Přejít na obsah

Chiptuning - zkušenosti, rady


phill64

Doporučené příspěvky

ono jde o to, jestli zrovna Srba(nejsem si jistej, ale bud Jarov nebo Srba, jeden z nich) nemá tu brzdu, která proměřuje jak svině... taky se mi nezdá, že by škodovka uváděla o tolik menší výkon, než tam skutečně je, bylo by to pro ní dle mě dost kontraproduktivní

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli ono to nebude tím, že to auto bylo novinářský, tak kdo ví, jestli nebylo trošku "nadopovaný" od kluků z česny...a taky nechápu, proč v tom časáku měli fotku z brzdy s TFSI a potom zase fotky údajně TDI, přitom stejná barva...tím nechci nic říct ani naznačit nebo dokonce ten test nějak zpochybnit, ale zkrátka bych chtěl vidět těch jejich 143 kW na nějaký "normální" RSce :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to by tam musel být jiný SW, prostě dnes jsou motory o elektronice a tenhle určitě na 143 kW nezajedeš sebelepšíma fintama. Třeba brzda na Jarově naměřuje o něco málo víš..zkušenost.

Jasně, však to myslím, jestli náhodou nemají ty novinářský auta trošku "poladěný" SW, takový "tovární minichip", aby se v testech ukázali v lepším světle v porovnání s konkurencí, protože málokterý časopis využívá "normální" auto z některého autosalonu, ale mají to přímo na vyžádání od Škodovky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to teda jo, nechápu, co na tom stojí tolik, prostě dají auto na brzdu a pár minut ho tam točí a PC to zpracuje...za čtvrt hoďky je auto zase pryč. Asi je to kvůli vysokým nákladům na pořízení té brzdy a malé konkurenci :feve:

Kolik to stalo Tebe, jestli uz se nevyplati jet do Brna? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim jak nekdo muze verit ze 02RS TDi jde naladit na takovej vykon jak slibuje Cimbu. Kdo zna aspon miniamlne prubeh a moznosti vstriku u PD tak vi jake jsou tam problemy s filtrem pevnych castic. Nic na tom nespravi ani piezo:) A ze ten filtr je uz u serie na hrane vam urcite dosvedci ti co jezdi jen kratke trasy. tuhle diskuzi snad nemuze nikdo myslet vazne :) :) :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim jak nekdo muze verit ze 02RS TDi jde naladit na takovej vykon jak slibuje Cimbu. Kdo zna aspon miniamlne prubeh a moznosti vstriku u PD tak vi jake jsou tam problemy s filtrem pevnych castic. Nic na tom nespravi ani piezo:) A ze ten filtr je uz u serie na hrane vam urcite dosvedci ti co jezdi jen kratke trasy. tuhle diskuzi snad nemuze nikdo myslet vazne :) :) :)

Konečně pořádné slovo do pranice :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim jak nekdo muze verit ze 02RS TDi jde naladit na takovej vykon jak slibuje Cimbu. Kdo zna aspon miniamlne prubeh a moznosti vstriku u PD tak vi jake jsou tam problemy s filtrem pevnych castic. Nic na tom nespravi ani piezo:) A ze ten filtr je uz u serie na hrane vam urcite dosvedci ti co jezdi jen kratke trasy. tuhle diskuzi snad nemuze nikdo myslet vazne :) :) :)

souhlas,já to píšu furt.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne se zase libi, jak je t ukazdej chytrej, jak to mit tolik co uvadi nemuze atd atd. By me zajimalo kolik z Vas chytraku jelo v seriove OII RS TDi a kolik z Vas v te chipnute od CIMBU. Hmmm ? Koneckoncu myslim, ze je od nej vic nez seriozni kdyz nabidne chip na vyzkouseni, takze kazdej se muze rozhodnout zda to chtit bude ci nebude a nechat si to zmerit.

Pride mi to, ze je tu moc zavistivejch lidi co se snazi o radoby chiptunning a jakmile se zacne mluvit o velke firme jako je CIMBU nebo SPORTMOTOR atp tak se snazej pomlouvat. Myslim, ze mnozstvi spokojenych zakazniku tehlech firem mluvi za vse. Az tu nekdo bude mit aspon polovinu zakazniku co Cimbu pred par lety tak to budu brat vazne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj,není co závidět. Čip přes 20 tis. Nesmyslné hodnoty,které prostě jen čipem dosáhnout nejde.

