Přejít na obsah

Chiptuning - zkušenosti, rady


phill64

Doporučené příspěvky

tak jsem se na stránky Eurotuning díval a můžu jen konstatovat, že buď dosud nezaznamenali, že jsou tu nějaké motory jako je 1,9 TDI (77 kW), 2.0 TDI (103 kW a 125 kW) a řada dalších koncernových motorů nebo si pravděpodobněji myslí, že stačí aktualizovat www stránky tak jednou za 5 let. Každopádně ke svojí škodě tu uvádí i zcela magorský ceny, což je nejspíš rovněž poplatný době vzniku stránek a vsadil bych se, že dávno neplatí. Takže pokud bych se jako náhodný zájemce měl podle těchto stránek rozhodnout, skončil bych určitě někde jinde. Typická ukázka, co může způsobit zastaralá prezentace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem se na stránky Eurotuning díval a můžu jen konstatovat, že buď dosud nezaznamenali, že jsou tu nějaké motory jako je 1,9 TDI (77 kW), 2.0 TDI (103 kW a 125 kW) a řada dalších koncernových motorů nebo si pravděpodobněji myslí, že stačí aktualizovat www stránky tak jednou za 5 let. Každopádně ke svojí škodě tu uvádí i zcela magorský ceny, což je nejspíš rovněž poplatný době vzniku stránek a vsadil bych se, že dávno neplatí. Takže pokud bych se jako náhodný zájemce měl podle těchto stránek rozhodnout, skončil bych určitě někde jinde. Typická ukázka, co může způsobit zastaralá prezentace.

100% souhlas !!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem se na stránky Eurotuning díval a můžu jen konstatovat, že buď dosud nezaznamenali, že jsou tu nějaké motory jako je 1,9 TDI (77 kW), 2.0 TDI (103 kW a 125 kW) a řada dalších koncernových motorů nebo si pravděpodobněji myslí, že stačí aktualizovat www stránky tak jednou za 5 let. Každopádně ke svojí škodě tu uvádí i zcela magorský ceny, což je nejspíš rovněž poplatný době vzniku stránek a vsadil bych se, že dávno neplatí. Takže pokud bych se jako náhodný zájemce měl podle těchto stránek rozhodnout, skončil bych určitě někde jinde. Typická ukázka, co může způsobit zastaralá prezentace.

Tak to se tam radeji ani divat nebudu... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já jsem jen zvědavej, kdy už přestanete jen pindat a konečně si toho "dvoulitra" někdo necháte opravdu načipovat. Mám z toho dojem, že má každej spíš sevřenou prdel, aby nepřišel o záruku. Nedivim se. Sám jsem k tomu měl dost blízko. Jenže v mým případě to byla spíš smůla. Nicméně to už někdo konečně udělejte. Já jsem do toho vletěl asi při 8 t. km, takže dneska s tím mám najeto asi 100 t. km. Když jsem nedávno zkoušel na silnici RS TDI, tak jela sice celkem hezky, ale já bych jí při akceleraci myslím výrazně naprášil. Při rychlostech nad nějakých 150 km mi ovšem díky převodovce ujede.

A co se těch příznivců DP týče, tak jim jejich nadšení neberu, ale ještě jsem asi neviděl auto, který by se neprojevovalo především úžasným oblakem kouře, když za to řidič zatáhne. Naprosto nic proti R nemám a vím, že umí, ale pokud je jeho cílová skupina zákazníků hlavně z oblasti postpubertálních pitomců, který jezděj po městě jak kokoti a není za nima vidět, myslím, že mu to v budování kvalitního renome moc neposlouží. Jsem ze stejnýho města a znám osobně nejen jeho, ale hlavně ty auta každou chvíli potkávám.

