Publikováno Listopad 28, 200915 r Chtel bych se jen zeptat ,jestli bych mel vymenit žhavici svicky u o1 2003 najeto 180000km. jsou tam jeste puvodni stejne jako baterie.
Listopad 28, 200915 r No tak je nejdřív změř a pak uvidíš.Stačí odpojit a změřit jednotlivě ohmetrem,nebo pomocí ampermetru (poj 20A).Ohmicky mají skoro nulu a proud nejdřív je větší třeba 18A a pak klesá.Myslím ale že stačí je změřit ohmicky.
Listopad 30, 200915 r Chtel bych se jen zeptat ,jestli bych mel vymenit žhavici svicky u o1 2003 najeto 180000km. jsou tam jeste puvodni stejne jako baterie. Nechtěl jsem odpovídat, protože mi to přijde jako hloupá otázka. Jsou - li vadné, vyměň, nejsou - li, nemusíš, ale pro dobrý pocit proč ne, já to už udělal. Pro orientaci bez měřáků jde / nejde bohatě stačí odpojit je od drátu a každou zvlášť líznout drátem z + baterie, zda hodí jiskru, pak i žhaví.
Prosinec 1, 200915 r HLADAJ TEM TU JE DOST!!!! VYMENA ZHAVICOU: http://skodaoctavia.cz/motornavody/vymena-zhavicu.htm
Prosinec 1, 200915 r Ja sa tiez priklanam k nazoru ze treba vymenit....Videl som osobne ked kolega doniesol ukazat do roboty zhavice co vymenil na forde. Na 1 nebol vobec koniec co zhavi,na druhom polovica,dalsie 2 OK. Ja sa ale pytam kam mu to zmizlo? Vypalilo sa to ,alebo to prsklo a nejake kusky mu popadali do valcov? Aky ho potom musi mat zvnutra? A boli to tiez zhavice Bosh.
Prosinec 1, 200915 r ITALIK: Ak ti zhavia tak ich nemen!!!! Ak ti nezhavi len jeden zhavic tak vymen vsetky 4 kusy za NOVE.
Prosinec 1, 200915 r Já měnil teď na fabii všechny čtyři za origo bosh, na všech bylo vidět, že žhaví jenom tak do půlky - byly bílé a konce zcela černé opálené karbonem... (nalítáno cca 200000km)
Leden 6, 201015 r Autor tak jsem si je byl dneska premerit,protoze se mi zdalo ze starty nic moc.vsechny ctyri spatny.taky po 180000 se neni cemu divit
Leden 6, 201015 r meril jsi je dobre? to se mi nezda, ze by kdyz nejde ani jedna auto vubec nastartovalo, kdyz ted byla takova zima
Leden 6, 201015 r Já měnil teď na fabii všechny čtyři za origo bosh, na všech bylo vidět, že žhaví jenom tak do půlky - byly bílé a konce zcela černé opálené karbonem... (nalítáno cca 200000km) ZHAVIC ma zhavit len do polovice svojej dlzky.
Leden 6, 201015 r Autor merili to v servisu rikali ze vsechny byly k.o. v kazdem pripade s novejma Bosch uz to nestartuje jako traktor, ale zase jako auto. cena 1500 Upraveno Leden 6, 201015 r od italik
Leden 6, 201015 r meril jsi je dobre? to se mi nezda, ze by kdyz nejde ani jedna auto vubec nastartovalo, kdyz ted byla takova zima nastartuje TDI motory nejsou na žhavení tak náročný jako obyč diesely třeba Felicie nechytne ani v letě bez žhavení kdežto TDI za tepla skoro vubec nežhaví
Leden 11, 201015 r Kontroloval som zhavice, ale len ziarovkovou skusackou, vsetky svietili az na jeden ten je asi K.O., staci vymenit ten jeden, ake su original zhavice nevadi ak jeden bude inej znacky. Treba pouzit momentovy kluc, ci to nebude az take vazne tych 15 nm ? Tak sorry este ray som si to tu precital a PROCHY pise ze menit vsetky. Ale co ten momentový kluc? Upraveno Leden 11, 201015 r od vladoc
Leden 11, 201015 r VLADOC: Zhavice VYMEN VSETKY 4 NARAZ.!!!!! Momentovy kluc nepotrebujes . Jemne dotiahni tie zhavice rukou. Moment tam je preto 15 Nm Ak ho prekrocis tak znicis nove zhavice. Cena 1kus BOSCH zhavica 10euro.
Listopad 30, 201113 r Chci se zeptat, máte někdo zkušenosti s žhavícími svíčkami BERU? Vykoumal jsem jedny za 160 kč/ks. Stávající sice fungují, ale žádná velká sláva to žhavení není, občas motor na poprvé nechytá.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.