Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

No já to četl už relativně dávno, tuším to bylo na autorevue.cz. Je to mazec, ale zase na druhou stranu každý svého štěstí strůjce a kdo si nechal u této firmy něco upravit byl s prominutím vůl, vždyť stačí se podívat na jejich styl komunikace a znalosti jazyka (například maily v daném topicu zde na fóru). Navíc to co říkali byly naprosté nesmysly, například zajetí motoru po úpravě nebo chip motorů bez ŘJ, kdo nerozumí takovýmhle základním věcem, tak by měl být rád za sériový stav a vůbec se nepouštět do nějakého tuningu. Proto taky uvažuji pouze o úpravě od Cimbu, případně Reeshi, tam je myslím relativně vysoká šance na kvalitní práci, ani Sportmotoru příliš nedůvěřuji ;)

Vloženo

Tak jsem se dovedel od kamarada reditele AutoPodbabska a rovnez kamarada Jandy Cimbu ze chip do RS Oktavie zatim bohuzel neni a ani nevi zda bude dokud se nevyresi problem s filtrem castic.Bohuzel Audi a Skoda se potykaji s potizemy.

Vloženo
Tak jsem se dovedel od kamarada reditele AutoPodbabska a rovnez kamarada Jandy Cimbu ze chip do RS Oktavie zatim bohuzel neni a ani nevi zda bude dokud se nevyresi problem s filtrem castic.Bohuzel Audi a Skoda se potykaji s potizemy.

obzvlášť Audi v Německu, už je dost zákazníků nasratých a je z toho docela šrumec, ať žije ekologie DPF VW

  • o 3 týdny později...
Vloženo
taky se povídalo, že motory VW mají zpravidla výkon podstatně vyšší. Podle těch měření to moc nevypadá.

Jj, proto jsem to sem hodil...kilowatt sem nebo tam vem čert, ale ty desítky kilowatt jsou alarmující...

  • o 3 týdny později...
  • o 5 týdny později...
Vloženo
Tak chtelo by to ozivit mrtvou diskuzi. :p

Po dlouhem case jsem zavital na stranky Mr. Cimbu a k memu prekvapeni (uz jsem myslel ze se nedockame)

pribila v ceniku uprav take Octavia RS TDI - 20 486Kc s DPH!! :)

tak za ty prachy bych jel radši na dovolenou :D příde mi to teda hafo moc drahý...

taky jsem netušil, že se dá "chipnout" 2.0 FSI... myslel jsem, že to u atmosféry nejde... :) taky to stojí tuším zwanzig a přibude cca 9 kW :D:aggressive:

Vloženo
tak za ty prachy bych jel radši na dovolenou :D příde mi to teda hafo moc drahý...

taky jsem netušil, že se dá "chipnout" 2.0 FSI... myslel jsem, že to u atmosféry nejde... :) taky to stojí tuším zwanzig a přibude cca 9 kW :D:aggressive:

Hele Vorlajzi oni už se ty RSáci začínají zbrojit i na zimu . Prý aby jím to lépe táhlo (ven ze zatáček do příkopů) a aby nemuseli čekat na léto až nám natrhnouu zadnici .

Vloženo
Hele Vorlajzi oni už se ty RSáci začínají zbrojit i na zimu . Prý aby jím to lépe táhlo (ven ze zatáček do příkopů) a aby nemuseli čekat na léto až nám natrhnouu zadnici .

No jasny neni nad to zacit vcas!! lol RSa narozdil od Scoutu drzi stopu! :p

Vloženo
Jó ono RSo drží stopu ,ale když ho táhne pes , který tu stopu zachytil. :p:p

Ale prosim te...vsichni vime jak to doopravdy je!! :p Nemusite se stydet, mame s vami soucit... :rip:

Asi se domluvime se skajou a zajedem ve volnem case navstivit pana Jandu! :) At uz se dozvime nejaka fakta ohledne jeho hodnot po uprave... :)

Vloženo
Tak chtelo by to ozivit mrtvou diskuzi. :p

Po dlouhem case jsem zavital na stranky Mr. Cimbu a k memu prekvapeni (uz jsem myslel ze se nedockame)

pribila v ceniku uprav take Octavia RS TDI - 20 486Kc s DPH!! :)

tak ta cena mně nikterak nepřekvapuje. U renomovaných firem, jako je Cimbu bude plus mínus všude stejná. Už se tady o těch levných tuning firmách napsalo hodně, tak kdo uvažuje o čipu, doporučuju tohle čtení před spaním. Na to kolik ten motor stojí, se nevyplatí šetřit na úpravě softu a nechat do toho hrabat nějakýho leváka.

