Publikováno Prosinec 25, 200915 r Zdravím Vás potřeboval bych od vás poradit mám octavii 2 rv. 2007 výbava elegance. Potřeboval bych zjistit zda mám kontrolku brzdového obložení, myslel jsem si, že když mám výbavu elegance tak ji mám, ale nějak se mi nerozsvítila a já jsem se dostal bržděním na kotouče. A tak prosím o radu jak zjistit jestli ji opravdu mám a jak ji nahodit, aby popřípadě svítila. Děkuji Vám všem moc za radu..
Prosinec 26, 200915 r zkus se kouknout na destičky jestli maj senzor,, je to klasický jednoduchý kabel co vede od brzdovych destiček, pokud tam je tak hledej příčinu někde v elektrice nebo v řídíci jednotce. popřípadě na reklamaci
Prosinec 26, 200915 r Určitě máš díky tvé výbavě. Nic kontrolovat nemusíš. Při prudkém probrždění na hranici kdy to má zasvítit to ani nemusíš postřehnout. Funguje to na principu rozpínacího kontaktu a když destičky zbrousíš pod tuto mez tak zase kontrolka nesvítí. Jediná 100% kontrola je vizuální.
Prosinec 26, 200915 r FERDA25: Kontrolka na brzdove oblozenie svieti. LINK: http://www.skoda-auto.cz/cze/model/newocta...umentation.aspx Upraveno Prosinec 26, 200915 r od PROCHY603
Prosinec 26, 200915 r No je to tak jak píšu. Můžeš to zkusit, až se ti rozsvítí tak ti zase zhasne i bez výměny destiček a nikde nic. Myslíš tohle: http://www.skoda-auto.cz/cze/documents/man...rt_t3-m0079.htm To psal někdo kdo nikdy neviděl brzdové destičky. Upraveno Prosinec 26, 200915 r od ferda25
Prosinec 26, 200915 r Autor ano to je přesně ono toto bych rád, aby to svítilo, když už nemám skoro žádné destičky. zítra se podívám jestli je v pohodě ten kabel, říkali jste na levém předním kole u brzdové destičky má být kabel, jestli jsem to správně pochopil. Upraveno Leden 1, 201015 r od Jirik.DC Necitujte předchozí příspěvky..díky
Prosinec 27, 200915 r Určitě máš díky tvé výbavě. Nic kontrolovat nemusíš. Při prudkém probrždění na hranici kdy to má zasvítit to ani nemusíš postřehnout. Funguje to na principu rozpínacího kontaktu a když destičky zbrousíš pod tuto mez tak zase kontrolka nesvítí. Jediná 100% kontrola je vizuální. Trochu sa mylis. Ked brzdove platnicky zbrusis -ojazdis na minimum tak sa ti rozsvieti kontrolka na opotrebovanie brzdovych platniciek a bude svietit stale pokial ich nevymenis za NOVE!!!
Prosinec 27, 200915 r Autor ano to je přesně ono toto bych rád, aby to svítilo, když už nemám skoro žádné destičky. zítra se podívám jestli je v pohodě ten kabel, říkali jste na levém předním kole u brzdové destičky má být kabel, jestli jsem to správně pochopil. Ještě bych měl prosbičku nemáte někdo fotku jak vypadá ten kabílek, který vede k brzdovým destičkám. Díky moc
Prosinec 31, 200915 r Taky mi svítily desky,když byly KO,dokud jsem je nevyněnil. Rozpojí se obvod přebroušením kablíku u desek a pak to svítí. Kamarád to měl stejně i na A6, když tam dal desky bez signalizace,musel propojit přímo kontakty ve svorkovnici,aby to zhaslo.
Leden 8, 201015 r Mužu potvrdit taky mi začla svítit kontrolka na maxidotu a po rozebrání a odpojení kabelu stále svítila až po zapojení nové kontolka zhasla .Začla svítit před vánocema a svítila do teď. A to jsem najel tak 500km po dálnici a s intenzivním bržděním a svítící kontrolkou.Destičky měli ješfě asi 2mm tloušťku.
Leden 16, 201015 r je to jen na levé přední destičce v destičce vede drátek který tím jak se ubroušuje destička se ubrousí taky (je v hloubce cca 3mm od kovu) a tím se přeruší obvod a tím se rozvítí kontrolka na palubce. Kontrolka svítí stále.... dají se sehnat a použít destičky bez kontroly - nemají ten drátek ani vývodní kablík s konektorem - jsou levnější... Kontrolka svítí pak stále, její zhasnutí se řeší tím, že ze staré destičky uštípnete ten kablík s konektorem, oholíte a ty dva drátky spojíte a zaizolujete a využijete tak padnoucí origo konektor.... Při zběžném pohledu tedy kablík uvídíte, při detailním ale zjistíte že nevede do destičky... po rozvícení kontrolky jsem najezdíl cca 16000km, ale můj styl jízdy je extrémní a na zadních origodeskách jem najezdil cca 100K a předních asi 115K...
Leden 21, 201015 r Mohu potvrdit zrovna včera se mi ozvalo obložení a na maxíku mi teď neustále svítí kontrolka...min. tlouška obložení jsou 2 mm ...něco málo nad 2 tam ještě mam - kablík už je ale přebržděný ...už koukám po nových...kola jsem měl u auta dole už mockrát a že je kablík na levé u řidiče to vím...ale měl jsem zato, že je i na pravé...takže komplet přední náprava je ze signalizací...teď teda nevim...asi budu musit večír kouknout za pravý kolo a zjistit kde je pravda abych teda zbytečně nekupoval destičky s dvěma káblíky na každou stranu když stačí jen na levou...
