bojler Vloženo 2. Květen 2011 Sdílet Vloženo 2. Květen 2011 co tipujete ? introš rovnaky s Polom alebo iny ? Nebude rovnaky a to netipuju. Combi bude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 2. Květen 2011 Sdílet Vloženo 2. Květen 2011 Mám to chápat, že pro asii bude škoda nabízet jen přeznačkované polo sedan 6R a A-entry bude úplně jiný auto s rozvorem kolem 260cm? No teď mně ještě napadá, že by vedle Popularu mohla být v Asii nabízená taky Fabia sedan. Každopádně Popular není přeznačkované Polo sedan. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 2. Květen 2011 Sdílet Vloženo 2. Květen 2011 (editace) Otázkou je, zda se portfolio Škody do budoucna nesrovná úplně jinak, než je teď . Takhle to vidím já: - pozici Fabie zaujme "miniŠkoda", stejně se Fabia v Evropě (hlavně tedy na západ od našich hranic) kupuje jako druhé (třetí) auto do rodiny a spíš do města nebo jako studentský kočár. - protože se auta stále, po malých krocích, genereraci od generace zvětšují, nástupce Fabie, která tímto vypadane, bude nahrazena deriváty, velikostně oproti Fabii většího, současného Pola = A-Entry. Polo nám za ty desetiletí ostatně taky pěkně povyrostlo. Pro východní trhy (blízko i dalekovýchodní) to bude verze sedan,a nakonec pro Evropu je sedan pro určitou klientelu (třeba starší, bezdětnou, sportovně neaktivní) taky zajímavý typ auta, vždyť Fabie I. sedan, Polo sedan, Ibiza sedan se dobře prodávaly. Pro ostatní uživatele verze kombi. Na verzi hatchback ani liftback bych to netypoval, na to tu je Octavia. - Octavia III: liftback a kombi, z modelů Škodovky nejprodávanější model, proč něco měnit, kromě nutnosti uvést novou generaci - Superb III: sedan a kombi - Yeti II - malé MPV na bázi A-Entry je více než možné, auto velikosti Roomsteru je v současné konklurenci do budoucna nekonkurenceschopné. - velké MPV: ne O tom, že by si VW dělal hlavu s nějakým, pro "úzký" okruh fandů nepřijatelným, pouhým přeznačkováním a lehkou úpravou kmenových produktů VW na jinou značku, nemůže být ani řeči. Příkladem je jistě A4-Exeo, Sharan-Alhambra, mini VW-Škoda-Seat, z historie třeba dvojčata Audi 50 - VW Polo (1975)...... Doba je "zlá" a jestliže chce VW být světová jednička, ani nic jiného mu nezbude, než sjednotit celosvětovou výrobu svých modelů až do posledního šroubku. Ford taky "T"-čko dělal jen v jednom provedení a v jedné barvě. A co si budeme namlouvat, expandujícími trhem není Evropa, ale trhy na úplně jiných kontinentech. Editováno: 2. Květen 2011, autor: miklisek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 2. Květen 2011 Sdílet Vloženo 2. Květen 2011 MAS TY TEDA ZAUJIMAVE MYSLIENKY ad.bojler .. A -Entry a tie indicke spy photos su 2 rozdielne auta ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 2. Květen 2011 Sdílet Vloženo 2. Květen 2011 (editace) - pozici Fabie zaujme "miniŠkoda", stejně se Fabia v Evropě (hlavně tedy na západ od našich hranic) kupuje jako druhé (třetí) auto do rodiny a spíš do města nebo jako studentský kočár. Pozici nezaujme, protože je to úplně jiný segment. Auta velikosti Fabie se zcela běžně používají v celé západní Evropě a nic studentského na nich není. U nás je společenská touha mít za každou cenu velké auto pramenící z hmotné frustrace. Proto se tak daří absolutní holotě Octavii Prima, příležitost vycítila i řada importérů a Megany/Hyundaie se prodávají jak na pásu. To, že má rodina víc aut neznamená, že se používá jenom do města. A to je právě ten rozdíl - minivozítko je fakt jenom do města, malý kompakt je využitelný na ledacos. protože se auta stále, po malých krocích, genereraci od generace zvětšují, nástupce Fabie, která tímto vypadane, bude nahrazena deriváty, velikostně oproti Fabii většího, současného Pola = A-Entry. Vymýšlíš si dokola stále stejné pohádky. Popular je svébytný model, který není žádným derivátem Pola. Prokazatelně bude mít zcela jiný interiér, zcela jiný exteriér, o třídu větší rozvor a to i oproti prodloužené verzi