jestli opravdu znáš Reeshu,tak proč ses ho nezeptal,proč mu jeho auta,který jezdí po Chomutově tak hulí ? Já jo,řekl,že ten co s tím jezdí to tak chce i za cenu toho hulení. Takže záleží kdo jaký má požadavky a Reesha to podle toho dělá - čip na míru. Mě to když za to pořádně vemu středně zahulí tak jednou z 20 ti akcelerací, taky možná i proto že jsem nechtěl čip jen o 30ps,ale víc...Ale i tak se o tom dá říci,že to nehulí,když je to zřídka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já jsem jen zvědavej, kdy už přestanete jen pindat a konečně si toho "dvoulitra" někdo necháte opravdu načipovat. Mám z toho dojem, že má každej spíš sevřenou prdel, aby nepřišel o záruku. Nedivim se. Sám jsem k tomu měl dost blízko. Jenže v mým případě to byla spíš smůla. Nicméně to už někdo konečně udělejte. Já jsem do toho vletěl asi při 8 t. km, takže dneska s tím mám najeto asi 100 t. km. Když jsem nedávno zkoušel na silnici RS TDI, tak jela sice celkem hezky, ale já bych jí při akceleraci myslím výrazně naprášil. Při rychlostech nad nějakých 150 km mi ovšem díky převodovce ujede.

A co se těch příznivců DP týče, tak jim jejich nadšení neberu, ale ještě jsem asi neviděl auto, který by se neprojevovalo především úžasným oblakem kouře, když za to řidič zatáhne. Naprosto nic proti R nemám a vím, že umí, ale pokud je jeho cílová skupina zákazníků hlavně z oblasti postpubertálních pitomců, který jezděj po městě jak kokoti a není za nima vidět, myslím, že mu to v budování kvalitního renome moc neposlouží. Jsem ze stejnýho města a znám osobně nejen jeho, ale hlavně ty auta každou chvíli potkávám.

jestli opravdu znáš Reeshu,tak proč ses ho nezeptal,proč mu jeho auta,který jezdí po Chomutově tak hulí ? Já jo,řekl,že ten co s tím jezdí to tak chce i za cenu toho hulení. Takže záleží kdo jaký má požadavky a Reesha to podle toho dělá - čip na míru. Mě to když za to pořádně vemu středně zahulí tak jednou z 20 ti akcelerací, taky možná i proto že jsem nechtěl čip jen o 30ps,ale víc...Ale i tak se o tom dá říci,že to nehulí,když je to zřídka.

Zahulí nám to všem, to je jasný, ale to, co jde z výfuku některým lidem, o kterých mluvím, to zůstává rozum stát. A že si to někdo tak přeje ? Tak snad jsou ještě na světě nějaký pravidla a mantinely, ne ?! To by byla pěkná anarchie, kdyby se mělo každýmu magorovi vyhovět s ohledem na jeho "přání". A co na to takhle třeba říct : "hele, tohle já nedělám, nebudu kurvit renome sobě a ostatním životní prostředí". Ale to je asi, jak vidět, nad něčí chápání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já jsem jen zvědavej, kdy už přestanete jen pindat a konečně si toho "dvoulitra" někdo necháte opravdu načipovat. Mám z toho dojem, že má každej spíš sevřenou prdel, aby nepřišel o záruku. Nedivim se. Sám jsem k tomu měl dost blízko. Jenže v mým případě to byla spíš smůla. Nicméně to už někdo konečně udělejte. Já jsem do toho vletěl asi při 8 t. km, takže dneska s tím mám najeto asi 100 t. km. Když jsem nedávno zkoušel na silnici RS TDI, tak jela sice celkem hezky, ale já bych jí při akceleraci myslím výrazně naprášil. Při rychlostech nad nějakých 150 km mi ovšem díky převodovce ujede.

