MELLO Vloženo 22. Duben 2007 Sdílet Vloženo 22. Duben 2007 pratele jak nekdo vyse popisuje co treba vsechno na prestavbu brzd tak ty kryci plechy absolutne netreba ty tam sou uplne na hovno ja je vyhodil i ze predu sem dal na 19tdi novy kotouce a za tejden byli fialovy jak o prase takze nakej plesnivej plech kterej kreje celou jednu pulku kotouce aby tam nemohl proudit vzduch aby je vochladil je uplne zbytecnej .to tam davaj magori ve fabrice aby tam nelitali sutry nebo bahno ale ja stim na poli este nejel vy snad jo-?takze jestli nekdo chcete doprat vetsi ulevu a zivotnost pro sve brzdy tak ty darebny plechy jednoduse vodsroubujte a hodte do popelnice a je to rychlej a levnej tunning uvidite samy cest praci Tak to je opravdu rada k nezaplacení. "Vyhoďte ty krycí plechy, jsou tam na h**no". Oni jsou asi vývojáři blbci a vymysleli si je jen tak pro parádu a VW jim to ochotně schválí, protože rádi dobrovolně zvýší výrobní náklady u každého auta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaTit Vloženo 22. Duben 2007 Sdílet Vloženo 22. Duben 2007 pratele jak nekdo vyse popisuje co treba vsechno na prestavbu brzd tak ty kryci plechy absolutne netreba ty tam sou uplne na hovno ja je vyhodil i ze predu sem dal na 19tdi novy kotouce a za tejden byli fialovy jak o prase takze nakej plesnivej plech kterej kreje celou jednu pulku kotouce aby tam nemohl proudit vzduch aby je vochladil je uplne zbytecnej .to tam davaj magori ve fabrice aby tam nelitali sutry nebo bahno ale ja stim na poli este nejel vy snad jo-?takze jestli nekdo chcete doprat vetsi ulevu a zivotnost pro sve brzdy tak ty darebny plechy jednoduse vodsroubujte a hodte do popelnice a je to rychlej a levnej tunning uvidite samy cest praci Nechápu, jak můžeš napsat takovou kravinu, nějaký smysl tam ty plechy mít budou. Určitě je pryč nedám!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jogofogo Vloženo 22. Duben 2007 Sdílet Vloženo 22. Duben 2007 Kamo teba je tu fakt skoda. O teba by sa automobilky prali. pratele jak nekdo vyse popisuje co treba vsechno na prestavbu brzd tak ty kryci plechy absolutne netreba ty tam sou uplne na hovno ja je vyhodil i ze predu sem dal na 19tdi novy kotouce a za tejden byli fialovy jak o prase takze nakej plesnivej plech kterej kreje celou jednu pulku kotouce aby tam nemohl proudit vzduch aby je vochladil je uplne zbytecnej .to tam davaj magori ve fabrice aby tam nelitali sutry nebo bahno ale ja stim na poli este nejel vy snad jo-?takze jestli nekdo chcete doprat vetsi ulevu a zivotnost pro sve brzdy tak ty darebny plechy jednoduse vodsroubujte a hodte do popelnice a je to rychlej a levnej tunning uvidite samy cest praci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 22. Duben 2007 Sdílet Vloženo 22. Duben 2007 pratele jak nekdo vyse popisuje co treba vsechno na prestavbu brzd tak ty kryci plechy absolutne netreba ty tam sou uplne na hovno ja je vyhodil i ze predu sem dal na 19tdi novy kotouce a za tejden byli fialovy jak o prase takze nakej plesnivej plech kterej kreje celou jednu pulku kotouce aby tam nemohl proudit vzduch aby je vochladil je uplne zbytecnej .to tam davaj magori ve fabrice aby tam nelitali sutry nebo bahno ale ja stim na poli este nejel vy snad jo-?takze jestli nekdo chcete doprat vetsi ulevu a zivotnost pro sve brzdy tak ty darebny plechy jednoduse vodsroubujte a hodte do popelnice a je to rychlej a levnej tunning uvidite samy cest praci Opravdu, zase po dlouhe dobe jeden chytrak s opravdu kvalitnim prispevkem... Aspon se clovek pobavi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 22. Duben 2007 Sdílet Vloženo 22. Duben 2007 Hansovy poučky nebudou mít dlouhýho trvání - ty plechy jsou taky jako štít proti teplu od brzd, aby nešlo na hadičky s kapalinou atd... No a když je vyndal, tak všichni víme, co bude a kde hans brzy bude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonny Vloženo 1. Květen 2007 Sdílet Vloženo 1. Květen 2007 Hansovy poučky nebudou mít dlouhýho trvání - ty plechy jsou taky jako štít proti teplu od brzd, aby nešlo na hadičky s kapalinou atd... No a když je vyndal, tak všichni víme, co bude a kde hans brzy bude Souhlasím hadička bez toho plechu se opravdu může propálit.Ale musím přidat svojí zkušenost.Bývalá přitelkyně na fiatu uno jezdila 2roky bez krytů protože prostě uhnily(a to na přední nápravě) a pořád žije.................možná štěstí....možná to teprv přijde..