SKAJA Vloženo 25. Září 2007 Sdílet Vloženo 25. Září 2007 No já to četl už relativně dávno, tuším to bylo na autorevue.cz. Je to mazec, ale zase na druhou stranu každý svého štěstí strůjce a kdo si nechal u této firmy něco upravit byl s prominutím vůl, vždyť stačí se podívat na jejich styl komunikace a znalosti jazyka (například maily v daném topicu zde na fóru). Navíc to co říkali byly naprosté nesmysly, například zajetí motoru po úpravě nebo chip motorů bez ŘJ, kdo nerozumí takovýmhle základním věcem, tak by měl být rád za sériový stav a vůbec se nepouštět do nějakého tuningu. Proto taky uvažuji pouze o úpravě od Cimbu, případně Reeshi, tam je myslím relativně vysoká šance na kvalitní práci, ani Sportmotoru příliš nedůvěřuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 2. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2007 Tak jsem se dovedel od kamarada reditele AutoPodbabska a rovnez kamarada Jandy Cimbu ze chip do RS Oktavie zatim bohuzel neni a ani nevi zda bude dokud se nevyresi problem s filtrem castic.Bohuzel Audi a Skoda se potykaji s potizemy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 2. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2007 Tak jsem se dovedel od kamarada reditele AutoPodbabska a rovnez kamarada Jandy Cimbu ze chip do RS Oktavie zatim bohuzel neni a ani nevi zda bude dokud se nevyresi problem s filtrem castic.Bohuzel Audi a Skoda se potykaji s potizemy. obzvlášť Audi v Německu, už je dost zákazníků nasratých a je z toho docela šrumec, ať žije ekologie DPF VW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 22. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2007 Se tu taky řešilo kolik může mít OII RS skutečný výkon, tady je jeden zajímavý test.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 22. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2007 taky se povídalo, že motory VW mají zpravidla výkon podstatně vyšší. Podle těch měření to moc nevypadá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 22. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2007 taky se povídalo, že motory VW mají zpravidla výkon podstatně vyšší. Podle těch měření to moc nevypadá. Jj, proto jsem to sem hodil...kilowatt sem nebo tam vem čert, ale ty desítky kilowatt jsou alarmující... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 12. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2007 Tak uz je nekdo mezi nama s ciplou RS TDi ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 11. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2007 (editace) Tak chtelo by to ozivit mrtvou diskuzi. Po dlouhem case jsem zavital na stranky Mr. Cimbu a k memu prekvapeni (uz jsem myslel ze se nedockame) pribila v ceniku uprav take Octavia RS TDI - 20 486Kc s DPH!! Editováno: 11. Prosinec 2007, autor: Doli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 11. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2007 Tak chtelo by to ozivit mrtvou diskuzi. Po dlouhem case jsem zavital na stranky Mr. Cimbu a k memu prekvapeni (uz jsem myslel ze se nedockame) pribila v ceniku uprav take Octavia RS TDI - 20 486Kc s DPH!! tak za ty prachy bych jel radši na dovolenou příde mi to teda hafo moc drahý... taky jsem netušil, že se dá "chipnout" 2.0 FSI... myslel jsem, že to u atmosféry nejde... taky to stojí tuším zwanzig a přibude cca 9 kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bburago Vloženo 11. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2007 Se tu taky řešilo kolik může mít OII RS skutečný výkon, tady je jeden zajímavý test.. Jó to se dalo čekat. Ale to Audi je fakt frajeřina. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bburago Vloženo 11. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2007 tak za ty prachy bych jel radši na dovolenou příde mi to teda hafo moc drahý... taky jsem netušil, že se dá "chipnout" 2.0 FSI... myslel jsem, že to u atmosféry nejde... taky to stojí tuším zwanzig a přibude cca 9 kW Hele Vorlajzi oni už se ty RSáci začínají zbrojit i na zimu . Prý aby jím to lépe táhlo (ven ze zatáček do příkopů) a aby nemuseli čekat na léto až nám natrhnouu zadnici . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 11. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2007 Hele Vorlajzi oni už se ty RSáci začínají zbrojit i na zimu . Prý aby jím to lépe táhlo (ven ze zatáček do příkopů) a aby nemuseli čekat na léto až nám natrhnouu zadnici . No jasny neni nad to zacit vcas!! RSa narozdil od Scoutu drzi stopu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bburago Vloženo 11. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2007 No jasny neni nad to zacit vcas!! RSa narozdil od Scoutu drzi stopu! Jó ono RSo drží stopu ,ale když ho táhne pes , který tu stopu zachytil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 11. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2007 Jó ono RSo drží stopu ,ale když ho táhne pes , který tu stopu zachytil. Ale prosim te...vsichni vime jak to doopravdy je!! Nemusite se stydet, mame s vami soucit... Asi se domluvime se skajou a zajedem ve volnem case navstivit pana Jandu! At uz se dozvime nejaka fakta ohledne jeho hodnot po uprave... