Přejít na obsah

Zadní kotoučové brzdy Fábia


Petrando

Doporučené příspěvky

pratele jak nekdo vyse popisuje co treba vsechno na prestavbu brzd tak ty kryci plechy absolutne netreba ty tam sou uplne na hovno ja je vyhodil i ze predu sem dal na 19tdi novy kotouce a za tejden byli fialovy jak o prase takze nakej plesnivej plech kterej kreje celou jednu pulku kotouce aby tam nemohl proudit vzduch aby je vochladil je uplne zbytecnej .to tam davaj magori ve fabrice aby tam nelitali sutry nebo bahno ale ja stim na poli este nejel vy snad jo-?takze jestli nekdo chcete doprat vetsi ulevu a zivotnost pro sve brzdy tak ty darebny plechy jednoduse vodsroubujte a hodte do popelnice a je to rychlej a levnej tunning uvidite samy cest praci

Tak to je opravdu rada k nezaplacení. "Vyhoďte ty krycí plechy, jsou tam na h**no". Oni jsou asi vývojáři blbci a vymysleli si je jen tak pro parádu a VW jim to ochotně schválí, protože rádi dobrovolně zvýší výrobní náklady u každého auta :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pratele jak nekdo vyse popisuje co treba vsechno na prestavbu brzd tak ty kryci plechy absolutne netreba ty tam sou uplne na hovno ja je vyhodil i ze predu sem dal na 19tdi novy kotouce a za tejden byli fialovy jak o prase takze nakej plesnivej plech kterej kreje celou jednu pulku kotouce aby tam nemohl proudit vzduch aby je vochladil je uplne zbytecnej .to tam davaj magori ve fabrice aby tam nelitali sutry nebo bahno ale ja stim na poli este nejel vy snad jo-?takze jestli nekdo chcete doprat vetsi ulevu a zivotnost pro sve brzdy tak ty darebny plechy jednoduse vodsroubujte a hodte do popelnice a je to rychlej a levnej tunning uvidite samy cest praci

Nechápu, jak můžeš napsat takovou kravinu, nějaký smysl tam ty plechy mít budou. Určitě je pryč nedám!!! :kuk:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kamo teba je tu fakt skoda. O teba by sa automobilky prali. lol

pratele jak nekdo vyse popisuje co treba vsechno na prestavbu brzd tak ty kryci plechy absolutne netreba ty tam sou uplne na hovno ja je vyhodil i ze predu sem dal na 19tdi novy kotouce a za tejden byli fialovy jak o prase takze nakej plesnivej plech kterej kreje celou jednu pulku kotouce aby tam nemohl proudit vzduch aby je vochladil je uplne zbytecnej .to tam davaj magori ve fabrice aby tam nelitali sutry nebo bahno ale ja stim na poli este nejel vy snad jo-?takze jestli nekdo chcete doprat vetsi ulevu a zivotnost pro sve brzdy tak ty darebny plechy jednoduse vodsroubujte a hodte do popelnice a je to rychlej a levnej tunning uvidite samy cest praci
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pratele jak nekdo vyse popisuje co treba vsechno na prestavbu brzd tak ty kryci plechy absolutne netreba ty tam sou uplne na hovno ja je vyhodil i ze predu sem dal na 19tdi novy kotouce a za tejden byli fialovy jak o prase takze nakej plesnivej plech kterej kreje celou jednu pulku kotouce aby tam nemohl proudit vzduch aby je vochladil je uplne zbytecnej .to tam davaj magori ve fabrice aby tam nelitali sutry nebo bahno ale ja stim na poli este nejel vy snad jo-?takze jestli nekdo chcete doprat vetsi ulevu a zivotnost pro sve brzdy tak ty darebny plechy jednoduse vodsroubujte a hodte do popelnice a je to rychlej a levnej tunning uvidite samy cest praci

Opravdu, zase po dlouhe dobe jeden chytrak s opravdu kvalitnim prispevkem... :kol-130:

Aspon se clovek pobavi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Hansovy poučky nebudou mít dlouhýho trvání - ty plechy jsou taky jako štít proti teplu od brzd, aby nešlo na hadičky s kapalinou atd... No a když je vyndal, tak všichni víme, co bude a kde hans brzy bude :D

