Přejít na obsah

Chiptuning - zkušenosti, rady


phill64

Doporučené příspěvky

čau, takže já mám 2.0tdi 103kw, chip už nevím od koho na 125kw prej s rs jsem jezdil uplně stejně takže to tam asi bylo takvoej výkon, ale ted jsem u TDICHIP.cz nechal nachipovat auto na motorové brzdě a mám tam 143kw a 435Nm, a RS tdi absolutně nestíhaj, kamoš má rs tdi chip nevím od koho a měl by tam mít 154kw co mu řekli, ale jede nám to uplně stejně a to to testujem každej týden, tzn jestli někdo chce výkon z tdi 103kw tak at se obrátí na tdichip.cz, mám najeto s chipem 50tis moje auto má najeto 260tis je to jak nové, kdo nevěří rád ukážu.

143kw na seriových komponentech 2.0TDI, no tak to muhahaha...

...jinak pěkné promo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

U DSG na 6° mokré spojce je to 350Nm softwarově a 500Nm hardwarově. Dát ji tedy nad 350Nm jí neškodí, jen na to není nastavená a těžko zaručit jak se bude chovat. U mě se chová pořád stejně. Specializované firmy (žádná v ČR :() umí DSG překopat SW na limit 500Nm a upravit další parametry. U tiptronicu bych to viděl snad podobně, ale víc ti asi řeknou na německých diskuzích

Editováno: , autor: RichardD
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

http://www.prlog.org/10515638-chipmasters-chiptuning-london-starts-offering-dsg-remaps-dsg-gearbox-remapping.html

http://www.namotorsports.net/detail.cfm/part_cd/UNDSG2.0TSTG1

Bohuzel uz jsem nenasel zahranicni diskuzi kde se o tom dost psalo. Zapojil se i clovek z firmy v Kanade ktera tyto upravy dela a vysvetloval tam co a jak s tim jde a jak je co nastaveny (u DSG). Od nej mam to 500Nm pro 6°. Resilo se to docela i tady:

forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=1393&pid=1053958&mode=all

(neni na zacatku http:// protoze toto forum blokuje odkazy na octaviaclub.cz, to mi pripada dost ubohe, vsichni jsme stejne krve)

O Tiptroniku se zminoval Cosby a o DSG zase omicron, ja byl zpocatku skeptik, ale pak jsem si o tom neco dohledal a upravovat DSG opravdu lze, jen to nedela kde kdo.

Tebe s 2.0TFSI bude zajímat tohle:

:) Je to video z vývoje,ale docela solidní, řadí to jak drak :) Jen těch 8tis bych už moc netočil :)

Editováno: , autor: RichardD
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně šlo hlavně o tu sérii, já totiž našel, že 350Nm je maximum a HW ohrana je při 380Nm. Těch 500Nm jsem nikde nenašel, proto mně to zajímalo. Že se dá upravovat DSG ja SW, tak HW vím, před cca 2 týdny jsem už psal do UK jedné firmě, co prodává ugrade, ale nereagovali :-( Aktuálně mám změřených 371Nm, tak snad to nezničím :-)

Jinak video krásné, to jo :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

na ABC tuning jsem slyšel a četl jen samý šílenosti a to co čtu o tom "postupně nabíhajícím softwaru" to jen potvrzuje. Obávám se, že si zase někdo naběh. Nikoliv postupně, ale pěkně hubou a naráz. Nechápu, jak ta firma může vůbec s takovým renome ještě fungovat. K tomu prvnímu dotazu bych jednoznačně doporučil CIMBU. Já to mám od Motordesign a taky o.k..

CIMBU je jednička...Mám amaximální spokojenost:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravím, tak se podělím se svými zkušenostmi s chipema na OII 1,9 TDI 77kW.

Ve fábce mám chip od Cimbu, auto má najeto 120 000 km z toho 60 000 s chipem. Je to Fabia HTP 1,2 47 kW. Motor slabej ale do města a na krátké popojíždění bohatě stačí.

Takže jsem zvažoval kam dát OII, Cumbu je dost drahý a tak jsem nakonec zvolil mereni-vykonu.cz. Nebyly tu na ně žádné negativní rekce, v historii jsem našel nějaké problémy s Volvem, neuměli nový typ auta a měli nyní velice zajímavou prázdninovou slevu, takže nebylo co řešit.

Domluvili jsme se a výsledkem je varianta 93 kW a 306Nm, nechtěl jsem výkon zvedat k maximálním hranicím.

Chování příjemné, zkouška na brzdě před a po chipu. Zkušební jízda a teprve potom placení.

Auto jezdí dobře, nikde žádné zvuky a akcelerace na 3 - 4 - 5 je znatelně lepší.

