TiGeRZ Vloženo 19. Květen 2013 Sdílet Vloženo 19. Květen 2013 Nie olejový chladič praskne vo vnútri. Len výmena pomôže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 22. Květen 2013 Sdílet Vloženo 22. Květen 2013 kdyby ti tam sel olej, neprehlidnes to byla by od toho uplne cerna nadobka. Nedelal bych paniku, pri studenym motoru odsal pripadne doplnil vodu v nadobce mezi min a max. To ze je pri zahratym motoru jina hladina nez pri studenym je normalni a stejne tak je normalni, ze je fridex takovej mirne mastnej, kdyz to zkousis treba mezi prsty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jantarvočuch Vloženo 3. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2014 (editace) Zdravíčko,chtěl sem se zeptat,platí to s tím chladičem oleje i u 1.4TDI? Protože už je to vážně bída,voda celá černá...A sundavat hned palici se mi nechce...na druhou stranu,když se mýchá olej do vody,proč to nejde i opačně?? no nebudu to řešit,jen potřebuju kdyby mi někdo řekl že i u těchto aut to dělá díky Editováno: 3. Říjen 2014, autor: Jantarvočuch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 5. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2014 tenhle vymenik ma dneska uz skoro kazdy auto. Olej ma vetsi tlak tak se tlaci do vody. Zkus ho vyradit a vycistit system od oleje a vyzkouset. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek-99 Vloženo 10. Září 2020 Sdílet Vloženo 10. Září 2020 Dobrý den, rád bych se zeptal kde je chyba. Dělal jsem výplach motoru, dělal těsnění na vaně, měnil filtr a zároveň vyndal i chladič oleje, aby všechen vytekl. Bohužel jsem na tom chladiči nevyměnil těsnění a dokonce ani nevím, zda je nasazeno správně. Nevěděl jsem, že záleží na jeho přesné poloze. Auto po výměně krásně jezdilo asi 3 dny. Bohužel nyní je slyšet takový hlubší zvuk a tvrdší chod motoru. Zároveň mi přijde, že o dost stoupla hladina oleje (byla na MAX, teď je až nad kuličkou). V chladící kapalině dle mého olej není, ale hladina dost kolísá. Dotaz tedy zní, zda je okruh chladící kapaliny v chladiči uzavřený, nebo otevřený a zda je možný prosak vody do oleje v chladiči. Bojím se aby nebylo prasklé těsnění pod hlavou, ale myslím, že to by byla veliká náhoda, aby k tomu došlo krátce po výměně. Bohužel, ale můj kamarád asi den po výměně oleje mé auto vytočil na místě až do omezovače, i když nebylo zahřáté. Což by více nasvědčovalo tomu těsnění pod hlavou. Děkuji za vaše reakce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek-99 Vloženo 10. Září 2020 Sdílet Vloženo 10. Září 2020 Dodávám, že mám motor 1.9TDI 77KW BLS (s DPF) v autě Octavia II MR08 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marian.marcin Vloženo 10. Září 2020 Sdílet Vloženo 10. Září 2020 Pozrel by som ešte raz na výmenník olej-voda a tam by som hľadal chybu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek-99 Vloženo 10. Září 2020 Sdílet Vloženo 10. Září 2020 Dobrá, zkusím vymontovat výměník. Lze bezpečně výměník vymontovat, aniž by mi vytekl celý okruh chladící kapaliny? Nebo raději vypustit? Co olej? vyteče pouze část z filtru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marian.marcin Vloženo 10. Září 2020 Sdílet Vloženo 10. Září 2020 Vodu treba vypustiť, oleja koľko vytečie toľko vytečie to nerieš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.