paca Vloženo 31. Prosinec 2009 Vloženo 31. Prosinec 2009 Som v koncoch ! Mám menší problem s motorom. Ráno naštartujem ide v pohode, motor sa zohreje a ako keby valec vynechával / hovorí sa tomu "prdlá"/ spotreba je v poriadku /7 - 7,5/, v ťahu ide jak čert. Sviečky a káble menené /NGK/, cievka menená / beru /, rozvody menené /Valeo/ váha v poriadku, zberné potrubie výfukové v poriadku, výfuk pretesnený, lambda chybu nevykazuje ! Čím to môže byť ??????? Octa 1 1,6 74 kW, AKL, r.v. 2000 Citovat
wladko1307 Vloženo 31. Prosinec 2009 Vloženo 31. Prosinec 2009 vyčistiť klapku a nastaviť, skontrolovať všetky čidlá a spínače. Dá sa to cez VAG cez merané hodnoty. Citovat
paca Vloženo 6. leden 2010 Autor Vloženo 6. leden 2010 už je to spravené ! Nepomohlo ! Všetko ok, všetko vyskúšané. len to prdlá dalej ! Citovat
notobi Vloženo 6. leden 2010 Vloženo 6. leden 2010 palivový filtr je jak starej? a chtělo by to v návaznosti změřit tlak paliva Citovat
jiri26 Vloženo 13. leden 2010 Vloženo 13. leden 2010 mám ten samý problém...zkusim pal. filtr...to mě nenapadlo... Citovat
paca Vloženo 25. leden 2010 Autor Vloženo 25. leden 2010 (editace) pal. filter som vymenil aj regulátor tlaku paliva! NEPOMOHLO ! dalšie nápady ? Editováno: 25. leden 2010, autor: paca Citovat
Laky30 Vloženo 19. Březen 2010 Vloženo 19. Březen 2010 Tiež mám tento problém a hlavne na volnobehu kedy s motorom trhá ako keby vynechával jeden valec. VAG nič nehlási. Myslíte že pomôže výmena káblov k sviečkam.? Nemá s tým niekto skúsenosť? Citovat
paca Vloženo 19. Březen 2010 Autor Vloženo 19. Březen 2010 asi nie ! ja som menil sviečky, sadu káblov, zapalovaciu jenotku, pretesnil som výfukový systém, výfukové zberné potrubie je zvarené, premeraná kompresia vo valcoch/ všetko v poho /, výmena pal. filtra a regulátoru tlaku paliva. Lambda a váha vzduchu je bez chýb. Napriek tomu to prdlá dalej !!!!! Citovat
šipan Vloženo 19. Březen 2010 Vloženo 19. Březen 2010 Tiež mám tento problém a hlavne na volnobehu kedy s motorom trhá ako keby vynechával jeden valec. VAG nič nehlási. Myslíte že pomôže výmena káblov k sviečkam.? Nemá s tým niekto skúsenosť? Jednou se mi sesmekla hadička od podtlaku v motoru a nestačil jsem se divit co to dělalo.Stačilo zjistit kde to je,nasadit zpět a vše OK.Nic to nestojí jen trochu času. Citovat
tityus Vloženo 19. Březen 2010 Vloženo 19. Březen 2010 Jednou se mi sesmekla hadička od podtlaku v motoru a nestačil jsem se divit co to dělalo.Stačilo zjistit kde to je,nasadit zpět a vše OK.Nic to nestojí jen trochu času. zdravim.ja mam ten isty problem.pomenil som sciecky,kable knim a robi to stale,ale len ked to je teple to proste sekne a uz to len nieco dusi motor..motor strati dost na vykone akoby isiel na tri valce...neviem si stym rady...kto mi poradi?? Citovat
HanyZ Vloženo 19. Březen 2010 Vloženo 19. Březen 2010 mám stejný problém, nevím co s tím, pomohlo vyčištění škrtící klapky, kolísají otáčky jen mírně od té doby, ale prdlá pořád. Je to poklesem otáček. Může to být taky alternátor nebo baterka. Citovat
notobi Vloženo 19. Březen 2010 Vloženo 19. Březen 2010 někdy zlobí AGR ventil odpojit ho zkusit jestli se to nezlepší pokud ano je problem tam je i pár případů jen už nevim jestli i na těhle motorech s odvětráním motoru a škube to kvuli tomu Citovat
stihacka Vloženo 20. Březen 2010 Vloženo 20. Březen 2010 U 1,6/74 EGR(AGR) ventil není. A to poškubávání motoru by mohlo být taky horším benzínem. Zkus natankovat u nějaký lepší pumpy, Benzina, Agip... Citovat
paca Vloženo 20. Březen 2010 Autor Vloženo 20. Březen 2010 mám stejný problém, nevím co s tím, pomohlo vyčištění škrtící klapky, kolísají otáčky jen mírně od té doby, ale prdlá pořád. Je to poklesem otáček. Může to být taky alternátor nebo baterka. Táto teoria by ma zaujímala ! ja "agr" nemám, u mna zrada bude inde. Citovat
HanyZ Vloženo 20. Březen 2010 Vloženo 20. Březen 2010 Tak vyřešeno, vyměnil jsem dneska svíčky a vše je ok - prdlání se ztratilo, motor je tichoučký a drží krásně otáčky.... Citovat
tityus Vloženo 21. Březen 2010 Vloženo 21. Březen 2010 Tak vyřešeno, vyměnil jsem dneska svíčky a vše je ok - prdlání se ztratilo, motor je tichoučký a drží krásně otáčky.... teda ked tebe chybu opravily sviecky tak problem je v zapalovani a nie v palive.ja som vymenil sviecky,kable a uz len cievku..ale mne to robi len ked motor dovrsi teplotu 90 stupnu..len to sekne a uz sa to dusi,akoby motor stratil 20 kw na vykone..seka a tiez mierne cukaju otycky..chystam sa pomenit cievku..kdo mi poradi?? Citovat
HanyZ Vloženo 21. Březen 2010 Vloženo 21. Březen 2010 no mě to "prdlalo" pořád, po nastartování, po ujetí 20ti, 50ti, 300 km ... ale ty svíčky to vyřešili.. netuším čím to může být u tebe Citovat
tityus Vloženo 25. Březen 2010 Vloženo 25. Březen 2010 Som v koncoch ! Mám menší problem s motorom. Ráno naštartujem ide v pohode, motor sa zohreje a ako keby valec vynechával / hovorí sa tomu "prdlá"/ spotreba je v poriadku /7 - 7,5/, v ťahu ide jak čert. Sviečky a káble menené /NGK/, cievka menená / beru /, rozvody menené /Valeo/ váha v poriadku, zberné potrubie výfukové v poriadku, výfuk pretesnený, lambda chybu nevykazuje ! Čím to môže byť ??????? Octa 1 1,6 74 kW, AKL, r.v. 2000 nazdar!mal som ten isty problem a tiez som postupoval vymenou vsetkych veci.ale nakoniec to bol snimac otacok.skus Citovat
paca Vloženo 27. Březen 2010 Autor Vloženo 27. Březen 2010 nazdar!mal som ten isty problem a tiez som postupoval vymenou vsetkych veci.ale nakoniec to bol snimac otacok.skus skúsim a potom sa ti ozvem. vdaka !!!! Citovat
Laky30 Vloženo 6. Duben 2010 Vloženo 6. Duben 2010 skúsim a potom sa ti ozvem. vdaka !!!! Ja som vymenil aj sviečky a trhanie motorom stále pokračuje a neprestáva a hlavne to cítiť ke´d motor držím tak na 1200-1500 otáčiek vtedy s ním trhá riadne. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.