Podle palubního počítače šla dolů spotřeba, protože jezdím do práce cca 21 km a po měřených úsecích, tak je spotřeba opravdu malá. Po dálnici při jízdě okolo 130 - 140 km/hod jsem měl spotřebu 5,4 a při jízdách do práce ustálenou rychlostí 70 - 80 km/hod (díky měřícím kamerám, je tam 70) tak jsem měl spotřebu 4,5-4,9.

Nyní mám spotřebu při jízdě rychlostí 70 - 80 okolo 4,2 l., ale je to zatím pouze za 2 dny, tak je to ještě zkreslené, až jak budu tankovat do nádrže.

Připojuji i měření výkonu

post-16116-0-15319900-1313654554_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zvláštní graf. Zajímalo by mne jak měřili ty otáčky pod 1000 ot/min.

Podle mě by měli v serii naměřit kolem 85kW jako u každé 77kW ;)

Tedy to máš čipnuté tak o 8-10kW.

P.S.: Nevšimnul sis na jaký převodový stupeň to měřili?

Editováno: , autor: Dodo-Kolín
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zvláštní graf. Zajímalo by mne jak měřili ty otáčky pod 1000 ot/min.

Podle mě by měli v serii naměřit kolem 85kW jako u každé 77kW ;)

Tedy to máš čipnuté tak o 8-10kW.

P.S.: Nevšimnul sis na jaký převodový stupeň to měřili?

Sledoval jsem to na monitoru obrazovky a řadil tam minimálně 4ku a mám pocit že i za 5, ale to opravdu nemohu tvrdit, auto bylo na válcích stále. Nejdříve nastartoval provedl první měření, vypnul motor a připojil se k řídící jednotce. Sledoval jsem jak se na monitrou notebooku mění obrazovky, ale co to opravdu nešlo. Obrazovky přepínal jak na noťasovi, tak něco dělal s tlačítky pod volantel n PP.

V průběhu chipování provedl ještě 1x meření válcovou brzdou, poté znovu připojil noťase a nakonec ještě jedno měření. Při měření vystoupil z auta, šel něco kontrolovat a kola na válci se pomalu točila, tak jestli to není tím. Přiznám se, že toto mě nenapadlo, zvláště když brzdu používají dlouhodobě.

Vše trvalo ca 45 minut. Taky jsem se ptal že má O2 v podstatě stejný výkon v sérii jako je uváděné, když jsem se zde dočetl, že je výko většinou vyšší. Nijak to nekomentoval, ale je faktem, že auto bylo před tím docelka líné a nic moc nejelo.

Pocitově je opravdu živější, v otáčkách nad 2 000 to má docela záběr, to předtím nemělo. No a tu spotřebu budu muset ověřit dlouhodobějším provozem.

Editováno: , autor: johank
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze ja som sa vratil s mereni-vykonu.cz ale pre to aby mi tam nahrali povodny sftware. Na doporucenie som tam isiel od znameho. Auto jazdilo neceleho pol rok a odisiel zotrvak. Nastastie som nahodou dostal k majitelovi profituningu co je jedna zo spiciek CR/SR a len tak sme sa pozreli co tam vlastne je nahrate. Ja aj on ostal nemilo prekvapeny aj ked povedal ze videl uz aj horsie. Povodne hodnoty boli komplet jednoducho navysene o 26% plus hovoril nieco o pomenenych uhloch. Bez toho aby vedel ze zotrvak je novy tak povedal ze vydrzi na tomto max 20000km. Nie je tam urobeny ziadny pozvolny nabeh ale rovno kopanec. Rovnako hovoril ze je tam zbytocne vela nafty od 3000 hore. Takze tolko moja skusenost priamo v mereni-vykonu.cz. Pri spatnom nahodeni sa nakoniec pan, ktory vystupoval prijemne a musim povedat ze to vzal celkom dobre, priznal ze ma jedno "nastavenie" a dava to vsade.

Editováno: , autor: miskoos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jak jsi v tomto případě uplatnil u mereni-vykonu.cz reklamaci na vrácení peněz za chiptuning? Škoda že jsem to nenašel dříve, protože na netu na ně bylo doporučení, že je vše OK a 20 000,- kč za cimbu se mi dávat nechtělo.

Editováno: , autor: johank
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak uvidím, doklady od nich mám a případně budu reklamovat.

Protože osobně se ve čtení křivky nevyznám, tak se mi zdá i logické aby ve své podstatě kopírovala původní křivku a cca od 1700 otáček je nárůst proti původní křivce. Octávka s 1,9 TDI není žádným závodníkem na akceleraci na jedničku.

Mě zajímala spíše akcelerace při vyšší rychlosti pro předjíždění, nikoliv na to abych rycle vyletěl na semaforech. Motor po těch 2 500 - 3000 ztrácel výkon na předjetí.

