Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

to se mě stalo taky,stěma kontrolkama a protože sem najížděl na dálnici,tak za jízdy sem vypl klíček a potom zapl,kvalt sem tam nechal a vvšechno zhaslo.Toho řízení sem se ale polekal,ale tuším,kže sem měl všechno zapnutý-sedačky,zadní sklo,stěrače,vozík byl zapojený,mlhovky svítily atd-bylo možná podpětí.Podruhé se to ještě nestalo :palec2:

Vloženo
Zdravím!

Po výjezdu zasněženého kopce, kdy předníkola byla u Fabie II 1.9TDI neustále v prokluzu se rozsvítilo několik kontrloek (servo, ruční brzda, abs a emise). Po vypnutí motoru a opětovném nastartování zmyzely vsechny az na ty emise (tedy "Systém kontroly výfukových plynů"). Je to opravdu závada, nebo jenom nakej sotek v elektrice? Zrovna ted se mi nehodí, aby se mi v tom v servisu tejden vrtali.

Moc díky za odpověď.

Honza

Zdar Honzo,jak píšou ostatní borci,chtělo by to vypsat pamět závad.Pokud svítily kontrolky jak popisuješ,tak musí být uloženy nějaký závady,asi jen sporadický

(náhodný).Pokud Kontrolka emisí svítí delší dobu tak tam bude závada nejspíš statická.Hodně mechaniků co dělají po práci doma mají diagnostiku.

Vloženo

Tak problém se vyřešil víceméně sám - podobně, jako když se v zábavných pořadcech v TV postava uzdraví opětovným udeřením palicí do halvy, i kontrolka emisí zhasla stejně, jak se rozsvítila - hrabáním na sněhu v kopci. Nicméně auto jde stejně na garančku, tak to nechám pro sichr prohlédnout. Každopádně díky za rady.

Vloženo

Tahle kontrolka se mi objevila u FI 1,4MPi 50kW. Po připojení na diagnostiku mi v servisu řekli, že došlo k zaplavení nádobky s aktivním uhlím odvětrání nádrže, a to přetankováním - mojí vinou. A že to nejde vyčistit, že se musí vyměnit celé potrubí za cca 4500,-. Když jsem pak doma bádal, zda by to přece jenom nešlo nějak vyčistit, objevil jsem kabel vedoucí k čidlu na té nádobce překousnutý kunou. Tak jsem káblík znovu spojil, nastartoval jsem, a kontrolka zhasla. Oprava za 4500 za pár sekund :palec2: . Jsem zvědavej, zda by mi servis naúčtoval celou pálku, i kdyby přece jen přišli na ten přerušený káblík...

Vloženo
Tahle kontrolka se mi objevila u FI 1,4MPi 50kW. Po připojení na diagnostiku mi v servisu řekli, že došlo k zaplavení nádobky s aktivním uhlím odvětrání nádrže, a to přetankováním - mojí vinou. A že to nejde vyčistit, že se musí vyměnit celé potrubí za cca 4500,-. Když jsem pak doma bádal, zda by to přece jenom nešlo nějak vyčistit, objevil jsem kabel vedoucí k čidlu na té nádobce překousnutý kunou. Tak jsem káblík znovu spojil, nastartoval jsem, a kontrolka zhasla. Oprava za 4500 za pár sekund :palec2: . Jsem zvědavej, zda by mi servis naúčtoval celou pálku, i kdyby přece jen přišli na ten přerušený káblík...

Přesně tak,řádně by ti to napočítali a stejně by to nebylo dobrý.Ono hodně záleží na tom kterýmu mechanikovi to auto dají.Pokud je to nějaký vemeno,tak kol100

No,ty kuny rády lezou do motoru a žvejkají po všem.Minulý týden jsem Dělal jakousi audi 2.0TDI a kuny tam vlezli a překousali tam takovou soustavu gum.hadiček a rozsvítila se kontrolka a auto ztratilo výkon.Materiál na opravu:1700kč. :wallbash:

  • o 8 měsíců později...
Vloženo (editace)

Zdravím přátelé Škodovek. Jsem hrdým majitelem Fabie 2; 1.2HTP- 12V- 51KW rok výroby 2008.

Najeto mám okolo 61 000km. A v poslední době mám problém s kontrolkou výfukových plynů. Přesný název je "Systém kontroly výfukových plynů".

Při jízdě z ničeho nic začne tato kontrolka blikat a auto se přepne do nouzáku. Nereaguje plynový pedál a pomůže pouze vypnutí a zapnutí vozidla (motoru).

Nevíte někdo, čím by to mohlo být. V originál škodováckém servisu si s tím nějak neví rady. Nejdřív že to je problém cívky na válci, pak hned, že by to mohl být katalyzátor.