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 11. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2007 Tak chtelo by to ozivit mrtvou diskuzi. Po dlouhem case jsem zavital na stranky Mr. Cimbu a k memu prekvapeni (uz jsem myslel ze se nedockame) pribila v ceniku uprav take Octavia RS TDI - 20 486Kc s DPH!! tak ta cena mně nikterak nepřekvapuje. U renomovaných firem, jako je Cimbu bude plus mínus všude stejná. Už se tady o těch levných tuning firmách napsalo hodně, tak kdo uvažuje o čipu, doporučuju tohle čtení před spaním. Na to kolik ten motor stojí, se nevyplatí šetřit na úpravě softu a nechat do toho hrabat nějakýho leváka. Co mě ale udivuje značně, že Janda skutečně dal ofiko do tabulky ten výkon a krouťák, o kterým se dlouho předem povídalo. Kdo ještě nečet, tak je to u RS TDI 178 kW (241 PS) při 4 200 ot. a 420 Nm od 2 500 do 3 500 ot.. To je teda nářez, protože zvýšení výkonu je o 42% je nejvíc, co kdy jakýmu motoru nadělil. Když naftový ereso vyjelo, tak jsem s ním o tom mluvil a říkal, že to asi o moc víc, než v sérii nepůjde, že odhaduje tak asi na 190 PS a ejhle. No docela bych to vyzkoušel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dms Vloženo 11. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2007 tak ta cena mně nikterak nepřekvapuje. U renomovaných firem, jako je Cimbu bude plus mínus všude stejná. Už se tady o těch levných tuning firmách napsalo hodně, tak kdo uvažuje o čipu, doporučuju tohle čtení před spaním. Na to kolik ten motor stojí, se nevyplatí šetřit na úpravě softu a nechat do toho hrabat nějakýho leváka. Co mě ale udivuje značně, že Janda skutečně dal ofiko do tabulky ten výkon a krouťák, o kterým se dlouho předem povídalo. Kdo ještě nečet, tak je to u RS TDI 178 kW (241 PS) při 4 200 ot. a 420 Nm od 2 500 do 3 500 ot.. To je teda nářez, protože zvýšení výkonu je o 42% je nejvíc, co kdy jakýmu motoru nadělil. Když naftový ereso vyjelo, tak jsem s ním o tom mluvil a říkal, že to asi o moc víc, než v sérii nepůjde, že odhaduje tak asi na 190 PS a ejhle. No docela bych to vyzkoušel. tady se někdo rozhodl pohřbívat TDI motory ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 11. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2007 tady se někdo rozhodl pohřbívat TDI motory ? Proc? Co napsal spatnyho? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 11. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2007 myslim, že reakce byla směřována na Cimbu v souvislosti s tim brutálním nárůstem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 11. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2007 Proc? Co napsal spatnyho? Nic.Dms spíše nesouhlasí s tak výkonným čipem motoru, ani se mu nedivím.Tenhle motor bych si taky raději jen rád vyzkoušel ale doma bych ho mít nechtěl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 11. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2007 jj, já taky ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 11. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2007 Nic.Dms spíše nesouhlasí s tak výkonným čipem motoru, ani se mu nedivím.Tenhle motor bych si taky raději jen rád vyzkoušel ale doma bych ho mít nechtěl. No kazdopadne bych tam chtel zajet na zkousku. Pak budem vedet jak je to doopravdy! Proc ceho se bojis? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 11. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2007 No kazdopadne bych tam chtel zajet na zkousku. Pak budem vedet jak je to doopravdy! Proc ceho se bojis? Vem si, že i origo motor s 350 Nm to je při zapálení směsi ve válci šílená rána na klikové soustrojí, nárůst na 420 Nm je prostě moc velký nárůst a životnost motoru tím bude zákonitě poznamenána.Můžeš namítnout, že motorů s tímto výkonem a kroutícím momentem běhá v jiných značkách povícero, ano to je pravda ale je taky pravda, že ty motory mají kované ojnice, spoustu součástek ze zušlechtěných materiálů, zesílené hlavy, jiná klliková ložiska atd. Motor v RS má vše toto origo a ikdyž je v něm materiálová rezeva bude to hodně na hraně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 11. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2007 (editace) Vem si, že i origo motor s 350 Nm to je při zapálení směsi ve válci šílená rána na klikové soustrojí, nárůst na 420 Nm je prostě moc velký nárůst a životnost motoru tím bude zákonitě poznamenána.Můžeš namítnout, že motorů s tímto výkonem a kroutícím momentem běhá v jiných značkách povícero, ano to je pravda ale je taky pravda, že ty motory mají kované ojnice, spoustu součástek ze zušlechtěných materiálů, zesílené hlavy, jiná klliková ložiska atd. Motor v RS má vše toto origo a ikdyž je v něm materiálová rezeva bude to hodně na hraně. Ja mel na mysli seriove provedeni. Co je na tom spatneho? Editováno: 11. Prosinec 2007, autor: Doli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 11. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2007 je to zatraceně hodně !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 11. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2007 podle mě to nemůže brzda ukázat, pochybuju, že by byl Cimbu takovej sebevrah Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.