Souhlasím hadička bez toho plechu se opravdu může propálit.Ale musím přidat svojí zkušenost.Bývalá přitelkyně na fiatu uno jezdila 2roky bez krytů protože prostě uhnily(a to na přední nápravě) a pořád žije.................možná štěstí....možná to teprv přijde.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

abych se priznal tak auta opravuju bezmala 10 let a ty kryci plechy cehokoli tznm treba u diesel fabie pod motorem ten obri dekl ten vyhazuju taky pokud z motoru nic netece jinak to vubec nedejcha a celej blok je vosoplenej oxidaci jak se tam drzi teplo a vlhko .vyhodit a nebo dat ten mensi z mpicka a je pokoj . kdyz sem zacinal tak sem delal fordy a to sem vyhazoval vsechny dekly komplet ale jednou se boss podival do kontejneru a bylo zle tak vod ty doby vyhazuju jenoe ty co sou opravdu na hovno a to ze na fordech sem vzivote nevidel ty susplechy na brzdy novy ani st mondeo nema nikde vokolo brzd naky plechy me inspirovalo k tomu ze to muzu vyhodit i u koncernu .nikomu neberu jeho nazory ale tech co se denne hrabou v autech podle me tady taky asi moc neni a slovo vyhodit si neco z auta je jima hruzou a este neco vokolo brzd tak to uz teprve ne. takze ty reakce "dalsi chytrak . tebe je tu skoda .hansovy poucky" beru jako co si v praxi nevyzkousis tak nemas a nedas jo a ze se prepalej hadicky tak to je ´mala prdel to by driv vytekly desticky i s kotoucema nez by se propalila hadice s brzdovkou to je videt kdo to vopravuje a kdo si vozi prdilku a jenom macha rukou do vetru no nic nechci si proti sobe postvavat tohle vcelku kvalitni forum a lidi okolo skodovek ale pravda lita nekde ve vetru . zdarec a hlavne ze je sranda neboli prdel nee?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevim, ale kdyz je rozmer zadniho kotouce pro Fabii 232x9 mm a vetranej z OI RS je 256x22, cuchal bych tam nejakej problem.

Nehlede na to, ze kdyz se podivas do Etky, najdes nasledujici:

Fabia a Octavia I maji zadni trmen a kotouc stejny.

Octavia I RS ma jiny zadni trmen - tudiz asi nutnost pro vetrany kotouc 256x22.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dam to sem strucne, neberu v uvahu ruzne zmeny v MR, principialne to ale sedi:

Fabia trmen: 1J0 615 423 G vlevo, 1J0 615 424 H vpravo

Fabia drzak: 6Q0 615 425 A vlevo, 6Q0 615 426 A vpravo

Octavia I trmen: 1J0 615 423 B vlevo, 1J0 615 424 B vpravo

Octavia I drzak: 6Q0 615 425A vlevo, 6Q0 615 426 A vpravo

Octavia I RS trmen: 1U0 615 423 vlevo, 1U0 615 424 vpravo

Octavia I RS drzak: 1U0 615 425 vlevo, 1U0 615 426 vpravo

Snad je to komplet a bez chybky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dam to sem strucne, neberu v uvahu ruzne zmeny v MR, principialne to ale sedi:

Fabia trmen: 1J0 615 423 G vlevo, 1J0 615 424 H vpravo

Fabia drzak: 6Q0 615 425 A vlevo, 6Q0 615 426 A vpravo

Octavia I trmen: 1J0 615 423 B vlevo, 1J0 615 424 B vpravo

Octavia I drzak: 6Q0 615 425A vlevo, 6Q0 615 426 A vpravo

Octavia I RS trmen: 1U0 615 423 vlevo, 1U0 615 424 vpravo

Octavia I RS drzak: 1U0 615 425 vlevo, 1U0 615 426 vpravo

Snad je to komplet a bez chybky.

Jenom přidám čísla na FRS

Fabia RS trmen: 6Y0 615 423 vlevo, 6Y0 615 424 vpravo

Fabia RS drzak: 6Y0 615 425 A vlevo, 6Y0 615 426 A vpravo

Vzhledem k tomu, že FRS má stejný kotouč jako jako ostaní Fabky s kotoučem vzadu a to 232x9mm myslím, že 100% tam nebude místo na kotouč 256x22mm.

Mezi brzdičem a kotoučem na obvodu bývá mezera ani ne 10mm spíš tak 5-6mm a držák třmenu bude u Fabky užší a nevleze se tam o dost šiřší kotouč 22mm z ORS.

A přehodit brdiče z ORS na FRS asi nepůjde vzhledem k jiným roztečím děr pro upevnění brzdičů na nápravnici.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

No, pokud ma fakt najeto 25tis tak je jak nova, tudiz nemusis na nic delsi dobu sahat.ZA 2500-3000tis koupis , vybehanou, desky a kotouce uz na hovno a za chvili budes menit loziska.Stahni ho na 4tis a cena ke kilometrum je dobra, ja strilim z FRS s 50tis najeto za 4tis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

obávám se, že si dost koleduješ. Jestli to je či není OK se nedá moc poznat, přesněji řečeno to poznáš až v nějaké extrémní situaci. Konstrukce kotoučové nápravy u Fabie ABS vyžaduje. Takhle ti nebude například korektně (vlastně vůbec) fungovat rozložení brzdného účinku mezi přední a zadní kola.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...