A co se těch příznivců DP týče, tak jim jejich nadšení neberu, ale ještě jsem asi neviděl auto, který by se neprojevovalo především úžasným oblakem kouře, když za to řidič zatáhne. Naprosto nic proti R nemám a vím, že umí, ale pokud je jeho cílová skupina zákazníků hlavně z oblasti postpubertálních pitomců, který jezděj po městě jak kokoti a není za nima vidět, myslím, že mu to v budování kvalitního renome moc neposlouží. Jsem ze stejnýho města a znám osobně nejen jeho, ale hlavně ty auta každou chvíli potkávám.

jestli opravdu znáš Reeshu,tak proč ses ho nezeptal,proč mu jeho auta,který jezdí po Chomutově tak hulí ? Já jo,řekl,že ten co s tím jezdí to tak chce i za cenu toho hulení. Takže záleží kdo jaký má požadavky a Reesha to podle toho dělá - čip na míru. Mě to když za to pořádně vemu středně zahulí tak jednou z 20 ti akcelerací, taky možná i proto že jsem nechtěl čip jen o 30ps,ale víc...Ale i tak se o tom dá říci,že to nehulí,když je to zřídka.

Zahulí nám to všem, to je jasný, ale to, co jde z výfuku některým lidem, o kterých mluvím, to zůstává rozum stát. A že si to někdo tak přeje ? Tak snad jsou ještě na světě nějaký pravidla a mantinely, ne ?! To by byla pěkná anarchie, kdyby se mělo každýmu magorovi vyhovět s ohledem na jeho "přání". A co na to takhle třeba říct : "hele, tohle já nedělám, nebudu kurvit renome sobě a ostatním životní prostředí". Ale to je asi, jak vidět, nad něčí chápání.

jj,taky to nemám rád a Reeshovi jsem kladl důraz,aby to nehulilo,což tak je. On prostě vyhoví no, prý dotyčný chce ať to jede i za tuhle cenu,tak mu to tak nastaví. Taky si myslím,že to pak nedělá dobrou pověst.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já jsem jen zvědavej, kdy už přestanete jen pindat a konečně si toho "dvoulitra" někdo necháte opravdu načipovat. Mám z toho dojem, že má každej spíš sevřenou prdel, aby nepřišel o záruku. Nedivim se. Sám jsem k tomu měl dost blízko. Jenže v mým případě to byla spíš smůla. Nicméně to už někdo konečně udělejte. Já jsem do toho vletěl asi při 8 t. km, takže dneska s tím mám najeto asi 100 t. km. Když jsem nedávno zkoušel na silnici RS TDI, tak jela sice celkem hezky, ale já bych jí při akceleraci myslím výrazně naprášil. Při rychlostech nad nějakých 150 km mi ovšem díky převodovce ujede.

A co se těch příznivců DP týče, tak jim jejich nadšení neberu, ale ještě jsem asi neviděl auto, který by se neprojevovalo především úžasným oblakem kouře, když za to řidič zatáhne. Naprosto nic proti R nemám a vím, že umí, ale pokud je jeho cílová skupina zákazníků hlavně z oblasti postpubertálních pitomců, který jezděj po městě jak kokoti a není za nima vidět, myslím, že mu to v budování kvalitního renome moc neposlouží. Jsem ze stejnýho města a znám osobně nejen jeho, ale hlavně ty auta každou chvíli potkávám.

jestli opravdu znáš Reeshu,tak proč ses ho nezeptal,proč mu jeho auta,který jezdí po Chomutově tak hulí ? Já jo,řekl,že ten co s tím jezdí to tak chce i za cenu toho hulení. Takže záleží kdo jaký má požadavky a Reesha to podle toho dělá - čip na míru. Mě to když za to pořádně vemu středně zahulí tak jednou z 20 ti akcelerací, taky možná i proto že jsem nechtěl čip jen o 30ps,ale víc...Ale i tak se o tom dá říci,že to nehulí,když je to zřídka.

Zahulí nám to všem, to je jasný, ale to, co jde z výfuku některým lidem, o kterých mluvím, to zůstává rozum stát. A že si to někdo tak přeje ? Tak snad jsou ještě na světě nějaký pravidla a mantinely, ne ?! To by byla pěkná anarchie, kdyby se mělo každýmu magorovi vyhovět s ohledem na jeho "přání". A co na to takhle třeba říct : "hele, tohle já nedělám, nebudu kurvit renome sobě a ostatním životní prostředí". Ale to je asi, jak vidět, nad něčí chápání.