sedan. Velikostí bude výrazně větší než je Fabia. Měl jsem takové velmi reálně vidění. Technologický základ by podle označení SK251/1 měl vycházet z Fabie/Roomsteru a tím pádem také z první generace Fabie. Jenže tak jako mají FII/R od roku 2008 jinou přední nápravu, tak může být i tady všechno jinak. Pro východní trhy (blízko i dalekovýchodní) to bude verze sedan,a nakonec pro Evropu je sedan pro určitou klientelu (třeba starší, bezdětnou, sportovně neaktivní) taky zajímavý typ auta, vždyť Fabie I. sedan, Polo sedan, Ibiza sedan se dobře prodávaly. Fabia sedan se prodávala tak "dobře", že se během sedmi let produkce dostala jenom dvakrát přes dvacet tisíc vyrobených kusů a v letech 2006 a 2007 se vyhřívala na výsluní prodejů s necelými třinácti tisíci prodaných kusů.... Pro ostatní uživatele verze kombi. Na verzi hatchback ani liftback bych to netypoval, na to tu je Octavia. Verze hatchback se v případě Fabie prodalo za loňský rok přes 160 000 kusů. Opravdu chceš kupcům vzkázat, že si mají připlatit za Octaviu a nebo jít jinam? Když to řeknu hodně diplomaticky, jenom velmi malý mozeček by si mohl myslet, že se Škoda dobrovolně vzdá modelu, kterého ročně vyprodukuje čtvrt milionu kusů a bude se nějakým šarlatánstvím pokoušet nahradit tento výpadek jinými modely. Samozřejmě je možné, že třetí Fabia bude nakonec hatchback od Popularu. V případě combi by to ale byl mezigeneračně obrovský skok - odhaduju, že sedan měl něco kolem 4,5 metru a tam nebude velký rozdíl. Editováno: 3. Květen 2011, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janjoy Vloženo 4. Květen 2011 Sdílet Vloženo 4. Květen 2011 Otázkou je, zda se portfolio Škody do budoucna nesrovná úplně jinak, než je teď . Takhle to vidím já: - pozici Fabie zaujme "miniŠkoda", stejně se Fabia v Evropě (hlavně tedy na západ od našich hranic) kupuje jako druhé (třetí) auto do rodiny a spíš do města nebo jako studentský kočár. - protože se auta stále, po malých krocích, genereraci od generace zvětšují, nástupce Fabie, která tímto vypadane, bude nahrazena deriváty, velikostně oproti Fabii většího, současného Pola = A-Entry. Polo nám za ty desetiletí ostatně taky pěkně povyrostlo. Pro východní trhy (blízko i dalekovýchodní) to bude verze sedan,a nakonec pro Evropu je sedan pro určitou klientelu (třeba starší, bezdětnou, sportovně neaktivní) taky zajímavý typ auta, vždyť Fabie I. sedan, Polo sedan, Ibiza sedan se dobře prodávaly. Pro ostatní uživatele verze kombi. Na verzi hatchback ani liftback bych to netypoval, na to tu je Octavia. - Octavia III: liftback a kombi, z modelů Škodovky nejprodávanější model, proč něco měnit, kromě nutnosti uvést novou generaci - Superb III: sedan a kombi - Yeti II - malé MPV na bázi A-Entry je více než možné, auto velikosti Roomsteru je v současné konklurenci do budoucna nekonkurenceschopné. - velké MPV: ne O tom, že by si VW dělal hlavu s nějakým, pro "úzký" okruh fandů nepřijatelným, pouhým přeznačkováním a lehkou úpravou kmenových produktů VW na jinou značku, nemůže být ani řeči. Příkladem je jistě A4-Exeo, Sharan-Alhambra, mini VW-Škoda-Seat, z historie třeba dvojčata Audi 50 - VW Polo (1975)...... Doba je "zlá" a jestliže chce VW být světová jednička, ani nic jiného mu nezbude, než sjednotit celosvětovou výrobu svých modelů až do posledního šroubku. Ford taky "T"-čko dělal jen v jednom provedení a v jedné barvě. A co si budeme namlouvat, expandujícími trhem není Evropa, ale trhy na úplně jiných kontinentech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 6. Květen 2011 Sdílet Vloženo 6. Květen 2011 http://auto.idnes.cz/roomster-se-moc-neprodava-za-dva-roky-dorazi-novy-delsi-pi6-/ak_aktual.aspx?c=A110506_103318_ak_aktual_fdv Tak to vypadá, že Roomster druhé generace bude na stejném podvozku jako současná generace a iHeute víceméně potvrzuje, že na stejném bude Popular. Takže asi víceméně karosářská verze. Pokud končí výroba ve Vrchlabí na konci příštího roku, může být druhá generace představená na podzim zároveň s OIII. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 6. Květen 2011 Sdílet Vloženo 6. Květen 2011 poteš pánbúh , dúfam že to neskončí len velkým faceliftom aka Golf V/IV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 6. Květen 2011 Sdílet Vloženo 6. Květen 2011 Tak podle mě se zrovna u GVI podařilo dotáhnout pětku velmi dobře a ničemu rozsáhlý facelift nevadil. Každopádně technicky BUDE A-Entry vycházet z Roomsteru, karoserií to facelift podle mě nebude. Jak říkám, v tom vidění byl interiér Popularu i jeho celková velikost výrazně větší než stávající FII a R. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 6. Květen 2011 Sdílet Vloženo 6. Květen 2011 (editace) "velmi malý mozeček" reaguje: idnes někdy píše bludy, přebírá zprávy, který vyšly někde jinde již před několika dny, takže bych je bral trošku s rezervou. Prodloužení má přinést především větší zavazadlový prostor než dosud, prostor pro cestující by se neměl měnit. Nyní je roomster dlouhý 4,2 metru. Nový bude postavený na podvozku chystaného modelu A-Entry. To, že se místo pro cestující nezmění a naroste jen kufr nahrává tomu, že A-Entry skutečně nebude mít podlahu a podvozek ze současné Fabie, ale z nějaké větší platformy koncernu VW............. Rozvor kol VW Polo sedan 2552mm, rozchod VW 1450/1496mm Rozvor kol Roomster 2621mm, rozchod Roomster 1436/1500mm A ještě přidám poznámku, že by u A-Entry by ŠA byla blbá, kdyby použila nápravu z F a R, protože ta nemá moc dobrou odolnost proti "východním" ( a bohužel tedy i našim) silnicím. Když to tady na fóru čtu, co Fabiáci řeší za problémy s životností komponentů přední nápravy 30tkm, říkám si ještě že mám bezproblémovou OI-čku, kde se max. vytluče neoriginální silentblok stabilizátoru. Editováno: 6. Květen 2011, autor: miklisek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 6. Květen 2011 Sdílet Vloženo 6. Květen 2011 To, že se místo pro cestující nezmění a naroste jen kufr nahrává tomu, že A-Entry skutečně nebude mít podlahu a podvozek ze současné Fabie, ale z nějaké větší platformy koncernu VW............. Zadek Roomsteru je jednoduchá náprava pocházející z Golfu IV/Octavie Tour. To je i teď velmi solidní základ. A ještě přidám poznámku, že by u A-Entry by ŠA byla blbá, kdyby použila nápravu z F a R, protože ta nemá moc dobrou odolnost proti "východním" ( a bohužel tedy i našim) silnicím. Současná náprava je už tři roky ve výrobě a jde o modifikaci PQ25. Pro inspiraci přidávám méně známé foto s nárazníkem Popularu a ne Toleda. Je otázka, jestli je vše při starém a nebo je předek nějak rozšířený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 6. Květen 2011 Sdílet Vloženo 6. Květen 2011 Hezký, tuhle neznám. Nárazník kulatější, bez lízátka, tvarově jiná oblast mlhovek. S rozchodem přední nápravy opravdu těžko říct, malý rozdíl (cca 14 mm) nebude na fotce vidět, 77mm rozdílu R - OCT I je už zas moc, to by vidět asi bylo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 6. Květen 2011 Sdílet Vloženo 6. Květen 2011 Tak podle mě se zrovna u GVI podařilo dotáhnout pětku velmi dobře a ničemu rozsáhlý facelift nevadil. Každopádně technicky BUDE A-Entry vycházet z Roomsteru, karoserií to facelift podle mě nebude. Jak říkám, v tom vidění byl interiér Popularu i jeho celková velikost výrazně větší než stávající FII a R. o to pokoj ze dotiahli, ale preco to z toho robia dalsiu generaciu .. ? no nechame sa prekvapit .. inak myslim si ze upustia od toho dnesneho dvojautoveho dizajnu .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNN Vloženo 6. Květen 2011 Sdílet Vloženo 6. Květen 2011 No já nevím, ale proč sem taháš rozdíl rozměrů přední nápravy FII a OI, když R s OI sdílí pouze zadní nápravu. Jinak jsem vyštrachal další fotomontáž Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