No a na tu spojku si myslím, že opravdu asi hodně záleží na jízdě a na tom jak má člověk těžkou nohu. To je stejné jako se spotřebou někdo se nedostane po 8 l a druhý s tím samým autem dokáže jet za 5 litrů.

Budu auto pečlivě sledovat, chip mám 2 dny a uvidím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze ja som sa vratil s mereni-vykonu.cz ale pre to aby mi tam nahrali povodny sftware. Na doporucenie som tam isiel od znameho. Auto jazdilo neceleho pol rok a odisiel zotrvak. Nastastie som nahodou dostal k majitelovi profituningu co je jedna zo spiciek CR/SR a len tak sme sa pozreli co tam vlastne je nahrate. Ja aj on ostal nemilo prekvapeny aj ked povedal ze videl uz aj horsie. Povodne hodnoty boli komplet jednoducho navysene o 26% plus hovoril nieco o pomenenych uhloch. Bez toho aby vedel ze zotrvak je novy tak povedal ze vydrzi na tomto max 20000km. Nie je tam urobeny ziadny pozvolny nabeh ale rovno kopanec. Rovnako hovoril ze je tam zbytocne vela nafty od 3000 hore. Takze tolko moja skusenost priamo v mereni-vykonu.cz. Pri spatnom nahodeni sa nakoniec pan, ktory vystupoval prijemne a musim povedat ze to vzal celkom dobre, priznal ze ma jedno "nastavenie" a dava to vsade.

Tak to si ma velmi nepotesil, som rozmyslal, ze pojdem chipnut tam vzhladom na tu ich cenovu akciu :-/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsem cca před 3 týdny hledal kde dát chip, četl jsem zde v diskusi i jinde. Bohužel jsem negativní reakci nenašel a využil jsem tuto "cenovou akci". Vycházel jsem i z toho, že BMW klub má s nimi dohodu na chipy. No a jméno majitele firmy dle OR jsem nalezl ve spojistosti s rallye. Na stránkách mají křivku výkonu z měření a porovnával jsem ji i s jinými. V tomto jsem ale laik a tak se mi průběh zdál stejný - takže jsem do toho nakonec šel.

Navíc jsem nechtěl nastavit žádný maximální výkon, požadavek byl na zvýšení pružnosti ve vyšších otáčkách pro předjíždění a aby auto vyhovovalo emisím (v listopadu jsu na technickou a budou se měřit emise).

Reakce Miskoose mě zaskočila, ale již byĺo nahráno.

Moje subjektivní pocity:

- auto jezdí stejně, nic necuká, žádné divné zvuky nebo klepání, otáčky na volnoběh jsou stejné jako dřív

- spotřeba mírně nižší nebo stejná, je to dáno, že jezdím od Zbraslavi po strakonické tunelama, tam se měří kamerama takže jedu 70 - 80 km/hod.

Spotřebu mám okolo 4,5 l, pokud není doprava hustá a jedu plynule, tak okolo 4,00l

Při jízdě na dálnici 130 - 140 km/hod je spotřeba cca 5,5 l.

nyní jsem dal plnou nádrž (53 l) a PP mi ukázal dojezd 1 220 km, až vyjedu poznám zda lže nebo je to pravda.

- akcelerace na 4 - 5 se výrazně zlepšila, auto reaguje na plyn a jede to. Když jsem to testoval, tak mi jenom klepaly kabely od rádia, ty jsem srovnal a vše je v pořádku.

Před Octávkou jsem jezdil s Mazdou 6, diesel - 105kW a to bylo velice živé auto, přechd na O2 byl trošku šok, ale nyní se to srovnalo, částečně jsem si zvykl a O2 je nyní živější.

Pocitově tedy, dle mého názoru, auto jede dobře uvidím jak se bude chovat po nějaké době.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

nechtělo se mi to číst,ale kdyby jste viděli co občas vytahnu z aut za "chiptuning" tka by se vám chtělo blejt...každé svého štěstí strůjce,ale za torjku vám opravdu nikdo pokud se sním hoodně dobře neznáte auto kvalitně nenačipuje...špatný chiptuning jde poznat laickým okem špatně,protože ono to opravdu jede víc,ale o kvalitě úpravy se bohužel přesvědčíte ža za nějakou dobu...co se týká firmám sportmotor,cimbu těm se doporučuji velkým obloukem vyhnout...koho můžu doporučuji je např. TDIfun,reesha dieslpower,chiptuning dragpower z plzně a spoustu dalších...a taky samozřejmě já :p

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jináč ještě jeden takový little big tricky jak se dá poznat nekvalitní úprava,ale samozřejmě to neplatí ve 100% případu jsou i nějaké výjmky a to jest následující...že vám po úpravě začne hodně kecat spotřeba na palubním PC

Editováno: , autor: vaha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...