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hans.piche Vloženo 5. Květen 2007 Sdílet Vloženo 5. Květen 2007 abych se priznal tak auta opravuju bezmala 10 let a ty kryci plechy cehokoli tznm treba u diesel fabie pod motorem ten obri dekl ten vyhazuju taky pokud z motoru nic netece jinak to vubec nedejcha a celej blok je vosoplenej oxidaci jak se tam drzi teplo a vlhko .vyhodit a nebo dat ten mensi z mpicka a je pokoj . kdyz sem zacinal tak sem delal fordy a to sem vyhazoval vsechny dekly komplet ale jednou se boss podival do kontejneru a bylo zle tak vod ty doby vyhazuju jenoe ty co sou opravdu na hovno a to ze na fordech sem vzivote nevidel ty susplechy na brzdy novy ani st mondeo nema nikde vokolo brzd naky plechy me inspirovalo k tomu ze to muzu vyhodit i u koncernu .nikomu neberu jeho nazory ale tech co se denne hrabou v autech podle me tady taky asi moc neni a slovo vyhodit si neco z auta je jima hruzou a este neco vokolo brzd tak to uz teprve ne. takze ty reakce "dalsi chytrak . tebe je tu skoda .hansovy poucky" beru jako co si v praxi nevyzkousis tak nemas a nedas jo a ze se prepalej hadicky tak to je ´mala prdel to by driv vytekly desticky i s kotoucema nez by se propalila hadice s brzdovkou to je videt kdo to vopravuje a kdo si vozi prdilku a jenom macha rukou do vetru no nic nechci si proti sobe postvavat tohle vcelku kvalitni forum a lidi okolo skodovek ale pravda lita nekde ve vetru . zdarec a hlavne ze je sranda neboli prdel nee? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 5. Květen 2007 Sdílet Vloženo 5. Květen 2007 Sorry, ale lidí, kteri jsou od fochu, je tady celkem dost - nemam principialne rad reci typu "opravuju auta 10 let, tak vim co rikam". Jednak to muze rict kazdej a jednak mechaniku debilu je jen v tyhle zemi vic nez vajglu na zemi. Neber to osobne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hans.piche Vloženo 6. Květen 2007 Sdílet Vloženo 6. Květen 2007 ok . samozrejme ze se za toho nejchytrejsiho nechci a nebudu vydavat a ani nejsem samozrejme nejvetsi spielmachr jenom obhajuju veci ktery mam dlouhodobe vyzkouseny a a jsou ku prospechu cilovyho ucelu tot vse .cest praci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majk Vloženo 6. Květen 2007 Sdílet Vloženo 6. Květen 2007 Nezkoušeli jste někdo dát zadní chlazené kotouče z ORS na Fabii.Jde mi o to jestli se vejde do třmenu a nebude moc silnej na destičky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 6. Květen 2007 Sdílet Vloženo 6. Květen 2007 No nevim, ale kdyz je rozmer zadniho kotouce pro Fabii 232x9 mm a vetranej z OI RS je 256x22, cuchal bych tam nejakej problem. Nehlede na to, ze kdyz se podivas do Etky, najdes nasledujici: Fabia a Octavia I maji zadni trmen a kotouc stejny. Octavia I RS ma jiny zadni trmen - tudiz asi nutnost pro vetrany kotouc 256x22. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majk Vloženo 6. Květen 2007 Sdílet Vloženo 6. Květen 2007 Etku ted nemám u sebe,ale možná bude jiný jen držák třmene a třmen bude stejný.Je jasný,že třmen musí být kvůli průměru dál od středu kotouče,ale to by vyřešil jen držák třmene.Mrknu na to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 6. Květen 2007 Sdílet Vloženo 6. Květen 2007 Dam to sem strucne, neberu v uvahu ruzne zmeny v MR, principialne to ale sedi: Fabia trmen: 1J0 615 423 G vlevo, 1J0 615 424 H vpravo Fabia drzak: 6Q0 615 425 A vlevo, 6Q0 615 426 A vpravo Octavia I trmen: 1J0 615 423 B vlevo, 1J0 615 424 B vpravo Octavia I drzak: 6Q0 615 425A vlevo, 6Q0 615 426 A vpravo Octavia I RS trmen: 1U0 615 423 vlevo, 1U0 615 424 vpravo Octavia I RS drzak: 1U0 615 425 vlevo, 1U0 615 426 vpravo Snad je to komplet a bez chybky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majk Vloženo 6. Květen 2007 Sdílet Vloženo 6. Květen 2007 Děkuji za vyčerpávající odpověd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