Hee jako by jsi me slysel.Samozrejme ze tohle kazdemu rozmlouvam.Je to hodne blba reklama pak kdyz jedes za nekym co ma mou reklamni nalepsku na aute a huli mu to jak fabrika.Ja tohle vazne nedelam me jen huli auto na sprinty.Ale to zase poradne .Jenze to ja pred startem vymenim soft a na normalni cestu s tim nejede.Proto kazdemu radeji reknu "chces vic vymen turbo"... JJ Reeshu znam.Taky se snazim vyhovet ale vetsinou nakonec usoudi ze mam pravdu.A nejhorsi jsou lidi z For.Nejdrive prijdou s tim ze chcou jen trochu pak ze jestli by jeste neslo a nakonec i kdyz maji naliatno km jako prase tak z toho chcou zdimat maximum a kdyz jim neco reknes tak ti pak rikaj neee to vydrzi v klidu, beru si to na triko atd.A hlavne maji milion a jedna otazek co kde kdy a jak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj chlapi, protože s chipy od pana Jandy (CIMBU) zkušenosti mám ( u OII jen 2.0TFSI) rád bych popsal jak to chodí:vždy mi měnil ŘJ u něj doma, zkušební jízdou myslí ujet cca 5-10 km se zapůjčenou upravenou ŘJ a pokud se vám jízda líbí výměnným způsobem vám chiplou ŘJ nainstaluje nebo přesněji nechá vám ve voze tu testovanou.Máte na ni dlouholetou záruku.S testem na Jarově co to dělá asi souhlasit nebude. Chiplé benzíny OII RS jezdí beze sporu dobře tedy není důvodu proč by RS TDi jezdila špatně.Je tu ale dosti podstatný rozdíl mezi oběma motory.Zatímco benzínový BWA i po čipnutí svým kroutícím momentem nepřekračuje výkon max. přenosu 350 Nm na převodovce 02Q a má normální mazání roztřikem oleje klikovým hřídelem, dieslový BMN po čipu dává 420 Nm a to asi nedopadne dobře minimálně pro spojku.Je ale fakt,že Opel Calibra měl také spojku slabou a měnila se po roce-je otázka zda-li takovouto investici budete dlouhodobě akceptovat.Co mě ale zaráží víc, nějak Vás vůbec neznepokojuje jestli to vydrží hlava, ojnice,ojniční ložiska a písty.Jak vite mazání a chlazení pístů motoru BMN není roztřikem od klikového hřídele ale je řešeno v pístu mazacím a chladicím kanálem do kterého v horní úvrati vstříkne tryska olej.Při tovární úpravě by se určitě měnilo vstřikovací olejové čerpadlo v klikové skříni za silnější a asi by se celá mazací a chladicí soustava pístů posílila protože ten nárůst výkonu je příliš velký.Také by se měnila hlava, ojnice a ojniční ložiska.Protože toto SW úprava ŘJ neřešeší buďte ve svém rozhodování opatrní,doporučoval bych to jen tomu kdo může do případné opravy motoru investovat cca 150 000,- bez problémů.Pravděpodobnost propálení pístu, či prasknutí ojnice je dost reálná.To, že vývoj SW tak dlouho trvá je normální, vždyť je to veliká zodpovědnost vůči koncovému uživateli a najetých 50 000 km je málo na získání zkušeností a prověření systému.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pravděpodobnost propálení pístu, či prasknutí ojnice je dost reálná.