Co mě ale udivuje značně, že Janda skutečně dal ofiko do tabulky ten výkon a krouťák, o kterým se dlouho předem povídalo. Kdo ještě nečet, tak je to u RS TDI 178 kW (241 PS) při 4 200 ot. a 420 Nm od 2 500 do 3 500 ot.. To je teda nářez, protože zvýšení výkonu je o 42% je nejvíc, co kdy jakýmu motoru nadělil. Když naftový ereso vyjelo, tak jsem s ním o tom mluvil a říkal, že to asi o moc víc, než v sérii nepůjde, že odhaduje tak asi na 190 PS a ejhle. No docela bych to vyzkoušel.

Vloženo
tak ta cena mně nikterak nepřekvapuje. U renomovaných firem, jako je Cimbu bude plus mínus všude stejná. Už se tady o těch levných tuning firmách napsalo hodně, tak kdo uvažuje o čipu, doporučuju tohle čtení před spaním. Na to kolik ten motor stojí, se nevyplatí šetřit na úpravě softu a nechat do toho hrabat nějakýho leváka.

Co mě ale udivuje značně, že Janda skutečně dal ofiko do tabulky ten výkon a krouťák, o kterým se dlouho předem povídalo. Kdo ještě nečet, tak je to u RS TDI 178 kW (241 PS) při 4 200 ot. a 420 Nm od 2 500 do 3 500 ot.. To je teda nářez, protože zvýšení výkonu je o 42% je nejvíc, co kdy jakýmu motoru nadělil. Když naftový ereso vyjelo, tak jsem s ním o tom mluvil a říkal, že to asi o moc víc, než v sérii nepůjde, že odhaduje tak asi na 190 PS a ejhle. No docela bych to vyzkoušel.

tady se někdo rozhodl pohřbívat TDI motory ? ;)

Vloženo
Nic.Dms spíše nesouhlasí s tak výkonným čipem motoru, ani se mu nedivím.Tenhle motor bych si taky raději jen rád vyzkoušel ale doma bych ho mít nechtěl.

No kazdopadne bych tam chtel zajet na zkousku. Pak budem vedet jak je to doopravdy! ;)

Proc ceho se bojis? :)

Vloženo
No kazdopadne bych tam chtel zajet na zkousku. Pak budem vedet jak je to doopravdy! ;)

Proc ceho se bojis? :)

Vem si, že i origo motor s 350 Nm to je při zapálení směsi ve válci šílená rána na klikové soustrojí, nárůst na 420 Nm je prostě moc velký nárůst a životnost motoru tím bude zákonitě poznamenána.Můžeš namítnout, že motorů s tímto výkonem a kroutícím momentem běhá v jiných značkách povícero, ano to je pravda ale je taky pravda, že ty motory mají kované ojnice, spoustu součástek ze zušlechtěných materiálů, zesílené hlavy, jiná klliková ložiska atd. Motor v RS má vše toto origo a ikdyž je v něm materiálová rezeva bude to hodně na hraně.

Vloženo (editace)
Vem si, že i origo motor s 350 Nm to je při zapálení směsi ve válci šílená rána na klikové soustrojí, nárůst na 420 Nm je prostě moc velký nárůst a životnost motoru tím bude zákonitě poznamenána.Můžeš namítnout, že motorů s tímto výkonem a kroutícím momentem běhá v jiných značkách povícero, ano to je pravda ale je taky pravda, že ty motory mají kované ojnice, spoustu součástek ze zušlechtěných materiálů, zesílené hlavy, jiná klliková ložiska atd. Motor v RS má vše toto origo a ikdyž je v něm materiálová rezeva bude to hodně na hraně.

Ja mel na mysli seriove provedeni. :) Co je na tom spatneho?

Editováno: , autor: Doli

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...