djpetr Vloženo 28. Prosinec 2009 Vloženo 28. Prosinec 2009 V novém čísle autohit vyšel tento článek o nové škodovce Citovat
Marek Vloženo 30. Prosinec 2009 Vloženo 30. Prosinec 2009 (editace) no je to něco mezi FII a OII.....mě se to nelíbí......a pokud tam nebude min. motor 1,2TSI ale jen 1,2HTP 51kW jako u FII......tak to moc nepojede, páč to bude těžší než FII.....a jak je tam psáno: pro rozvojové trhy Editováno: 30. Prosinec 2009, autor: Marek Citovat
TomášT Vloženo 30. Prosinec 2009 Vloženo 30. Prosinec 2009 však avízovali že to bude menší než O ale zase větší než F Nevypadá to špatně...ale co myslí tím motorem 1.2 nechápu...HTP jako základ budiž, ale chtělo by ho trochu poladit aspoň na 60Kw Citovat
Marek Vloženo 30. Prosinec 2009 Vloženo 30. Prosinec 2009 51 nebo 60kW to není zase propastnej rozdíl...pokud tam nedají 1,2TSI...bude to znát ..něco jak u OI 1,4 , ale zase kvůli ceně tam zřejmě šoupnou 1,2HTP 51kW.... Citovat
s-talker Vloženo 30. Prosinec 2009 Vloženo 30. Prosinec 2009 51? Snad spis 55, tam daji Indickou verzi, kdyz to ma byt pro rozvojove trhy Citovat
s-talker Vloženo 30. Prosinec 2009 Vloženo 30. Prosinec 2009 tak jsem si to precetl jeste jednou, je to primo urceno i pro Indiany, takze rozhodne 55kW a ne 51 Citovat
s-talker Vloženo 30. Prosinec 2009 Vloženo 30. Prosinec 2009 precti si jeste jednou co jsem psal.... Citovat
Marek Vloženo 30. Prosinec 2009 Vloženo 30. Prosinec 2009 ...číst umím ale nechápu KDE JSI PŘIŠEL ZROVNA NA 55kW...PROČ BY DĚLALI SILNĚJŠÍ.... Citovat
s-talker Vloženo 30. Prosinec 2009 Vloženo 30. Prosinec 2009 (editace) to je jednoduche, v Indii je daleko vetsi teplo a klima jede prakticky porad. Idniani nechteli tak slaboucke motory, takze proto tento krok Jen skodovka upravila tyhle motory pro Asijsky trh a ceka se, kdy tahle inovace prijde taky k nam. Tenhle model by mel byt prave ten, ktery bude prvni silnejsi Indiani meli na zacatku 51 a nikdo to nechtel kupovat...4kW navic a prodeje jsou krasne Editováno: 30. Prosinec 2009, autor: s-talker Citovat
Marek Vloženo 30. Prosinec 2009 Vloženo 30. Prosinec 2009 aha...to jsem nevěděl......zase jsem chytřejší.....ale že by 4kW udělali takovej rozdíl? Citovat
s-talker Vloženo 30. Prosinec 2009 Vloženo 30. Prosinec 2009 nevim, osobne jsem v tom nikdy nejel. Od nas putuji jen RJ Ale jim to asi takhle staci Citovat
TomAtom Vloženo 30. Prosinec 2009 Vloženo 30. Prosinec 2009 nene, 55kW je to proto, že v Indii platí mírnější normy na emise. a tak mohli HTPčku trochu popustit uzdu Citovat
TomášT Vloženo 6. leden 2010 Vloženo 6. leden 2010 tak ono HTP by těch 55kw mohlo mít i tady pochybuju, že to souvisí s emisema!!! První HTP 40/47Kw a druhá generace má 44/51Kw ???? čím to? Vyšší výkon=horší emise?? Blbost! ... to by asi to Euro 5 jen tak nedostalo ne? Ale pokud je z továrny trochu načipují, tak jako základ by to nemuselo bejt špatný. Škoda, že i 12V umírá tak brzo. Spodek dobrej-vršek je stejnej jak ten můj osmiventil. Důvod toho výkonu je možná sazebník povinného ručení v Německu...vzpomínáte že i Opel měl 1,4 s výkonem 44Kw a VW? to samý!!! A dokonce srazili i 1,4MPi ve Fabii na variantu s 44Kw....v tom to asi bude Citovat
TomášT Vloženo 6. leden 2010 Vloženo 6. leden 2010 aha...to jsem nevěděl......zase jsem chytřejší.....ale že by 4kW udělali takovej rozdíl? já myslím, že můžou udělat rozdíl...vezmi staré HTP 40Kw a nové s 44Kw....na zrychlení to udělalo mínus 2s!!!! + samozřejmě jiné časování ventilů a nevím jestli se neměnilo i zpřevodování.... Citovat
bojler Vloženo 6. leden 2010 Vloženo 6. leden 2010 Výkon se podle všeho podhodnocuje záměrně kvůli pojistkám. Trochu bych bral s rezervou to "přidaly se 4kW a najednou se to kupuje jak blázen". Další zvýšení ale podle mě přijde, jestli zase o 5k, to je otázka. Prej má bejt 63kW TSI, tak že by byl rozdíl mezi atmosférou a turbem jenom 8kW, to se mně nezdá. Leda by se snížil tradniční rozdíl. Citovat
Sranki Vloženo 7. leden 2010 Vloženo 7. leden 2010 (editace) Rozdiel by bolo 8kW a jeden valec. A to nehovorim o krutiaku. Bojler ma pravdu, ze ten rozdiel je "marketingovo" nizky, takze by to konkurovalo TSI, ale na druhej strane nesuhlasim s tym, ze HTP pojde este vykonov hore. Mozno by mohli popracovat na spotrebe. Vykon u tohoto motoru nie je to najdolezitejsie. Ozaj. A kde ste vzali, ze sa to bude volat Popular? Editováno: 7. leden 2010, autor: Sranki Citovat
Pištáčik Vloženo 7. leden 2010 Vloženo 7. leden 2010 Ozaj. A kde ste vzali, ze sa to bude volat Popular? > V tom článku. Citovat
viewer Vloženo 7. leden 2010 Vloženo 7. leden 2010 Ty voe, kde to jen vzali ??? Je to hned nad nadpisem, stačí použít oči Citovat
Sranki Vloženo 7. leden 2010 Vloženo 7. leden 2010 (editace) No tak sorry pani. Tieto rubrikove nazvy moc necitam Inac to "ODHALENI" znie celkom eroticky, asi preto som si to nevsimol Editováno: 7. leden 2010, autor: Sranki Citovat
davidenqo Vloženo 7. leden 2010 Vloženo 7. leden 2010 podla mna celkom vydarene auto na tie cenove pomery:) Citovat
s-talker Vloženo 7. leden 2010 Vloženo 7. leden 2010 ja vim, to berte s rezervou o tom,ze se najedou po zvyseni zacaly u nich Fabky prodavat lepe Je to jednak verze SW, ale i sani je jine A to jeste nevite, ze 1.2 6V uz odzvonilo Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.