Do teď na nic pořádného nepřišli. V některých příspěvcích jsem se dočetl, že by to mohl být problém lambda sondy. Co myslíte vy?

Díky za jakýkoliv nápad či příspěvek.

Editováno: , autor: Majkl-h
Vloženo

Kdyby mně to udělalo,tak bych -1: proměřil tři cívky -2:proměřil dvě lamdasondy-hodně lidí neví,že tam jsou dvě.3-zkontroloval bych vzduchovej filtr. -4 projel bych na dvojku plnej kotel nějakej usek až by byl kat žlutej. :palec2:

Vloženo

Uvidíme, zatím to jede. Pokud se to objeví znovu, tak zkusím vaše nápady. Resp. vytisknu si je a poběžím zase do autorizivaného servisu ve Slaném aby věděli co s tím :D

Vloženo

Jak píše Promy. Přesně tenhle problém jsem měl a musel jsem kvůli tomu do servisu 2x, nejdřív prý počítač nic nedetekoval :-), pak zjistili, že to je prý snímačem otáček, po jeho vyměnění auto jezdí jak má.

Vloženo

Auto vydrželo celý týden. Dnes o sobě ale zase dala kontrolka vědět. Takže opět do servisu. Již tedy asi po 4té. Budu jim muset vytisknout místní příspěvky aby byli vůbec schopni to auto dát dohromady. Grrr

Vloženo

Spíš změň přístup nebo rovnou servis. Nebuď pasivní přijímatel všech verdiktů, ale buď asertivní a nenechej se odbývat. Klidně bych i požadoval kontrolu všech zde uvedených komponent, které by to MOHLY způsobovat - a dožadovat se protokolu o té kontrole, nebo aspoň nějakých výsledků. Nejlepší je samozřejmě být fyzicky přítomný na dílně...

  • o 4 týdny později...
  • o 6 měsíců později...
Vloženo

Ahoj Majkle,

vstřikovací ventil a jaký ještě blbosti? Mám možná podobný problém.

Když je auto studený, jede normálně do určité teploty, pak začne problikávat kontrolka výfukových plynů a jakmile se úplně rozsvítí, auto jako by jelo na tři válce. (mám 1.4 16V).

Pomůže znovu nastartovat a dál to jede normálně. Jen volnoběh je maličko rozklepaný.

Ahoj Vašek

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Nám to u 1.2 HTP 40kW 2003 svítí taky, jede normálně, nežere, jen to svítí :-) napřed měnili katalizátor, nepomohlo to.Pak prý lambdu, ale nová po namontování házela stejnou chybu jako stará tak ji tam ani nedali. Teď prý to může být podpálený ventil u prvního válce, má o dvě desetinky nižší tlak. Tzn.sundat hlavu, nové ventily....

Už se mi nechce experimentovat, připadá mi, že kdybych já pracoval v zaměstnání stejným stylem pokus-omyl jako servis tak by mě za chvíly zavřeli...

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Zdravím Vás, nemá niekto skúsenosti z hlásením "EMISE DO DíLNY" ? Mám Škoda Roomset Sport 1.9TDI PDI 77kw + chip r.v.: 2007 . Toto hasenie mi svieti skoro stále 99%. Nepociťujem žiadne zníženie výkonu, dymivosť, alebo niečo podobné. Jednoducho vŠetko funguje ako má. Mal som to aj na diagnostike, kde diagnostika nenaŠla žiadnu závadu !!! pritom táto chyba svietila priamo na displeji, diagnostika naŠla, len jednu závadu č.: 001139 sporadickú poruchu zámku spolu jazdcových dverí čo taktiež nechápem nakoľko na displeji vidím či sú konkrétne dvere otvorené, alebo zatvorené a aj alarm a centrálne zamykanie fungujú bez problémov. Podľa mňa to má niečo spoločné.

Ďakujem za každú radu.

  • o 9 měsíců později...
Vloženo (editace)

Cau chlapi mam roomstra 1.2 htp 51kw a mam problem a nevim si rady kdyz jedu delsi trasu a motor je zahřaty na urcitou teplotu a nekde zastavim a necham cvakat motor na volnobech tak po urcity chvili se mi rozblika kontrolka vyfukovych plynu a auto se mi prepne do nouzovehu rezimu a zacnu slyset takovy bublani a kdyz vypnu motor a po chvilce opet nastartuju tak chyba je pryc a auto je opet normalni a jede jak ma nevim si rady poradte lambda sondu pred katalizator sem menil diky

Editováno: , autor: Kobra1
Vloženo (editace)

a mas vubec ridicak? bych se nedivil, kdyby ti bylo tak 12, dle pravopisu soudim

ikdyz napsat v jednom slove pokazde jiny i/y to uz o necem svedci, takovy lidi bych na silnici potkat nechtel (bez mozku)

Editováno: , autor: vormen

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...