anry Vloženo 8. Květen 2007 Sdílet Vloženo 8. Květen 2007 2 Maverick: dej tu ještě čísla kotoučú a desek FRS a OIRS. Podle toho cos napsal je třnem a jeho držák stejný s FRS a OIRS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sebo Vloženo 9. Květen 2007 Sdílet Vloženo 9. Květen 2007 Dam to sem strucne, neberu v uvahu ruzne zmeny v MR, principialne to ale sedi:Fabia trmen: 1J0 615 423 G vlevo, 1J0 615 424 H vpravo Fabia drzak: 6Q0 615 425 A vlevo, 6Q0 615 426 A vpravo Octavia I trmen: 1J0 615 423 B vlevo, 1J0 615 424 B vpravo Octavia I drzak: 6Q0 615 425A vlevo, 6Q0 615 426 A vpravo Octavia I RS trmen: 1U0 615 423 vlevo, 1U0 615 424 vpravo Octavia I RS drzak: 1U0 615 425 vlevo, 1U0 615 426 vpravo Snad je to komplet a bez chybky. Jenom přidám čísla na FRS Fabia RS trmen: 6Y0 615 423 vlevo, 6Y0 615 424 vpravo Fabia RS drzak: 6Y0 615 425 A vlevo, 6Y0 615 426 A vpravo Vzhledem k tomu, že FRS má stejný kotouč jako jako ostaní Fabky s kotoučem vzadu a to 232x9mm myslím, že 100% tam nebude místo na kotouč 256x22mm. Mezi brzdičem a kotoučem na obvodu bývá mezera ani ne 10mm spíš tak 5-6mm a držák třmenu bude u Fabky užší a nevleze se tam o dost šiřší kotouč 22mm z ORS. A přehodit brdiče z ORS na FRS asi nepůjde vzhledem k jiným roztečím děr pro upevnění brzdičů na nápravnici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca Vloženo 6. Září 2007 Sdílet Vloženo 6. Září 2007 Mam skromný dotaz,chci vyměnit svoji stávající bubnovou nápravu za kotoučovou kus za kus,ale zpět k dotazu! Je cena kolem 5000kč adekvátni za komplet nápravu s kotoučema?? Má najeto cca 25000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kláca Vloženo 6. Září 2007 Sdílet Vloženo 6. Září 2007 Mam skromný dotaz,chci vyměnit svoji stávající bubnovou nápravu za kotoučovou kus za kus,ale zpět k dotazu!Je cena kolem 5000kč adekvátni za komplet nápravu s kotoučema?? Má najeto cca 25000km to je moc, bych nedal, pohybujou se tu kolem 2500,- až 3000,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jogofogo Vloženo 6. Září 2007 Sdílet Vloženo 6. Září 2007 no tiez si myslim ze 5000 je "akciova" cena. Serio... je to fakt moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grygy Vloženo 6. Září 2007 Sdílet Vloženo 6. Září 2007 No, pokud ma fakt najeto 25tis tak je jak nova, tudiz nemusis na nic delsi dobu sahat.ZA 2500-3000tis koupis , vybehanou, desky a kotouce uz na hovno a za chvili budes menit loziska.Stahni ho na 4tis a cena ke kilometrum je dobra, ja strilim z FRS s 50tis najeto za 4tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca Vloženo 6. Září 2007 Sdílet Vloženo 6. Září 2007 Děkuji za Vaše názory Ještě s ním cenu proberu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
najmis Vloženo 7. Září 2007 Sdílet Vloženo 7. Září 2007 Nebo hír.... hodně málo najeto.... http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=30492 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petta Vloženo 7. Září 2007 Sdílet Vloženo 7. Září 2007 máco, ty máš abs? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca Vloženo 8. Září 2007 Sdílet Vloženo 8. Září 2007 máco, ty máš abs? abs nemam,Olin má také kotoučovku a nemá abs a v poho nevim teda jak se to chová v zimě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 8. Září 2007 Sdílet Vloženo 8. Září 2007 obávám se, že si dost koleduješ. Jestli to je či není OK se nedá moc poznat, přesněji řečeno to poznáš až v nějaké extrémní situaci. Konstrukce kotoučové nápravy u Fabie ABS vyžaduje. Takhle ti nebude například korektně (vlastně vůbec) fungovat rozložení brzdného účinku mezi přední a zadní kola. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.