italik Vloženo 28. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2009 Chtel bych se jen zeptat ,jestli bych mel vymenit žhavici svicky u o1 2003 najeto 180000km. jsou tam jeste puvodni stejne jako baterie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esař Vloženo 28. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2009 No tak je nejdřív změř a pak uvidíš.Stačí odpojit a změřit jednotlivě ohmetrem,nebo pomocí ampermetru (poj 20A).Ohmicky mají skoro nulu a proud nejdřív je větší třeba 18A a pak klesá.Myslím ale že stačí je změřit ohmicky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 30. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2009 Chtel bych se jen zeptat ,jestli bych mel vymenit žhavici svicky u o1 2003 najeto 180000km. jsou tam jeste puvodni stejne jako baterie. Nechtěl jsem odpovídat, protože mi to přijde jako hloupá otázka. Jsou - li vadné, vyměň, nejsou - li, nemusíš, ale pro dobrý pocit proč ne, já to už udělal. Pro orientaci bez měřáků jde / nejde bohatě stačí odpojit je od drátu a každou zvlášť líznout drátem z + baterie, zda hodí jiskru, pak i žhaví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 1. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2009 HLADAJ TEM TU JE DOST!!!! VYMENA ZHAVICOU: http://skodaoctavia.cz/motornavody/vymena-zhavicu.htm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 1. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2009 Ja sa tiez priklanam k nazoru ze treba vymenit....Videl som osobne ked kolega doniesol ukazat do roboty zhavice co vymenil na forde. Na 1 nebol vobec koniec co zhavi,na druhom polovica,dalsie 2 OK. Ja sa ale pytam kam mu to zmizlo? Vypalilo sa to ,alebo to prsklo a nejake kusky mu popadali do valcov? Aky ho potom musi mat zvnutra? A boli to tiez zhavice Bosh. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 1. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2009 ITALIK: Ak ti zhavia tak ich nemen!!!! Ak ti nezhavi len jeden zhavic tak vymen vsetky 4 kusy za NOVE. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
J.Š. Vloženo 1. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2009 Já měnil teď na fabii všechny čtyři za origo bosh, na všech bylo vidět, že žhaví jenom tak do půlky - byly bílé a konce zcela černé opálené karbonem... (nalítáno cca 200000km) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
italik Vloženo 6. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 6. leden 2010 tak jsem si je byl dneska premerit,protoze se mi zdalo ze starty nic moc.vsechny ctyri spatny.taky po 180000 se neni cemu divit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 6. leden 2010 Sdílet Vloženo 6. leden 2010 meril jsi je dobre? to se mi nezda, ze by kdyz nejde ani jedna auto vubec nastartovalo, kdyz ted byla takova zima Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 6. leden 2010 Sdílet Vloženo 6. leden 2010 Já měnil teď na fabii všechny čtyři za origo bosh, na všech bylo vidět, že žhaví jenom tak do půlky - byly bílé a konce zcela černé opálené karbonem... (nalítáno cca 200000km) ZHAVIC ma zhavit len do polovice svojej dlzky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
italik Vloženo 6. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 6. leden 2010 (editace) merili to v servisu rikali ze vsechny byly k.o. v kazdem pripade s novejma Bosch uz to nestartuje jako traktor, ale zase jako auto. cena 1500 Editováno: 6. leden 2010, autor: italik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 6. leden 2010 Sdílet Vloženo 6. leden 2010 meril jsi je dobre? to se mi nezda, ze by kdyz nejde ani jedna auto vubec nastartovalo, kdyz ted byla takova zima nastartuje TDI motory nejsou na žhavení tak náročný jako obyč diesely třeba Felicie nechytne ani v letě bez žhavení kdežto TDI za tepla skoro vubec nežhaví Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host vladoc Vloženo 11. leden 2010 Sdílet Vloženo 11. leden 2010 (editace) Kontroloval som zhavice, ale len ziarovkovou skusackou, vsetky svietili az na jeden ten je asi K.O., staci vymenit ten jeden, ake su original zhavice nevadi ak jeden bude inej znacky. Treba pouzit momentovy kluc, ci to nebude az take vazne tych 15 nm ? Tak sorry este ray som si to tu precital a PROCHY pise ze menit vsetky. Ale co ten momentový kluc? Editováno: 11. leden 2010, autor: vladoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 11. leden 2010 Sdílet Vloženo 11. leden 2010 VLADOC: Zhavice VYMEN VSETKY 4 NARAZ.!!!!! Momentovy kluc nepotrebujes . Jemne dotiahni tie zhavice rukou. Moment tam je preto 15 Nm Ak ho prekrocis tak znicis nove zhavice. Cena 1kus BOSCH zhavica 10euro. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
harmis Vloženo 21. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2011 A co zhavice znacky TOPRAN? Su kvalitne? Stretol sa uz niekto s nimi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzafi Vloženo 30. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2011 Chci se zeptat, máte někdo zkušenosti s žhavícími svíčkami BERU? Vykoumal jsem jedny za 160 kč/ks. Stávající sice fungují, ale žádná velká sláva to žhavení není, občas motor na poprvé nechytá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.