schimmer Vloženo 31. Květen 2011 Sdílet Vloženo 31. Květen 2011 ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 1. Červen 2011 Sdílet Vloženo 1. Červen 2011 Že by nakonec opravdu sedan odvozený z Fabie pro Asii? Mluvilo se o tom před lety, tak že by konečně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNN Vloženo 1. Červen 2011 Sdílet Vloženo 1. Červen 2011 A pokud by to byla opravdu "jen" fabia sedan pro asii, tak už mě snad napadá, co byla zač ta přeložená OII Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 1. Červen 2011 Sdílet Vloženo 1. Červen 2011 (editace) A? Takže si to shrňme. Máme tady a) mulu postavenou na Roomsteru ve dvou verzích (Škoda a Seat) - což by po všech stránkách odpovídalo pravědpodobnému podvozku A-entry, vpředu přitom s klidem mohl být rozšířený rozchod a nemuselo to být z fotek patrné přeloženou OII - což je na OIII malé, pro Yetiho se nehodí a u Popularu nepřichází použití techniky z OII do úvahy c) jakousi fotku sedanu Fabie - což by mohlo být dvojče Pola Sedan nebo pouze úprava zadku Editováno: 1. Červen 2011, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNN Vloženo 1. Červen 2011 Sdílet Vloženo 1. Červen 2011 (editace) Podle mě ta přeložená OII byla pravděpodobně extrémní zátěžový test zadní nápravy z A-Entry, protože se (nejenom) tady mluví o sedanu/liftbacku/combi. R nemá tak dlouhý zadní převis, takže na něm nejde úplně stejně simulovat zatížení jako na OII. Navíc rozdíl šířky zadních náprav OI(R,A-ENTRY) a OII je jen 14 mm, což se snadno na fotce schová. Editováno: 1. Červen 2011, autor: NNN Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 1. Červen 2011 Sdílet Vloženo 1. Červen 2011 (editace) Z čeho je ovšem ten přední nárazník, ostatně Popular by měl být širší než Fabia/Roomster a na fotkách nárazníky moc rošířeně nevypadaly. Jak se teď dívám na ta kola, poklice Gaspra jsou patnáctky. Guma by ale opravdu mohla být 195/55 R55. Trochu mně ale uniká smysl testování už vyvinutých komponent s prakticky jiným autem. Editováno: 1. Červen 2011, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 1. Červen 2011 Sdílet Vloženo 1. Červen 2011 V každém případě se mi to jeví, že to vypadá zase na nějakej "HUBENEJ" jezevčíkovskej sráč :-))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 7. Červen 2011 Sdílet Vloženo 7. Červen 2011 (editace) http://bharathautos....motor-show.html Fabia Sedan údajně už ve Frankfurtu společně s mini. Člověk z Škody Indie tím víceméně potvrdil, že Rapid se nerovná Popular. Všimněte si toho kusu zadního okýnka na fotce z továrny - vypadá podobně, jako u Pola Sedan. Mohlo by teda jít o hybrid předku Fabie, prodlouženýho podvozku Pola sedan a upravenýho zadku. Přecejenom, Fabia je na sedan asi hodně vysoká. Editováno: 7. Červen 2011, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 7. Červen 2011 Sdílet Vloženo 7. Červen 2011 no podla tych fotiek to jasne vyzera ako hybrid polo a fabia .... okrem predku a zadnych svetiel je to jasne polo okna, dvere, prelisy na karoserii... jako jakoze bude este aj toto ako fabia sedan ? a a-entry ako dalsi model ? nebude toho trochu vela ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 8. Červen 2011 Sdílet Vloženo 8. Červen 2011 Je důležité myslet na to, že OIII se může velmi snadno hodně zvětšit (a zvětší se - nová platforma by měla mít několik variant podvozků a O by měla dostat tu s tuším 2680mm - tzn. nárůst o víc jak 10cm). Pod to se krásně vejde Popular s 2613mm a Rapid (o nějakých pět nebo kolik cm menší rozvor) zřejmě bude prodávaný jenom v Asii (velká touha po sedanech) jako malé auto. Tuším sám Vahland řekl, že Popular bude globální auto. Pokud by ale ten sedan byl představený ve Frankfurtu, je možné, že se malý sedan dostane i do východní Evropy. Je ale divné, že se o něm prakticky nikdy ani nešpitlo a to ani v souvislosti s místem výroby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 8. Červen 2011 Sdílet Vloženo 8. Červen 2011 zaujimave .. mozno fakt to bude len nejaka lokalna vec pre indiu atd .. no som velmi zvedavy .-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.