipy od Cimbu,abychom prověřili jestli mají tolik, za co se vydávají,ale bohužel po změření nedeklarovali co nabízí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to je blbost, tolerance výkonu je +-5 % udává výrobce, který má svoje motory sakra dobře odzkoušeny. Měli jsme ve firmě čipy od Cimbu,abychom prověřili jestli mají tolik, za co se vydávají,ale bohužel po změření nedeklarovali co nabízí.

Ale prosim te...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to je blbost, tolerance výkonu je +-5 % udává výrobce, který má svoje motory sakra dobře odzkoušeny. Měli jsme ve firmě čipy od Cimbu,abychom prověřili jestli mají tolik, za co se vydávají,ale bohužel po změření nedeklarovali co nabízí.

Ale prosim te...

tak si věř dál pohádkám...a bež si dát čip k Cimbu,ale nezapomeň mít zapnutý chlazení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to je blbost, tolerance výkonu je +-5 % udává výrobce, který má svoje motory sakra dobře odzkoušeny. Měli jsme ve firmě čipy od Cimbu,abychom prověřili jestli mají tolik, za co se vydávají,ale bohužel po změření nedeklarovali co nabízí.

Ale prosim te...

tak si věř dál pohádkám...a bež si dát čip k Cimbu,ale nezapomeň mít zapnutý chlazení.

Ja jen chci rict ze je blbost +-5%. Uz jsem tady nekolikrat skenoval test z casopisu Autodiesel kdyz testovali RS TDI a namerili na valcove zkusebne 143kW a 428NM u Srba servis. (Bosch FLA 203). To jestli Cimbu dodrzuje vykon jakej napise nevim, nikdy jsem od nej chip nemel...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...