Ví to každý,kdo něco ví o motorech a elektronice motoru.

Naše výsledky měření úprav od Cimbu prokázaly něco jinýho.

A je mi jedno, co si o tom kdo myslí, klidně si od nich čipujte auta, to je vaše věc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já těm 178kW taky nevěřím, protože Cimbu říkal, že v sérii to má cca 150kW, což je nesmysl a navýšení ze 125kW na 178kW je "nemožné", respektive výdrž motoru by šla do kytiček a začal by se sypat dříve, než by se ten chip "zajel", ale o to tu nejde, třeba já beru chip jako "přilepšení" oproti sérii, jednak v přechodových režimech, které jsou po něm lepší a potom taky ve výkonu a nemyslím tím konkrétní hodnoty, prostě mi jde o to, že po chipu to musí jezdit znatelně lépe, je jedno, jestli to bude mít 130kW, 140kW nebo 150kW, musím to poznat, k čemuž slouží ta jízdní zkouška, případně změření výkonu před chipem a následně s chipem a člověk hned vidí, jaké je to reálné navýšení a to je myslím to, oč tu zatím (alespoň mně) jde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne se zase libi, jak je t ukazdej chytrej, jak to mit tolik co uvadi nemuze atd atd. By me zajimalo kolik z Vas chytraku jelo v seriove OII RS TDi a kolik z Vas v te chipnute od CIMBU. Hmmm ? Koneckoncu myslim, ze je od nej vic nez seriozni kdyz nabidne chip na vyzkouseni, takze kazdej se muze rozhodnout zda to chtit bude ci nebude a nechat si to zmerit.

Pride mi to, ze je tu moc zavistivejch lidi co se snazi o radoby chiptunning a jakmile se zacne mluvit o velke firme jako je CIMBU nebo SPORTMOTOR atp tak se snazej pomlouvat. Myslim, ze mnozstvi spokojenych zakazniku tehlech firem mluvi za vse. Az tu nekdo bude mit aspon polovinu zakazniku co Cimbu pred par lety tak to budu brat vazne.

Ja jsem taky spokojenej zakaznik jedne teto, jak Ty rikas, velkofirmy. V O2 RS TDi jsem taky jel (dvakrat me to neuchvatilo, ale chapu ze si to sve priznivce najde) V chipnute od Cimbu myslim, ze nejel jeste nikdo a asi ani dlouho nepojede. Presto vsechno si prece necham veset buliky na nos :) Jo a chytrej to ja jsem :) :) :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bojim se do te diskuze zapojit... :help: Ale tak aby sme teda vedeli jaka je pravda, tak ja to zkusim domluvit s Cimbu na nejakej nejblizsi termin kdy bych mohl prijet na zkousku toho chipu a kdyz to pujci na den, tak to dojedu zmerit na valcovou zkusebnu!! Jen mi reknete na kterou? Kdyz rikate ze na Jarove to promeruje a u Srba servisu se mi to zda predrazeny (1900Kc bez DPH-to je fakt dost)!! SKAJA ty snad taky s tim pocitas...? ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim jak nekdo muze verit ze 02RS TDi jde naladit na takovej vykon jak slibuje Cimbu. Kdo zna aspon miniamlne prubeh a moznosti vstriku u PD tak vi jake jsou tam problemy s filtrem pevnych castic. Nic na tom nespravi ani piezo:) A ze ten filtr je uz u serie na hrane vam urcite dosvedci ti co jezdi jen kratke trasy. tuhle diskuzi snad nemuze nikdo myslet vazne :) :) :)

Jak myslis na hrane? Ja zatim zadny problem nemam!! Ty JO?? :p Hele a to si Ty zase myslis ze ty hodnoty si vycucal z prstu??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj,není co závidět. Čip přes 20 tis. Nesmyslné hodnoty,které prostě jen čipem dosáhnout nejde.

Ví to každý,kdo něco ví o motorech a elektronice motoru.

Naše výsledky měření úprav od Cimbu prokázaly něco jinýho.

A je mi jedno, co si o tom kdo myslí, klidně si od nich čipujte auta, to je vaše věc.

