makerpali Vloženo 20. leden 2013 Sdílet Vloženo 20. leden 2013 zdarec, mozno len pre informaciu. kupil som cistic palivovej sustavy a nalial ho do plnej nadrze. po prejazdeni (cca 700km) sa uz kontrolka nerozsvietila. takze je otazka co ten cistic vycistil a ze kedy sa opet objavi svietenie. zatial 2 tyzdne pokoj. Denne jazdim cca 100km (Pha-Sadska). Takze dostane zabrat jak dialnicne tak i mestsky provoz. Tak snad este vydrzi nejaku tu dobu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 20. leden 2013 Sdílet Vloženo 20. leden 2013 tak je možné, že jsi měl zasr.né vstřikovače a že jsi to rozpustil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
makerpali Vloženo 22. leden 2013 Sdílet Vloženo 22. leden 2013 pravdepodobne ano... uz je len otazka jak dlho to vydrzi v pohode Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
makerpali Vloženo 28. leden 2013 Sdílet Vloženo 28. leden 2013 Tak zdravim vsetkych, pred chvilinkou sa mi rozsvietila kontrolka opet. Je mozne, ze som to zposobil tym, ze som do nadrze nalial (v piatok 25.1.) cistic vtriekovania a karburatorov od sonaxu? Ked som pouzil cistic palivovej sustavy (tiez od sonaxu), tak kontrolka nesvietila cca 1500km. Tak si hovorim,ze si precistim vstreky este viacej, ale zjavne som si nepomohol Tak a teraz uz zacina diagnostika problemu. Zatial vsetkym vela pohodovych km bez svietenia kontroliek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reifik Vloženo 30. Duben 2013 Sdílet Vloženo 30. Duben 2013 Zdravím, mám podobný problém,ale jen při vytočení motoru, na 1 rychl.stupeň při rozjezdu,nebo ve stoupání,či předjíždění na dvojku,či trojku.Začne blikat,nebo se rozsvítí kontrolka výfukových plynů,motor "tarokuje".Je nutné motor vypnout a znova nastartovat,pak je klid,až do dalšího vytočení motoru.FABIA II 1,2 HTP 51kw,vyrobena 2008, najeto cca 17 000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 1. Květen 2013 Sdílet Vloženo 1. Květen 2013 diagnostika nehovorí nič??..či nebolo to napojené?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tavič Vloženo 1. Květen 2013 Sdílet Vloženo 1. Květen 2013 reifik: možou to být vstřikovače jak bylo výše řečeno a nebo taky špatnej katalizátor, vlivem natankování nekvalitního benzínu, který zasere vstřiky a nasledně ještě kat. v tom katu mohlo i něco zhořet, kontrolka check motor ti nesvítí? Jinak kdyby byla špatná zapalovací cívka v tomto případě, tak by to cukalo jako kráva v určitých otáčkách spíše v těch nizkých Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 2. Květen 2013 Sdílet Vloženo 2. Květen 2013 však píše že mu bliká, nebo svítí kontrolka výfukových plynů, aneb jak jí nazýváš ty, já a druzí, check motoru. Takže je potřeba načíst chybu co to píše, neb, když kontrolka bliká, nebo svítí, musí tam být něco zapsané. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
12htp47kw Vloženo 28. Červen 2013 Sdílet Vloženo 28. Červen 2013 Ahoj, ten samý problém...., nereaguje plynový pedál. Nějaké nové poznatky? 1.2 htp 47kw, 2005, 217.000km. Zatím jsem jen načepoval jiný benzím, čekám, jestli se to znovu objeví (zatím 2x). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