Pouze v případě, že to bude dělat nějaký "umělec" stylem "Přidáme, tady taky přidáme, ještě trošku...", ovšem nikoliv v případě odborného zásahu, já si netroufám odhadovat, na co je ten motor stavěný a jaké skrývá rezervy, ale věřím, že někdo, kdo se takovýmito úpravami zabývá již několik let a "spolupracuje" i se Škodovkou v tom má jasno. Chápu, že se může vyskytnout problém s DPF, případně po delší době odejít turbo, ale o písty nebo hlavu strach nemám, přecijenom nachipovaných motorů jezdí poměrně hodně a ještě nikdy jsem neslyšel o takovém případu, alespoň co se týká renomovaných firem. Možná je to také tím, že nepředpokládám takové razantní navýšení výkonu, jaké zatím Mr. Cimbu uvádí a neuvěřím tomu, dokud to na vlastním autě nenabrzdím, podle mne bude reálná hodnota o něco málo níže a v tom případě to odpovídá běžně využívané rezervě motoru, nic výjimečného. Je také možné, že ten motor je na podobný výkon konstruován již nyní, alespoň co se týče konkrétně bloku, kliky, pístů, atd. Koncern se už nechal slyšet, že tento dvoulitr budou ladit na 150kW a obávám se, že hardwarových úprav nebude příliš, pokud se tam neoběví dvojité přeplňování. A v neposlední řadě mi to auto nebude sloužit do smrti a nevěřím, že motor odejde dříve, než příjde omlazení vozového parku ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

motor na zvýšení výkonu konstruován je a 30% není v tom případě zase žádnej extrém. Pochopitelně, že když na něm něco odejde, přikládá se vina ihned zmíněnýmu zásahu. Už jsem taky viděl propálený písty, ale důvod byl přesně ten, co píše SKAJA. Po silnicích jezdí tisíce aut s upraveným SW, ale přesto, že se o to zajímám už řadu let jsem ještě nikdy neslyšel, aby to mělo zásadní vliv třeba na ojnice. Pokud je to tedy uděláno dobře. Mě třeba, jak známo, odešla sice hlava, ale důvod byl ve výrobní vadě. Spolu se mnou se to totiž stalo stovkám dalších majitelů koncernových motorů. Něco jinýho může být turbo nebo spojka, ale o tom se nikdo nepře. Nevím tedy Rosto, z jakých pramenů svoje informace čerpáš, ale stává se pomalu tradicí, že napíšeš celkem zdařilou formou příspěvek, se kterým se dá v jádru souhlasit, ale opepříš ho nějakou poplašnou zprávou, viz. investice za 150 000,-Kč. Nebudu tady tvrdit, že čip tuning je zcela bez rizika. Ale zrovna tak, jako bych dokázal nesmyslnou jízdou oddělat i na neupraveným motoru spojku během pár dnů, kdybych chtěl, uměl bych záměrně zničit i čipovaný motor. Na druhou stranu se dá s týmtéž najezdit statisíce km bez problému, pokud není řidič hovado. Kdybys tu byl déle, resp. kdyby ses prokousal těma stohama starých příspěvků, tak zjistíš, že už se to všechno mnohokrát diskutovalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a nechá ti cimbu tvojí starou ŘJ, když tam dává svojí?

stejně se mi to nějak nechce zdát, protože ta ŘJ musí bejt nakodovaná na tvoje konkrétní budíky a immo, takže nevim, jak by to cimbu dokázal naprogramovat dopředu bez auta

Editováno: , autor: Luke288
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pochopitelně? jako sorry, za ty prachy

a hlavně teda jestli jsem to pochopil, do všech aut (typově samozřejmě) rve uplně stejnej soft. a jak to dělá s immo a PINem na budíkách?

Jednotku normalne prizpusobi.Pokud nemas ke klicum stitek tak si pin vycte a kodovani zkopiruje a je to.Jen by me taky zajimnalo jestli dava do kazdeho vozu presne ten typ obsahu co tam patri SW verzi atd.Ja to delam presne z originalu pro konkretni jednotku a pokud nemam tak si ji stahnu primo z konkretniho vozu.Jeze tohle je rozdil kdyz soft delas a kdyz ho nekde kupujes.Tam pak kombinujess aby usetrili.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono koneckoncu proc by to mel davat kazdemu autu jinej soft, pokud ten co ma je spolehlivej ? Nekdo to dela na miru a nekdo proste udela uni soft kterej v te dane motorizaci proste bez problemu funguje.