Ja myslim ze prave chipem toho dosahnes, spis jde o vydrz motoru a trvanlivost nektrerych soucasti motoru... :) Aby ti motor neudelal na prvni krizovatce papa...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na den ti to auto určitě nepůjčí si myslim.

btw. chipem dosáhneš moc věcí, když chipovali mě, tak jsem se s tim klučinou bavil a říkal, že klidně nadopuje turbo a naftu tak, že to bude z původních 105koní třeba 200koní, ale výdrž v řádu tisíců km. takže asi tak

bejt váma, tak když už cimbu, tak bych se s nim zkusil domluvit, at to zvedne třeba o 15-20koní, ale upraví průběh, jak už tady někdo psal.

Editováno: , autor: Luke288
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim jak nekdo muze verit ze 02RS TDi jde naladit na takovej vykon jak slibuje Cimbu. Kdo zna aspon miniamlne prubeh a moznosti vstriku u PD tak vi jake jsou tam problemy s filtrem pevnych castic. Nic na tom nespravi ani piezo:) A ze ten filtr je uz u serie na hrane vam urcite dosvedci ti co jezdi jen kratke trasy. tuhle diskuzi snad nemuze nikdo myslet vazne :) :) :)

Jak myslis na hrane? Ja zatim zadny problem nemam!! Ty JO?? :p Hele a to si Ty zase myslis ze ty hodnoty si vycucal z prstu??

ja nastesti nemam ani PD a ani ten filtr. takze osobni zkusenost taky nemam. Jen se o motory malinko zajimam, proto ctu i takovehle diskuze. Jestli s tim jezdis normalne tak zadny chronicky problem mit nebudes, to by si zadna automobilka nedovolila. Slovo na hrane znamena, ze je to potecialni problem. No a za tuhle hranu se podle meho nazoru s vykonem jako udava cimbu dostanes. Ten motor neni problem na to naladit, ale problem je tento vykon sloucit s tim filtrem. Sam jsem zvedavej jak se z toho panacek Mr. Cimbu vymota. Na emaily ma jen vyhybave odpovedi. A uprava v ceniku jaksi porad chybi. Doporucuju si precist clanek od p. Vaculika ohledne zitrku u VW na tipcars.cz. Slabsi povahy ktere maji RS TDi at to radeji nectou :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja nastesti nemam ani PD a ani ten filtr. takze osobni zkusenost taky nemam. Jen se o motory malinko zajimam, proto ctu i takovehle diskuze. Jestli s tim jezdis normalne tak zadny chronicky problem mit nebudes, to by si zadna automobilka nedovolila. Slovo na hrane znamena, ze je to potecialni problem. No a za tuhle hranu se podle meho nazoru s vykonem jako udava cimbu dostanes. Ten motor neni problem na to naladit, ale problem je tento vykon sloucit s tim filtrem. Sam jsem zvedavej jak se z toho panacek Mr. Cimbu vymota. Na emaily ma jen vyhybave odpovedi. A uprava v ceniku jaksi porad chybi. Doporucuju si precist clanek od p. Vaculika ohledne zitrku u VW na tipcars.cz. Slabsi povahy ktere maji RS TDi at to radeji nectou :)

Nevim jaka je teda normalni jizda, ale ja ten motor (auto) moc nesetrim. Ze bych radil nekdy ve 2000ot./min to vubec ne...motor vytacim docela dost a casto mu davam co proto!! A krome loupani nekterych casti v interieru jsem zadny problem nemel!! :)...Cimbu psal ze s testovanym autem najeli kolem 50000Km a zadny problemy zatim nemeli...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim jaka je teda normalni jizda, ale ja ten motor (auto) moc nesetrim. Ze bych radil nekdy ve 2000ot./min to vubec ne...motor vytacim docela dost a casto mu davam co proto!! A krome loupani nekterych casti v interieru jsem zadny problem nemel!! :)...Cimbu psal ze s testovanym autem najeli kolem 50000Km a zadny problemy zatim nemeli...

To co popisujes si myslim, ze je normalni jizda nebo jizda na kterou by mel byt vuz s oznacenim RS stavenej. Netocit motor pres 2000min-1 snad ani nebudu komentovat. Jestli jezdis navic jeste dalky, tak se neni cemu divit, ze o filtru ani nevis. Cimbu toho pise hodne... No a vse co tento "mag na vymenu ECU" vypusti do sveta, je pro dost lidi nezpochybnitelne. Jsem na tech 178kW opravu zvedavejch. Jestli se to nekomu povede, tak klobouk dolu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...