Přejít na obsah

hučení při pomalé jízdě


dattel

Doporučené příspěvky

Ale co pleteš . Přečti si pozorně příspěvky. to vůbec není o gumách. Je to běžný jev . Klidně to můžou udělat i ty tvoje GY. Sleduji tento problém delší dobu a řekl bych, že příčiny jsou rychle najeté km zvláště po dálnici a jízda z nezatíženým vozem. Vozidla na kterých se to projevuje vůbec nemají špatnou geometrii ani tlumiče. Nezáleží ani na výrobci pneu Setkal jsem se stím i na Bridgestonech i na GY.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Není to o gumách, je to o tom kolik lidí v autě jezdí a po jakých cestách. Další věc je, že některá auta to dělají jiné ne. Nejspíš záleží na podvozku ale hlavně na viz. výše.

No mě v pneuservisu říkali přesnej opak, že je to problém pneu s šípovitým vzorem, který se dostal do módy před zhruba 8 lety a v poslední době se od tohoto typu vzorku naopak ustupuje ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemusíš kolem toho bádat je to ZCELA jasná příčina. Pneu. Nikdy bys neměl změnit smysl otáčení. Pokud jezdíš převážně sám tak se ti zadní pneu doskáčou a když je dáš dopředu tak to jasně vnímáš jako brunivý, vrnivý zvuk. Napřed hledáš závadu jinde(ložiska apod, ale nakonec stejně zjistíš, že to dělají pneu). Pohlaď pneu po vzorku a ucítíš takové ostré hrany. Pokud jsi měl přední pneu původně vzadu tak je skus dát tak jak byly původně. Pokud nevíš jak pneu původně byly tak máš smůlu. Věř že není jiná příčina. Mám stejné zkušenosti jak na služebních tak na soukromých. Dělá to Fabka i Octavia. stačí, aby na pneu bylo ujeto 20 000 až 30 000 km a tento problém je tu. dělají to jak Barumy tak Pirelli tak Uniroyal apodobně. Ještě jednou zadní pneu jsou doskákané a když je dáš dopředu tak vrní.

Díky moc za radu :worthy o víkendu přehodím a dám vědět :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj chlapi, chci se zeptat na problém, který mě začíná dost s...t... :angry: Vyměnil jsem zimáky za letní a při nižších rychlostech si mi víc přenáší vibrace do volantu a hluk od kol je výraznější a dělá to vrrn..vrrn...vrnn, jako by bylo kolo šišatý, při akceleraci vibrace a hluk vymizí... Byl jsem na geometrii, na vyvážení kol, mám asi 2 měsíce vyměněný ložiska, nastříkal jsem ložiska tlumičů WDsprayem... Objednaný do servisu jsem až tak za 2 měsíce... Nemůže se něco pokurvit???

Díky

dattel

PS: jo a mám kombajna 1,9 TDi

Můžeš poradit jak se dostat na ty ložiska tlumičů. Děkuju

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Taky mi hučí pneu (Bridgestone B330EVO) - vzorek na okraji pneumatiky má při pohlazení z jednoho směru ostré hrany. Nechal jsem testovat tlumiče a po 96 tkm jsou OK a geometrie neodhalila také zásadnější problém. Je fakt,že jezdím max. ve dvou lidech a často naši úžasnou panelovou dálnici. Hučení taky kolísá podle aktuálního zatížení kola - když se auto zhoupne a kolo se odlehčí tak to přestane. Ze začátku jsem myslel, že to bude ložisko, ale jsou to gumy. Ale kašlu na to, kromě zvýšené hlučnosti při jízdě to nemá žádné jiné vlivy.

Fabia sedan 1.4 16V 55kW

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Dobří lidi,potřeboval bych poradit. Fabia Combi ,r.v. 2004 - najeto 84 tis.km,a hučí mě zadní náprava,při jízdě na drsnějším asfaltu se hučení silně ozývá.Ložiska mám zkontrolované v servisu,vše Ok,koupil jsem nové pneu - Brilantisy a zvuk je pořád stejný.Na novém asfaltu se zvuky ztratí úplně,ale co se týče jízdy po horší cestě,tak je zvuk až nepříjemný.Nevím si s tím problémem rady.Můžou být vadné tlumiče? nebo se ty vibrace přenášejí do karoserie?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobří lidi,potřeboval bych poradit. Fabia Combi ,r.v. 2004 - najeto 84 tis.km,a hučí mě zadní náprava,při jízdě na drsnějším asfaltu se hučení silně ozývá.Ložiska mám zkontrolované v servisu,vše Ok,koupil jsem nové pneu - Brilantisy a zvuk je pořád stejný.Na novém asfaltu se zvuky ztratí úplně,ale co se týče jízdy po horší cestě,tak je zvuk až nepříjemný.Nevím si s tím problémem rady.Můžou být vadné tlumiče? nebo se ty vibrace přenášejí do karoserie?

[/quot

Mohlo by to být horní uložení tlumiče ale na druhou stranu jsem měl už spoustu pneumatik a barum brilantis mě přijdou že hučí nejvíce..........

Editováno: , autor: Tonny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No pokud mas loziska ok a pneu nove, pak me nenapada nic, co by mohlo zpusobovat nejaky nezdravy zvuk.