Vim, ze se ted najde spousta rejpalku co budou tvrdit, ze to je spatny a kdo vi co, ale 90% chipovanych aut to naprosto vyhovuje. Pokud mate nejake dalsi upravy, jine turbo atd atd atd tak k nemu samozrejme nepujdete, ale jak sem psal, to ste pak z tech 10%.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono koneckoncu proc by to mel davat kazdemu autu jinej soft, pokud ten co ma je spolehlivej ? Nekdo to dela na miru a nekdo proste udela uni soft kterej v te dane motorizaci proste bez problemu funguje.

Vim, ze se ted najde spousta rejpalku co budou tvrdit, ze to je spatny a kdo vi co, ale 90% chipovanych aut to naprosto vyhovuje. Pokud mate nejake dalsi upravy, jine turbo atd atd atd tak k nemu samozrejme nepujdete, ale jak sem psal, to ste pak z tech 10%.

Nee tak to asi nemyslime.Proste v autech jsou ruzne verze rj a sw verze treba oktavia 74kw ma 5 ruznych typu rid.jednotek a u edc16 oct2 je jich daleko vic.Jde o to ze ten upravenej soft je stejnej, stejne nastaveni paliva ,tlaku pradvstriku ale jde o konkretni rj.Treba prijedes s jednotokou, placnu 038 906 018 GN a odjeses s jednotkou 038 906 018 J prni je oktavia 81kwAHF a druha Golf 4 AHF81kw a obe pojedou stejne ale uz kdyz prijedes do servisu tak budou mechosi zmateni.Proste tohle me zajima jestli meni konkretni typ nebo jak to u nej chodi.V podstate je to stejne jedno, pokud to chodi ok tak at tam dava stejnou rj do vsech stejnych typu vozu.By musel mit silenou zasobu jednotek.Ted jsem resil dve rj od znamych chiptuningovych firem ktere se proste tim ze v sobe mely ochrany pokazily.Takze vypajet ochranu, naprogramovat, napajet a jednotka chodila.A jak byl majitel spokojeny ze nemusel ve skodovce platit 30 tis za novou.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pravděpodobnost propálení pístu, či prasknutí ojnice je dost reálná.

Pouze v případě, že to bude dělat nějaký "umělec" stylem "Přidáme, tady taky přidáme, ještě trošku...", ovšem nikoliv v případě odborného zásahu, já si netroufám odhadovat, na co je ten motor stavěný a jaké skrývá rezervy, ale věřím, že někdo, kdo se takovýmito úpravami zabývá již několik let a "spolupracuje" i se Škodovkou v tom má jasno. Chápu, že se může vyskytnout problém s DPF, případně po delší době odejít turbo, ale o písty nebo hlavu strach nemám, přecijenom nachipovaných motorů jezdí poměrně hodně a ještě nikdy jsem neslyšel o takovém případu, alespoň co se týká renomovaných firem. Možná je to také tím, že nepředpokládám takové razantní navýšení výkonu, jaké zatím Mr. Cimbu uvádí a neuvěřím tomu, dokud to na vlastním autě nenabrzdím, podle mne bude reálná hodnota o něco málo níže a v tom případě to odpovídá běžně využívané rezervě motoru, nic výjimečného. Je také možné, že ten motor je na podobný výkon konstruován již nyní, alespoň co se týče konkrétně bloku, kliky, pístů, atd. Koncern se už nechal slyšet, že tento dvoulitr budou ladit na 150kW a obávám se, že hardwarových úprav nebude příliš, pokud se tam neoběví dvojité přeplňování. A v neposlední řadě mi to auto nebude sloužit do smrti a nevěřím, že motor odejde dříve, než příjde omlazení vozového parku ;)