Leden 21, 201015 r Neboj je jenom na levé straně tak stačí jen s jedním kablíkem ale pokud seženeš i se dvěma nic se neděje můžeš ho v nejhorším případě ustřihnout. Koupil jsem nové kotouče Zimmermann+ destičky a na zkoušku na staré kotouče čínské destičky za 500kč tak jsem zvědavej jak budou brzdit!
Leden 21, 201015 r Kabel v autě vede jen k levému kolu ... k pravému nevede nic... Neexistuje taková varianta.... Nemůžeš koupit destičky se dvěma kablíky....... destičky nekupuješ samostatně, ale celou sadu - krabičku s 4 destičkami a tak nemáš na výběr jesli chceš všechny s kablíkem a nebo jen jednu V té krabičce bude vždy jen jediná destička s kablíkem... a 3 bez - s kablíkem bude ta správná protože se obvykle liší destičky na pravé a levé kolo stejně jako vně a dovnitř... Abys měl ještě vůbec na co ty Zimmermany namontovat.... no kdyžtak jim v servisu to dáš jako vlastní díl na opravu... Za 500 to vydrží 10 000, nebo to zrasuje kotouče a nebo se několika razantními zabržděními s velkým zahřátím začnou drolit a rozsýpat od krajů...
Leden 21, 201015 r No je to jen na zkoušku na starý kotouče tak se uvidí jak se to bude chovat jestli to vůbec bude brzdit. Teď se mi nechce dávat nový do tý slaný břečky.Jinak jsem ty destičky se dvouma kablikama taky viděl,mám takovej dojem na aukru a tam byly jako varianta i pro jiná auta.
Leden 26, 201015 r Tak pár fotek pro ty co by ještě nevěděli...jinak dík za rady chlapy...už jen ty zadní destičky...maj cca 4 mm...a co jsem se dočetl tak bez přípravku na stlačení a zároveň otáčení pístku radši nezkoušet...jinak samostav na ruční brzdě pápá...chjo, že bych chtěl platit ty zloděje co to stejnak odfláknou tady u nás na mk...mno nevim
Leden 26, 201015 r No tak ty kotouče jsi mohl alespoň trošku nechat stočit. Co ty hrany okolo destiček co ti probrousili dřív kabel než tu plochu v destičce? O kolik jsou ty starý kotouče sjetý o proti novejm,měřil jsi? Jinak těch zadních třmenů se neboj jdou dobře šroubovat a zároveň lehce zatlačit, když to nebudeš dělat hrubým násilím a není potřeba žádného přípravku.Zvládneš to za pomoci dvou sikovek jedněma lehounce tlačíš samostav dovnitř a druhými otáčíš po směru hodinových ručiček.
Leden 26, 201015 r Taky sem dlouho přemýšlel jestli tam nevrazit ještě ty starý destičky...vim alespoň pro příště, že si po rozsvícení kontrolky nemusim dělat starosti...desky byly i tak ale na 3 mm...takže nic moc...zas o moc dřív se ty kablíky neprobrousily...kotouče s původních 22 mm měly tušim 20.5 to je taky ok...hlavně nejsou zvlněný ;-) na jaře to vidim na ty zadní desky a při tý příležitosti budu dělat třmeny tak možná necham v Kralupech stočit i ty kotouče...Teď nebylo kdy a hlavně kde...
Červenec 27, 201015 r Mam nejaky problem s kontrolkou. Uz sa mi stalo, ze mi zrazu zasvietila, potom zhasla, pred dvoma tyzdnami sa mi to stalo znova. Ale po odstaveni auta na noc mi na druhy den nesvietila, nevenoval som tomu vela pozornosti, lebo som menil dosticky asi pred rokom. Zvonku som ich pozrel a maju tak 1 cm. Ale v piatok som mal auto v servise, menili sa loziska. ked som odisiel, tak kontrolka zase svietila. Tak sme dnes zhodili koleso, pozreli pre istotu vnutornu dosticku, a tiez ma tak min. 7mm. Konektor sme rozpojili, skratovali ale svieti stale. Bol nejaky vadny kabel, co ide z konektora, tak sme ho priletovali nanovo. Ale kontrolka svieti. Cez VAG sa neda pozriet, co moze byt vadne ? Alebo nejaka poistka ? Alebo... ???
Červenec 27, 201015 r Tak info k čínskejm destičkám-Po ujetí 1000km si sedly celou plochou na starý kotouče celkem srovnaly i plochu kotoučů.Po 1500km začaly pískat při lehčím brždění.Po2500km už bez pískání brzdí jako origo zatím najeto 5000km jsou stále jako nové nepráší(zhruba stejně asi jako origo ATE) a ani se nedrolí, kotouče jsou hladké lesklé.Tak prozatím celkem spokojenost za 500kč.Nekup to
Březen 12, 20241 r Čau, mám vyměněné destičky Škoda octavia 2 1.6 mpi a svítí mi kontrolka opotřebení brzd neustále i při odpojení kabelu, má někdo nějakou radu?
Březen 12, 20241 r Nevím jak to fungoval u starších vozidel ale u současných je kontrola obložení založená na kabelové smyčce, když se někde obvod přeruší (ideálně sjetím brzdové destičky) tak auto začne hlásit opotřebení brzd. Odpojení kabelu má teda když už nic tak kontra produktivní efekt. Jednoduše budeš mít někde přerušený obvod nejspíš...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.