12htp47kw Vloženo 2. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2013 (editace) ...když je motor úplně mrtvý (po vypnutí a zapnutí zase OK)... jinak u mě to byla cívka Editováno: 8. Září 2013, autor: 12htp47kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janica Vloženo 4. leden 2014 Sdílet Vloženo 4. leden 2014 Kde presne najdem snimac polohy vacky 1.2 HTP 44kw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 4. leden 2014 Sdílet Vloženo 4. leden 2014 předpokládám, že i přes 44kW verzi se jedná o 12ventil, tak je to položka 3 na obrázku. Sice je to z DP pro AZQ 1,2/47kW ale umístění bude stejné, hledej na vrchu hlavy, obrázek ti určo napoví Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 4. leden 2014 Sdílet Vloženo 4. leden 2014 tady ještě více detailněji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 4. leden 2014 Sdílet Vloženo 4. leden 2014 předpokládám, že i přes 44kW verzi se jedná o 12ventil nejedná...je to 6-ventil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 4. leden 2014 Sdílet Vloženo 4. leden 2014 Ale pozděj se tuším dělaly i ty slabší varianty jako 12-ventil, aby se nevyráběly dva morory, akorát se to nikde neventilovalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 4. leden 2014 Sdílet Vloženo 4. leden 2014 přesně tak, proto jsem se tak ujišťoval ... jak jsem byl v sekci Fabia II v minulosti poučen, 44kW verze od určitého modelového roku u F II neznamená šesti ventil a vzhledem k tomu, že nemá v podpisu specifikováno ... nicméně umístění bude stejné i pro 6V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janica Vloženo 4. leden 2014 Sdílet Vloženo 4. leden 2014 Dik,ten snimac som nasiel.Kabely su v poriadku no asi kazde stvrte starovanie tazko chyta.Na Vagu pise signal priliz maly preruseni skrat na kostru sporadicky.Bude ten snimac uz k.o.?? Auto ma nabehane 19.000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 4. leden 2014 Sdílet Vloženo 4. leden 2014 Asi ano tak ho vymeň. Bola aj vadna seria u 6V jeden čas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 5. leden 2014 Sdílet Vloženo 5. leden 2014 Zkusil bych ještě rozdělat a prostříknout konektor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 5. leden 2014 Sdílet Vloženo 5. leden 2014 to bude asi k ničomu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janica Vloženo 5. leden 2014 Sdílet Vloženo 5. leden 2014 Konektor som skusal prestrikat ale nepomohlo.Tak skusim ho prehodit a uvidim co to povie.Dakujem za rady a dam vediet ci pomohla vymena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janica Vloženo 12. leden 2014 Sdílet Vloženo 12. leden 2014 (editace) Caute,tak som nahodil novy snimac a od vtedy uz ziadna chyba a motor chyta pekne.Dakujem za rady Editováno: 12. leden 2014, autor: Janica Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 13. leden 2014 Sdílet Vloženo 13. leden 2014 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ctirad1 Vloženo 29. Květen 2014 Sdílet Vloženo 29. Květen 2014 zdarec,to samé jsem měl dnes i já po natankovaní u SETY v Litoměřicích a byl to vstřikovaci ventil 1válec stálo to 3300kc.nekvalitní benzin tak pozor na tankování u teto pumpy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RMX1994 Vloženo 10. Září 2015 Sdílet Vloženo 10. Září 2015 Škoda Fabia ll 1,2 HTP 51 kw. r.v. 2008. 193 000 km. Ahojte,poprosil by som o radu.Dned som bol na diagnostike (svietila mi kontrolka motoru) a ukázalo im slabú účinnosť katalizátora alebo netesnosť výfuku.No problem je v tom že skušali či neprefukuje výfuk a bohužial nikde neuniká,a katalyzátor bol menený približne 5 000 km dozadu čo príde trochu divne aby za takú chvýlku sa odpálil.Kontrolka sa mi rozsvietila den po plnom natankovaní a pri náhlom ochladení na 11 stupnov po 5 minútovej jazde a svieti nastálo.Jazdím od 2000 ot/min. do 3000 a priemerne 15 km na jednu jazdu.Pred mesiacom som sa vrátil s chorvátska,ot približne 4200 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.