Ahoj, určitě máš pravdu,že čipovaných motorů jezdí hodně, ale jěště žádný neměl takové zvýšení výkonu bez dalších úprav na motoru jako tenhle.Já jsem měl možnost vidět těžce poškozenou 1.9TDI 96kW čiplou na 135 kW a intenzívně používanou v Superbu-praskla ojnice ve vysoké rychlosti a prakticky celý motor byl zničený-předběžný odhad opravy byl 220 000,- a majitel si vyžádal 3 dni na rozmyšlenou a nakonec to ani neopravoval. Já nemám nic proti čipování ale ve své diskuzi problém příliš zlehčujete-může se toho chytit nějaký mladej kluk, agresívním používáním si motor zničí a na opravu nebude mít.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono koneckoncu proc by to mel davat kazdemu autu jinej soft, pokud ten co ma je spolehlivej ? Nekdo to dela na miru a nekdo proste udela uni soft kterej v te dane motorizaci proste bez problemu funguje.

Vim, ze se ted najde spousta rejpalku co budou tvrdit, ze to je spatny a kdo vi co, ale 90% chipovanych aut to naprosto vyhovuje. Pokud mate nejake dalsi upravy, jine turbo atd atd atd tak k nemu samozrejme nepujdete, ale jak sem psal, to ste pak z tech 10%.

Nee tak to asi nemyslime.Proste v autech jsou ruzne verze rj a sw verze treba oktavia 74kw ma 5 ruznych typu rid.jednotek a u edc16 oct2 je jich daleko vic.Jde o to ze ten upravenej soft je stejnej, stejne nastaveni paliva ,tlaku pradvstriku ale jde o konkretni rj.Treba prijedes s jednotokou, placnu 038 906 018 GN a odjeses s jednotkou 038 906 018 J prni je oktavia 81kwAHF a druha Golf 4 AHF81kw a obe pojedou stejne ale uz kdyz prijedes do servisu tak budou mechosi zmateni.Proste tohle me zajima jestli meni konkretni typ nebo jak to u nej chodi.V podstate je to stejne jedno, pokud to chodi ok tak at tam dava stejnou rj do vsech stejnych typu vozu.By musel mit silenou zasobu jednotek.Ted jsem resil dve rj od znamych chiptuningovych firem ktere se proste tim ze v sobe mely ochrany pokazily.Takze vypajet ochranu, naprogramovat, napajet a jednotka chodila.A jak byl majitel spokojeny ze nemusel ve skodovce platit 30 tis za novou.

Uplne jednoduse .. ty chipy od tech jak ty rikas velkych firem fungujou ? Maj spoustu spokojenych zakazniku ? A o tom to je !!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, určitě máš pravdu,že čipovaných motorů jezdí hodně, ale jěště žádný neměl takové zvýšení výkonu bez dalších úprav na motoru jako tenhle.Já jsem měl možnost vidět těžce poškozenou 1.9TDI 96kW čiplou na 135 kW a intenzívně používanou v Superbu-praskla ojnice ve vysoké rychlosti a prakticky celý motor byl zničený-předběžný odhad opravy byl 220 000,- a majitel si vyžádal 3 dni na rozmyšlenou a nakonec to ani neopravoval. Já nemám nic proti čipování ale ve své diskuzi problém příliš zlehčujete-může se toho chytit nějaký mladej kluk, agresívním používáním si motor zničí a na opravu nebude mít.

Ano, s tím souhlasím, že by měl každý zvážit možné problémy a být na ně připraven, stejně tak je jasný, že opravovat motor za 220k nemá smysl, to je daleko výhodnější koupit na vrakáči komplet jiný za zlomek ceny ;)

