Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

No tak je nejdřív změř a pak uvidíš.Stačí odpojit a změřit jednotlivě ohmetrem,nebo pomocí ampermetru (poj 20A).Ohmicky mají skoro nulu a proud nejdřív je větší třeba 18A a pak klesá.Myslím ale že stačí je změřit ohmicky.

Vloženo
Chtel bych se jen zeptat ,jestli bych mel vymenit žhavici svicky u o1 2003 najeto 180000km. jsou tam jeste puvodni stejne jako baterie.

Nechtěl jsem odpovídat, protože mi to přijde jako hloupá otázka. Jsou - li vadné, vyměň, nejsou - li, nemusíš, ale pro dobrý pocit proč ne, já to už udělal. Pro orientaci bez měřáků jde / nejde bohatě stačí odpojit je od drátu a každou zvlášť líznout drátem z + baterie, zda hodí jiskru, pak i žhaví.

Vloženo

Ja sa tiez priklanam k nazoru ze treba vymenit....Videl som osobne ked kolega doniesol ukazat do roboty zhavice co vymenil na forde.

Na 1 nebol vobec koniec co zhavi,na druhom polovica,dalsie 2 OK. Ja sa ale pytam kam mu to zmizlo? Vypalilo sa to ,alebo to prsklo a nejake kusky mu popadali do valcov?

Aky ho potom musi mat zvnutra?

A boli to tiez zhavice Bosh.

Vloženo

Já měnil teď na fabii všechny čtyři za origo bosh, na všech bylo vidět, že žhaví jenom tak do půlky - byly bílé a konce zcela černé opálené karbonem... (nalítáno cca 200000km)

  • o 1 měsíc později...
Vloženo
Já měnil teď na fabii všechny čtyři za origo bosh, na všech bylo vidět, že žhaví jenom tak do půlky - byly bílé a konce zcela černé opálené karbonem... (nalítáno cca 200000km)

ZHAVIC ma zhavit len do polovice svojej dlzky.

Vloženo (editace)

merili to v servisu rikali ze vsechny byly k.o. v kazdem pripade s novejma Bosch uz to nestartuje jako traktor, ale zase jako auto. cena 1500

Editováno: , autor: italik
Vloženo
meril jsi je dobre? to se mi nezda, ze by kdyz nejde ani jedna auto vubec nastartovalo, kdyz ted byla takova zima

nastartuje TDI motory nejsou na žhavení tak náročný jako obyč diesely třeba Felicie nechytne ani v letě bez žhavení kdežto TDI za tepla skoro vubec nežhaví

Vloženo (editace)

Kontroloval som zhavice, ale len ziarovkovou skusackou, vsetky svietili az na jeden ten je asi K.O., staci vymenit ten jeden, ake su original zhavice nevadi ak jeden bude inej znacky. Treba pouzit momentovy kluc, ci to nebude az take vazne tych 15 nm ?

Tak sorry este ray som si to tu precital a PROCHY pise ze menit vsetky. Ale co ten momentový kluc?

Editováno: , autor: vladoc
Vloženo

VLADOC: Zhavice VYMEN VSETKY 4 NARAZ.!!!!! Momentovy kluc nepotrebujes . Jemne dotiahni tie zhavice rukou. Moment tam je preto 15 Nm Ak ho prekrocis tak znicis nove zhavice. Cena 1kus BOSCH zhavica 10euro. :)

  • o 1 rok později...
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Chci se zeptat, máte někdo zkušenosti s žhavícími svíčkami BERU? Vykoumal jsem jedny za 160 kč/ks. Stávající sice fungují, ale žádná velká sláva to žhavení není, občas motor na poprvé nechytá.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...