Ze se ozyva huceni na hrubsim asfaltu nebo spatnem povrchu je celkem normalni. Pokud se k tomu zvuky ztrati na novem hladkem asfaltu, pak asi zadnej problem technickeho razu nemas. Myslim, ze kdybys mel tlumice ve spatnem stavu, hucenim by se to neprojevovalo, spise bouchanim.

Takhle na dalku tezko radit, mozna by pomohl zvukovy zaznam, ale to je asi tezke zrealizovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mohlo by to být horní uložení tlumiče ale na druhou stranu jsem měl už spoustu pneumatik a barum brilantis mě přijdou že hučí nejvíce...

No nevim, ma najeto 84 tis. km, pokud se s tim autem slusne zachazelo a nepretezovalo se, melo by byt ulozeni zadnich tlumicu v pohode.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Np pokud mas loziska ok a pneu nove, pak me nenapada nic, co by mohlo zpusobovat nejaky nezdravy zvuk.

Ze se ozyva huceni na hrubsim asfaltu nebo spatnem povrchu je celkem normalni. Pokud se k tomu zvuky ztrati na novem hladkem asfaltu, pak asi zadnej problem technickeho razu nemas. Myslim, ze kdybys mel tlumice ve spatnem stavu, hucenim by se to neprojevovalo, spise bouchanim.

Takhle na dalku tezko radit, mozna by pomohl zvukovy zaznam, ale to je asi tezke zrealizovat.

Díky za radu,s tím zvukovým záznamem to není špatný nápad.auto jsem koupil na Debikách,tak jsem si myslel,že je to pneumatikama,ale nejspíš není.Ložiska jsem si nechal kontrolovat na zvedáku,a tam může být vše v pohodě.Jak se auto dá na kola a zatíží se,hned je vše jinak.Ani v servisu škoda mi nedokázaly poradit.Nesetkaly se s tím.pak už mě napadá jen geometrie zadní nápravy nebo kompletní geometrie předek se zadní nápravou

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mohlo by to být horní uložení tlumiče ale na druhou stranu jsem měl už spoustu pneumatik a barum brilantis mě přijdou že hučí nejvíce...

No nevim, ma najeto 84 tis. km, pokud se s tim autem slusne zachazelo a nepretezovalo se, melo by byt ulozeni zadnich tlumicu v pohode.

Myslíš,že by se to hučení mohlo projevovat ,pokud by bylo vadné uložení toho tlumiče? dá se to nějak zjistit? nebo se musí demontovat tlumič? Já jsem to auto koupil a jsem druhý majitel,stav vozu odpovídá těm kilometrům,tak nevím jak se s tím autem zacházelo,majitel byl sterší,a nebyl žádný pirát silnic

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mne se tahle pricina jevi jako hodne nepravdepodobna, i ten projev huceni mi k tomu nesedi - to by se do karoserie prenasely razy a to by se asi klasickym hucenim neprojevovalo.

Jako dalsi postup bych zvolil zkusebni jizdu s jinou Fabii Combi (pokud mas moznost treba nekoho znameho), pokud mozno co nejvice podobnou - stejny rozmer kol apod.

Samozrejme to projet po stejnem useku, treba tesne po sobe obema autama. Rozdil by pak musel byt zretelny.

Mimochodem, jak dlouho to auto mas a kolik jsi s nim najel? Resp. jak dlouho toto huceni pozorujes? Od zacatku?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě že jsem se setkal stím že uložení bylo již špatné a do auta se přenášel od zadních kol hluk + i lehké vibrace ale je pravda že to auto mělo 115tis.Ale člověk nikdy neví.Tlumič bych taky vynechal a pokud je ložisko ok tak už tam snad nic není.Ještě by mohla být špatná geometrie zadku ale předpokládám že to bourané není takže by to mělo být ok, ale zádní náprava je stejně neseříditelná...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslíš,že by se to hučení mohlo projevovat ,pokud by bylo vadné uložení toho tlumiče? dá se to nějak zjistit? nebo se musí demontovat tlumič? Já jsem to auto koupil a jsem druhý majitel,stav vozu odpovídá těm kilometrům,tak nevím jak se s tím autem zacházelo,majitel byl sterší,a nebyl žádný pirát silnic

Tak mne se tahle pricina jevi jako hodne nepravdepodobna, i ten projev huceni mi k tomu nesedi - to by se do karoserie prenasely razy a to by se asi klasickym hucenim neprojevovalo.

Jako dalsi postup bych zvolil zkusebni jizdu s jinou Fabii Combi (pokud mas moznost treba nekoho znameho), pokud mozno co nejvice podobnou - stejny rozmer kol apod.

Samozrejme to projet po stejnem useku, treba tesne po sobe obema autama. Rozdil by pak musel byt zretelny.

Mimochodem, jak dlouho to auto mas a kolik jsi s nim najel? Resp. jak dlouho toto huceni pozorujes? Od zacatku?

Ty zvuky pozoruji od začátku,co jsem to koupil,po stejném úseku silnice jsem jel i se stejným autem a tam se zvuky neprojevily.Autem jezdím více jak rok a najel jsem necelých 12 tisíc km,a zvuky jsou pořád stejné.Nechám si ještě změřit tlumiče,snad něco najdou.Přesto moc díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...