Ale zase na druhou stranu konkrétně ten tvůj případ s 1.9TDI - tyto motory se u F RS běžně chipují na cca 125kW, slyšel jsem od spousty lidí, co s takto upraveným motorem jezdí, že neměli žádný problém a taky to pěkně proháněli, takže buďto tam mohla být například chyba chipu, že nebyl zcela korektní, nebo vada materiálu, nebylo by to nic nereálného, kdyby ta ojnice byla už od prvopočátku "naprasknutá" nebo zkrátka jinak poškozená, takže těžko takhle zpětně říct na 100%, že to bylo způsobeno chipem, třeba by se to stalo i v sérii, těžko říct, ale i kdyby to bylo v důsledku chipu, tak je to například 1 motor z 1000, samozřejmě to nikdy nelze vyloučit. Je to něco podobného jako psal tuším jirkaK s problémem hlavy, měl chipnutý motor a odešla mu hlava, spoustu lidí by řeklo, že si za to mohl sám a bylo to způsobeno chipem, jenže se tentýž problém projevil i u spousty jiných vozidel se sériovým softwarem - byla to vadná série hlav.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, určitě máš pravdu,že čipovaných motorů jezdí hodně, ale jěště žádný neměl takové zvýšení výkonu bez dalších úprav na motoru jako tenhle.Já jsem měl možnost vidět těžce poškozenou 1.9TDI 96kW čiplou na 135 kW a intenzívně používanou v Superbu-praskla ojnice ve vysoké rychlosti a prakticky celý motor byl zničený-předběžný odhad opravy byl 220 000,- a majitel si vyžádal 3 dni na rozmyšlenou a nakonec to ani neopravoval. Já nemám nic proti čipování ale ve své diskuzi problém příliš zlehčujete-může se toho chytit nějaký mladej kluk, agresívním používáním si motor zničí a na opravu nebude mít.

Ano, s tím souhlasím, že by měl každý zvážit možné problémy a být na ně připraven, stejně tak je jasný, že opravovat motor za 220k nemá smysl, to je daleko výhodnější koupit na vrakáči komplet jiný za zlomek ceny ;)

Ale zase na druhou stranu konkrétně ten tvůj případ s 1.9TDI - tyto motory se u F RS běžně chipují na cca 125kW, slyšel jsem od spousty lidí, co s takto upraveným motorem jezdí, že neměli žádný problém a taky to pěkně proháněli, takže buďto tam mohla být například chyba chipu, že nebyl zcela korektní, nebo vada materiálu, nebylo by to nic nereálného, kdyby ta ojnice byla už od prvopočátku "naprasknutá" nebo zkrátka jinak poškozená, takže těžko takhle zpětně říct na 100%, že to bylo způsobeno chipem, třeba by se to stalo i v sérii, těžko říct, ale i kdyby to bylo v důsledku chipu, tak je to například 1 motor z 1000, samozřejmě to nikdy nelze vyloučit. Je to něco podobného jako psal tuším jirkaK s problémem hlavy, měl chipnutý motor a odešla mu hlava, spoustu lidí by řeklo, že si za to mohl sám a bylo to způsobeno chipem, jenže se tentýž problém projevil i u spousty jiných vozidel se sériovým softwarem - byla to vadná série hlav.

Ahoj plně s Tebou souhlasím ale připravovaný čip tak úplně běžný není,že?Protože pan Janda s uvedením na trh nespěchá, možná i on sám má pochybnosti zda-li to motor vydrží či prostě chce na testovacím voze naběhat více kilometrů aby měl jistotu.V automobilkách by se tato úprava testovala na několika motorech až do jejich zničení či do průběhu 500 000 km aby byla jistota.Toto si Cimbu pochopiteně dovolit nemůže a tak si myslm, že tato atraktivní úprava je spíše pro movité kolegy- v případě opravy- protože tu určité riziko vždycky bude.

Stejně chlapi o co by bylo lepší kdyby přímo automobilky nabízely sportovní úpravy svých vozů v několika výkonovvých variantách, podobně jako to bylo u staré Audi TT 1.8, ubylo by spousta pochyb a obav.Přeci jen továrně ověřená úprava je nejlepší.Ale jinak Vás rozhodně nechci otrávit svými obavami jen bych nechtěl aby se rubrika Servis a opravy stala místem zklamaných nadějí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...