Přejít na obsah

Zaváda - kontrolka systému výfukových plynů


Promy

Doporučené příspěvky

zdarec, mozno len pre informaciu. kupil som cistic palivovej sustavy a nalial ho do plnej nadrze. po prejazdeni (cca 700km) sa uz kontrolka nerozsvietila. takze je otazka co ten cistic vycistil a ze kedy sa opet objavi svietenie. zatial 2 tyzdne pokoj. Denne jazdim cca 100km (Pha-Sadska). Takze dostane zabrat jak dialnicne tak i mestsky provoz. Tak snad este vydrzi nejaku tu dobu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak zdravim vsetkych, pred chvilinkou sa mi rozsvietila kontrolka opet. Je mozne, ze som to zposobil tym, ze som do nadrze nalial (v piatok 25.1.) cistic vtriekovania a karburatorov od sonaxu? Ked som pouzil cistic palivovej sustavy (tiez od sonaxu), tak kontrolka nesvietila cca 1500km. Tak si hovorim,ze si precistim vstreky este viacej, ale zjavne som si nepomohol :( Tak a teraz uz zacina diagnostika problemu. Zatial vsetkym vela pohodovych km bez svietenia kontroliek :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zdravím,

mám podobný problém,ale jen při vytočení motoru, na 1 rychl.stupeň při rozjezdu,nebo ve stoupání,či předjíždění na dvojku,či trojku.
Začne blikat,nebo se rozsvítí kontrolka výfukových plynů,motor "tarokuje".
Je nutné motor vypnout a znova nastartovat,pak je klid,až do dalšího vytočení motoru.
FABIA II 1,2 HTP 51kw,vyrobena 2008, najeto cca 17 000 km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

reifik: možou to být vstřikovače jak bylo výše řečeno a nebo taky špatnej katalizátor, vlivem natankování nekvalitního benzínu, který zasere vstřiky a nasledně ještě kat. v tom katu mohlo i něco zhořet, kontrolka check motor ti nesvítí? Jinak kdyby byla špatná zapalovací cívka v tomto případě, tak by to cukalo jako kráva v určitých otáčkách spíše v těch nizkých

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 6 měsíců později...

přesně tak, proto jsem se tak ujišťoval ... jak jsem byl v sekci Fabia II v minulosti poučen, 44kW verze od určitého modelového roku u F II neznamená šesti ventil a vzhledem k tomu, že nemá v podpisu specifikováno ... nicméně umístění bude stejné i pro 6V

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
  • o 1 rok později...

Škoda Fabia ll 1,2 HTP 51 kw. r.v. 2008. 193 000 km.


 


Ahojte,poprosil by som o radu.Dned som bol na diagnostike (svietila mi kontrolka motoru) a ukázalo im slabú účinnosť katalizátora alebo netesnosť výfuku.No problem je v tom že skušali či neprefukuje výfuk a bohužial nikde neuniká,a katalyzátor bol menený približne 5 000 km dozadu čo príde trochu divne aby za takú chvýlku sa odpálil.Kontrolka sa mi rozsvietila den po plnom natankovaní a pri náhlom ochladení na 11 stupnov po 5 minútovej jazde a svieti nastálo.Jazdím od 2000 ot/min. do 3000 a priemerne 15 km na jednu jazdu.Pred mesiacom som sa vrátil s chorvátska,ot približne 4200


Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...